Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week..

4 plaatsers

Ga naar beneden

Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week.. Empty Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week..

Bericht  Printje vr 22 jul 2011 - 10:20

Ik weet niet wat ons ventje deze week heeft maar volgens mij heeft hij van de boefjespak gesnoept hahaha hij haalt vrijwel de hele dag alleen maar ondeugende streken uit en kijkt vooral bij papa eens even hoever hij kan gaan/wat wel en niet mag... Hij probeert steeds op de bank te springen, trekt de dvd's uit de kast en gooit alles in de prullenbak, hij ziet iets liggen zegt BAH en gooit eht weg hahaha
We zeggen maar tegen elkaar dat hij van de boefjespap gesnoept heeft hahaha ons lieve boefje.


Nog meer kinderen aan de boefjespap Wink
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week.. Empty Re: Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week..

Bericht  Susan vr 22 jul 2011 - 10:58

Yrsa had mijn telefoon gepakt en zelf de Teletubbies-app opgestart, geen idee hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen aangezien er tig apps opstaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week.. Empty Re: Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week..

Bericht  Printje vr 22 jul 2011 - 11:16

Haha wel heel knap van haar. Volgens mij hebben kinderen een sensor voor dat soort dingen, ze snappen het gewoon...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week.. Empty Re: Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week..

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 11:40

Hahah, misschien duurt het nu niet lang meer voordat er bij jou ook het een en ander in de huisraad gaat sneuvelen Wink .

D. was deze week wel heel lief en rustig, maar vandaag ging ze allemaal stoute dingen doen zoals met puzzelstukjes gooien en aan de televisie zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week.. Empty Re: Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week..

Bericht  sheila123 vr 22 jul 2011 - 18:04

Hahaha,wat een boef. Ons grote boefje gooit ook alles in de prullebak je moet echt op letten haha! En gister klom ze op de tuinstoel....toen op de tuintafel...om vervolgens bloemetjes te plukken van de plant die daarop staat,boeffie! Haha,wel grappig die streekjes van ze en idd Printje ze hebben er een sensor voor om dingen uit te vinden waarvan jij denkt dat doen ze toch niet...
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week.. Empty Re: Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week..

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 19:59

Ik denk dat mijn boef dan elke dag boefjespap krijgt, want het is me er eentje hoor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week.. Empty Re: Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week..

Bericht  LMCurious vr 22 jul 2011 - 20:54

Ik ga toch ook maar eens op zoek naar gewone pap Wink

hahaha, leuk he die leeftijd....die hele laaaaaaaange fase laughcry
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week.. Empty Re: Mmm mijn zoontje heeft boefjespap op deze week..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum