Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Reizen met een kind, hoe of wat?

+15
Fiwen
Theeleut
studiebol
Puggle
sabje
Sophiee
maiadebij
Marin
Caroow
Paper Crown
Coco
Mamsie
Aagje!
Sun88
Lejow
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Reizen met een kind, hoe of wat? - Pagina 2 Empty Re: Reizen met een kind, hoe of wat?

Bericht  Gast zo 7 apr 2013 - 23:17

Mijn broer heeft een keer een verbogen onderstel gehad vanuit het vliegtuig.
Wat je nog zou kunnen overwegen, is een Graco buggy. Die zijn op marktplaats te koop voor rond 50 Euro en hij is te gebruiken vanaf de geboorte.
Die kun je meenemen tot aan de gate en je hebt een wagen voor daar. Als hij reis overleeft, heb je gelijk vast een buggy. Zo niet is het maar 50 Euro

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Reizen met een kind, hoe of wat? - Pagina 2 Empty Re: Reizen met een kind, hoe of wat?

Bericht  Paper Crown zo 7 apr 2013 - 23:22

Sunprincess, ja mijn vriendin had ook dat dr wielen van de Bugaboo niet meer goed reden. Het zou heel jammer zijn. Misschien koop ik deze wel:
Reizen met een kind, hoe of wat? - Pagina 2 9200000001275951
Het moet wel een beetje mooi zijn haha, deze zijn iets van €200,-
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast zo 7 apr 2013 - 23:41

Dit is mijn Graco. Niet mooi. Wel heel comfortabel en praktisch.
Reizen met een kind, hoe of wat? - Pagina 2 20130408_123835_zps8c6b7f81

Gast
Gast

Bericht  sabje ma 8 apr 2013 - 2:06

Bij het vliegveld in eindhoven, mag je de buggy meenemen tot aan het vliegtuig. Je moet daar zelf naar het vliegtuig lopen en kan je buggy bij de trap laten.
Het vliegveld is idd niet groot. Je hebt ook nog een klein speelhoekje. Ik vond het wel fijn om de buggy bij te hebben kon m. nog even slapen, want was net zijn slaaptijd. En je moet toch 2 uur van te voren aanwezig zijn.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow ma 8 apr 2013 - 2:54

sabje schreef:Bij het vliegveld in eindhoven, mag je de buggy meenemen tot aan het vliegtuig. Je moet daar zelf naar het vliegtuig lopen en kan je buggy bij de trap laten.
Het vliegveld is idd niet groot. Je hebt ook nog een klein speelhoekje. Ik vond het wel fijn om de buggy bij te hebben kon m. nog even slapen, want was net zijn slaaptijd. En je moet toch 2 uur van te voren aanwezig zijn.

Dat naar het vliegtuig lopen wist ik!
Ik ga mijn vriend denk toch overhalen om een buggy te kopen vóór we op vakantie gaan. En dan met reiszak erbij, heb je bij het vliegtuig tijd om hem op te klappen en in de reiszak te doen? Of is het allemaal haastie haastie?

Wij vertrekken om 7.45.. Dus dat wordt vroeehoeeeg van huis.. gaaaap!
Ik denk dus dat we B met pyjama en al uit bed trekken, want we moeten ongeveer om 5 uur van huis haha (en 2 uur van te voren aanwezig zijn hoeft in principe niet hoor op Eindhoven), en dan hopen dat ze in de auto verder slaapt.
Kan ze voor we de lucht in gaan mooi flesje met melk en pap drinken en voor in het vliegtuig wat koekjes en sap mee.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Marin ma 8 apr 2013 - 3:53

Als je vanaf Eindhoven vliegt, vlieg je denk ik met Ryanair of Transavia he? Bij Transavia weet ik het niet, maar bij Ryanair heb je geen vaste zitplaatsen. Dus dan is het wel vrij haasten haasten, omdat iedereen de beste plek wil. Je hebt wel iets van priority boarding. En een beetje nette luchtvaartmaatschappij laat mensen met kinderen meestal wel eerst gaan, maar ik weet ook niet hoe dat hier is want Ryanair staat niet echt bekend als netjes.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lejow ma 8 apr 2013 - 6:01

Transavia! En we kunnen gewoon van te voren inchecken. Scheelt weer..

Dankzij Puggle wil ik een roze Quinny Zapp.. En wel nu laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puggle ma 8 apr 2013 - 6:10

Lejow schreef:Transavia! En we kunnen gewoon van te voren inchecken. Scheelt weer..

Dankzij Puggle wil ik een roze Quinny Zapp.. En wel nu laughcry

Je kan er gewoon 1 bestellen hoor, is in 5 min gepiept Laughing
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  studiebol ma 8 apr 2013 - 6:59

Dan heb ik ook een reis vraagje

Mijn zus zegt dat ik geen drinken van huis hoef mee te nemen want voor de douane moet ik dat toch weg doen. Zij zegt dat ik alles na de douane moet kopen dan mag ik het wel mee nemen.
Ik had bedacht dat ik hun drink flessen, met rietje, gewoon thuis al vul met rosvicee. Maar dat heeft dus geen zin?? Iemand die het weet?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Theeleut ma 8 apr 2013 - 7:09

Kun e niet roosvicee in een 100ml flesje doen, sealen, en in het vliegtuig aanlengen met water?

Ik weet wel dat je babymelk, van die kant en klare, mee mag nemen. Misschien mag je dan ook een pakje limonade mee. Staat er niks bij de luchtvaartmaatschappij vermeld hoe dit werkt?
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  sabje ma 8 apr 2013 - 7:09

Lejow: Ja, je hebt nog tijd om je buggy in te pakken hoor. Anders loop jij met B. al door kan je vast lekker gaan zitten en je vriend de buggy inklappen of andersom natuurlijk.

Studiebol: Ja je mag zelf drinken meenemen. Alleen geen pakjes. Dus wel roosvicee in een beker. Moet wel uitkijken met een rietjesbeker. Heb ergens gelezen (denk hier haha) dat dat flink kan lekker. Knijpfruit mag ook is 100 ml dus al je die in een doorzichtig zakje doet kan je die ook altijd een paar meenemen. Vond ik ook fijn.
Toen wij de eerste keer vlogen had ik een thermosfles, flesje water en een tuitbeker roosvicee bij. Mocht allemaal.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  studiebol ma 8 apr 2013 - 7:15

sabje schreef:Lejow: Ja, je hebt nog tijd om je buggy in te pakken hoor. Anders loop jij met B. al door kan je vast lekker gaan zitten en je vriend de buggy inklappen of andersom natuurlijk.

Studiebol: Ja je mag zelf drinken meenemen. Alleen geen pakjes. Dus wel roosvicee in een beker. Moet wel uitkijken met een rietjesbeker. Heb ergens gelezen (denk hier haha) dat dat flink kan lekker. Knijpfruit mag ook is 100 ml dus al je die in een doorzichtig zakje doet kan je die ook altijd een paar meenemen. Vond ik ook fijn.
Toen wij de eerste keer vlogen had ik een thermosfles, flesje water en een tuitbeker roosvicee bij. Mocht allemaal.

Wat voor doorzichtig zakje bedoel je? Boterhamzakje lijkt me geen optie toch?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 8 apr 2013 - 7:16

Theeleut schreef:Kun e niet roosvicee in een 100ml flesje doen, sealen, en in het vliegtuig aanlengen met water?

Ik weet wel dat je babymelk, van die kant en klare, mee mag nemen. Misschien mag je dan ook een pakje limonade mee. Staat er niks bij de luchtvaartmaatschappij vermeld hoe dit werkt?

Ja dat eerste had ik ook nog bedacht, maar ging toen twijfelen of dat wel mocht? Als ik water na de douane koop zal het vast wel mogen. Pakje drinken had ik ook nog aan gedacht. Zal wel is mailen met de luchtvaartmaatschappij.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Fiwen ma 8 apr 2013 - 7:17

Als het om drinken voor (jonge) kinderen gaat doen ze niet zo moeilijk is mijn ervaring. Gewoon meenemen. Ergste wat kan gebeuren is dat je het leeg moet gooien.

@ Lejow, hou er rekening mee dat je een Quinny Zapp niet plat kunt leggen en dat het een erg lage buggy is. Ik weet niet hoe lang jij en je man zijn maar voor ons 1.75 en 1.85 was hij veel te laag.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  TukTuk ma 8 apr 2013 - 7:22

studiebol schreef:
sabje schreef:Lejow: Ja, je hebt nog tijd om je buggy in te pakken hoor. Anders loop jij met B. al door kan je vast lekker gaan zitten en je vriend de buggy inklappen of andersom natuurlijk.

Wat voor doorzichtig zakje bedoel je? Boterhamzakje lijkt me geen optie toch?

Van die hersluitbare plasticzakjes, deze maar dan groter (max 1 liter, te koop bij onderandere de Action, liggen bij de vuilniszakken)
Reizen met een kind, hoe of wat? - Pagina 2 2013-01-29-18.55.40
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Lejow ma 8 apr 2013 - 7:40

Ja, dat lees ik dus net ook.. He wat een bummer zeg, had een mooie aanbieding gezien op MP.

Mijn vriend is 2,00 en ik 1,70, dus hmmm..

Goed, dat wordt dus verder twijfelen wat we gaan doen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown ma 8 apr 2013 - 7:41

Lejow schreef:Ja, dat lees ik dus net ook.. He wat een bummer zeg, had een mooie aanbieding gezien op MP.

Mijn vriend is 2,00 en ik 1,70, dus hmmm..

Goed, dat wordt dus verder twijfelen wat we gaan doen.

Neem de nuna pepp!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Lejow ma 8 apr 2013 - 7:46

Daar vind ik de voorkant van het onderstel écht spuuglelijk :O
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  chipa ma 8 apr 2013 - 7:56

Wij gaan in mei/ juni naar Italië met Transavia. Nemen de buggy mee. Heb begrepen dat je die tot aan het vliegtuig mag meenemen. Qua bagage is het allemaal wel weinig. 35g voor 3 personen en een buggy. ( en dan hebben we al extra betaald om meer kg mee te mogen nemen). Dat wordt dus heel selectief inpakken.

Laatst aangepast door chipa op ma 8 apr 2013 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Gast ma 8 apr 2013 - 7:58

Ze kan toch nu gewoon zitten? Ik zou die hele buggy helemaal niet mee slepen joh. Die paar uurtjes op het vliegveld kun je haar toch makkelijk tillen? Op je vakantie-adres staat gewoon een buggy die je kunt gebruiken, waarom dan moeilijk doen voor die paar uurtjes op het vliegveld?

Gast
Gast

Bericht  Fearie ma 8 apr 2013 - 8:06

chipa schreef:Wij gaan in mei/ juni naar Italië met Transavia. Nemen de buggy mee. Heb begrepen dat je die tot aan het vliegtuig mag meenemen. Qua bagage is het allemaal wel weinig. Geloof 20kg per persoon en maar twee stuks. Dat wordt dus heel selectief inpakken.

Wij naar Ibiza, wij moeten ook erg selectief pakkken. Heb 2 wasbare zwemluiers voor D en haal de luiers wel daar. Anders zitten de koffers zo vol.
Hier gaat een MP buggy mee en een draagdoek, voor het geval dat. En de tablet met zandkasteel filmpjes.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  chipa ma 8 apr 2013 - 8:18

Heb nog heel even overwogen de buggy thuis te laten, maar lijkt me op vakantie toch wel handig. Zomerkleding neemt gelukkig niet veel ruimte in en weegt weinig. Verder inderdaad alles wat je daar kan kopen, niet teveel van meenemen. Speelgoed gaat nog de meeste ruimte innemen denk ik.

We mogen maar 35kg meenemen dus moeten ook nog even goed wegen van tevoren.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Lejow ma 8 apr 2013 - 8:28

Ja, wij ook 35 inderdaad.
Ik ga het meeste ook daar kopen, zwemluiers hebben ze daar vast ook in de supermarkt (zal het voor de zekerheid nog even checken bij mijn nicht).
We zullen een aantal avonden daar mee eten, en een aantal avonden uit eten gaan, dan zoeken we gewoon iets wat B mee kan eten.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow ma 8 apr 2013 - 8:29

Tablet is goede, die gaat sowieso mee, om de foto's en filmpjes op te zetten, dus kunnen we er ook wel wat woezel en pip/zandkasteel/babytv what ever filmpjes opzetten.

Mogen baby's af en toe een beetje rondkruipen, tijdens het vliegen? Of is dat raar?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  holaagirl ma 8 apr 2013 - 8:31

Lejow schreef:Tablet is goede, die gaat sowieso mee, om de foto's en filmpjes op te zetten, dus kunnen we er ook wel wat woezel en pip/zandkasteel/babytv what ever filmpjes opzetten.

Mogen baby's af en toe een beetje rondkruipen, tijdens het vliegen? Of is dat raar?

denk niet dat daar ruimte voor is met alle stewardessen, karretjes enz...
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: