Dingen die mensen over je denken en die niet kloppen
+35
Floor
Parel
Dennenappel
RioolSpook
vlinder-2011
SuperGrover
June
Niekske
Jeanette
Nyx
Jilke
Evalynn
Chelle
Marsy28
Paper Crown
Ilovethe90s
Poubelle
Lady4
Bolleke
Mamsie
Capt'n Zero
Pompoen
Bliss
Exogenesis
Reva
Saga
loura
Slakje
M_as
Derpy
Charles
Lady Starstruck
Ragazza
SoGood
Pineco
39 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Dingen die mensen over je denken en die niet kloppen
Floor schreef:Parel schreef:Mensen denken dat ik onwijs arrogant ben en een harde tante, terwijl ik een onzeker zachtgekookt ei ben.
Ook denken mensen dat mijn ouders inderdaad alles voor ons betalen.
Mensen denken dat ik thuis de broek aan heb, maar dat is echt niet zo
zo vind/vond ik je wel overkomen niet echt arrogant maar pittig/harde tante en niet een onzeker zachtgekookt ei.sorry
Haha ik ook idd. Ook wel heel lief en zorgzaam maar ook zeer zeker iemand met heel veel pit, die echt niet over zich heen laat lopen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Floor schreef:Parel schreef:Mensen denken dat ik onwijs arrogant ben en een harde tante, terwijl ik een onzeker zachtgekookt ei ben.
zo vind/vond ik je wel overkomen niet echt arrogant maar pittig/harde tante en niet een onzeker zachtgekookt ei.sorry
Haha ik ook idd. Ook wel heel lief en zorgzaam maar ook zeer zeker iemand met heel veel pit, die echt niet over zich heen laat lopen.
ben ik gelukkig niet de enige!
achja jij vond mij streng, dat vond ik ook wel grappig.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:Printje schreef:Floor schreef:Parel schreef:Mensen denken dat ik onwijs arrogant ben en een harde tante, terwijl ik een onzeker zachtgekookt ei ben.
ben ik gelukkig niet de enige!
achja jij vond mij streng, dat vond ik ook wel grappig.
Hahaha dat heeft wel indruk gemaakt bij je, ik bedoelde het niet verkeerd toen hoor maar jij leek me gewoon een strenge consequente mama. Maar niet streng in een negatieve zin maar in een positieve zin. Geen dictator dus maar gewoon duidelijk en geen flauwekul.
Printje- Lady Post-a-lot
heeft zeker indruk gemaakt! sorry
je hebt het toen inderdaad uitgelegd (nadat ik je er lekker nog een keer op had gewezen omdat ik het echt wou weten). Ik ben inderdaad wel streng en concequent.
je hebt het toen inderdaad uitgelegd (nadat ik je er lekker nog een keer op had gewezen omdat ik het echt wou weten). Ik ben inderdaad wel streng en concequent.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef: heeft zeker indruk gemaakt! sorry
Haha ja ik was toen volgens mij net bevallen van N. Heb het nooit verkeerd bedoeld hoor, meer zoals ik zelf ook opvoed, veel liefde maar ook duidelijkheid en consequent zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
Paper Crown schreef:Dat ik onaardig ben. Maar ik ben echt lief. Ik zou mezelf zeg maar nog net niet willen betitelen als sweetest person alive in real life. In 't echte leven dus, hier kom
ik nogal vaak als een trut over.. Wat wel een btje klopt.
Gast- Gast
Parel, ik zou jou niet snel als zachtgekookt ei bestempelen hoor (waarom zie ik jou nog voor me met zo'n druipend eitje over je hoofd )
Je komt hier juist zelfverzekerd over.
Ik hoor ook vaak dat mensen met enorm zelfverzekerd vinden overkomen, maar ondertussen... Dat beeld klopt dus ook niet.
Je komt hier juist zelfverzekerd over.
Ik hoor ook vaak dat mensen met enorm zelfverzekerd vinden overkomen, maar ondertussen... Dat beeld klopt dus ook niet.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben een open boek.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
2 kanten bij mij.
Aan de ene kant denken ze vaak dat ik een onwijs trutje ben (ook zwaar Christelijk omdat ik in een nogal Christelijk dorp woon). Als ze dan horen dat ik een aantal piercings heb en een tattoo en er het liefst nog veel meer zou willen, en horen dat ik van scheuren in mijn auto en van motorrijden hou dan kijken ze wel eens raar op.
Aan de andere kant krijg ik vaak de label Bitch opgeplakt maar dat komt omdat ik als ik serieus kijk nogal boos/sacherijnig over kan komen terwijl dit vaak helemaal niet zo is. Ik kijk gewoon zo.
Aan de ene kant denken ze vaak dat ik een onwijs trutje ben (ook zwaar Christelijk omdat ik in een nogal Christelijk dorp woon). Als ze dan horen dat ik een aantal piercings heb en een tattoo en er het liefst nog veel meer zou willen, en horen dat ik van scheuren in mijn auto en van motorrijden hou dan kijken ze wel eens raar op.
Aan de andere kant krijg ik vaak de label Bitch opgeplakt maar dat komt omdat ik als ik serieus kijk nogal boos/sacherijnig over kan komen terwijl dit vaak helemaal niet zo is. Ik kijk gewoon zo.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is
» ORT - kan toch niet kloppen?
» Nav... Hoe denken jullie over transgender mensen ?
» Slagroom kloppen - blijft niet stijf
» Kloppen de maten van de schoenen niet meer??
» ORT - kan toch niet kloppen?
» Nav... Hoe denken jullie over transgender mensen ?
» Slagroom kloppen - blijft niet stijf
» Kloppen de maten van de schoenen niet meer??
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: