Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Online daten, wie heeft er ervaring mee?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Online daten, wie heeft er ervaring mee? Empty Online daten, wie heeft er ervaring mee?

Bericht  Roza ma 29 apr 2013 - 6:10

Oké, ik geef het op. Die prins op het witte paard komt blijkbaar niet aan de voordeur.
Na aandringen van 2 vriendinnen heb ik mij gisteravond maar eens aangemeld bij Lexa. Ben nog behoorlijk sceptisch en stiekem voel ik me ook heel onnozel. Ik schaam me er zelfs een beetje voor. Ik durf dat ook niet een foto van mezelf erop te zetten, maar dat is ook niet heel handig ben ik al achter. Zonder foto wordt het écht niets. Maarja, stél dat iemand mij herkent, dat vind ik eng.

Hebben jullie ervaring met online daten? Wat stuur je in hemelsnaam naar iemand als eerste berichtje? Is er bij jullie echt iets uitgekomen of was het 10x niets? Vertel vertel!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Online daten, wie heeft er ervaring mee? Empty Re: Online daten, wie heeft er ervaring mee?

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 6:25

Gewoon je foto neerzetten. Degene die jou zien, zitten er zelf tenslotte ook en het taboe is tegenwoordig toch niet zo groot meer?

Eerste berichtjes hield ik altijd kort en was meestal een reactie op een foto of iets uit zijn profiel. Als mijn profiel hem ook aanstaat dan reageert hij daar wel op en ontstaat er vanzelf een gesprek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online daten, wie heeft er ervaring mee? Empty Re: Online daten, wie heeft er ervaring mee?

Bericht  Roza ma 29 apr 2013 - 6:41

Ja weet ik wel, maar het is voor mij toch nog een beetje een taboe. Er komt toch nog wel wat schaamte bij kijken moet ik eerlijk toegeven. Ik ben gewoon een ramp.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Online daten, wie heeft er ervaring mee? Empty Re: Online daten, wie heeft er ervaring mee?

Bericht  Marin ma 29 apr 2013 - 6:47

Gewoon doen, zeker met een aantal leuke foto's! Juist dan zien ze je leuke koppie.

En joh, als je bekenden tegenkomt, moet je maar denken: Zij kijken dus ook op die website.

Ik ben ook wel eens een bekende tegengekomen, even leuk berichtje gestuurd zo van goh wat grappig! En dat was het. Die zit in hetzelfde schuitje hoor! smile

Veel internet date plezier!

Hier een succesverhaal smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Online daten, wie heeft er ervaring mee? Empty Re: Online daten, wie heeft er ervaring mee?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum