trap lopen
+8
Lindsya
kwak
RiLiJu
maiadebij
duckie
Bruintje Beer
Susan
Viva
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
trap lopen
Hoe oud waren jullie kinderen toen ze zelf de trap op en af liepen en hoe oud waren ze toen ze dit zonder toezicht van jou deden?
Gast- Gast
Re: trap lopen
Hm, hoe oud Rosa was weet ik niet meer... Maar ze loopt hem sinds 2.5 denk ik wel helemaal zelf! Zonder toezicht.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik denk dat ze met anderhalf wel zelfstandig een trap op en af konden lopen, maar toen mochten ze het nog niet alleen, eigenlijk nog steeds liever niet omdat wij zo'n ontzettend enge, steile trap hebben. Ze mogen er dus ook alleen zelf af als ze achterwaarts naar beneden gaan en dat weet Ezra inmiddels wel, maar Yrsa nog niet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Bedoel je met zonder toezicht?
Hier was ze 14 maanden toen ze de trap op en af kon. Ik was er altijd bij als de trap op of af ging. Nu is ze 27 maanden en komt ze weleens alleen naar boven als ik boven ben. Maar de trap af ben ik altijd bij.
Ze gaat wel achteruit de trap af. vindt ik een fijner idee.
Ik ben echt bsang dat ze van de trap afdonderd
Hier was ze 14 maanden toen ze de trap op en af kon. Ik was er altijd bij als de trap op of af ging. Nu is ze 27 maanden en komt ze weleens alleen naar boven als ik boven ben. Maar de trap af ben ik altijd bij.
Ze gaat wel achteruit de trap af. vindt ik een fijner idee.
Ik ben echt bsang dat ze van de trap afdonderd
Laatst aangepast door Bruintje Beer op za 5 nov 2011 - 9:36; in totaal 2 keer bewerkt
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
En ineens weet ik wie je bent Viva, ik heb ook een tijdje op het andere forum gezeten waar je Rejoy denk ik ook van kent! Wat leuk dat jullie bezig zijn voor een 2de
Ik denk als mijn kindje zelf goed kan lopen en normaliter ook niet meer valt ze zelf de trap op- en af mag lopen, maar eerder dan 2,5 jaar zal ik denk ik idd niet zijn. Ik ben misschien te voorzichtig af en toe, maar ik vind een trap toch best een gevaarlijk iets!
Ik denk als mijn kindje zelf goed kan lopen en normaliter ook niet meer valt ze zelf de trap op- en af mag lopen, maar eerder dan 2,5 jaar zal ik denk ik idd niet zijn. Ik ben misschien te voorzichtig af en toe, maar ik vind een trap toch best een gevaarlijk iets!
Gast- Gast
hier kan ze sinds een week of 2 zelf de trap op klimmen, ik loop dan direct achter haar aan en met mn handen om dr heen. ze vind het helemaal leuk dat ze zelf af en toe mag klimmen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Parels schreef:En ineens weet ik wie je bent Viva, ik heb ook een tijdje op het andere forum gezeten waar je Rejoy denk ik ook van kent! Wat leuk dat jullie bezig zijn voor een 2de
Klopt! Maar nu wil ik graaaag weten wie jij bent!!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik zal je wel even pm'en, alleen geen idee of ik mijn oude inlognaam nog weet, mijn nieuwe wel maar daar ben ik niet zo actief mee geweest.
Gast- Gast
J kan sinds ze 10 maanden is alleen de trap op (onder toezicht uiteraard) maar eraf nog niet.
N mag sinds een klein maandje alleen de trap op en af. Ik sta meestal wel bovenaan te kijken hoe het gaat (ik ga soms eerder met J naar boven, als hij beneden nog even wilt spelen) soms moet ik hem er nog even op wijzen dat hij aan de kant van de muur moet blijven omdat de binnenbocht zo enorm smal is.
N mag sinds een klein maandje alleen de trap op en af. Ik sta meestal wel bovenaan te kijken hoe het gaat (ik ga soms eerder met J naar boven, als hij beneden nog even wilt spelen) soms moet ik hem er nog even op wijzen dat hij aan de kant van de muur moet blijven omdat de binnenbocht zo enorm smal is.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Een maand of tien toen ze zelf een beetje omhoog kon klauteren.
En nu loopt ze sinds een maand of twee zelf naar boven en naar beneden. Met twee jaar en 3 maanden.
En nu loopt ze sinds een maand of twee zelf naar boven en naar beneden. Met twee jaar en 3 maanden.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
parels, wil je mij ook PM'en?
ik ken Rejoy en viva ook daar van... ik ben nieuwsgierig
ik ken Rejoy en viva ook daar van... ik ben nieuwsgierig
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Met een maand of negen kon ze volgens mij de trap opklimmen, in elk geval een tijdje voordat ze kon lopen. Nu loopt ze trap op en af met één hand aan de leuning, dit mag officieel niet zonder ons toezicht. Het is alleen wel eens gebeurd dat we even niet hebben opgelet en ze ineens op de bovenverdieping zat.
Gast- Gast
Weer even een besef momentje dat M. toch verder achterloopt dat ik soms denk. Ze is nu 19 maanden geweest en ze kan nog helemaal niet traplopen, ook niet los lopen of overstappen van bank naar tafel maar over het traplopen had ik nog helemaal niet nagedacht. Ze kruipt soms in de hal rond als ik even boven iets ben pakken, ze maakt geen aanstalte op de trap op te gaan.
Hoe oud S.enna was weet ik eigenlijk niet meer ? We hebben tot haar 1,5 jaar in een flat gewoond. Toen ze 1,5 was kon ze volgens mij al wel de trap op lopen, af niet in verband met veiligheid.
Hoe oud S.enna was weet ik eigenlijk niet meer ? We hebben tot haar 1,5 jaar in een flat gewoond. Toen ze 1,5 was kon ze volgens mij al wel de trap op lopen, af niet in verband met veiligheid.
Gast- Gast
Wij zijn toen ons zoontje 2,5 jaar was in een eengezinswoning gaan wonen en toen liep die goed de trap af en op, zonder toezicht. We hebben ook nooit geen traphekjes meer neer gezet.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
J. is 2 dagen geleden voor het eerst zelf de trap op geklommen. Wel met mijn handen zo dat ik haar meteen zou kunnen vangen maar het ging perfect. Ze loopt trouwens nog niet los..
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Alex kan onder begeleiding de trap op klimmen. Hij weet precies hoe dat moet maar ik ben nog bang dat hij valt. Alex kan nog niet lopen en kan alleen tijgeren/kruipen.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Hier begint hij de trap te ontdekken. Trap op gaat redelijk, trap af nog niet. Natuurlijk wel onder toezicht
Hij kan nog niet loslopen...
Hij kan nog niet loslopen...
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
F was 10 maand toen ze de trap op kon klimmen, ik geloof met 1,5 dat ze hem ook achterste voren af kon.
Sinds 2 weken gaat ze soms zelf er op en af, maar ik sta dan wel bij de trap, vind het nog veel te eng.
Pas zei ik tegen haar dat ik even mijn schoenen boven op ging halen en dat ze beneden moest blijven.
Nou voor ik het wist was mevrouw boven, dus ik dacht ik wacht even, kijken wat ze doet.
Stond ze weer bovenaan met mijn schoenen en Hupsakee die gooide ze naar beneden om vervolgens zelf ook weer naar beneden te klimmen
Sinds 2 weken gaat ze soms zelf er op en af, maar ik sta dan wel bij de trap, vind het nog veel te eng.
Pas zei ik tegen haar dat ik even mijn schoenen boven op ging halen en dat ze beneden moest blijven.
Nou voor ik het wist was mevrouw boven, dus ik dacht ik wacht even, kijken wat ze doet.
Stond ze weer bovenaan met mijn schoenen en Hupsakee die gooide ze naar beneden om vervolgens zelf ook weer naar beneden te klimmen
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij wonen gelijkvloers dus wij hebben geen trap in huis, maar de trap in het trappenhuis kunnen ze allebei alleen oplopen en de oudste loopt die sinds hij een jaar of 3 is ook alleen naar beneden. De jongste nog niet, zij wil nog een handje.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» trap af lopen, wanneer en hoe
» trap lopen/klimmen
» Even een trap na van het UWV
» Overtreffende trap
» Ik gooi hem van de trap.
» trap lopen/klimmen
» Even een trap na van het UWV
» Overtreffende trap
» Ik gooi hem van de trap.
Pagina 1 van 1