Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

+11
Darius
VeryCherry
Inge
Pien
Parisienne
Beachgirl
PapillonRose
Monte
Susan
Mamsie
RYW
15 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Inge zo 20 feb 2011 - 12:01

Ik heb vroeger het zelfde moeten doen.
Had toen ik 5 ofzo was een roze pakje hubabubbakauwgom gepikt bij de AH
toen mijn moeder er achter kwam buiten bij de AH moest ik aan de bedrijfsleider vertellen wat ik gedaan had.
Nooit meer iets gestolen Wink
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 12:03

Inge schreef:Ik heb vroeger het zelfde moeten doen.
Had toen ik 5 ofzo was een roze pakje hubabubbakauwgom gepikt bij de AH
toen mijn moeder er achter kwam buiten bij de AH moest ik aan de bedrijfsleider vertellen wat ik gedaan had.
Nooit meer iets gestolen Wink

En jij bent ook niet voor galg en rad opgegroeid, toch?

Ik word er ook zo vreselijk zelfkritisch van. Zo van: wat heb ik verkééééérd gedaan dat hij dit doet?!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Susan zo 20 feb 2011 - 12:06

Mamsie schreef:
Susan schreef:
RYW schreef:

Very Happy Meld je je vrijwillig aan, of moet ik erom bedelen? angel

*proest* Ik zie mezelf al. Ik ben echt een zachtgekookt ei hoor. Waarschijnlijk zou ik hem nog een tweede kinderbueno geven voor de schrik.

Hahaha en dan ben jij nog wel pedagoog!

Ja, erg eigenlijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Susan zo 20 feb 2011 - 12:08

RYW schreef:

Doe er dan een wok bij smile het handvat van de mijne is afgebroken, en daar zou mama best heel blij mee zijn.

Waarom jat dat kind dan ook een kinderbueno, en niet gelijk iets nuttigs Wink

Anders jat jij morgen en passant een wok. Neem voor mij meteen een juspan mee die geschikt is voor inductie. Wel zorgen dat S het niet ziet, je moet het goede voorbeeld geven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Inge zo 20 feb 2011 - 12:23

RYW schreef:
Inge schreef:Ik heb vroeger het zelfde moeten doen.
Had toen ik 5 ofzo was een roze pakje hubabubbakauwgom gepikt bij de AH
toen mijn moeder er achter kwam buiten bij de AH moest ik aan de bedrijfsleider vertellen wat ik gedaan had.
Nooit meer iets gestolen Wink

En jij bent ook niet voor galg en rad opgegroeid, toch?

Ik word er ook zo vreselijk zelfkritisch van. Zo van: wat heb ik verkééééérd gedaan dat hij dit doet?!

Nee hoor :p
Ik denk dat het ook meer in de kinderlijke onschuld gebeurd, je ziet iets en wilt het hebben. Volgens mij kan je het nog niet echt zien als bewust iets pikken
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  VeryCherry zo 20 feb 2011 - 20:44

Mijn zoontje heeft ook een keer iets gestolen bij de Zeeman, ik kwam er thuis pas achter en toen waren de winkels al bijna dicht. Ben de volgende dag met hem teruggegaan en heb hem zelf laten zeggen dat hij het gestolen had en dat hij het terug kwam brengen. De bedrijfsleidster pakte het heel goed op, ze was streng tegen hem, maar niet uitzinnig boos. En later zei ze tegen mij dat ze het heel goed vond dat ik met hem terug ben gegaan en dat de meeste ouders het niet kan schelen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 20:47

RYW ik vind het heel erg goed hoe je met deze situatie omgaat! Ik weet niet of ik hetzelfde had gedaan, omdat ik zo'n zachtgekookt ei ben haha. Maar ik denk wel dat het de juiste oplossing is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Susan zo 20 feb 2011 - 20:54

CherrieLola schreef:Mijn zoontje heeft ook een keer iets gestolen bij de Zeeman, ik kwam er thuis pas achter en toen waren de winkels al bijna dicht. Ben de volgende dag met hem teruggegaan en heb hem zelf laten zeggen dat hij het gestolen had en dat hij het terug kwam brengen. De bedrijfsleidster pakte het heel goed op, ze was streng tegen hem, maar niet uitzinnig boos. En later zei ze tegen mij dat ze het heel goed vond dat ik met hem terug ben gegaan en dat de meeste ouders het niet kan schelen.

Hoe kan zij nou weten of het die andere ouders iets kan schelen? Het enige wat zij weet is dat zij het niet terug komen brengen, meer niet. Of bellen die andere ouders allemaal op met de mededeling 'mijn kind heeft iets gestolen, maar we komen het niet terugbrengen, want het kan ons lekker niet schelen'?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 20:57

Susan schreef:
CherrieLola schreef:Mijn zoontje heeft ook een keer iets gestolen bij de Zeeman, ik kwam er thuis pas achter en toen waren de winkels al bijna dicht. Ben de volgende dag met hem teruggegaan en heb hem zelf laten zeggen dat hij het gestolen had en dat hij het terug kwam brengen. De bedrijfsleidster pakte het heel goed op, ze was streng tegen hem, maar niet uitzinnig boos. En later zei ze tegen mij dat ze het heel goed vond dat ik met hem terug ben gegaan en dat de meeste ouders het niet kan schelen.

Hoe kan zij nou weten of het die andere ouders iets kan schelen? Het enige wat zij weet is dat zij het niet terug komen brengen, meer niet. Of bellen die andere ouders allemaal op met de mededeling 'mijn kind heeft iets gestolen, maar we komen het niet terugbrengen, want het kan ons lekker niet schelen'?
Laughing

RYW, ik vind ta je het goed oppakt al begrijp ik heel goed dat je er moeite mee hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  VeryCherry zo 20 feb 2011 - 20:59

Susan schreef:
CherrieLola schreef:Mijn zoontje heeft ook een keer iets gestolen bij de Zeeman, ik kwam er thuis pas achter en toen waren de winkels al bijna dicht. Ben de volgende dag met hem teruggegaan en heb hem zelf laten zeggen dat hij het gestolen had en dat hij het terug kwam brengen. De bedrijfsleidster pakte het heel goed op, ze was streng tegen hem, maar niet uitzinnig boos. En later zei ze tegen mij dat ze het heel goed vond dat ik met hem terug ben gegaan en dat de meeste ouders het niet kan schelen.

Hoe kan zij nou weten of het die andere ouders iets kan schelen? Het enige wat zij weet is dat zij het niet terug komen brengen, meer niet. Of bellen die andere ouders allemaal op met de mededeling 'mijn kind heeft iets gestolen, maar we komen het niet terugbrengen, want het kan ons lekker niet schelen'?

Ja das waar, maar op dat moment werd mijn moeder-ego wel gestreeld Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 22:03

Haha aaahw... Vind dat je het goed oppakt hoor RYW! En joh, elk kind krijgt wel eens die verleiding in zijn hoofd, ligt echt niet aan je opvoedingskunsten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Darius zo 20 feb 2011 - 22:15

succes vandaag!

Er is trouwens sinds kort een nieuw Nijntje boekje in de winkel: 'Nijntje is stout'. Maar daar is S vast al te oud voor. Ik heb hem voor de grap voor mijn man gekocht, toen hij 16 was heeft hij ook eens bij de Hema snoep gejat, maar hij is toen wel betrapt. Zijn moeder heeft een week lang niets tegen hem gezegd, en zette zelfs geen bord voor hem op tafel bij het eten. Na een week heeft hij huilend excuus gevraagd bij zijn moeder, als 16 jarige puber....
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 23:36

Vind dat je heel goed handeld.

Ben erg benieuwd hoe het vandaag gaat als hij zelf moet uitleggen dat hij dat 'gestolen' heeft enz.

Hoop dat de HEMA wel een beetje meewerkt, maar neem aan als je van tevoren even belt en het uitlegt dat ze in ieder geval wel hun best zullen doen en dat ze allang blij zijn dat je zo netjes bent om terug te komen ervoor en alsnog te betalen toch.

Succes ermee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  RYW ma 21 feb 2011 - 6:16

Hallo allemaal!

Ik had nog een update beloofd, en hier is hij smile

Ik had eerst gebeld met de Hema, en de mevrouw was erg aardig en begripvol. Ze vind het erg goed dat ik belde en dat ik terug wilde komen.

Toen ik met Sam bij haar aan de balie kwam was hij eerst erg bang om het te zeggen en hij kreeg wel wat traantjes, maar hij heeft het uiteindelijk gezegd, en heeft ook aangewezen wat hij gestolen had. Toen heeft hij er alsnog voor betaald en toen heeft hij de Hema-dame een handje gegeven en wij ook, ze bedankte ons en wij haar voor het begrip, en toen gingen we weg. Hij was daarna echt enorm opgelucht en uitgelaten, haha! Ik ben erg trots op hem!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 6:19

Wat een kanjer!!! Mijn vader heeft vroeger precies hetzelfde gedaan toen ik een keer iets gestolen had. Dat heeft zoveel indruk gemaakt en als ik je verhaal zo lees, was je kereltje ook goed onder de indruk. Goed gedaan! (jullie allebei Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 6:22

Super!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Pien ma 21 feb 2011 - 6:23

ik snap dat je trots op hem bent, ik denk dat je ook trots op jezelf mag zijn want ik vind dat je het supergoed hebt afgehandeld!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 6:23

ik vind het heel goed opgelost zo. Fijn dat de hema op deze manier wilde meewerken! Ik denk dat je zoontje zich nu wel 2x bedenkt voor hij zoiets zal doen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Mamsie ma 21 feb 2011 - 6:28

Fijn dat het goed ging! Nou hopelijk nooit meer en voor zoonlief nr 2 weet je meteen hoe je het aan moet pakken haha.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 6:29

Die heeft zijn lesje wel geleerd denk ik. Gelukkig werd er begripvol gereageerd en is het zo opgelost!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 6:33

Fijn dat het zo opgelost is! Wat knap ook van je zoontje, goed gedaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Monte ma 21 feb 2011 - 6:56

Wat fijn dat het op een goede manier is opgelost.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 6:58

Wat fijn dat het zo goed is gegaan, ik denk dat het zo op een voor alle partijen goeie manier is opgelost.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 7:04

Super dat er goed gereageerd werd!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Le Chat Noir ma 21 feb 2011 - 7:45

Dat heb je goed opgelost, nu doet hij het vast noooit meer!
Ik kan me herinneren dat ik toen ik 5 jaar was zo'n strikje voor op een kadootje meegepikt heb van 25 ct.. Ik wist ergens wel dat t niet mocht, maar kon het niet echt overzien. Ik geloof dat ik het thuis trots aan mijn moeder liet zien. Zij reageerde toen op zo'n manier, of ik wel wist wat ik had gedaan enz enz dat ik me toen al zo schuldig voelde en de hele avond tranen met tuiten huilde..
Ik denk dat bijna elke kind op die leeftijd wel eens iets meeneemt.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoontje heeft iets gestolen :( - Pagina 3 Empty Re: Mijn zoontje heeft iets gestolen :(

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum