van de trap gevallen
+4
Jezzie
Highway
Lejow
Zenna
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
van de trap gevallen
Hoi allemaal,
Ik heb een vraag. Ik ben vanmorgen een stukje van de trap gevallen. Ik ving me volledig op met mijn armen aan de trap leuning en weet zeker dat ik met mijn buik nergens tegenaan ben gekomen. Toch kreeg ik meteen vanuit mijn zij een vreselijk drukkende pijn die naar mijn onderbuik en rug trok. Het zweet brak me gewoon uit en het deed echt héél veel pijn. Deze pijn trok na ong. 5 min. Helemaal weg en toen had ik nergens last meer van. Ik denk zelf dat ik gewoon een heel rare beweging heb gemaakt die mijn banden even niet konden hebben. Ik maak me dus ook eigenlijk geen zorgen over de baby. Wat denken jullie? Zouden jullie de Verloskundige bellen hiervoor?
Ik heb een vraag. Ik ben vanmorgen een stukje van de trap gevallen. Ik ving me volledig op met mijn armen aan de trap leuning en weet zeker dat ik met mijn buik nergens tegenaan ben gekomen. Toch kreeg ik meteen vanuit mijn zij een vreselijk drukkende pijn die naar mijn onderbuik en rug trok. Het zweet brak me gewoon uit en het deed echt héél veel pijn. Deze pijn trok na ong. 5 min. Helemaal weg en toen had ik nergens last meer van. Ik denk zelf dat ik gewoon een heel rare beweging heb gemaakt die mijn banden even niet konden hebben. Ik maak me dus ook eigenlijk geen zorgen over de baby. Wat denken jullie? Zouden jullie de Verloskundige bellen hiervoor?
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Re: van de trap gevallen
Bij twijfel, alllltttijddd bellen!!
Als is het puur voor je eigen gemoedstoestand.
Als is het puur voor je eigen gemoedstoestand.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik zou even contact opnemen, de situatie voorleggen en dan zullen zij wel een inschatting maken hoe of wat.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Gewoon even bellen voor de zekerheid!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Toen ik zwanger was ben ik van mijn fiets gevallen, kwam thuis en toen gelijk verloskundige gebeld.
Kon de volgende ochtend meteen toen ze open waren langs komen.
Was verder niks aan de hand maar toen ik was gevallen zo overstuur en gaat het nog wel goed met de kleine? Dat ik het een grote geruststelling vond om zelf ook te zien dat het oke was met hem.
Kon de volgende ochtend meteen toen ze open waren langs komen.
Was verder niks aan de hand maar toen ik was gevallen zo overstuur en gaat het nog wel goed met de kleine? Dat ik het een grote geruststelling vond om zelf ook te zien dat het oke was met hem.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb even gebeld. Ik mocht langskomen als ik wilde maar het klonk haar niet zorgelijk in de oren. Ook omdat ik nog maar 13 weken ben. In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden!!
Zenna- Fluisteraar
Goed dat je gebeld hebt. Bij twijfels moet je echt bellen hoor!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Volgens mij zit de baby dan nog achter je schaambot,. En dus goed beschermd.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Volgens mij zit de baby dan nog achter je schaambot,. En dus goed beschermd.
Ja dat zei de vk inderdaad ook!
Zenna- Fluisteraar
Ik ben van de trap gevallen toen ik 26 weken zwanger was. Het was echt een flinke klap maar viel gelukkig niet op mijn buik. Ik heb bij de val toen mijn staartbotje zwaar gekneusd. Zeer pijnlijk.
Ik heb toen ook contact gehad met de verloskundige en zei gaf aan dat het niet schadelijl was omdat ik niet op mijn buik was gevallen. Moest wel goed opletten, als ik buikpijn kreeg of bloedverlies moest ik meteen bellen.
Ik heb toen ook contact gehad met de verloskundige en zei gaf aan dat het niet schadelijl was omdat ik niet op mijn buik was gevallen. Moest wel goed opletten, als ik buikpijn kreeg of bloedverlies moest ik meteen bellen.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Goed dat je gebeld hebt!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» van het bed gevallen..