Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week..
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week..
Ik weet niet wat ons ventje deze week heeft maar volgens mij heeft hij van de boefjespak gesnoept hahaha hij haalt vrijwel de hele dag alleen maar ondeugende streken uit en kijkt vooral bij papa eens even hoever hij kan gaan/wat wel en niet mag... Hij probeert steeds op de bank te springen, trekt de dvd's uit de kast en gooit alles in de prullenbak, hij ziet iets liggen zegt BAH en gooit eht weg hahaha
We zeggen maar tegen elkaar dat hij van de boefjespap gesnoept heeft hahaha ons lieve boefje.
Nog meer kinderen aan de boefjespap
We zeggen maar tegen elkaar dat hij van de boefjespap gesnoept heeft hahaha ons lieve boefje.
Nog meer kinderen aan de boefjespap
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week..
Yrsa had mijn telefoon gepakt en zelf de Teletubbies-app opgestart, geen idee hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen aangezien er tig apps opstaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Haha wel heel knap van haar. Volgens mij hebben kinderen een sensor voor dat soort dingen, ze snappen het gewoon...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hahah, misschien duurt het nu niet lang meer voordat er bij jou ook het een en ander in de huisraad gaat sneuvelen .
D. was deze week wel heel lief en rustig, maar vandaag ging ze allemaal stoute dingen doen zoals met puzzelstukjes gooien en aan de televisie zitten.
D. was deze week wel heel lief en rustig, maar vandaag ging ze allemaal stoute dingen doen zoals met puzzelstukjes gooien en aan de televisie zitten.
Gast- Gast
Hahaha,wat een boef. Ons grote boefje gooit ook alles in de prullebak je moet echt op letten haha! En gister klom ze op de tuinstoel....toen op de tuintafel...om vervolgens bloemetjes te plukken van de plant die daarop staat,boeffie! Haha,wel grappig die streekjes van ze en idd Printje ze hebben er een sensor voor om dingen uit te vinden waarvan jij denkt dat doen ze toch niet...
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik denk dat mijn boef dan elke dag boefjespap krijgt, want het is me er eentje hoor
Gast- Gast
Ik ga toch ook maar eens op zoek naar gewone pap
hahaha, leuk he die leeftijd....die hele laaaaaaaange fase
hahaha, leuk he die leeftijd....die hele laaaaaaaange fase
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn zoontje heeft iets gestolen :(
» Mijn zoontje heeft een leeuw gezien...
» mijn zoontje heeft ineens allemaal rooie bultjes op zn buik
» Mijn zoontje
» Mijn zoontje had gelijk...
» Mijn zoontje heeft een leeuw gezien...
» mijn zoontje heeft ineens allemaal rooie bultjes op zn buik
» Mijn zoontje
» Mijn zoontje had gelijk...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: