Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik gooi hem van de trap.

+15
Tania
Sjonno
Bolleke
ekjir@M
RYW
nisavi
meisjesmama
Printje
PapillonRose
juffie001
M@niek
-Ieniemienie-
Thunder
Annemie
Mamsie
19 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Tania ma 21 feb 2011 - 1:03

Wat ontzettend vervelend dat hij nogsteeds zo huilt en slecht slaapt. Mijn zoontje slaapt/sliep ook slecht maar als hij wakker was dan huilde hij gelukkig niet de hele dag. Ik kan me voorstellen dat dat je wel opbreekt na 5 maanden en met nog twee kinderen die ook aandacht nodig hebben. Ik vind het ook helemaal niet raar dat je dan af en toe denkt van was ik er maar nooit meer aan begonnen.
Sterkte hug

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 1:53

Oh, ik herken het zo!
En natuurlijk gooi ik haar niet echt van de trap, maar het gevoel ken ik!
Zoals vannacht, dan ligt ze van 3 tot 5 te jammeren en ik wil dan zoooo graag slapen! Man slaapt er gewoon doorheen en ik lig alleen maar wakker en me op te vreten.
En vanmorgen moest ik haar wakker maken en dan doet ze haar oogjes open en lacht ze zo lief, dat ik alles alweer vergeten ben... Gelukkig maar! :-)
Dikke knuffel voor jou Mamsie! Ik hoop dat het snel beter gaat!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 1:55

Pritt schreef:Oh, ik herken het zo!
En natuurlijk gooi ik haar niet echt van de trap, maar het gevoel ken ik!
Zoals vannacht, dan ligt ze van 3 tot 5 te jammeren en ik wil dan zoooo graag slapen! Man slaapt er gewoon doorheen en ik lig alleen maar wakker en me op te vreten.
En vanmorgen moest ik haar wakker maken en dan doet ze haar oogjes open en lacht ze zo lief, dat ik alles alweer vergeten ben... Gelukkig maar! :-)
Dikke knuffel voor jou Mamsie! Ik hoop dat het snel beter gaat!!

Hahaha hier moest ik wel even om lachen want het is zooooo herkenbaar. Afgelopen nacht ben ik er wel 5 ker uitgeweest om haar te troosten/wiegen/voeden/tutje weer in etc. dus ik was vanmorgen echt kapot en mijn vriend slaapt gewoon overal doorheen Rolling Eyes


Laatst aangepast door Mama_van2 op ma 21 feb 2011 - 2:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Tania ma 21 feb 2011 - 2:04

Pritt schreef:Oh, ik herken het zo!
En natuurlijk gooi ik haar niet echt van de trap, maar het gevoel ken ik!
Zoals vannacht, dan ligt ze van 3 tot 5 te jammeren en ik wil dan zoooo graag slapen! Man slaapt er gewoon doorheen en ik lig alleen maar wakker en me op te vreten.En vanmorgen moest ik haar wakker maken en dan doet ze haar oogjes open en lacht ze zo lief, dat ik alles alweer vergeten ben... Gelukkig maar! :-)
Dikke knuffel voor jou Mamsie! Ik hoop dat het snel beter gaat!!

Dat is hier ook zoo herkenbaar. Volgende keer als dat weer gebeurt ga ik me bedenken dat ik niet de enige mama ben die dat heeft en dat er op dezelfde tijd midden in de nacht nog veel meer moeder zo wakker liggen, misschien helpt het Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 2:04

Mama_van2 schreef:
Pritt schreef:Oh, ik herken het zo!
En natuurlijk gooi ik haar niet echt van de trap, maar het gevoel ken ik!
Zoals vannacht, dan ligt ze van 3 tot 5 te jammeren en ik wil dan zoooo graag slapen! Man slaapt er gewoon doorheen en ik lig alleen maar wakker en me op te vreten.
En vanmorgen moest ik haar wakker maken en dan doet ze haar oogjes open en lacht ze zo lief, dat ik alles alweer vergeten ben... Gelukkig maar! :-)
Dikke knuffel voor jou Mamsie! Ik hoop dat het snel beter gaat!!

Hahaha hier moest ik wel even om lachem want het is zooooo herkenbaar. Afgelopen nacht ben ik er wel 5 ker uitgeweest om haar te troosten/wiegen/voeden/tutje weer in etc. dus ik was vanmorgen echt kapot en mijn vriend slaapt gewoon overal doorheen Rolling Eyes

Dat klinkt herkenbaar. Vier keer wakker worden om schreeuwende zoonlief aan je tiet te hangen, wakker worden met wallen tot op je navel als de wekker om 6 uur gaat en dan manlief; 'hij heeft goed geslapen vannacht, he?' Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  missmarm ma 21 feb 2011 - 2:08

Heel herkenbaar hoor alleen dachten wij weleens aan de schuur voor even een paar uur slaap. Je doet het niet maar denkt er wel aan.

Wij hebben het ruim 1,5 jaar gehad met de jongste konden tussen 23:00 en 3:00 slapen daarna krijste hij overdag slapen kan niet meer ivm oudere kindje en ik werk 27 uur na een helse vakantie en doordat ik zwanger ben van de 3e hebben we aan de bel getrokken. Alleen kastje muur etc het duurde zo lang voordat we wat hoorden dat we zelf de oplossing gevonden hebben veel dragen, heel veel rust geen dagen weg etc en nu de grootste truc blijft een groot bed :shock: nog nooit langer dan 6:30 geslapen meestal was het tussen 5/6 uur en nu ineens zelfs een keer 9 uur in weekend. Ik slaap iedere dag ineens uit en het is heerlijk.

Ik hoop echt dat je de oplossing snel mag vinden. hug

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  sandra ma 21 feb 2011 - 2:14

Pritt schreef:Oh, ik herken het zo!
En natuurlijk gooi ik haar niet echt van de trap, maar het gevoel ken ik!
Zoals vannacht, dan ligt ze van 3 tot 5 te jammeren en ik wil dan zoooo graag slapen! Man slaapt er gewoon doorheen en ik lig alleen maar wakker en me op te vreten.
En vanmorgen moest ik haar wakker maken en dan doet ze haar oogjes open en lacht ze zo lief, dat ik alles alweer vergeten ben... Gelukkig maar! :-)
Dikke knuffel voor jou Mamsie! Ik hoop dat het snel beter gaat!!

En dat is dus wat onze S ook nog eens miste, als hij wakker was dan was hij 9 van de 10 keer ook niet te genieten... Brrr als ik terugdenk aan die eerste 11 maanden hier krijg ik gewoon nog de rillingen! hij begint nu eindelijk een beetje leuk te worden Embarassed
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:30

Maar schoppen jullie je man niet wakker dan? Dat doe ik wel hoor bij gebroken nachten achter elkaar. De ene nacht ik, de andere nacht hij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:32

Giacomo schreef:Maar schoppen jullie je man niet wakker dan? Dat doe ik wel hoor bij gebroken nachten achter elkaar. De ene nacht ik, de andere nacht hij.

Zeker wel Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:35

Giacomo schreef:Maar schoppen jullie je man niet wakker dan? Dat doe ik wel hoor bij gebroken nachten achter elkaar. De ene nacht ik, de andere nacht hij.

Dat heeft weinig nut. Hij heeft geen borsten :P (gelukkig maar in esthetisch opzicht, helaas wat betreft het slaapgebrek).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  sandra ma 21 feb 2011 - 3:54

Minneke schreef:
Giacomo schreef:Maar schoppen jullie je man niet wakker dan? Dat doe ik wel hoor bij gebroken nachten achter elkaar. De ene nacht ik, de andere nacht hij.

Dat heeft weinig nut. Hij heeft geen borsten :P (gelukkig maar in esthetisch opzicht, helaas wat betreft het slaapgebrek).

+1
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:59

Tania schreef:
Pritt schreef:Oh, ik herken het zo!
En natuurlijk gooi ik haar niet echt van de trap, maar het gevoel ken ik!
Zoals vannacht, dan ligt ze van 3 tot 5 te jammeren en ik wil dan zoooo graag slapen! Man slaapt er gewoon doorheen en ik lig alleen maar wakker en me op te vreten.En vanmorgen moest ik haar wakker maken en dan doet ze haar oogjes open en lacht ze zo lief, dat ik alles alweer vergeten ben... Gelukkig maar! :-)
Dikke knuffel voor jou Mamsie! Ik hoop dat het snel beter gaat!!

Dat is hier ook zoo herkenbaar. Volgende keer als dat weer gebeurt ga ik me bedenken dat ik niet de enige mama ben die dat heeft en dat er op dezelfde tijd midden in de nacht nog veel meer moeder zo wakker liggen, misschien helpt het Laughing

Hier is het juist andersom. Ik ben vaak zo kapot dat ik van de jongste niet wakker word (heb ik eigenlijk al vanaf het begin zo) en dan gaat mijn vriend er tig keer uit. Hij maakt mij niet vaak wakker, en als er meer nodig is dan speentje terug geven word ik vanzelf wakker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Tania ma 21 feb 2011 - 5:25

Giacomo schreef:Maar schoppen jullie je man niet wakker dan? Dat doe ik wel hoor bij gebroken nachten achter elkaar. De ene nacht ik, de andere nacht hij.

Jawel, maar voordat hij echt wakker is ben ik toch al klaar wakker. Dus dan kan ik het net zo goed meteen zelf doen want dan slaap ik toch niet meer voordat hij stil is (ik ben zelf ook niet zo'n goede slaper Wink )

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  missmarm ma 21 feb 2011 - 5:43

Tania schreef:
Giacomo schreef:Maar schoppen jullie je man niet wakker dan? Dat doe ik wel hoor bij gebroken nachten achter elkaar. De ene nacht ik, de andere nacht hij.

Jawel, maar voordat hij echt wakker is ben ik toch al klaar wakker. Dus dan kan ik het net zo goed meteen zelf doen want dan slaap ik toch niet meer voordat hij stil is (ik ben zelf ook niet zo'n goede slaper Wink )

Dat dus en ZL wil alleen mij angel

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 5:59

missmarm schreef:
Tania schreef:
Giacomo schreef:Maar schoppen jullie je man niet wakker dan? Dat doe ik wel hoor bij gebroken nachten achter elkaar. De ene nacht ik, de andere nacht hij.

Jawel, maar voordat hij echt wakker is ben ik toch al klaar wakker. Dus dan kan ik het net zo goed meteen zelf doen want dan slaap ik toch niet meer voordat hij stil is (ik ben zelf ook niet zo'n goede slaper Wink )

Dat dus en ZL wil alleen mij angel

Daar ben je dan mooi klaar mee... is dat omdat je er altijd heen gaat?

Het lijkt me in een situatie als die van mamsie zwaar, omdat zij fulltime thuis is. Daarom zou ik ook echt nooit fulltime thuis willen zijn. Maar over het algemeen vraag ik me wel eens af waar de man is in het verhaal. Ja, ik heb ook tijden gehad dat ik moe was, maar dan nam mijn vriend het gewoon van me over. En ik van hem. En ik ga écht niet nachten achter elkaar er alleen uit hoor, dan duw ik maar net zo hard totdat mijn vriend wakker wordt. We hebben samen een kind, ik niet alleen. Dus ik ga me toch echt niet zo uit laten putten, omdat hij toevallig vast en lekker slaapt. Jammer dan voor hem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Mamsie ma 21 feb 2011 - 8:05

Giacomo schreef:
missmarm schreef:
Tania schreef:
Giacomo schreef:Maar schoppen jullie je man niet wakker dan? Dat doe ik wel hoor bij gebroken nachten achter elkaar. De ene nacht ik, de andere nacht hij.

Jawel, maar voordat hij echt wakker is ben ik toch al klaar wakker. Dus dan kan ik het net zo goed meteen zelf doen want dan slaap ik toch niet meer voordat hij stil is (ik ben zelf ook niet zo'n goede slaper Wink )

Dat dus en ZL wil alleen mij angel

Daar ben je dan mooi klaar mee... is dat omdat je er altijd heen gaat?

Het lijkt me in een situatie als die van mamsie zwaar, omdat zij fulltime thuis is. Daarom zou ik ook echt nooit fulltime thuis willen zijn. Maar over het algemeen vraag ik me wel eens af waar de man is in het verhaal. Ja, ik heb ook tijden gehad dat ik moe was, maar dan nam mijn vriend het gewoon van me over. En ik van hem. En ik ga écht niet nachten achter elkaar er alleen uit hoor, dan duw ik maar net zo hard totdat mijn vriend wakker wordt. We hebben samen een kind, ik niet alleen. Dus ik ga me toch echt niet zo uit laten putten, omdat hij toevallig vast en lekker slaapt. Jammer dan voor hem.

Als je het over mij hebt zal ik even antwoord geven. Mijn vriend gaat er niet uit 's nachts maar dat wil ik ook niet. Ik geef bv en ik pak hem, geef hem eten en leg hem terug. 'S nachts valt het wel mee en het zijn ook niet de gebroken nachten die me opbreken, die ben ik wel gewend. Maar overdag en 's avonds dan is hij veel wakker en huilt veel, daar helpt mijn vriend net zo goed als hij kan mee. Net als bijv Zondag nam hij hem in de ochtend mee naar beneden en kon ik verder slapen. Dus hier is er geen sprake van dat de man niet in het verhaal komt kijken.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 8:45

Nee, ik had het ook over veel andere reacties (zei ook: over het algemeen). Maar vervelend dat hij overdag ook zoveel huilt, zeker als je niet weet wat het is. Ik kan me goed voorstellen dat als je daar fulltime mee zit je wel gek kan worden ja.
Is het geen optie om 1 dag in de week een gastouder te vragen? Kan je even bijkomen. Je vriend is wel vrij van zijn werk in het weekend, maar jij bent eigenlijk nooit vrij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  missmarm ma 21 feb 2011 - 8:55

giacomo--> onze zoon was eerst aan mij gehecht ivm borstvoeding later na een jaar was hij alleen op mij gefocust het hoe wat waarom is nog in onderzoek. Gelukkig trekt hij nu overdag wel meer naar mijn man/vriend dus kan ik dan wat rust pakken. Hij focust zich op 1 iemand dus 1 leidster op het kdv, mijn moeder of mijn man als ik er niet ben anders ben ik de pineut...

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Filoria ma 21 feb 2011 - 9:00

Ik gaf de eerste zes maanden borstvoeding en nam daardoor het grootste gedeelte van de zorg op me. Mijn man zorgde vooral voor het huishouden en voor mij. Ook door lieve smsjes te sturen als hij aan het werk was bijvoorbeeld. Zonder die steun was het nog veel zwaarder geweest!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 9:04

Maar is het dan ook niet een kwestie van beter verdelen van de zorg? Natuurlijk is dat met borstvoeding lastiger, maar als je extra kolft voor de nacht kan je vent toch ook wel opstaan om een flesje te geven?

Ik heb zelf altijd flesvoeding gegeven en nu zie ik weer hoe ideaal ik dat vind. Ik moet er niet aan denken om constant alleen maar voor mijn kind te moeten zorgen. Zeker niet als je zo ontzettend moe bent. Als ik erg moe was, nam mijn vriend het over. En als we er beiden even een beetje doorheen zaten, dan ging mijn zoontje een nachtje bij oma slapen en konden wij bijtanken. Wat dat betreft was flesvoeding ideaal, maar ik kan me niet voorstellen dat dat niet zou kunnen met borstvoeding..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 9:26

Het lijkt mij echt heel frustrerend om niet te weten wat er aan de hand is met je kleintje.

Houd je overdag een bepaald ritme aan? Ik zou misschien proberen om over te schakelen op flesvoeding, hoor je ook weleens dat kindjes daar beter op reageren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Filoria ma 21 feb 2011 - 21:10

Giacomo schreef:maar als je extra kolft voor de nacht kan je vent toch ook wel opstaan om een flesje te geven?
Kolven lost niks op, want je zit met je melkproductie. Als je een paar uur lang geen borstvoeding geeft staan je borsten op springen en dat doet pijn en kan een borstonsteking opleveren. En je productie kan erdoor afnemen.

Je kunt dus niet je zoontje een nachtje naar oma brengen en dan lekker de hele nacht doorslapen, want je moet dan alsnog de wekker zetten om een paar keer te kolven.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:32

En borstvoeding combineren met flesvoeding?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Susan ma 21 feb 2011 - 21:56

Ik vermoed dat Mamsie een bepaald aantal maanden volledige borstvoeding wil geven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Mamsie ma 21 feb 2011 - 23:46

Susan schreef:Ik vermoed dat Mamsie een bepaald aantal maanden volledige borstvoeding wil geven.

Idd, sowieso 6 maanden. Daarna ga ik combineren, eigenlijk "moet" ik stoppen ivm mijn bekken maar dat wil ik nog niet.

Ook lukt kolven mij niet, ik kolf echt maar 30 cc ofzo.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 4 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum