Eten weigeren
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eten weigeren
Me dochter is nu 17 maanden en weigert sinds deze week opeens brood en avond eten, terwijl ze normaal bunkerde ongeveer. Denk dat het een fase is,herkenbaar en Hoelang duurde het bij jullie?
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: Eten weigeren
Hier duurt het met vlagen al ruim 1.5 jaar, met het avondeten, brood altijd goed egaan.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
hier een mannetje wat ook het avondeten niet wil eten. geef hem meestal dan brood als het avondeten er echt niet ingegaan is. ik denk dat het ws een fase is . ik moet volgende week naar het cb en vraag daar ook advies
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Hier het zelfde. Voorheen at hij alles en nu is het echt een pietlut wbt eten.
Bepaalde gerechten lust hij wel, maar hij wil ook zélf eten, helpen mag niet
Frustrerend zo nu en dan. Ik geef trouwens niks anders dan avondeten, het is dit of niks. Toetje prima en daarna gewoon een fles, dat vindt hij wel lekker nog.
Qua brood heeft hij ook zo zijn voorkeuren, niet te veel pitten en bepaald beleg moet hij niet. Ik ben van die dikke crackers gaan geven, lijken op liga's en zijn volkoren. Die eet hij wel en roggebrood zo uit het vuistje vindt hij lekker. Prima, ik ga geen fratsen uithalen, komt wel goed ooit!
Oja, en ik maak elke dag voor mijzelf een groente/fruitsmoothie en dat vindt hij ook erg lekker, dus hij komt zo toch aan bepaalde vitamines.
Bepaalde gerechten lust hij wel, maar hij wil ook zélf eten, helpen mag niet
Frustrerend zo nu en dan. Ik geef trouwens niks anders dan avondeten, het is dit of niks. Toetje prima en daarna gewoon een fles, dat vindt hij wel lekker nog.
Qua brood heeft hij ook zo zijn voorkeuren, niet te veel pitten en bepaald beleg moet hij niet. Ik ben van die dikke crackers gaan geven, lijken op liga's en zijn volkoren. Die eet hij wel en roggebrood zo uit het vuistje vindt hij lekker. Prima, ik ga geen fratsen uithalen, komt wel goed ooit!
Oja, en ik maak elke dag voor mijzelf een groente/fruitsmoothie en dat vindt hij ook erg lekker, dus hij komt zo toch aan bepaalde vitamines.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
ja hier wil hij geen flesvoeding meer dus moet wel iets te eten binnenkrijgen
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: