Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je huisdier kwijt zijn

+10
Razz
Lejow
Caramba
litllejoy
Pineco
Happinaz
Highway
Paper Crown
Sam
Coco
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Je huisdier kwijt zijn - Pagina 2 Empty Re: Je huisdier kwijt zijn

Bericht  Lejow vr 5 apr 2013 - 8:19

Ik zou mijn dier ook zo snel mogelijk gaan halen, en als ik zelf niet in staat ben, dan is er vast wel iemand in mijn omgeving die het diertje kan halen voor me.
Wat Pippa al zegt, haar vriend heeft zelfs vervoer aangeboden!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Je huisdier kwijt zijn - Pagina 2 Empty Re: Je huisdier kwijt zijn

Bericht  Razz vr 5 apr 2013 - 8:34

Ik vind het niet raar dat je niet a la minute kan komen maar ik vind het wel vreemd dat je je huisdier pas een paar dagen later een keer gaat ophalen. Een paar dagen 'geen tijd' hebben vind ik gewoon lulkoek.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Je huisdier kwijt zijn - Pagina 2 Empty Re: Je huisdier kwijt zijn

Bericht  Gast vr 5 apr 2013 - 9:21

Ik ga morgen het asiel bellen en vragen of hij opgehaald is, dat had ik afgesproken met het asiel Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je huisdier kwijt zijn - Pagina 2 Empty Re: Je huisdier kwijt zijn

Bericht  Gast vr 5 apr 2013 - 11:56

Ik ben ooit mijn kat kwijt geweest. De volgende dag direct alles ingeschakeld en vrij snel pamfletten opgehangen. Iedere dag gezocht.
Na een week kreeg ik een telefoontje dat hij gezien was. Diezelfde avond heb ik hem teruggevonden. Ik was zo blij.

Ik ken ook de andere kant. Er kwam hier een poes aanlopen. Elke dag lag ze in ons portiek. Uiteindelijk de Saz ingeschakeld en toen ik later belde hadden ze haar eigenaar achterhaald. Deze was net verhuisd en de poes had waarschijnlijk de weg niet gevonden.
Ze is niet opgehaald, haar baas ze letterlijk dat hij het wel goed vond zo. Het was echt een verschrikkelijk lief beestje. Ik snap dat echt niet.

Ik zou mijn huisdier dan ook direct ophalen, maar ik besef ook dat ik makkelijk praten heb. Ik kan ieder moment van de dag de deur uit, ik heb een auto en mijn schoonouders wonn om de hoek, met ook een auto.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je huisdier kwijt zijn - Pagina 2 Empty Re: Je huisdier kwijt zijn

Bericht  Caramba vr 5 apr 2013 - 18:36

Moet er trouwens niet aandenken hoor dat ons kat weg zou lopen/zoek zou zijn.
Zijn vorige baasje heeft hem altijd buiten laten lopen, kon er niets mee zei hij.
Nu hebben wij de kat bijna een jaar en soms heb ik tranen in mijn ogen en zeg ik hardop tegen de kat, ik snap niet dat jouw vorige baasje niets van je wilde weten. Je ben zo'n lieve kat, er zit geen kwaad in jouw. Hij kijkt me dan zielig aan en geeft dan meteen een kopje. Ik ben zo blij dat hij bij ons is!
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je huisdier kwijt zijn - Pagina 2 Empty Re: Je huisdier kwijt zijn

Bericht  Bolleke vr 5 apr 2013 - 20:47

Ik zou blijven zoeken tot ik mijn huisdiertje gevonden had, ik zou echt geen rust hebben als mijn hond buiten zou lopen.
Andersom hebben wij een keer een hond gevonden toen we onderweg waren naar familie, die liep over de snelweg. Mijn vader heeft toen met een vrachtwagenchauffeur het verkeer stil gelegd en die hond opgevangen. De eigenaar was dolblij en heeft ons nog een hele grote beloning gegeven, die we eigenlijk niet wilde, maar hij stond er op.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je huisdier kwijt zijn - Pagina 2 Empty Re: Je huisdier kwijt zijn

Bericht  Raindrop za 6 apr 2013 - 2:33

Ik zou blijven zoeken naar mijn huisdier, moet er niet aan denken dat ik hem ooit kwijt zou zijn. Verschrikkelijk..

En wat betreft de eigenaar van deze hond, ik zou er echt alles aan doen om hem zo snel mogelijk op te halen. Als ik zelf niet kan gaan vraag ik iemand anders en desnoods een taxi.

Ik zie trouwens ook weleens een kat lopen buiten maar weet nooit of het om een zwerftkat gaat of om een kat die vermist is. Twijfel dan altijd of ik het dierenasiel moet bellen of niet.

Heb je het asiel al gebeld, Pippa?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je huisdier kwijt zijn - Pagina 2 Empty Re: Je huisdier kwijt zijn

Bericht  _Lacey_ za 6 apr 2013 - 4:29

En? Is het beestje opgehaald?

Ik zou er zelf alles aan doen om mijn huisdier weer te vinden.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je huisdier kwijt zijn - Pagina 2 Empty Re: Je huisdier kwijt zijn

Bericht  Gast za 6 apr 2013 - 20:34

ik zou er echt alles aan doen om mijn huisdier weer terug te vinden!
Jul is laatst een paar dagen weggeweest. Ik ben toen in 3 straten aan de deur geweest of ze haar gezien hadden, had haar op Amivedi aangemeld, het asiel, dierenambulance en de dierenarts gebeld of ze gebracht was. Ik was al een flyer aan het maken om op te hangen.
Gelukkig kwam ze uit zichzelf weer aanlopen. Maar ik was echt tot van alles in staat.

Ik snap ook echt niet dat iemand dat zo kan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je huisdier kwijt zijn - Pagina 2 Empty Re: Je huisdier kwijt zijn

Bericht  Rovine za 6 apr 2013 - 22:53

Ik zou wel blij zijn als mijn kat veilig in het asiel bleek te zitten. Neemt al een berg aan zorgen weg.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je huisdier kwijt zijn - Pagina 2 Empty Re: Je huisdier kwijt zijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum