Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw in de online dating wereld

+17
silly-one
Rush
Carra
Linnie1985
Liz
Poubelle
Lenthe
Lady4
Anouk87
Janelie
Niekske
Tabbert
Kerel
Zwerver
Sugarfall
Marin
Caro
21 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Nieuw in de online dating wereld Empty Nieuw in de online dating wereld

Bericht  Caro do 11 okt 2012 - 6:26

Ok. In een opwelling, en omdat het op het forum al een paar dagen over daten gaat, dacht ik: what the hell.. vul eens een profieltje in. Nou, vraag me niet waarom maar ik heb een profiel aangemaakt op Lexa.nl.

Allemaal hartstikke aardig, werd een beetje moe van de vragen maar heb alles redelijk netjes ingevuld. Alleen niet alle 'losse, open' vragen.. daar had ik geen zin in. Uiteindelijk dan ook maar een foto geupload (die hier ook onlne stond in mijn afvaltopic).

Goed... ik afgesloten en verder ben ik gaan poetsen. Ik kom naar beneden ben ik een soort va overladen door Lexa mails. Ik heb één iemand die met me geflirt heeft, en mijn profiel wordt zo druk bezocht momenteel (volgens de mails dan) dus sturen ze me vandaag geen mailtjes meer.

Maar in hoeverre is dus nu een truc om mij aan het betalen te krijgen? Want no way dat je al die flirts en geinteresseerde mannen (jaja, er is volgens Lexa een verschil) te zien krijgt als je niet betaald.

Dus... wat is jullie ervaring? Ben natuurlijk wel rete nieuwsgierig hahaha! Dat dan weer wel..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw in de online dating wereld Empty Re: Nieuw in de online dating wereld

Bericht  Caro do 11 okt 2012 - 6:28

Ik hbe overigens nu schijnbaar vier geinteresseerden en een flirt. Nou, jofeltjes ;-). Of zou dit gehucht waar ik woon nu zo staan te springen om leuke vrouwen zoals ik? ;-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Marin do 11 okt 2012 - 9:24

E-matching proberen. Veel leuker dan Lexa smile

Bij Lexa krijg je je ook niet goed meer afgemeld, m'n vriend krijgt nog stééds emails (niet van profielen hoor, maar van die algemene mailinglists).

Ik betaalde wel bij E-Matching, maar vond dat echt verreweg de allerfijnste datingsite. En niet alleen omdat ik m'n vriend er op heb ontmoet, maar gewoon omdat het prettig werkte, niet zo schreeuwerig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 9:32

Als je serieus eens rond wilt kijken wat de online dating'wereld' je te bieden heeft, dan zou ik je toch aanraden om voor een betaalde datingsite te gaan. Ik heb mijn vriend dan wel opgeduikeld op een gratis datingsite, maar ik merkte tegelijk dat daar juist alle wanhopige kneuzerige types zaten, en ook de mannen die gewoon een vrouw thuis hebben zitten.
Mijn idee is als iemand bereid is voor dating te betalen, dat hij vaak ook oprechter geïnteresseerd is.

Gast
Gast

Bericht  Caro do 11 okt 2012 - 9:41

Ik weet ook helemaal niet of ik er al klaar voor ben om te gaan dagen, maar vond het wel grappig om eens te kijken wat er in mijn buurt rondliep...maar hoe serieus zijn al die 'je profiel wordt heel vaak bekeken', en 'je hebt een flirt en x geïnteresseerden' mailtje nu eigenlijk?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Marin do 11 okt 2012 - 9:41

Ik heb geen idee, ik heb ook het gevoel dat dat meer is om je te laten betalen.

Lekker ongeneerd foto's van mannen kijken vond ik wel altijd erg leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro do 11 okt 2012 - 9:43

Marin schreef:Ik heb geen idee, ik heb ook het gevoel dat dat meer is om je te laten betalen.

Lekker ongeneerd foto's van mannen kijken vond ik wel altijd erg leuk.

Ja dat heb ik dus ook. Dat het een lokkertje is want kom op: binnen 1,5 uur 4 geïnteresseerden en 1 flirt (wat dat ook mag inhouden)? Beetje too much... Zo leuk ben ik nu ook weer niet!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Marin do 11 okt 2012 - 9:45

Nou ben je gewoon wél leuk, maar daar bovenop sta je misschien nog als vrij nieuw lid ingeschreven? Of werkt het bij Lexa zo dat als je in logt, dat je dan automatisch weer hoger komt te staan ofzo?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro do 11 okt 2012 - 9:50

Ik zou het je niet durven zeggen eerlijk gezegd hahah! Ik vind ht stom dat je niet eens kan kijken wie jou dan leuk zou vinden.. Maar kan goed dat je idd bovenaan staat omdat je nieuw bent of vaker inlogt. Ik vind het wel grappig allemaal maar ik ben hier ook te nieuwsgierig voor! Kom op, laat me dan zien wie mijn profiel zo leuk vind haha!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Sugarfall do 11 okt 2012 - 9:51

Niet zo negatief over jezelf joh, waarom zou jij nou geen 4 geinteresseerden in een uurtje kunnen hebben? Ik heb nooit op Lexa gestaan, maar wel op een andere datingsite om eens een beetje rond te kijken en er reageren écht heel veel mannen in een héle korte tijd! En misschien sta je inderdaad ook bij de ''nieuwste profielen'', dan gaat het ook sneller.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Zwerver do 11 okt 2012 - 11:52

Probeer anders Paiq en Pepper eens. Die schijnen ook heel erg leuk te zijn. Pepper is niet gratis geloof ik. Je kan wel gratis een account aanmaken en even rondkijken maar wil je een berichtje sturen moet je betalen. De mannen daar zijn wel zo slim dat ze het weten en mochten ze je leuk vinden sturen ze vaak een berichtje met hun mail adres, zodat je alsnog kan mailen
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 21:20

Tip: 60% van die geinteresseerden reageert gewoon op elke nieuwe vrouw, ongeacht wat er in haar profiel staat. Wil je een man tussen de 20 en 35 uit de buurt van Zwolle, dan heb je dikke kans dat er mannen reageren die 60 zijn en in Maastricht wonen en gewoon helemaal niet op je profiel gekeken hebben. Reageer niet op berichtjes waarin niet specifiek op jouw profiel wordt ingegaan, dikke kans dat die mannen hetzelfde (soms best leuke en uitgebreide bericht) naar álle vrouwen sturen, alleen de naam aanpassen smile

Betalen zou ik ook doen als je serieus wilt kijken of het wat voor je is. Ik hoor er in mijn omgeving eigenlijk alleen negatieve verhalen over.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 21:21

Dat wil overigens niet zeggen dat jij niet leuk bent hoor smile Dat ben je wel, maar er zitten gewoon een hele hoop mafkezen op datingsites.

Gast
Gast

Bericht  Caro do 11 okt 2012 - 21:53

Eucalypta schreef:Dat wil overigens niet zeggen dat jij niet leuk bent hoor Nieuw in de online dating wereld 561177 Dat ben je wel, maar er zitten gewoon een hele hoop mafkezen op datingsites.

Ja, dat zag ik dus gisteren ook al hahaha! Maar ik vond het wel grappig en weiger eigenlijk te betalen voor Lexa.nl. Als ik serieus aan de slag ga is het met Parship ofzo.. maar ja: een hoop mafkezen heb je sowieso!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Kerel do 11 okt 2012 - 22:03

Parship ken ik niet zo :P heb wel pas gratis een maandje relatie.nl geprobeerd, maar daar kan je ook niet echt op selecteren wat er bij je past. Paiq is wel grappig, maar de uitkomsten zijn ook te weinig gematcht, behalve als je dan ineens die betaalde versie kiest. Heb nog geen site gevonden die bij me past. Wanneer komt het yescafe-datinggebeuren op gang? smile
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Tabbert do 11 okt 2012 - 22:29

Haha! Toch wel grappig zijn die datingsites. Ik weet dat je op pepper wel kunt zien wie geïnteresseerd zijn. Altijd leuk om te zien bij wie je in trek bent smile

En ik begrijp als je nog niet toe bent aan serieus daten. Neem je tijd!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Niekske do 11 okt 2012 - 23:13

Wat maakt lexa.nl (als je betaalt) anders dan een andere dating-site eigenlijk? Ik heb geen ervaring met lexa, mijn broertje heeft er wel zijn huidige vriendin gevonden en inmiddels wonen ze samen smile ik heb zelf even op relatieplanet gezeten een paar jaar geleden, maar dat was echt alleen vleeskeuring geloof ik, daar zaten echt heel veel wanhopige types op. Na een nachtje slapen had ik ook al meer dan 50 reacties :O Toen heb ik paiq een tijdje geprobeerd, dat vond ik veel leuker. De matches waren niet altijd optimaal, maar ik vond het chatten wel erg leuk en de manier waarop je mensen leert 'kennen', je kan geen profielen keuren zeg maar. Uiteindelijk heb ik mijn vriend toch the old-fashionway leren kennen: aan de bar en iets met bier Wink gewoon een paar sites proberen, kijken wat jij prettig vind. Ik zou je paiq aanraden als je niet wil betalen, sites als lexa en relatieplanet kun je bijna niks als je niet betaalt...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Janelie vr 12 okt 2012 - 0:34

Ik heb een tijdje op Paiq gezeten. Op zich best leuk, maar ik was het chatten snel moe. Ik heb me altijd nog eens in willen schrijven voor een datingsite en waarschijnlijk zou dat E-matching zijn geworden. Die sprak me erg aan. Bij Relatieplanet en Lexa heb ik altijd het idee dat het zo massaal is. Nu is veel aanbod natuurlijk ook fijn, maar voor mij voelde niet helemaal fijn.
Ik vind het ook altijd zo jammer dat je met een gratis profiel nooit echt wat kan. Ik zou dus toch voor de betalende variant gaan, maar als jij het gevoel hebt dat je er nog niet helemaal aan toe bent, zou ik lekker blijven Paiq-en of iets dergelijks. De drang komt vanzelf wel.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Anouk87 vr 12 okt 2012 - 0:45

Ik weet niet of dat nog steeds zo is, maar bij E-matching mogen de vrouwen 3 dagen gratis reageren

Anouk87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 15
Registratiedatum : 08-08-12

Bericht  Lady4 vr 12 okt 2012 - 0:51

Pepper en Paiq zijn leuke sites. Niet zo oudbollig, maar wat meer gericht op het leven van nu. Ematching voor hoger opgeleiden is ook wel een aanrader.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Lenthe vr 12 okt 2012 - 7:57

Kerel schreef:Parship ken ik niet zo :P heb wel pas gratis een maandje relatie.nl geprobeerd, maar daar kan je ook niet echt op selecteren wat er bij je past. Paiq is wel grappig, maar de uitkomsten zijn ook te weinig gematcht, behalve als je dan ineens die betaalde versie kiest. Heb nog geen site gevonden die bij me past. Wanneer komt het yescafe-datinggebeuren op gang? smile

In ieder datingtopic probeer jij er wel tussen te komen met een "grappige" opmerkingen, waarbij je zo enorm laat merken dat jij vrijgezel bent en érg op zoek! In ieder internetdate loop jij heel hard te verkondigen dat je een relatie zoekt en geeft dan dubbelzinnige opmerkingen naar de meiden hier. Ook in het topic van Rood... Zij klaagt een beetje over het mannelijk volk en jij springt er meteen bovenop door te zeggen "Ja, nou ligt het ineens aan ons lekker is dat Haha, heb je vast nog nooit ontmoet, dat is het gewoon" "Dat rood mijn kleur niet is, zegt natuurlijk niet dat ik iets vind van de poster." etc. En dat niet een keer, maar ik zie het regelmatig.
Het is hier geen datingsite!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Kerel vr 12 okt 2012 - 8:07

Joh ik kom hier al jaren. Ook toen ik niet single was. Dus volgens mij heb jij gewoon een gekleurde bril op?
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Lenthe vr 12 okt 2012 - 8:12

Kerel schreef:Joh ik kom hier al jaren. Ook toen ik niet single was. Dus volgens mij heb jij gewoon een gekleurde bril op?
Ook al kom je hier al jaren, ook toen je geen single was, maar je zit de laatste maanden echt enorm te vissen! Dat is niet een gekleurde bril van mijn kant, maar het valt me gewoon heel erg op
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Poubelle vr 12 okt 2012 - 8:25

Lenthe schreef:
Kerel schreef:Joh ik kom hier al jaren. Ook toen ik niet single was. Dus volgens mij heb jij gewoon een gekleurde bril op?
Ook al kom je hier al jaren, ook toen je geen single was, maar je zit de laatste maanden echt enorm te vissen! Dat is niet een gekleurde bril van mijn kant, maar het valt me gewoon heel erg op

Ik ben het eens met Lenthe, mij is het ook opgevallen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Bliss vr 12 okt 2012 - 8:34

Pixie schreef:
Lenthe schreef:

Ik ben het eens met Lenthe, mij is het ook opgevallen.

Mij ook en niet alleen pas de laatste maanden!

Verder eens met Marin over e-Matching, dat vind ik de leukste datingsite. Heb er op aardig wat ingeschreven gestaan, maar eigenlijk vond ik de ene site nog erger dan de andere. Heb bij e-Matching nooit betaald, dus dan kun je zelf geen berichten sturen. (maar ik was daar sowieso nogal passief in haha) Als iemand jou een bericht stuurt, kun je wel gewoon wat terugsturen en verder kun je wel lekker profielen kijken. Mannen zien ook dat je op hun profiel hebt gekeken. Ik ken mijn vriend trouwens ook via deze site!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende