Je hoofd op hol....
+5
Parisienne
Jordana
Sweety
Angela_1986
Rush
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Je hoofd op hol....
Hebben jullie een man/mannen waarbij het hoofd op hol slaat, op het moment dat je hem tegenkomt, met hem in contact staat of enkel aan hem denkt? Met enkel de wetenschap dat het toch nooit iets zal worden en om deze reden gewoon een relatie hebt of op zoek bent naar een relatie?
Gast- Gast
Re: Je hoofd op hol....
Er is wel een jongen waar ik een zwak voor hem, hoewel ik weet wat voor sukkel het eigenlijk is. Als ik hem tegenkom word ik zenuwachtig, niet goed weten wat te zeggen etc.
Gast- Gast
M`n ex.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja zo'n soort man heb ik... Ik probeer hem steeds minder mijn hoofd op hol te laten slaan en dat lukt wel aardig, al zeg ik 't zelf Maar hoe dan ook, ik vrees dat ik altijd 'n zwak voor hem zal houden.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ja die man is er...
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ja die man is er helaas.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, helaas wel!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ja, een heel foute ex van me. Ik krijg het Spaans benauwd, zodra ik die jongen zie. Hij heeft 'iets', maar is tegelijkertijd ook een enorme vrouwenverslinder. Vandaar ook dat het een ex is. Als ik hem zie, doe ik altijd net of ik hem niet zie Ik krijg het warm en koud tegelijk en ga heel opgefokt doen.
Gast- Gast
Ja mijn ex. Teveel contact is ook zeer slecht voor mijn relatie. Ook voor die van hem trouwens
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik zal volgens mij altijd een zwak houden voor een oude scharrel van me. Tegenwoordig zie ik hem nog maar één of twee keer per jaar, dus dat is eigenlijk wel goed. Hij heeft nu ook een vriendin waar hij gelukkig mee is én hij is volgens mij nu monogaam, in tegenstelling tot in al zijn eerdere relaties!
Het is eigenlijk een lul van een vent, maar meestal is t toch wel weer gezellig als ik hem zie en maken we ff een praatje. Ik vind het gewoon een enorm lekker ding en mijn zwak voor hem zal nooit helemaal overgaan, al is het wel stukken minder dan vroeger gelukkig.
Edit: ik heb zelf trouwens geen relatie.
Het is eigenlijk een lul van een vent, maar meestal is t toch wel weer gezellig als ik hem zie en maken we ff een praatje. Ik vind het gewoon een enorm lekker ding en mijn zwak voor hem zal nooit helemaal overgaan, al is het wel stukken minder dan vroeger gelukkig.
Edit: ik heb zelf trouwens geen relatie.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had het laatst een keer bij een jongen in de Albertheijn. Kende die hele jongen niet maar ik kon gewoon niet stoppen met naar hem te krijgen en kreeg het er serieus warm van .. Toen ik daarna naar de auto liep begon ik te twijfelen of hij wel echt zo'n mooie man was hahaha..
Gast- Gast
Ja, de fitness instructeur bij de sportschool waar ik fitness is echt een onwijs lekkerding hahaha, wordt altijd nerveus van hem
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Eigenlijk dacht ik altijd dat ik de enige was.... Gelukkig niet.
Wanneer ik denk dat ik mijn leven op de regel heb. Weet dat ik verliefd ben op de prachtige jongen die zelf nog niet doorheeft hoe prachtig hij voor me is, treedt hij weer op de voorgrond. Hij hoeft maar te bellen/smsen of zichzelf zichtbaar te maken en ik weet niet meer of ik wel echt verliefd ben. Dan weet ik ook niet meer zo zeker of ik wel echt NIET verliefd ben op hem. Of ik niet stiekem toch een toekomst met hem wil. En hij doet het altijd voorkomen alsof ik enkel 'ja' hoef te zeggen en dat we samen verder gaan, maar de realiteit is natuurlijk anders. Althans, ik vermoed dat de realiteit anders is dan hij het doet voorkomen. Het is zo verdomde moeilijk om hem in mijn leven te hebben, maar ik zou hem ook niet uit mijn leven willen hebben.
Wanneer ik denk dat ik mijn leven op de regel heb. Weet dat ik verliefd ben op de prachtige jongen die zelf nog niet doorheeft hoe prachtig hij voor me is, treedt hij weer op de voorgrond. Hij hoeft maar te bellen/smsen of zichzelf zichtbaar te maken en ik weet niet meer of ik wel echt verliefd ben. Dan weet ik ook niet meer zo zeker of ik wel echt NIET verliefd ben op hem. Of ik niet stiekem toch een toekomst met hem wil. En hij doet het altijd voorkomen alsof ik enkel 'ja' hoef te zeggen en dat we samen verder gaan, maar de realiteit is natuurlijk anders. Althans, ik vermoed dat de realiteit anders is dan hij het doet voorkomen. Het is zo verdomde moeilijk om hem in mijn leven te hebben, maar ik zou hem ook niet uit mijn leven willen hebben.
Gast- Gast
Herkenbaar.
Het is frustrerend !! Maar ik heb dat nu met die Belg. Eigenlijk had ik hem aan de kant moeten zetten naar wat hij gedaan heeft. Maar ik kreeg hem niet uit mijn hoofd gezet.
Uiteindelijk is er toch weer contact gekomen en ik heb hem ook nog gezien. Maar ik denk dat ik nu wel het gevoel heb er klaar mee te zijn.
Ergens ben ik steeds bang geweest dat ik het gewoon heel graag wilde en niet alleen kon zijn.
Het is frustrerend !! Maar ik heb dat nu met die Belg. Eigenlijk had ik hem aan de kant moeten zetten naar wat hij gedaan heeft. Maar ik kreeg hem niet uit mijn hoofd gezet.
Uiteindelijk is er toch weer contact gekomen en ik heb hem ook nog gezien. Maar ik denk dat ik nu wel het gevoel heb er klaar mee te zijn.
Ergens ben ik steeds bang geweest dat ik het gewoon heel graag wilde en niet alleen kon zijn.
Gast- Gast
Helaas wel ja.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Soortgelijke onderwerpen
» Een dom hoofd hebben..
» Hoofd op ontploffen
» Wat zie ik over het hoofd? - update 27/09
» Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?
» Schudden met hoofd
» Hoofd op ontploffen
» Wat zie ik over het hoofd? - update 27/09
» Geldzaken met ex - zie ik iets over het hoofd?
» Schudden met hoofd
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: