Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

+12
Twellie
Coco
-Ieniemienie-
Linda
Flip Fluitketel
PapillonRose
Bruintje Beer
Darius
Tania
Floor
Star007
Muppetje
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Muppetje do 7 jun 2012 - 7:24

Boodschappen, luiers, kleren en leuke dingen doen? Dan weet ik wat ik ongeveer kan antwoorden op die andere vraag Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 7:27

Muppetje schreef:Boodschappen, luiers, kleren en leuke dingen doen? Dan weet ik wat ik ongeveer kan antwoorden op die andere vraag Wink

Boodschappen:
ongeveer 70 euro per week, maar dat zou wel goedkoper kunnen
Luiers: zo'n 17.50 euro per maand (1.5 pak luiers)
kleren: wisselt. nu ze richting een volgende maand gaat heb ik deze maand al bijna 200 euro uitgegeven, maar voorgaande maanden was ik bijna niks kwijt aan kleding. Hooguit een keer een maillot ofzo.
leuke dingen doen: werkelijk geen idee. We doen niet zo vaak dingen die geld kosten met haar. Misschien hooguit 5 euro per maand wat we speciaal kwijt zijn omdat we een kind hebben (een keer ballorig of zwemmen ofzo)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Star007 do 7 jun 2012 - 7:33

Boodschappen: 400 euro ( incl. douchegels en shampoos)
Luiers, voeding e.d. : 120 euro
Kleding: de ene maand misschien rond de 200 euro en de andere maand niets
Leuke dingen doen: ongeveer 100/120 euro



edit: Ik neem aan dat je niet bedoelt wat we specifiek aan onze dochter uit geven, wat betreft leuke dingen doen en kleding enzo? Mijn antwoorden gaan over wat wij als gezin uitgeven namelijk.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Floor do 7 jun 2012 - 7:37

Boodschappen: 400 euro per maand, dat is inclusief luiers, flesvoeding, verzorgingsproducten, gewoonweg alle boodschappen.
Kleding: voor onze zoon ongeveer 15/20 euro per maand (wat hij niet meer past verkoop ik). Mijn man geeft ongeveer 50euro per maand uit, ik sinds ik bevallen ben (en niks meer pas) ongeveer 20/30 euro per maand.
Leuke dingen doen: poeh niet veel 10/20 euro per maand schat ik, soms maanden niks natuurlijk en als we dan een dagje weg gaan kost het natuurlijk wat meer maar als je het gemiddeld per maand zou nemen denk ik dat bedrag.


Laatst aangepast door Floor op do 7 jun 2012 - 7:45; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Tania do 7 jun 2012 - 7:39

Boodschappen: +-100 euro per week
Luiers en flesvoeding: +-150 euro per maand
Kleding/schoenen: 60-80 100-150 euro per maand gok ik (ik dacht eerst alleen voor de kinderen)
Leuke dingen doen:50-100 euro


Laatst aangepast door Tania op do 7 jun 2012 - 7:43; in totaal 1 keer bewerkt

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Muppetje do 7 jun 2012 - 7:41

Ik bedoel inderdaad als gezin

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 7:44

Ik vind dit altijd heel interessant haha

Boodschappen, 500 euro pm. (incl. potjes, flesvoeding, luiers, nutriton)
Luiers, (zit bij de boodschappen in vaak, maar zoveel verbruiken we per maand) 20 euro (2 pakken denk ik)
Kleren, 50 euro pm voor haar, 50 euro voor mij, mijn vriend koopt in 1x veel
Leuke dingen, max 50 euro


Overigens zit het eigenlijk allemaal bij elkaar inbegrepen. Wij doen weinig dingen die geld kostten, en kleren en spullen voor haar zitten inbegrepen bij de boodschappen.


Laatst aangepast door Parel op do 7 jun 2012 - 7:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 7:45

Boodschappen: Max 50,-, PM 200 dus.

Luiers: 1x per 3weken; 12,99.

kleren: Afgelopen 2dagen 100,-- (mevr had niks in 86) maar normaal haal ik het van de kinderbijslag, dat verdeel ik over de 3maanden waarvoor het gestort word, dus dat word gemiddeld 100, maar het zal de komende tijd wel heel weinig zijn hoor, moet alleen straks op winterkleding jacht.

Leuke dingen doen? Tja dat verschilt met wat we gaan etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 8:04

Mijn man is van de financien, maar dit is voor mij een goede test om te zien of ik op de hoogte ben haha:

Boodschappen ongeveer 50 euro in de week
luiers, van het kruidvat 13 euro per 3 weken denk ik
kleren. Verschillend ik denk zo'n 100-150 per maand. Verschilt wel. We shoppen meestal eenmalig veel in plaats van heel vaak weinig...
leuke dingen doen: daar gaat denk ik zeker wel zo'n 100-150 per maand. Dat verschilt dan van lekker lunchen tot naar het theater enz.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Darius do 7 jun 2012 - 8:29

Rejoy. schreef:
Muppetje schreef:Boodschappen, luiers, kleren en leuke dingen doen? Dan weet ik wat ik ongeveer kan antwoorden op die andere vraag Wink

Boodschappen:
ongeveer 70 euro per week, maar dat zou wel goedkoper kunnen
Luiers: zo'n 17.50 euro per maand (1.5 pak luiers)
kleren: wisselt. nu ze richting een volgende maand gaat heb ik deze maand al bijna 200 euro uitgegeven, maar voorgaande maanden was ik bijna niks kwijt aan kleding. Hooguit een keer een maillot ofzo.
leuke dingen doen: werkelijk geen idee. We doen niet zo vaak dingen die geld kosten met haar. Misschien hooguit 5 euro per maand wat we speciaal kwijt zijn omdat we een kind hebben (een keer ballorig of zwemmen ofzo)

Als rejoy, maar dan besteden we wat meer geld aan uitstapjes zoals dierentuin. We willen volgend jaar ook graag een museumjasrkaart
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Bruintje Beer do 7 jun 2012 - 8:33

Boodschappen: 50 euro p.w. maar doen niet elke week grote boodschappen omdat we beide onregelmatig werken en niet elke avond met z'n 4e eten. Dus die 50 euro is een gemiddelde.

Luiers: 13 euro per 3 weken/4 weken

Kleren: Scheelt heel erg de ene maand niks de andere maand 100/200 euro.

uitjes/leuke dingen:50 euro
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  PapillonRose do 7 jun 2012 - 8:34

Boodschappen: ongeveer 50 euro per week, maximaal 70 (dat is vaak als ik wat extra insla voor de voorraad ivm aanbieding)

Luiers:Ongeveer 30 euro per maand, maar dat kan goedkoper (heb altijd Pampers).

kleren: Dit wisselt heel erg. Afgelopen weken bijvoorbeeld vrijwel niets op sokken na, en een andere keer ben ik zo 100 euro in een maand kwijt. Gemiddeld zou ik zeggen 50 euro per maand (voor A.). Voor mezelf ook zoiets denk ik, al koop ik vaak een tijdje niks en dan in een keer wat meer tegelijk.

Leuke dingen doen?Dat wisselt, ligt er helemaal aan wat we gaan doen. Meestal nog niet zoveel, dan is het met name benzinekosten. Bijvoorbeeld naar een grote kinderboerderij op afstand, naar de camping van mijn vader, dat soort uitjes. En de dingen die wel geld kosten zijn niet zo duur over het algemeen (zoals het zwembad). Ik zou zeggen maximaal 50 euro per maand op het moment. Wordt denk ik wel meer naarmate ze ouder wordt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 8:38

Boodschappen: +/- 70.- per maand
Luiers, flesvoeding, potjes: +/- 175.- per maand
(na de vakantie in de herkansing voor vers, dat scheelt al een 50.- per maand)
Kleding: +/- 150.- per maand. De ene keer wat minder maar meestal wel wat meer. Dit is voor beide kinderen, niet voor ons.
Leuke dingen: +/- 100.- tot 150.-

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Flip Fluitketel do 7 jun 2012 - 8:53

Boodschappen --> Rond de 50 á 70 euro per week
Luiers--> 12.99 per 2/3 weken
Kleren--> Rond de 100euro gemiddeld. Maar de ene maand meer dan de andere keer.
Leuke dingen--> 50euro
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Linda do 7 jun 2012 - 8:56

Boodschappen: 400 euro per maand
Tanken: 200 euro per maand
Leuke dingen en kleding (voor ons allen): 200 euro per maand

En dan is echt al het geld op.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  -Ieniemienie- do 7 jun 2012 - 9:37

Boodschappen: €500 pm (dit is wel inc luiers, eten voor de kids en tanken)
Luiers: Allen T gebruikt +/- 155 luiers per maand (5 pd) dus dat is 4 pakken a €12, dus ong €40pm
kleren: Voor de kids ong €100 pm. Ons zelf meestal in 1 keer veel
leuke dingen doen: €50 pm denk ik

Maar geen veel uit aan dingen waarvan ik het dus niet weet. Prullen en onzin.
Vanaf volgende maand gaan we elke week €100 euro pinnen en dan alleen daar de boodschappen van doen.
En mag van mezelf die hele maand geen prullen en onzin kopen. Kijken of dat nu veel scheelt.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 9:50

Hahahahahahaha Ienie een dubbeltje op zijn kant gekeken?
Wij gaan ook vanaf volgende maand elke week 100 euro pinnen en alles (behalve tanken en kleding voor ons) er van doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Coco do 7 jun 2012 - 9:52

Ik heb duizend per maand voor de boodschappen en kleding en speelgoed voor de kinderen. En dat is aan het eind van de maand ook wel op. Hiervan gaat 500-600 naar de boodschappen inclusief luiers. Zo'n 100-150 aan eten afhalen/bestellen en de rest aan kleding/speelgoed/ uitjes voor de kinderen. Kleding en andere spullen voor onszelf berekenen we daar niet bij.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  -Ieniemienie- do 7 jun 2012 - 9:57

Parel schreef:Hahahahahahaha Ienie een dubbeltje op zijn kant gekeken?
Wij gaan ook vanaf volgende maand elke week 100 euro pinnen en alles (behalve tanken en kleding voor ons) er van doen!
Haha nee dat niet. Maar ben gewoon benieuwd wat we nu precies uitgeven. Door al die onzin dingen die ik koop, heb ik nl geen flauw idee haha!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Twellie do 7 jun 2012 - 9:59

Boodschappen: 550 euro.

Luiers: niets (ik heb heel veel vooruit gekocht in de aanbieding).

Kleding: niets voor de jongste (draagt zo goed als alleen de kleding van de oudste), voor de oudste zo'n 50 euro, voor mezelf zo'n 100 euro en voor mijn vriend 20 euro.

Leuke dingen doen: 50 euro.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Mamsie do 7 jun 2012 - 10:04

Precies weet ik het niet.

Boodschappen: 400

Luiers: 25 euro denk ik
Kleding: Meestal kopen we ineens veel kleding dus dat zou ik zo niet weten. Ik denk 1x per 3 maanden zo'n 600 euro voor ons allemaal, incl schoenen voor de kids.
Leuke dingen doen: 300 euro
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 10:59

Boodschappen: ongeveer 300 per maand
Luiers, flesvoeding, potjes: ongeveer 25 euro per maand aan luiers en doekjes
Kleding: ongeveer 35 euro per maand. De ene maand iets meer/minder en ik krijg ook vaak iets van familie
Leuke dingen: nu nog niks dat komt straks wel. Hij vermaakt zich nu in de speeltuin, hertenpark enz en dat kost niks en dierentuin enz is de entree nog gratis

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 16:57

Boodschappen: Gemiddeld zo'n 50-70 euro per week, dus tussen de 200 en 300 euro per maand (incl. wasmiddel, verzorgingsproducten etc..).
Luiers, flesvoeding, potjes: Ongeveer 25 euro per maand aan luiers. Billendoekjes koop ik wanneer er een aanbieding is (een doos met 12 pakken voor 19 euro, dus daar kan ik dan weer een hele poos mee vooruit!).
Kleding: Dat verschilt per maand. De ene maand koop ik vrijwel niets en de andere maand (zoals de afgelopen paar weken) inslaan in grotere maat (zomerkleertjes en nieuwe spijkerbroeken). Al heb ik de afgelopen maanden al veel uitgegeven voor de kleine meid! nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... 561177 En voor mezelf verschilt het ook per maand!
Leuke dingen: Ook niet veel. We gaan af en toe naar de kinderboerderij, kost niets. Een keertje naar Ballorig is 7 euro. Wel hebben we vorige week 2 jaarkaarten (voor mijn man en mij, B. mag nog gratis naar binnen) voor de dierentuin gekocht. Bij elkaar 100 euro. Na 2-3 keer gaan heb je het bedrag er al uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  SarahKey do 7 jun 2012 - 17:58

Boodschappen: €40- €50,- per week
Voeding: Ongeveer €42,- (10,45 per week) aan flesvoeding
Luiers: tot nu toe gebruik ik pampers wat ik voor 50% korting heb kunnen kopen of in de reclame. Ik gok op zo'n €25,- per maand. Luierdoekjes €2,- per maand. En dat is nog heel ruim gemeten smile
Kleding: Voor ons geef ik weinig uit, denk 100 euro per jaar per persoon. Voor Siem wel meer, maar dat komt omdat een baby hard groeit en zo weer een andere maat nodig heeft. Ondanks dat ik bijna alles tweedehands koop zit ik toch wel op zo'n €75-€100 per maand. Heb de laatste twee maand wel flink ingeslagen dus hopenlijk komen er maanden aan waar ik niet zoveel voor nodig heb.
Leuke dingen: Wij doen vooral gratis dingen, als er geld overblijft per maand kunnen we dingen doen wat geld kost. Maar er blijft zelden geld over Laughing Maar mis het ook niet trouwens.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Purpleflower do 7 jun 2012 - 18:36

Hoe doen jullie boodschappen voor 50 euro per week??!
Is dat incl, shampoo, wasmiddel enz?
Ik ben zeker 400 in de maand kwijt.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum