De wondere wereld van het online daten...
+24
Tabbert
Toet
mii_joyce
Roza
Moonlight
Siem
May
Vino
JD
Sunstone
eigenwijs
MarySun
Chocolate Cookie
Bliss
Jeanette
Frappuccino
FireButterfly
Cupcake
loura
Marin
Derpy
Viva
Catwoman79
Linnie1985
28 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
De wondere wereld van het online daten...
Zijn er meer meiden die net als ik actief zijn op datingsites?
Ik heb me vrij snel nadat het uitging ingeschreven, beetje als afleiding en om te zien wat voor vrijgezelle mannen er rondliepen in de buurt. Het was allemaal wat te snel en natuurlijk geen beste manier om over je ex heen te komen, maar nu ik een paar maanden verder ben, merk ik toch dat ik wat actiever wordt op de website.
Ik sta ingeschreven op Lexa, verder nergens.
ben wel benieuwd hoe jullie ervaringen zijn? veel leuke mannen? hebben jullie dates gehad via internet?
Ik blijf het een raar iets vinden....een berichtje sturen dat je iemand leuk vindt, hopend dat je iets terugkrijgt, en dan uiteindelijk zo lekker geforceerd op date gaan....pffff!
en om nog maar te zwijgen over alle reacties die ik krijg van allemaal vieze oude mannetjes van 60+ bbrrr!!
Maar goed, ben benieuwd hoe het jullie vergaat! Ik ben vast niet de enige.....toch?
Ik heb me vrij snel nadat het uitging ingeschreven, beetje als afleiding en om te zien wat voor vrijgezelle mannen er rondliepen in de buurt. Het was allemaal wat te snel en natuurlijk geen beste manier om over je ex heen te komen, maar nu ik een paar maanden verder ben, merk ik toch dat ik wat actiever wordt op de website.
Ik sta ingeschreven op Lexa, verder nergens.
ben wel benieuwd hoe jullie ervaringen zijn? veel leuke mannen? hebben jullie dates gehad via internet?
Ik blijf het een raar iets vinden....een berichtje sturen dat je iemand leuk vindt, hopend dat je iets terugkrijgt, en dan uiteindelijk zo lekker geforceerd op date gaan....pffff!
en om nog maar te zwijgen over alle reacties die ik krijg van allemaal vieze oude mannetjes van 60+ bbrrr!!
Maar goed, ben benieuwd hoe het jullie vergaat! Ik ben vast niet de enige.....toch?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: De wondere wereld van het online daten...
Ik heb mijn vriend via Lexa leren kennen. we zijn al 3 jaar en 4 maanden bij elkaar. We zijn bezig voor een kindje en dit jaar gaan we trouwen.
Hoop dat je net als ik een leuke man leert kennen .
Hoop dat je net als ik een leuke man leert kennen .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb mijn ex via Lexa leren kennen en mijn huidige vriend via Knuz. Ik vond Lexa wel fijner, juist omdat het een betaalde datingsite is, heb ik het idee dat daar vooral de leukere, meer serieuze jongens op zitten. Mijn vriend was op Knuz (gratis) werkelijk de eonige die gewoon serieus was die niet alleen maar op zoek was naar seks. Gelukkig was ie ook nog leuk
Ik wilde me eigenlijk al in gaan schrijven op Pepper, die leek me ook wel leuk, maar dar was dus nooit nodig Ik vond het online daten altijd leuk.
Ik wilde me eigenlijk al in gaan schrijven op Pepper, die leek me ook wel leuk, maar dar was dus nooit nodig Ik vond het online daten altijd leuk.
Gast- Gast
Ik heb er persoonlijk geen ervaringen mee.
Maar zowel mijn vader als mijn broertje hebben hun vriendin zo leren kennen.
Beide wonen samen en mijn broertje is ook al vader
Maar zowel mijn vader als mijn broertje hebben hun vriendin zo leren kennen.
Beide wonen samen en mijn broertje is ook al vader
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Is die man waarmee je toen even afsprak dus volledig verleden tijd? Die zag er wel leuk uit
Hier hebben wij elkaar via hyves leren kennen, gniffel, verder geen online ervaringen.
Hier hebben wij elkaar via hyves leren kennen, gniffel, verder geen online ervaringen.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik zit op Paiq, maar vind het tot nu toe een beetje saai.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Dat geforceerde heb je zelf in de hand natuurlijk. Ik chatte net 3 dagen met iemand toen ik voorstelde wat te gaan drinken in de stad. Dat voelde niet geforceerd maar gewoon gezellig... Ook heb ik eens maanden met iemand gechat en toen afgesproken voor een drankje en een film; dat was geforceerd! Toen ook besloten nooit meer zo lang met een onbekende te chatten want als zo tegenvalt als laatst genoemde...
Gast- Gast
Ik heb meerdere dates gehad via internet, meestal geen succes. Dan was het in het echt toch niet leuk genoeg. Ik vond het ook soms wel lastig, dan zat ik echt urenlang te zoeken op al die profielen, echt te zoeken naar 'iets', maar wat dat 'iets' was, wist ik dan ook niet precies. Ik vond het zo'n arbitrair gevoel dat je gewoon iemand uit kon zoeken en op basis waar van? Op gelijke interesses? Op looks? Dat stond me heel erg tegen.
Maar toch heb ik uiteindelijk m'n vriend via een datingsite leren kennen. Hij is de enige die MIJ ooit heeft aangesproken (op wat stomme jongens na, van die sukkels die alleen maar willen neuken, maar die had je bij de datingsite waar ik zat niet zo veel), en dat vond ik wel heel erg leuk. Zo zijn we in gesprek geraakt en bleek het wel echt super goed te klikken. Waarom ie mij aansprak? Hij vond één van de foto's waar ik met een cupcake in m'n handen zat zo leuk en Amerikaans achtig. Dus daar heb ik 't aan te danken eigenlijk
Maar toch heb ik uiteindelijk m'n vriend via een datingsite leren kennen. Hij is de enige die MIJ ooit heeft aangesproken (op wat stomme jongens na, van die sukkels die alleen maar willen neuken, maar die had je bij de datingsite waar ik zat niet zo veel), en dat vond ik wel heel erg leuk. Zo zijn we in gesprek geraakt en bleek het wel echt super goed te klikken. Waarom ie mij aansprak? Hij vond één van de foto's waar ik met een cupcake in m'n handen zat zo leuk en Amerikaans achtig. Dus daar heb ik 't aan te danken eigenlijk
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb wel vaak gedate via internet. De ene was heel leuk en de andere echt vreselijk! Ik heb alleen maar via Paiq gedate en de andere dates heb ik leren kennen op chat sites. Echte datingsites zoals Lexa en Relatieplanet heb ik nooit geprobeerd, dus daar kan ik niets over zeggen. Op Paiq moet je vooral heel veel geduld hebben en meer doen voor de lol, want echt iets heel leuks heb ik er nooit gevonden.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Bedankt voor jullie reacties!
Leuk om te lezen dat er toch ook wel aardig wat mensen zijn die iemand hebben gevonden via zo'n site.
marin - wat leuk om dat verhaal te lezen van je cupcake foto haha!
viva - nou die ene superleuke jongen kwam gewoon te vroeg, ik was er nog niet aan toe. Dus we hadden besloten om even afstand te nemen, en dat ik contact op zou nemen zodra ik dacht er wat meer voor open te staan. Dat was dus deze week, maar toen kreeg ik een berichtje terug dat hij iemand anders had ontmoet.... kon mezelf wel voor mijn kop slaan, want hij was toch wel echt leuk, maar de timing was gewoon slecht.
verder herkenbaar wat iemand hier schrijft, je struint die site af op zoek naar...."iets". Maar wat dat dan is? geen idee? Het is gewoon een vreemd iets, dat internetdaten. Om de eén of andere stommer eden durf ik ook om me heen niet te vertellen dat ik op lexa kom.... schaam me er een beetje voor, terwijl dat op zich nergens voor nodig is.
ik kom nooit meer in de kroeg ofzo, dus zie dit dan toch wel als een goede oplossing om iemand te ontmoeten.... mijn lidmaatschap loopt eind april af bij Lexa, ik twijfel wel een beetje of ik hem zal verlengen... vind het nog best prijzig en geloof dat ik iedereen op die site nu wel al "gekeurd" heb haha!
Nog best grappig - Mijn ex had een goede vriend en dat vond ik een onwijze eikel, en hij mocht mij ook totaaaal niet. Zie ik hem opeens op Lexa, krijg ik een flirt van hem.... hij had op de foto niet gezien dat ik het was muwhahaha....loser...
Ben sowieso wel verbaast over hoeveel bekenden er op staan.
Leuk om te lezen dat er toch ook wel aardig wat mensen zijn die iemand hebben gevonden via zo'n site.
marin - wat leuk om dat verhaal te lezen van je cupcake foto haha!
viva - nou die ene superleuke jongen kwam gewoon te vroeg, ik was er nog niet aan toe. Dus we hadden besloten om even afstand te nemen, en dat ik contact op zou nemen zodra ik dacht er wat meer voor open te staan. Dat was dus deze week, maar toen kreeg ik een berichtje terug dat hij iemand anders had ontmoet.... kon mezelf wel voor mijn kop slaan, want hij was toch wel echt leuk, maar de timing was gewoon slecht.
verder herkenbaar wat iemand hier schrijft, je struint die site af op zoek naar...."iets". Maar wat dat dan is? geen idee? Het is gewoon een vreemd iets, dat internetdaten. Om de eén of andere stommer eden durf ik ook om me heen niet te vertellen dat ik op lexa kom.... schaam me er een beetje voor, terwijl dat op zich nergens voor nodig is.
ik kom nooit meer in de kroeg ofzo, dus zie dit dan toch wel als een goede oplossing om iemand te ontmoeten.... mijn lidmaatschap loopt eind april af bij Lexa, ik twijfel wel een beetje of ik hem zal verlengen... vind het nog best prijzig en geloof dat ik iedereen op die site nu wel al "gekeurd" heb haha!
Nog best grappig - Mijn ex had een goede vriend en dat vond ik een onwijze eikel, en hij mocht mij ook totaaaal niet. Zie ik hem opeens op Lexa, krijg ik een flirt van hem.... hij had op de foto niet gezien dat ik het was muwhahaha....loser...
Ben sowieso wel verbaast over hoeveel bekenden er op staan.
JD- Ratel
Heb op paiq 1 jongen gedate waarvan ik dacht dat hij het helemaal was. Na
een paar maanden hield hij de boot af. Wou wel de lusten en niet de lasten.
Hij zat nog met ex in hoofd terwijl hij nu stevig doorchat met anderen.
Voor de rest alleen maar debielen tegengekomen wiens langste relaties 3 maanden
duren voordat hun ex hun als broertje ziet of die vragen of ik stiefmoeder
van zijn kind wil worden als openingszin...zucht
een paar maanden hield hij de boot af. Wou wel de lusten en niet de lasten.
Hij zat nog met ex in hoofd terwijl hij nu stevig doorchat met anderen.
Voor de rest alleen maar debielen tegengekomen wiens langste relaties 3 maanden
duren voordat hun ex hun als broertje ziet of die vragen of ik stiefmoeder
van zijn kind wil worden als openingszin...zucht
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
JD schreef:
Ja dat was ik
Ik heb nooit op Lexa gezeten, maar m'n vriend wel en hij had zo ontzettend veel moeite om zich uit te schrijven. Ze bleven maar emails sturen! Wij kennen elkaar via e-matching, dat vond ik de fijnste website.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja maar e-matching is voor hoger opgeleiden toch? Dus ik geloof niet dat ik me daar mag melden....dan val ik meteen door de mand
Paiq heb ik gekeken, maar ik vind die website zo onduidelijk, kan mijn weg er niet echt vinden.
Lexa is héél veel vieze oude mannetjes en veel mannen uit india,irak etc die een berichtje sturen als "hello, you so beautiful, how you are doing?" dat soort foute,slecht engelse praatjes.... op zoek naar een verblijfsvergunning denk ik
Paiq heb ik gekeken, maar ik vind die website zo onduidelijk, kan mijn weg er niet echt vinden.
Lexa is héél veel vieze oude mannetjes en veel mannen uit india,irak etc die een berichtje sturen als "hello, you so beautiful, how you are doing?" dat soort foute,slecht engelse praatjes.... op zoek naar een verblijfsvergunning denk ik
JD- Ratel
Ja klopt. Ik weet niet wat jouw hoogste opleiding is. Ik vond het iig een fijne website, maar er zijn wel meer leuke websites denk ik hoor! Pepper vond ik ook wel leuk.
Marin- Lady Post-a-lot
JD- Ratel
Haha dat geeft toch niets! Hoef je je niet voor te schamen ofzo. Maar dan kan je idd niet bij e-matching terecht. Misschien is relatieplanet nog wat? Verder ken ik ze ook niet allemaal meer. Probeer gewoon wat leuk is
Marin- Lady Post-a-lot
Ik meld me ook maar. Ook ik ben weer op een datingssite. Eens kijken of het nu een succes wordt. Iets langer dan een jaar geleden ook op zo'n site gezeten. Toen een jongen leren kennen die ik leuk vond maar hij mij niet. Verder was hij wel super speels en flirterig.
Nu kreeg ik een paar dagen geleden na een groot aantal berichtjes heen en weer van een man te horen dat hij vindt dat ik mooie ogen heb. Lastig zo'n complimentje. Dit lijkt gewoon meer gemeend. Meestal wordt er een complimentje over mijn haar gemaakt.
Nu kreeg ik een paar dagen geleden na een groot aantal berichtjes heen en weer van een man te horen dat hij vindt dat ik mooie ogen heb. Lastig zo'n complimentje. Dit lijkt gewoon meer gemeend. Meestal wordt er een complimentje over mijn haar gemaakt.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Vanavond tussen 17 en 19 uur is er happy hour op Pepper, dan kan je 2 uur lang gratis chatten met al je matches.
Ik twijfel nog of ik dat ga doen en of ik daar zin in heb. Dat chatten staat mij ook erg tegen, ik kom ook liever gewoon iemand tegen, of leer via via iemand kennen. Maar ik heb het internetdaten daardoor ook nog geen eerlijke kans gegeven.
Ik twijfel nog of ik dat ga doen en of ik daar zin in heb. Dat chatten staat mij ook erg tegen, ik kom ook liever gewoon iemand tegen, of leer via via iemand kennen. Maar ik heb het internetdaten daardoor ook nog geen eerlijke kans gegeven.
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Ik heb het een poos geleden gedaan. 1x Gedate, maar wat een aso was dat. Vond zichzelf helemaal geweldig. Nou, daar was ik gelijk klaar mee. Sindsdien ook niet meer gedaan. En voor de rest vond ik er altijd losers op zitten. Maar er zijn genoeg succesverhalen, dus het schijnt te kunnen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Hallo "lotgenoten"!
Ook ik ben aan het online daten. Maar eigenlijk is het gewoon allemaal één grote vleeskeuring, laten we wel wezen. Het enige dat ik doe is foto's kijken en andersom zal dat ook gebeuren. Als ik een foto zie van een man met een "niet zo'n mooi hoofd", dan haak ik snel af. Ik durf dat best te zeggen. Zal hier niet de enige in zijn.
Als ik een man spot met een leuke kop, dan spreek ik hem aan. Ik heb nog niks serieus meegemaakt via zo'n site, maar heb wel enkele keren een zogenaamde "spannende date" gehad, als jullie snappen wat ik bedoel
Dat is mij alle keren zeer goed bevallen (hihihi).
Tot zover mijn nuttige bijdrage.
Ook ik ben aan het online daten. Maar eigenlijk is het gewoon allemaal één grote vleeskeuring, laten we wel wezen. Het enige dat ik doe is foto's kijken en andersom zal dat ook gebeuren. Als ik een foto zie van een man met een "niet zo'n mooi hoofd", dan haak ik snel af. Ik durf dat best te zeggen. Zal hier niet de enige in zijn.
Als ik een man spot met een leuke kop, dan spreek ik hem aan. Ik heb nog niks serieus meegemaakt via zo'n site, maar heb wel enkele keren een zogenaamde "spannende date" gehad, als jullie snappen wat ik bedoel
Gast- Gast
Gast schreef:Hallo "lotgenoten"!
Hihihi.
Ik sta ook op e-Matching, maar vind bijna niemand leuk Krijg wel eens berichten, maar dat zijn steeds niet mijn types! En de mannen die ik leuk vind, vinden mij niet leuk. Kortom: schiet niet op. Ik heb wel een aantal internetdates gehad, maar dat is alweer een paar jaar geleden. Ik heb er ook weinig zin in, dat hele daten. Pff vind dat altijd zo zenuwslopend en het geeft me onnodig veel stress. Maar ja, ik zal er toch weer eens aan moeten geloven als ik niet als een oude vrijster wil eindigen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik meld mij ook even. Ik heb al verschillende datingsite's geprobeerd. Knuz, maar dat was vleeskeuring en goed voor 1 ding. Heb ook eens Badoo (??) geprobeerd, ik weet eigenlijk nog steeds niet helemaal wat ik ervan vinden moet. Wel heb ik via daar een lange tijd een serieuze date gehad. Maar dat is helaas stuk gelopen. En nu zit ik op Paiq, maar daar ben ik niet echt enthousiast over.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Hier nog een online dater. Al een tijdje sta ik op RP en sinds paar weken op Lexa. Op zich is RP een prima site en er zitten wel leuke mannen tussen. Ben nu in een datingfase met 1, maar het schiet niet echt op. Weet niet of ie mij wel echt zo leuk vindt. Door zijn profiel weet ik dat hij in het begin gewoon vriendschap zoekt, dus ik zie het wel. Verder af en toe vreemde berichtjes / acties van andere mannen op de site. Zegt er 1 via een berichtje dat ik een lekker ding ben.... maar vervolgens wil ik op zijn profiel kijken: is ie opeens gedeactiveerd.... Zoiets had ik al vaker meegemaakt op RP. Nadat ze een berichtje hebben gestuurd, zijn ze opeens verdwenen....raar.
Op Lexa krijg ik meer berichtjes; dit komt vooral doordat ik daar nieuw ben en er veel meer mannen ingeschreven staan dan op RP. Maar de meeste mannen op Lexa vind ik dan weer totaal niet mijn types.
Op Lexa krijg ik meer berichtjes; dit komt vooral doordat ik daar nieuw ben en er veel meer mannen ingeschreven staan dan op RP. Maar de meeste mannen op Lexa vind ik dan weer totaal niet mijn types.
MarySun- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 132
Registratiedatum : 10-12-11
Krijg ik opeens zaterdagnacht een berichtje van de leuke jongen die ik in januari had leren kennen via Lexa, en met wie ik toen gedate heb.
(degene die ik dus op een laag pitje had gezet omdat het te vroeg voor me kwam, en met wie ik vorige week contact had opgenomen, maar toen had ie al een ander).
Dat hij me toch onwijs leuk vindt, door mijn berichtje is gaan twijfelen, en me van de week wil bellen.
Dus ik was helemaal hoopvol, m'n hart maakte een sprongetje.... maar toen smste hij de volgende dag
"sorry, ik was dronken.... vergeet maar dat ik dat berichtje verstuurd heb, sorry"
grrrrr
Dus nu weer op Lexa kijken, maar er is gewoon niemand leuk genoeg.... of ik ben te kieskeurig.
Ik kijk sowieso maar met een straal van 20 km vanaf mijn woonplaats, hoe doen jullie dat?
mijn abb. bij Lexa loopt volgende week af, ik weet niet of ik dan bij Lexa blijf of toch eens voor 3 maanden een andere ga proberen. Welke sites zijn aan te raden? En waar staan veel leuke mannen op van 27-32 jaar oud? Ik weet niet waar die mannen uithangen hoor....
(degene die ik dus op een laag pitje had gezet omdat het te vroeg voor me kwam, en met wie ik vorige week contact had opgenomen, maar toen had ie al een ander).
Dat hij me toch onwijs leuk vindt, door mijn berichtje is gaan twijfelen, en me van de week wil bellen.
Dus ik was helemaal hoopvol, m'n hart maakte een sprongetje.... maar toen smste hij de volgende dag
"sorry, ik was dronken.... vergeet maar dat ik dat berichtje verstuurd heb, sorry"
grrrrr
Dus nu weer op Lexa kijken, maar er is gewoon niemand leuk genoeg.... of ik ben te kieskeurig.
Ik kijk sowieso maar met een straal van 20 km vanaf mijn woonplaats, hoe doen jullie dat?
mijn abb. bij Lexa loopt volgende week af, ik weet niet of ik dan bij Lexa blijf of toch eens voor 3 maanden een andere ga proberen. Welke sites zijn aan te raden? En waar staan veel leuke mannen op van 27-32 jaar oud? Ik weet niet waar die mannen uithangen hoor....
JD- Ratel
*
Laatst aangepast door eigenwijs op ma 15 apr 2013 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Online daten, wie heeft er ervaring mee?
» Nieuw in de online dating wereld
» Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?
» Daten
» Daten
» Nieuw in de online dating wereld
» Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?
» Daten
» Daten
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: