Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dingen die mensen over je denken en die niet kloppen

+35
Floor
Parel
Dennenappel
RioolSpook
vlinder-2011
SuperGrover
June
Niekske
Jeanette
Nyx
Jilke
Evalynn
Chelle
Marsy28
Paper Crown
Ilovethe90s
Poubelle
Lady4
Bolleke
Mamsie
Capt'n Zero
Pompoen
Bliss
Exogenesis
Reva
Saga
loura
Slakje
M_as
Derpy
Charles
Lady Starstruck
Ragazza
SoGood
Pineco
39 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Dingen die mensen over je denken en die niet kloppen Empty Dingen die mensen over je denken en die niet kloppen

Bericht  Gast do 4 apr 2013 - 21:35

Ik was afgelopen week aan het werk met een collega van een andere afdeling, die ken ik een beetje, heel af en toe werken we samen. Toen kwam het gesprek door een opmerking van iemand op seksistische opmerkingen van mannen. Ik zei dat me dat niet zoveel deed (komt nogal vaak voor in mijn werk), waarop hij zei: 'ja, maar dat is niet zo gek, jij speelt voor hetzelfde team als die kerels'
Dus ik reageerde met 'huh? confused wat bedoel je?'

'Nou, zei hij, jij hebt toch ook gewoon een vriendin, of niet dan? Dus jou hebben ze er niet mee, jij valt ook op vrouwen'

Eh.

Nee?

Hoezo?

Ja, dat had hij weer van iemand gehoord, een andere collega, dat ik lesbisch was en al jaren een vriendin had waarmee ik samenwoonde.....

Eh.
Nee.
Ik heb ook werkelijk geen idee hoe die roddel de wereld in komt, (nog los van het feit dat ik het bizar vindt dat je je seksueel getinte opmerkingen minder zou aantrekken omdat je lesbisch bent... Ik zie het verband niet) maar kennelijk zijn er meer mensen op mijn werk die denken dat ik lesbisch ben Laughing

Nou ja, weet ik dat ook weer. Maakt mij verder niet uit, maar ik vond het wel grappig, en hij vond het gênant. (Wat ik dan weer grappig vond)

Jullie ook weleens zoiets gehad? Kennelijk wordt er best wat geroddeld daar smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen die mensen over je denken en die niet kloppen Empty Re: Dingen die mensen over je denken en die niet kloppen

Bericht  Pineco do 4 apr 2013 - 21:38

Zó anders heeft nog nooit iemand me ingeschat, nee Laughing
Ik denk wel dat veel mensen mij braver inschatten dan ik ben, op de een of andere manier straal ik dat uit. Heb er geen moeite mee en doe ook niet mijn best om het tegendeel te bewijzen tegenover mensen die niet dicht bij me staan.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Dingen die mensen over je denken en die niet kloppen Empty Re: Dingen die mensen over je denken en die niet kloppen

Bericht  SoGood do 4 apr 2013 - 21:40

Hhm.. Apart. Sta er ook vaak van te kijken hoe snel mensen iets als 'waar' aannemen omdat ze dat toevallig van iemand gehoord hebben zonder het nog even bij de betreffende persoon te checken.

Omdat ik mezelf een maand had terug getrokken van allerlei feestjes en etentjes ging hier de roddel dat ik zwanger was. (I wish)
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ragazza do 4 apr 2013 - 21:42

Hoe komen ze er op hè? Ik kan me voorstellen dat je verbaasd bent, maar ook dat het grappig is. Zo zat ik een keer op mijn vorige werk op de wc, hoor ik 2 andere collega's binnenkomen. De één zegt: Volgens mij heeft Ragazza iets met *een andere vrouwelijke collega*. Ik was daar toevallig een nacht blijven slapen omdat we een etentje van het werk hadden en ik dan 's avonds laat niet meer naar huis hoefde.

Ik dacht: dit is mijn moment! Dus ik stap de wc uit en zeg: ja, dat klopt helemaal, dat jullie daar nu pas achter komen! Ze wisten niet hoe ze het hadden en hebben me de rest van de dag niet durven aankijken Dingen die mensen over je denken en die niet kloppen 281626781 Ik vond het zelf hilarisch.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Pineco do 4 apr 2013 - 21:44

Oh, en veel mensen denken dat wij wel financieel geholpen worden door onze ouders, omdat we een groot huis hebben, vrij veel uitgeven aan de verbouwing en toch nog normaal kunnen leven. Iedereen gaat ervan uit dat ik heel weinig verdien met mijn werk en niet veel opdrachten heb, word nooit heel serieus genomen als zelfstandige. Bijna niemand weet dan ook dat ik 40 tot 60 uur per week werk en er genoeg mee verdien. Onze ouders zijn juist heel erg van het principe dat je nooit iets moet kopen waar je geen geld voor hebt (ben ik trouwens ook voor hoor!). Ze hebben dus niet garant gestaan voor onze hypotheek en doen dus ook niet om de haverklap een schenking Laughing Ik voel ook niet echt de behoefte om dat aan iedereen uit te gaan leggen, dus laat ze maar denken...
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Lady Starstruck do 4 apr 2013 - 22:34

Ik vind het altijd erg storend als mensen je al denken te kennen of dingen denken van je die totaal niet waar zijn. Ik heb in het verleden (moet zeggen nu valt het wel mee). Dat mensen vinden dat ik lief overkomen. Als men mij echt zou kennen vinden ze mij helemaal niet lief. Ik probeer altijd sociaal te zijn. Misschien dat mensen dat verwarren met lief ofzo iets.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Charles do 4 apr 2013 - 22:37

Mensen dachten vroeger vaak dat ik aan drugs deed, veel dronk en feestte, veel one-night stands had enzo. Ruig type dus. Terwijl ik gewoon een brave huismuts ben en altijd was. Heb nog nooit een one night stand gehad, heb een paar keer aan een joint getrokken en werd daar strontberoerd van en ben 3 keer echt dronken geweest ofzo. Ohja, en als we gingen stappen was ik altijd als eerste moe. Dus jah.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Derpy vr 5 apr 2013 - 3:15

Charles schreef:Mensen dachten vroeger vaak dat ik aan drugs deed, veel dronk en feestte, veel one-night stands had enzo. Ruig type dus. Terwijl ik gewoon een brave huismuts ben en altijd was. Heb nog nooit een one night stand gehad, heb een paar keer aan een joint getrokken en werd daar strontberoerd van en ben 3 keer echt dronken geweest ofzo. Ohja, en als we gingen stappen was ik altijd als eerste moe. Dus jah.
Bij mij is het een beetje andersom. Ik ben niet enorm ruig, maar mensen verbazen zich wel over sommige dingen die ik doe of hoe ik over zaken denk.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  M_as vr 5 apr 2013 - 3:27

Er zijn mensen die mij heel arrogant vinden. Terwijl ik verre van arrogant bent. Maar mijn gezicht straalt zoiets uit geloof ik.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Slakje vr 5 apr 2013 - 3:31

Heel veel mensen denken dat ik expres ben zwanger geworden van Louise omdat ik gewoon een kind wilde. Er zijn ook veel mensen die denken dat ik mijn vriend constant bedroeg, Louise verwaarloos en heel veel uitga.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  loura vr 5 apr 2013 - 5:39

Geen flauw idee wat mensen over mij denken. Volgens mij krijgen ze niet zo goed hoogte van mij. Ik heb wel het idee dat mensen mij serieuzer inschatten dan dat ik ben.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 5 apr 2013 - 5:53

Haha wat erg zeg, kan me voorstellen dat hij het gênant vond Very Happy.

Mensen verwachten niet dat ik het werk doe dat ik doe. Dan bel ik een klant om een afspraak te maken en dan zeggen ze 'ok dan zie ik die meneer dan wel'. Eeeh maar ik kom haha die mensen helemaal in de war, ik blijf het grappig vinden...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 apr 2013 - 5:57

Ragazza schreef:Hoe komen ze er op hè? Ik kan me voorstellen dat je verbaasd bent, maar ook dat het grappig is. Zo zat ik een keer op mijn vorige werk op de wc, hoor ik 2 andere collega's binnenkomen. De één zegt: Volgens mij heeft Ragazza iets met *een andere vrouwelijke collega*. Ik was daar toevallig een nacht blijven slapen omdat we een etentje van het werk hadden en ik dan 's avonds laat niet meer naar huis hoefde.
Ik dacht: dit is mijn moment! Dus ik stap de wc uit en zeg: ja, dat klopt helemaal, dat jullie daar nu pas achter komen! Ze wisten niet hoe ze het hadden en hebben me de rest van de dag niet durven aankijken Dingen die mensen over je denken en die niet kloppen 281626781 Ik vond het zelf hilarisch.

lol! lol! lol!

Gast
Gast

Bericht  Saga vr 5 apr 2013 - 6:57

Mijn klasgenoten dachten dat ik een relatie met een Hells Angel had ..
Vonden ze mijn vriend op lijken, en omdat we in die periode veel in een kroeg kwamen waar veel HA members komen, was 1 + 1 toch echt 2 volgens hun ..
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  Gast vr 5 apr 2013 - 7:47

van mij is ook wel eens gedacht dat ik op vrouwen val.

Veel terugkerend is dat mensen denken dat ik heel veel blow, terwijl ik dat misschien eens in de 5 jaar doe.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 apr 2013 - 8:23

Het enige wat veel mensen/collega's over me denken of dachten is dat ik veeel jonger was/ben dan ik dus eigenlijk ben smile ik zie er jong uit en er wordt me door nieuwe collega's nogal eens gevraagd of ik 'ook nog thuis woon' of iets in die strekking. Ook klanten nemen soms niet alles van me aan en dan van een collega wel, onder het mom van 'laat dat jonkie maar kletsen'. Au.

Gast
Gast

Bericht  Reva vr 5 apr 2013 - 8:28

Ik word regelmatig arrogant of half bekakt ingeschat, maar dat ben ik helemaal niet laughcry

Ragazza, jouw reactie is te leuk Laughing

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Exogenesis vr 5 apr 2013 - 8:42

Ik werd vroeger als sletje gezien, terwijl ik dat echt nooit ben geweest. Ik durfde niet verder te gaan dan zoenen. Mijn beste vriendin ook niet. Er gingen roddels dat wij beide heel gemakkelijk zouden zijn. Geen idee wie dat ooit bedacht heeft.

Misschien omdat ik ooit eens heb gezegd tegen een vriend van een ex (die nergens initiatief in nam en niet verder kwam dan handjes vasthouden en zo nu en dan zoenen) dat die ex 'niet deed wat mannen hoorden te doen'. Whaha! Geen idee waarom ik dat heb gezegd. Het gaf in elk geval een heel fout signaal af.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Bliss vr 5 apr 2013 - 9:04

Hmm, ik word niet heel anders ingeschat geloof ik. Het enige is denk ik dat mensen mij stukken stoerder en zelfverzekerder inschatten dan ik echt ben. Hier op t forum is t andersom; volgens mij kom ik hier regelmatig over als een labiele muts, terwijl ik in t echt wel wat stoerder ben Wink Ik zit er een beetje tussenin dus.

Laatst aangepast door Bliss op vr 5 apr 2013 - 11:27; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pompoen vr 5 apr 2013 - 10:13

Mensen schatten mij over het algemeen ontzettend braaf in, ze denken dat ik een saaie brave langdradige nerd ben. Ze zijn dan ook werkelijk stomverbaasd als ik er hele andere ideeën op na blijkt te houden. Ik maak graag flauwe grappen en vunzige opmerkingen, laat keiharde boeren (alleen weet bijna niemand dat Wink) en houd erg van dubbelzinnigheden en spitsvondigheden.

Nou ben ik ergens ook gewoon het braafste meisje van de klas hoor, erg gezagsgetrouw en ik ben ook gewoon een echte huismus. Maar wel een maffe huismus die van kleurrijk en gekkigheid houd!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Capt'n Zero vr 5 apr 2013 - 10:42

Laatst dacht er iemand weer dat ik een kind had, en vaak denken mensen ook dat ik samen woon.

Dingen die mensen over je denken en die niet kloppen Untitled-1

Oh how i wish...

Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Mamsie vr 5 apr 2013 - 11:57

Mensen denken vaak dat ik de moeder niet ben van mijn kinderen. Maar dat snap ik wel.
Daarnaast word ik ook vaak als arrogant gezien tot dat mijn mond opengaat.

Oohja en er wordt ook wel vaak gedacht dat ik niet meer met mijn man ben. (en dus kinderen heb van meerdere mannen confused )
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Bolleke vr 5 apr 2013 - 21:24

Haha mamsie. Het is ook gewoon niet voor te stellen dat je 3 kinderen hebt van dezelfde man!
Ik word altijd veel jonger geschat en mensen geloven vaak ook niet dat ik de moeder van mijn zoon ben. Verder denken ze dat ik een sneue alleenstaande moeder ben, die tienermoeder was, rond slette tot ik zwanger was en nu dus met de gebakken peren zit (dat word niet zo letterlijk gezegd hoor, maar zo'n opmerkingen kwamen wel eens voorbij) en die mensen staan dan allemaal te kijken dat ik studeer en alles gewoon goed op orde heb.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Lady4 vr 5 apr 2013 - 21:29

Bliss schreef:Hmm, ik word niet heel anders ingeschat geloof ik. Het enige is denk ik dat mensen mij stukken stoerder en zelfverzekerder inschatten dan ik echt ben. Hier op t forum is t andersom; volgens mij kom ik hier regelmatig over als een labiele muts, terwijl ik in t echt wel wat stoerder ben Wink Ik zit er een beetje tussenin dus.

Ik ken je van hier en ik heb je ontmoet en daardoor zie ik inderdaad wel een verschil tussen de echte Bliss en de Bliss hier. Bij ons eerste meeting in DH vond ik je super zelfverzekerd overkomen, ik werd daar zelfs wat onzeker van, haha. Ik vind het jammer dat je toch eigenlijk best onzeker bent, want dat is zó niet nodig!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Poubelle vr 5 apr 2013 - 21:32

Hahaha Ragazza superfunny!

Mensen schijnen van mij te denken dat ik niet aardig ben ofzo, of arrogant.
Er is weleens tegen me gezegd 'Oh, je bent eigenlijk gewoon aardig!' laughcry
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: