Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

+17
Lady1984
CCC
Joli86
Bazinga
ellibre
June
Highway
Rush
Burn
boekenwurm83
Siem
luisa
Bolleke
Atelier Madame
Pineco
Nyx
JD
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  JD ma 8 apr 2013 - 11:09

**


Laatst aangepast door JD op za 13 apr 2013 - 8:56; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  Nyx ma 8 apr 2013 - 11:10

Volgens mij doet hij een echte poging om het fatsoenlijk op te lossen. Als je het niet vertrouwt, dan kun je hem nog altijd achteraf, na het pinnen van de rekening, het bedrag betalen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  JD ma 8 apr 2013 - 11:14

**


Laatst aangepast door JD op za 13 apr 2013 - 8:56; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  Nyx ma 8 apr 2013 - 11:16

Tja, dat is inderdaad nog een optie, om hem een document te laten ondertekenen. Maar ik denk ergens dat hij er gewoon ook vanaf wil zijn. Maar misschien zie ik het goede in mensen?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  Gast ma 8 apr 2013 - 11:21

Je zou idd wel een beetje goedgelovig zijn als je zonder enig bewijs die rekening contact betaalt, maar je draagt zelf ook al de oplossing aan, namelijk: kwitantie. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  JD ma 8 apr 2013 - 11:22

**


Laatst aangepast door JD op za 13 apr 2013 - 8:56; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  JD ma 8 apr 2013 - 11:33

**


Laatst aangepast door JD op za 13 apr 2013 - 8:56; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  Pineco ma 8 apr 2013 - 11:36

Dan zou ik het ook niet doen. Als hij het graag zo wil oplossen, neemt hij zijn deel toch contant mee? Kan hij van jou een kwitantie krijgen en pin jij het bedrag (mits dat mogelijk is natuurlijk).
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  JD ma 8 apr 2013 - 11:57

**


Laatst aangepast door JD op za 13 apr 2013 - 8:57; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  Pineco ma 8 apr 2013 - 12:03

Vervelend dat hij het toch weer zo ingewikkeld moet maken. Goed dat je zo alert bent, sterkte met de hele situatie!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  JD ma 8 apr 2013 - 12:06

Thanks! smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  Atelier Madame ma 8 apr 2013 - 18:01

Vaag hoor. Gewoon binnen alles in orde maken. Jullie gezamenlijke deel samen betalen en een dubbele kwitantie eisen. En anders schrijven ze maar 2 losse betalingen uit ofzo.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  Bolleke ma 8 apr 2013 - 18:20

Ik zou die soeppan meenemen naar het gemeente huis en hem daarmee lekker voorschut zetten "Ja die wilde hij terug". Ik zou het geld ook niet contant aan hem geven, dan pint hij maar zijn deel, en betaal jij jouw eigen deel.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  luisa ma 8 apr 2013 - 18:34

Maar stel nou dat jij hem zonder kwitantie betaald en hij bij de gemeente pint? Ook al zou hij willen, hij kan dan jouw deel toch helemaal niet opeisen? Ik bedoel, op wat voor grond? Ik snap dat je hem niet vertrouwd hoor en gewoon een kwitantie wil, maar ik zie niet in op welke gronden hij jouw deel nogmaals kan opeisen. je hebt toch geen contractuele verplichting? Maar anders kan je het ook gewoon aan hem overmaken.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  Siem ma 8 apr 2013 - 22:16

Bij onze gemeente kan je het in meerdere keren betalen. Is dat geen oplossing dat jullie beide jullie deel pinnen? Dan heb je beide een bewijs voor het deel dat je hebt betaald.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  boekenwurm83 ma 8 apr 2013 - 22:18

Mijn vriend en ik delen die rekening altijd en het is mogelijk om in termijnen te betalen. Dus de ene maand betaalt hij de helft en de maand erna ik de andere helft. Zoiets zouden jullie toch ook kunnen doen? Allebei de helft overmaken of allebei de helft pinnen op het gemeentehuis. Hebben ze vast geen probleem mee!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  Gast ma 8 apr 2013 - 22:22

luisa schreef:Maar stel nou dat jij hem zonder kwitantie betaald en hij bij de gemeente pint? Ook al zou hij willen, hij kan dan jouw deel toch helemaal niet opeisen? Ik bedoel, op wat voor grond? Ik snap dat je hem niet vertrouwd hoor en gewoon een kwitantie wil, maar ik zie niet in op welke gronden hij jouw deel nogmaals kan opeisen. je hebt toch geen contractuele verplichting? Maar anders kan je het ook gewoon aan hem overmaken.
Eh, zij geeft hem haar deel contant, ze loopt naar binnen en hij draait zich om zonder de rekening te betalen, die ze dan alsnog moet gaan betalen en haar contante geld heeft hij bij zich....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  Gast ma 8 apr 2013 - 22:22

Laat eh, zijn deel naar jou overmaken, dan betaal jij de rekening. Of hij maakt de helft over naar de gemeente en jij de andere helft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  JD ma 8 apr 2013 - 23:53

**


Laatst aangepast door JD op za 13 apr 2013 - 8:57; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  Burn ma 8 apr 2013 - 23:58

Jeetje JD, ik had zo gehoopt voor je dat het afgelopen was, maar helaas!
En wat heb jij je kop er goed bij zeg, respect!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  Gast ma 8 apr 2013 - 23:59

Artemis schreef:
luisa schreef:Maar stel nou dat jij hem zonder kwitantie betaald en hij bij de gemeente pint? Ook al zou hij willen, hij kan dan jouw deel toch helemaal niet opeisen? Ik bedoel, op wat voor grond? Ik snap dat je hem niet vertrouwd hoor en gewoon een kwitantie wil, maar ik zie niet in op welke gronden hij jouw deel nogmaals kan opeisen. je hebt toch geen contractuele verplichting? Maar anders kan je het ook gewoon aan hem overmaken.
Eh, zij geeft hem haar deel contant, ze loopt naar binnen en hij draait zich om zonder de rekening te betalen, die ze dan alsnog moet gaan betalen en haar contante geld heeft hij bij zich....

Haha inderdaad, dat dacht ik gelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 1:58

En als jij het op zijn rekening stort met de mededeling dat het gemeentelijke heffingen zijn? Dus samen zijn als jij dat geld overmaakt en samen naar de gemeente.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  Rush di 9 apr 2013 - 1:59

Peachy schreef:En als jij het op zijn rekening stort met de mededeling dat het gemeentelijke heffingen zijn? Dus samen zijn als jij dat geld overmaakt en samen naar de gemeente.
Dan kan hij toch alsnog ineens er van door gaan ofzo? Ze kan hem moeilijk vastbinden op een rolstoel en naar binnen rijden.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 2:07

Goed idee Laughing. Maar daar had ik eerlijk gezegd nog niet bij stil gestaan nee. Ik maakte uit de openingspost op dat hij zelf ook met haar samen naar binnen wil bij de gemeente.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  Rush di 9 apr 2013 - 2:08

Peachy schreef:Goed idee Laughing. Maar daar had ik eerlijk gezegd nog niet bij stil gestaan nee. Ik maakte uit de openingspost op dat hij zelf ook met haar samen naar binnen wil bij de gemeente.
Ja, dat kan hij wel zeggen, maar JD lijkt het al niet te vertrouwen. Daarom. Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? 561177
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd? Empty Re: Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum