Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eten weigeren

3 plaatsers

Ga naar beneden

Eten weigeren Empty Eten weigeren

Bericht  Pussycat do 4 apr 2013 - 2:00

Doet ze tegenwoordig niet meer trouwens eten weigeren. Die fase lijken we te hebben gehad. Wink
Behalve als ze verkouden of niet lekker is, maar goed dat is logisch.

Alleen weigert ze nog op 2 ochtenden te eten. Namelijk wanneer ze naar de psz moet.
Ik weet wel hoe dat komt. Ze is gewoon te enthousiast om naar school te gaan. Zodra ik haar wakker maak dan wil ze gelijk in haar kleren en dan zo snel mogelijk naar beneden en daar zegt ze al zo jas aan/sjaal om en muts op.

Ze gaat wel in haar stoel zitten, maar neemt gewoon de tijd niet om te eten. Dan zegt ze gewoon na 5 minuten ''klaar'' zonder wat te hebben gegeten. Ze heeft het dan alleen maar over school en gaat alvast de liedjes zingen die ze daar ook zingen.
Het kind is uitgehongerd als ze thuiskomt. Eten weigeren 394967

Maar niks meer zeggen over school? En pas 10 minuten van te voren ofzo erover beginnen? Maar ja dat is ook raar want dan moet ze ''ineens'' naar school.
Of het maar zo laten? Op zich heeft ze er zelf blijkbaar niet heel veel last van. Behalve dat uitgehongerd zijn na schooltijd dan.

Andere opties? Eten weigeren 561177

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eten weigeren Empty Re: Eten weigeren

Bericht  Supertalentje do 4 apr 2013 - 4:39

Kun je iets 'makkelijks' geven zoals een bordje pap, zo'n knijpzakje fruit of desnoods een evergreen die ze onderweg naar school (achterop de fiets of in de auto) kan opeten? Iets waar ze heel gek op is als een banaan of mandarijn? Ik zou haar niet dwingen te eten of dan maar niks te zeggen, maar met een lege maag wegbrengen is ook niks smile

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Pussycat do 4 apr 2013 - 5:19

Het maakt niet uit wat ik haar geef heb echt al van alles geprobeerd. Ze wil gewoon direct weg haha.
En onderweg heb ik nog niet geprobeerd, maar ben bang dat dit ook niks wordt. Dan heeft ze het namelijk al druk met o.a. stoeptegels tellen/auto's kijken hondjes kijken en noem maar op. Eten weigeren 394967 We hoeven trouwens ook maar een heel klein stukje te lopen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Theeleut do 4 apr 2013 - 5:56

Ik zou na het eten vertellen dan ze naar de psz mag.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud