Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De wondere wereld van het online daten...

+24
Tabbert
Toet
mii_joyce
Roza
Moonlight
Siem
May
Vino
JD
Sunstone
eigenwijs
MarySun
Chocolate Cookie
Bliss
Jeanette
Frappuccino
FireButterfly
Cupcake
loura
Marin
Derpy
Viva
Catwoman79
Linnie1985
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

De wondere wereld van het online daten... - Pagina 2 Empty Re: De wondere wereld van het online daten...

Bericht  JD ma 8 apr 2013 - 12:01

Je hebt helemaal gelijk hoor....ik zit me af en toe echt suf te zoeken op die site, ben er inderdaad teveel mee bezig.
Alleen was deze jongen écht zo leuk, alleen was het te vroeg. En net nu ik van de week dacht dat ik het wel rustig aan wilde oppakken met hem was ie alweer bezet, dat vond ik wel jammer.

Maar inderdaad, geloof dat ik een beetje te bang ben om over te blijven haha.... Rolling Eyes
Ik heb gewoon graag een relatie, lekker samen met iemand.... en dan is die datingsites afspeuren best een boeiend iets.

Trouwens, zit even op pepper te kijken, maar... kun je daar niet zelf vrij zoeken? Ik kan alleen zien dat je door hun aan mensen gematcht wordt, maar niet zelf kunt zoeken?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wondere wereld van het online daten... - Pagina 2 Empty Re: De wondere wereld van het online daten...

Bericht  eigenwijs ma 8 apr 2013 - 19:09

*

Laatst aangepast door eigenwijs op ma 15 apr 2013 - 8:52; in totaal 1 keer bewerkt
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Sunstone di 9 apr 2013 - 7:24

Ik ben een tijdje online op Badoo geweest en daar wel een leuke jongen leren kennen. Helaas bleek hij via het internet spontaner te zijn dan in het echt en viel het echt tegen toen ik hem dus in het echt zag. Uiterlijk klopte, maar hij was in het echt wel heel onzeker. Dit ging voor mij helaas niet werken.

Sunstone
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 8
Registratiedatum : 09-04-13

Bericht  JD di 9 apr 2013 - 9:37

Is er hier iemand die mij kan uitleggen hoe Pepper werkt? Ik wil gewoon kunnen zoeken op mensen hier in de buurt, maar dat kan zeker alleen als je betalend lid bent?

Wat vinden jullie de beste/fijnste datingsite?

JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Vino di 9 apr 2013 - 9:54

JD schreef:Is er hier iemand die mij kan uitleggen hoe Pepper werkt? Ik wil gewoon kunnen zoeken op mensen hier in de buurt, maar dat kan zeker alleen als je betalend lid bent?

Wat vinden jullie de beste/fijnste datingsite?

Nee, ook als betalend lid kan je niet zoeken. Je kan alleen je gematchde profielen zien.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  May di 9 apr 2013 - 9:59

Ik ben nu een half uurtje met een man aan het mailen, en die heeft al bedacht dat we op onze eerste date maar bij één van ons samen moeten gaan koken en nu wil hij mijn telefoonnummer om me te bellen.

Goed nu heb ik sowieso al een hekel aan bellen dus dat zal ik sowieso niet zo snel doen, maar deze man gaat wel heel snel hoor! Dus denkt dat het mede daardoor ook niet echt wat wordt. Ook het feit dat hij niet heel erg geïnteresserd is speelt mee.

JD ik heb nog niet één datingsite gevonden die ik echt erg fijn vond.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  JD di 9 apr 2013 - 11:52

Klinkt een beetje alsof hij uit is op 1 ding May... omdat hij zo snel gaat en meteen bij 1 van jullie thuis wil afspreken. Ik zou er niet aan beginnen, en als je het dan toch doet, dan voor de 1e date afspreken in een openbare gelegenheid... maar dat had je vast zelf ook al bedacht smile

Nou voor mij valt Pepper dan al af, ik wil zelf kunnen zoeken en niet elke dag worden voorgesteld aan nieuwe mensen die in limburg ofzo wonen, dat vind ik niet handig.

JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  May di 9 apr 2013 - 22:00

Nee op een eerste date ga ik gewoon ergens wat drinken, dat doe ik standaard. Mocht het dan niet klikken kun je na 1 drankje besluiten het er bij te laten, en je zit inderdaad in een openbare gelegenheid vind ik ook wel prettig met iemand die ik nog nooit gezien heb.
Maar ik denk niet dat hier een date uit voort gaat vloeien of hij moet nu opeens heel erg veranderen.

Ja dat vond ik ook irritant aan Pepper dat je niet zelf kan zoeken. Maar ik krijg wel alleen dates voorgesteld uit mijn omgeving, althans al mijn voorgestelde mensen woonden op max 1 uur reizen.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  FireButterfly ma 15 apr 2013 - 6:46

Ik heb geen datingssite gevonden die ik ideaal vond. Maar ik heb wel een heel leuk exemplaar leren kennen via Paiq. Hij vond het heel stoer van me dat ik hem na een paar dagen appen belde. We hebben een halfuur gezellig zitten kletsen. Echt zo leuk.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  JD ma 15 apr 2013 - 11:41

Ik denk dat ik me ga afmelden bij Lexa. Mijn lidmaatschap loopt volgende week af en...hoe stom t ook klinkt, ik heb alle leuke exemplaren die enigszins in de buurt wonen wel gezien.... ik ben te kieskeurig denk ik.
Voorlopig even geen datingsite denk ik, misschien over een tijdje wel weer...
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  FireButterfly ma 15 apr 2013 - 23:44

Wat zonde. Ik herken die kieskeurigheid volledig. Zelf heb ik op Lexa, Knuzz en Paiq gestaan. Destijds was ik echt te kieskeurig en wilde ik gewoon te graag blijkbaar. Nu ben ik er zonder verwachtingen ingestapt.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Siem di 16 apr 2013 - 7:33

JD schreef:Ik denk dat ik me ga afmelden bij Lexa. Mijn lidmaatschap loopt volgende week af en...hoe stom t ook klinkt, ik heb alle leuke exemplaren die enigszins in de buurt wonen wel gezien.... ik ben te kieskeurig denk ik.
Ik denk niet zozeer dat je kieskeurig bent, maar dat je gewoon nog tijd nodig hebt om je vorige relatie te verwerken. En om alles wat er is gebeurd en wat nog steeds speelt. De wondere wereld van het online daten... - Pagina 2 699888

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  JD di 16 apr 2013 - 10:33

Billy schreef:
JD schreef:Ik denk dat ik me ga afmelden bij Lexa. Mijn lidmaatschap loopt volgende week af en...hoe stom t ook klinkt, ik heb alle leuke exemplaren die enigszins in de buurt wonen wel gezien.... ik ben te kieskeurig denk ik.
Ik denk niet zozeer dat je kieskeurig bent, maar dat je gewoon nog tijd nodig hebt om je vorige relatie te verwerken. En om alles wat er is gebeurd en wat nog steeds speelt. De wondere wereld van het online daten... - Pagina 2 699888

Dat denk ik zelf ook hoor. Ik wil het allemaal veel te graag.... Rolling Eyes
En daarbij ook wel een beetje te kieskeurig hoor haha!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Moonlight wo 17 apr 2013 - 23:07

Ik heb ook op Paiq gestaan, pepper, badoo maar ik vond het allemaal niks aan. Verschrikkelijke sites! Maar ja dat is persoonlijke smaak natuurlijk. Ik heb op Lexa gestaan ook toen het net uit was (feb. 2012) puur voor een ego boost en afleiding. Toen heb ik er 2 mnd opgestaan, daarna eraf en sinds December 2012 toch maar weer aangemeld.

Toen een date gehad met 2 mannen, de eerste leek het even te zijn maar niets was minder waar, en de tweede was gewoon klinklare onzin. Wat een idioot was dat Laughing

Toen 23 maart een berichtje gehad van een hele leuke jongen en we hebben echt mega veel geappt en ook 2 wk lang gebeld. We hebben iets van 10uur lang verbeld met elkaar (lang leve skype). Toen 6april de eerste date en sindsdien zien we elkaar regelmatig eigenlijk en zijn we nu een setje.

Ik had het niet verwacht maar het kan dus wel. Lexa zelf vond ik de prettigste site smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  May wo 24 apr 2013 - 4:42

Goed ik heb me sinds zondag ingeschreven op Lexa. Nu al met een aantal mannen wat mail contact gehad. Ook met één man die had geen foto op zijn profiel, we mailden eerst heen en weer, en dat was ook gewoon leuk. Waren leuke berichtjes maar op een gegeven moment was ik toch wel benieuwd hoe hij eruit ziet. Dus ik gevraagd om een foto, ook gekregen, nou totaal niet iemand tot wie ik me seksueel aangetrokken voel. Nou dat gaf ik dus aan, maar dat ik best nog verder wou mailen om te kijken wat ervan zou komen. Nu is hij mij ervan te proberen te overtuigen dat ik echt veels te kieskeurig ben laughcry Nu ben ik afgeknapt..

Het is maar goed dat ik morgen met een andere jongen een drankje ga doen smile
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  JD wo 24 apr 2013 - 4:55

hahaha May:O dat was dan toch wel even minder toen je zijn foto zag...
Ik reageer sowieso niet op mensen zonder foto. (oppervlakkig ben ik he?)

Heb me afgemeld op Lexa nu, maar had wel vlak voor het afmelden leuk contact met iemand hier uit hetzelfde dorp.
Hij is ook qua uiterlijk totaal niet mijn type (witblond en blauwe ogen, ik val op donkere ogen en donker haar), maar toch is het contact leuk, en alles wat hij zegt en hoe zich zichzelf omschrijft is helemaal wat ik zoek....
We zijn met koniginnedag allebei bij dezelfde kroeg, en hebben afgesproken om elkaar daar "tegen het lijf te lopen voor een borrel", gewoon lekker ongedwongen ( en met wat wijntjes op ben ik wat stoerderDe wondere wereld van het online daten... - Pagina 2 827601)

Denk dat dit qua type man een hele goede voor me zou zijn, maar of ik er klaar voor ben, daar twijfel ik aan, maar toch....we zien het wel dinsdag, samen een wijntje achterover gieten kan nooit kwaad hahaha!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  May wo 24 apr 2013 - 5:04

Haha misschien moet ik dat ook maar doen, dan maar oppervlakkig Wink Maar hij was gewoon echt niet leuk qua uiterlijk, ja dan kan ik er ook niet meer van maken en ben ik ook wel zo eerlijk om hem dan maar te zeggen.

Ah wat leuk! Maar ook wel erg spannend inderdaad! Ik hoop voor je dat het in elk geval gezellig is. En inderdaad wijntjes kunnen je daar net even wat bij helpen haha.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Roza ma 29 apr 2013 - 3:30

Ik up jouw topic even JD... Ik heb me ook maar eens ingeschreven bij Lexa. Maar mennn, wat zet je in zo'n 1e bericht?
En ik durf er geen foto van mezelf op te zetten Embarassed Bang dat iemand mij herkent. Maarja, zonder foto kom je ook niet ver geloof ik..

Iemand tips? Very Happy

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  May ma 29 apr 2013 - 9:01

Leuk Roza! Ik doe altijd gewoon wat algemeens in een eerste mailtje. Vraag hoe het gaat, vlak voor het weekend bijv vragen of hij al plannen heeft. Verder pak ik er vaak iets van het profiel en stel daar een vraag over, bijv. als hij erop heeft staan dat hij naar Zimbabwe geweest is, dan stel ik daar een vraag over.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  mii_joyce di 30 apr 2013 - 23:55

Ik sta zelf ook op paiq ingeschreven sinds een weekje of 3 ofzo smile
Vanaf de 2e dag al heel leuk contact met een jongen gehad, daar veel gechat, vervolgens over op what's app en nu al een paar dates gehad.. Misschien een beetje snel om al een paar dates gehad te hebben, maar er is echt een enorme klik en het voelt heel goed tussen ons smile
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  JD di 7 mei 2013 - 11:00

Zo even het topic uppen.

Ik heb me 2 weken terug uitgeschreven bij alle datingsites, was er wel een beetje klaar mee....
Ik had in Januari een leuk iemand ontmoet via Lexa, maar dat was allemaal wat te snel, dus dat had ik na 3 dates afgekapt, hoe leuk hij ook was.
Toch bleef hij in mijn hoofd hangen, en een maandje terug heb ik hem gesmst, maar.....toen had hij al iemand anders leren kennenDe wondere wereld van het online daten... - Pagina 2 1371890812 Hij gaf wel aan er onwijs van te balen, maar ja....hij kon ook niet op me blijven wachten, wat ik snap.
Maar nu...ging vanmiddag mijn telefoon; een appje van diezelfde jongen. Het is niks geworden met dat meisje, en dat wilde ie me toch even laten weten... verder wilde hij me niks opdringen, want hij wil niet dat mensen denken dat hij de een inruilt voor de ander. Maar we hebben dus leuk heen en weer zitten appen, en hebben nu afgesproken om allebei even een week onze gedachten op een rijtje te zetten, en als we dan nog allebei enthousiast zijn gaan we wat afsprekenDe wondere wereld van het online daten... - Pagina 2 561177 Ik ben benieuwd! Heb de hele tijd de neiging om hem te smsen, dus van mijn kant zie ik die date wel zitten.... wordt vervolgd;)
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Toet di 7 mei 2013 - 11:05

Wat ontzettend leuk voor je JD! Ben benieuwd hoe het gaat lopen, het is je gegund smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Tabbert wo 8 mei 2013 - 3:32

Leuk JD! Hopelijk ben je er dit keer wel aan toe
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Janelie wo 8 mei 2013 - 4:05

Super leuk! Dat wordt daten Very Happy
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Viva wo 8 mei 2013 - 8:05

Leuk jd!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: