Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik gooi hem van de trap.

+15
Tania
Sjonno
Bolleke
ekjir@M
RYW
nisavi
meisjesmama
Printje
PapillonRose
juffie001
M@niek
-Ieniemienie-
Thunder
Annemie
Mamsie
19 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 10:05

Slaapt hij trouwens nog ? Hier is M.ara weer wakker na 1,5 uur slapen, ze even voeden en dan mag ze er weer in. Als ze rustig is dan is het niet zo erg als ze wakker zijn maar als ze continue huilen wordt je inderdaad echt gek. M.ara ligt achter me in de box "mamaaammaaa mammaamaaaa mammmaaaaaaaa" haar repeat knop staat aan Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 10:07

Mamsie schreef:
Mama_van2 schreef:Dat geeft niets hoor, zo onherkenbaar ben ik hier ook weer niet Laughing

Wat klote dat G en V hem niet meer 'leuk' vinden, denk je dat ze onder zijn gedrag lijden ?

Hmm lastig te zeggen. Ik denk G niet zo maar V wel eens, Die was natuurlijk de kleinste en zit net op school etc. Maar goed ik plan ook wel mijn momenten met hun hoor. Dan heeft S ff pech en als L er is dan besteeds hij ook aandacht aan hun. Zo wisselen we dat af.

Balen hé. Je kan inderdaad niet meer doen dat tijd met de andere 2 in te plannen op de tijd dat L. thuis is en ook dat gaat je op den duur opbreken want het speelt wel door in je gezin/relatie, ik weet er alles van. Morgen echt even bellen hoor ik hoop zo dat je eerder terrecht kan want dit is echt drama eerste klas. Je hebt het al een keer met V meegemaakt en dat was ook al zo heftig hé.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Mamsie zo 20 feb 2011 - 10:12

Mama_van2 schreef:Slaapt hij trouwens nog ? Hier is M.ara weer wakker na 1,5 uur slapen, ze even voeden en dan mag ze er weer in. Als ze rustig is dan is het niet zo erg als ze wakker zijn maar als ze continue huilen wordt je inderdaad echt gek. M.ara ligt achter me in de box "mamaaammaaa mammaamaaaa mammmaaaaaaaa" haar repeat knop staat aan Laughing

Nee al lang niet meer. Hij heeft denk ik 30 min geslapen. Daarna was het meteen weer drama. Huilen, boos zijn, ogen wrijven etc. Heb hem net even wat eten gegeven ( maakt hij ook een potje van doordat hij vaak in slaap valt aan de borst van vermoeidheid ) en ligt nu op schoot lollig te doen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 10:13

Hmmm balen Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Mamsie zo 20 feb 2011 - 10:15

Mama_van2 schreef:
Mamsie schreef:
Mama_van2 schreef:Dat geeft niets hoor, zo onherkenbaar ben ik hier ook weer niet Laughing

Wat klote dat G en V hem niet meer 'leuk' vinden, denk je dat ze onder zijn gedrag lijden ?

Hmm lastig te zeggen. Ik denk G niet zo maar V wel eens, Die was natuurlijk de kleinste en zit net op school etc. Maar goed ik plan ook wel mijn momenten met hun hoor. Dan heeft S ff pech en als L er is dan besteeds hij ook aandacht aan hun. Zo wisselen we dat af.

Balen hé. Je kan inderdaad niet meer doen dat tijd met de andere 2 in te plannen op de tijd dat L. thuis is en ook dat gaat je op den duur opbreken want het speelt wel door in je gezin/relatie, ik weet er alles van. Morgen echt even bellen hoor ik hoop zo dat je eerder terrecht kan want dit is echt drama eerste klas. Je hebt het al een keer met V meegemaakt en dat was ook al zo heftig hé.

Jaa daarom, ik ben blij dat de andere op school zitten dat ik ze niet heel de dag "even wachten"moet verkopen.
Wat je zegt het breekt op. Gisteren hebben we heel even weer is een x echt samen lekker gezeten. De 2 oudste waren logeren en S sliep wel ff. Je moet toch ook elkaar nog wat aandacht geven he! Maar wat je zegt jij weet er alles van!
Pff onze V kon er ook wat van ja maar die ging tenminste wel slapen om een uur of 9 ookal kwam hij dan 3 per nacht. Hij was overdag veel wakker maar huilde dan niet. Dat was beter te doen dan dit.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 10:19

Mamsie als ik dit zo lees hoop ik bijna dat er wat uitkomt bij de KA. Niks ernstigs uiteraard maar wel iets waar snel en makkelijk wat aan gedaan kan worden! Lijkt me vreselijk zo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 10:22

Mamsie, dikke hug voor jou!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 10:28

Mamsie schreef:
Mama_van2 schreef:
Mamsie schreef:
Mama_van2 schreef:Dat geeft niets hoor, zo onherkenbaar ben ik hier ook weer niet Laughing

Wat klote dat G en V hem niet meer 'leuk' vinden, denk je dat ze onder zijn gedrag lijden ?

Hmm lastig te zeggen. Ik denk G niet zo maar V wel eens, Die was natuurlijk de kleinste en zit net op school etc. Maar goed ik plan ook wel mijn momenten met hun hoor. Dan heeft S ff pech en als L er is dan besteeds hij ook aandacht aan hun. Zo wisselen we dat af.

Balen hé. Je kan inderdaad niet meer doen dat tijd met de andere 2 in te plannen op de tijd dat L. thuis is en ook dat gaat je op den duur opbreken want het speelt wel door in je gezin/relatie, ik weet er alles van. Morgen echt even bellen hoor ik hoop zo dat je eerder terrecht kan want dit is echt drama eerste klas. Je hebt het al een keer met V meegemaakt en dat was ook al zo heftig hé.

Jaa daarom, ik ben blij dat de andere op school zitten dat ik ze niet heel de dag "even wachten"moet verkopen.
Wat je zegt het breekt op. Gisteren hebben we heel even weer is een x echt samen lekker gezeten. De 2 oudste waren logeren en S sliep wel ff. Je moet toch ook elkaar nog wat aandacht geven he! Maar wat je zegt jij weet er alles van!
Pff onze V kon er ook wat van ja maar die ging tenminste wel slapen om een uur of 9 ookal kwam hij dan 3 per nacht. Hij was overdag veel wakker maar huilde dan niet. Dat was beter te doen dan dit.

Goed dat jullie dat hebben gedaan, je moet ook echt aan jezelf en aan jullie relatie denken. Hebben jullie thuis gegeten of zijn jullie uit eten geweest ? Het lijkt mij ook dat het overdag niet slapen vermoeiender is dat het 's nachts niet slapen want dan kom je overdag ook nergens aan toe. Ook ik 'hoop' dat er wel iets uit gaat komen bij de kinderarts, niets ernstigs natuurlijk maar wel iets wat zijn gedrag kan verklaren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  PapillonRose zo 20 feb 2011 - 10:29

Mamsie schreef:PappillonRose,

Ik heb ook best wel een flink geduld hoor maar ik heb natuurlijk wel nog 2 kinderen. Ik heb dit bij mijn 2e ook meegemaakt en dit is nog een gradatie erger tot nu toe.
Ik merk dat dat voor mij wel een verschil is. Toen heb ik al zoveel geduld moeten opbrengen en het heeft zoveel van mij gekost dat ik nu minder geduldig heb en bij mijzelf denk "ik kan dit niet weer 1.5 jaar lang hebben".

Ik bedoelde het ook niet verkeerd hoor, kan me voorstellen dat je met nog 2 kids minder kan hebben op een gegeven moment dan wanneer je er eentje hebt. En ik kan me al helemaal indenken dat je dit niet weer 1,5 jaar zou willen hebben hug

Wilde meer aangeven dat ik volgens sommige mensen echt extreem veel geduld heb en bijna op het rare af, want ze heeft een keer een paar dagen achterelkaar bijna niks anders gedaan dan huilen en zelfs de KA en het CB zeiden dat ik vast wel gek moest worden. Toen ik heel droog zei dat ik het echt mee vond vallen, maar vooral voor mijn meisje het wel heel rot vond waren ze blij dat ik het zo goed oppakte, maar ze snapten niet dat ik niet knettergek werd van het gehuil Laughing Het doet me wel wat, maar meer dat ik het voor haar zo rot vind dan dat ik er zelf gek van wordt.

Mochten er ooit nog meer kids bijkomen dan denk ik wel dat het ook met mijn bijna eindeloze geduld vast minder wordt, want je hebt dan vanzelf ook meer aan je hoofd natuurlijk en wil je andere kids ook aandacht geven.

Mamsie, ik hoop dat er gauw verbetering in de situatie komt! Want elk kindje heeft wel eens een slechte dag, maar als het constant zo blijft gaan dan is het op een gegeven moment ook niet meer te doen. hug
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Mamsie zo 20 feb 2011 - 10:31

Jaa juist ik hoop ook op iets maar dan wel idd iets wat zo verholpen is. We hebben thuis gegeten want uit eten willen we niet met zo'n huilerd haha.
Net wat je zegt ik kom overdag ook nergens aan toe, alles is in 5 stappen. Ik heb zelf nog erg veel last van mijn lijf ( ja als we dan toch aan het zeuren zijn ) dus ik dat komt er ook nog bij en dat maakt me soms extra prikkelbaar.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 10:35

Maar dat is toch heel normaal dat je dan extra prikkelbaar bent, je komt nergens meer aan toe qua huishouden omdat S. zo huilt en hij je zo bezig houd, laat staan dat je aan jezelf toekomt. Daarnaast heb je G en V die ook 4 keer per dag op en neer naar school moeten en nog afspreken met vriendjes/misschien zwemles etc. en dan heb je ook nog eens veel last van je bekken. Geen wonder toch dat je er goed doorheen zit, dat zou iedereen gaan opbreken hoe sterk je dan ook bent. Fijn dat jullie gisteren lekker met z'n tweeen hebben kunnen eten, even wat tijd voor elkaar. Zijn V en G ook gaan logeren ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Mamsie zo 20 feb 2011 - 10:42

Mama_van2 schreef:Maar dat is toch heel normaal dat je dan extra prikkelbaar bent, je komt nergens meer aan toe qua huishouden omdat S. zo huilt en hij je zo bezig houd, laat staan dat je aan jezelf toekomt. Daarnaast heb je G en V die ook 4 keer per dag op en neer naar school moeten en nog afspreken met vriendjes/misschien zwemles etc. en dan heb je ook nog eens veel last van je bekken. Geen wonder toch dat je er goed doorheen zit, dat zou iedereen gaan opbreken hoe sterk je dan ook bent. Fijn dat jullie gisteren lekker met z'n tweeen hebben kunnen eten, even wat tijd voor elkaar. Zijn V en G ook gaan logeren ?

Ja je zegt precies zoals het is. G en V waren gaan logeren ja, S was gewoon thuis bij ons.

Wat ben je toch een schat! Je zit zelf zo in spanning en hebt het zo zwaar en dan nog heb je tijd en de zin om andere een goed woordje te geven. hug
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 10:45

hug terug ! Ik baal oprecht voor je dat S. zoveel huilt omdat ik weet hoe machteloos en gefrustreerd je jezelf kan voelen en hoe je er aan onderdoor kan gaan, daarom hoop ik echt dat er een oplossing voor S. zal zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Mamsie zo 20 feb 2011 - 10:47

Mama_van2 schreef: hug terug ! Ik baal oprecht voor je dat S. zoveel huilt omdat ik weet hoe machteloos en gefrustreerd je jezelf kan voelen en hoe je er aan onderdoor kan gaan, daarom hoop ik echt dat er een oplossing voor S. zal zijn.

Thxz meid, ik hoop voor jou dat jullie morgen het beste nieuws krijgen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 10:50

Dank je ! Ik laat het morgen hier of op hyves wel even weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Mamsie zo 20 feb 2011 - 10:56

Mama_van2 schreef:Dank je ! Ik laat het morgen hier of op hyves wel even weten.

Grag, ik hou t in de gaten!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  ekjir@M zo 20 feb 2011 - 12:03

@Mamsie: Ben je al eens met S. naar een osteopaat geweest? Het kan best zijn dat S. niet zo lekker in zijn vel zit door blokkades die hij tijdens de bevalling op heeft gelopen. Vaak zie je dat kinderen er heel erg van opknappen als ze er geweest zijn.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Bolleke zo 20 feb 2011 - 20:16

OOh wat erg dat je nu al weer zo'n slechte slaperd hebt, en ook nog eentje die dan huilt! Pff respect voor je hoor. Maar ik denk ook dat iedereen die gedachtes wel eens heeft. Toen C.hirstian klein was heb ik ook wel eens gedacht na uren huilen, als ik nu iets harder wiegel dan houdt hij vanzelf op. Maar dan schrik je meteen van je eigen gedachte. Maar ik vind zelf niets frustrerender dan een huilend kind, nu nog kan ik niet tegen dat geluid.
Ik hoop dat er snel wat verbetering komt!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Mamsie zo 20 feb 2011 - 23:45

ekjir@M schreef:@Mamsie: Ben je al eens met S. naar een osteopaat geweest? Het kan best zijn dat S. niet zo lekker in zijn vel zit door blokkades die hij tijdens de bevalling op heeft gelopen. Vaak zie je dat kinderen er heel erg van opknappen als ze er geweest zijn.

Ja ben ik 2x geweest. Na de eerste x was hij wat soepeler, verder niets.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Mamsie zo 20 feb 2011 - 23:45

thxz kruimel
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 23:50

Mamsie,

Ik heb zoveel respect voor je. Ik geloof dat ik was geëmigreerd naar ver weg.. Wink

Wat ik wilde zeggen is, is er ergens in jullie regio al een 'huilpoli' opgestart? Of zou het eventueel mogelijk zijn voor je om naar een kinderziekenhuis te reizen?
Want die bestaan tegenwoordig, daar nemen kindjes wel eens een paar dagen op, om zowel ouders te ontlasten, als het kind en de 'problematiek' goed te onderzoeken en in kaart te brengen.

Natuurlijk komt daar niet altijd het ei van columbus uit, maar ....dit is ook een ramp natuurlijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 23:50

ahh snap precies hoe je je voelt, wat heb ik dat ook vaak gedacht toen onze dochter wel 10 uur achter elkaar bleef huilen wekenlang...

Hier heeft uiteindelijk de osteopaat gelukkig goed geholpen, maar las dat je daar al geweest was ? Hoop dat het gauw beter gaat, wil je veel sterkte wensen want ik weet helaas maar al te goed hoe kl*te het is als je kindje zoveel huilt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Sjonno ma 21 feb 2011 - 0:33

Rick was ook een huilerd en een slechte slaper, niet zo erg als S maar hij maakte er ook een potje van. Ben op een dag ook compleet ingestort en heb toen tegen Chris geroepen dat hij Rick maar op marktplaats moest zetten want ik hoefde hem niet meer. Als ik er nu weer aan terug denk krijg ik een brok in mijn keel want hoe heb ik dat ooit kunnen zeggen. Maar ik was op dat moment gewoon helemaal op! Later bleek ik toen al zwanger te zijn van Lisa dus ik weet niet of die dosis hormonen die ik er toen extra bij had ook meespeelde maar op die dag was bij mij het kaarsje gewoon op...
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Thunder ma 21 feb 2011 - 0:39

Mijn oudste was overdag een vreselijke jankerd de eerste 6 maanden. Ik heb ook wel eens tegen mijn man gezegd van: Zet 'm maar in de schuur dan horen we hem tenminste even niet! En mijn jongste maakt er nu nog steeds regelmatig 's nachts een potje van. Denk dan aan minstens 6x eruit. Dan vraag ik me ook wel eens af waarom ik hem persé wilde krijgen.

Ik vind het echt doodnormale gedachten en ik denk ook wel dat bijna iedereen ze wel eens heeft!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  PapillonRose ma 21 feb 2011 - 0:45

Dolores schreef:Mamsie,

Ik heb zoveel respect voor je. Ik geloof dat ik was geëmigreerd naar ver weg.. Wink

Wat ik wilde zeggen is, is er ergens in jullie regio al een 'huilpoli' opgestart? Of zou het eventueel mogelijk zijn voor je om naar een kinderziekenhuis te reizen?
Want die bestaan tegenwoordig, daar nemen kindjes wel eens een paar dagen op, om zowel ouders te ontlasten, als het kind en de 'problematiek' goed te onderzoeken en in kaart te brengen.

Natuurlijk komt daar niet altijd het ei van columbus uit, maar ....dit is ook een ramp natuurlijk...

Dat hebben we hier in de regio wel. Of het wat is weet ik niet, maar misschien inderdaad wel een idee om eens te bekijken?
Ik heb ook echt respect voor je hoor, met 3 kids waarvan de jongste het je nu zeker niet makkelijk maakt. hug
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik gooi hem van de trap. - Pagina 3 Empty Re: Ik gooi hem van de trap.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum