Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen)

+44
Rouxxxe
Tazz
Punk'd
Antibes
Ooh La La!
Capt'n Zero
Thunder
Twellie
Exogenesis
Mizz_S
Middleme
Derpy
Taeda
Suus
Toet
June
Caramba
Silver
PapillonRose
Saga
Tania
Blond
Esperanza
Lady Starstruck
Snirp
Marin
M@niek
Burn
Benthe
Luce
Summerlovin
Jeanette
Chocoholic
Rush
Chocolate Cookie
xxjojootjexx
Kaat
Nyx
silly-one
Macelka
Filoria
Minx
Suusie
nina
48 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen)

Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn11100%Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn1110 0% 
[ 0 ]
Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn11104%Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn1110 4% 
[ 6 ]
Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn111016%Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn1110 16% 
[ 24 ]
Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn111040%Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn1110 40% 
[ 58 ]
Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn111020%Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn1110 20% 
[ 29 ]
Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn11103%Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn1110 3% 
[ 5 ]
Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn11102%Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn1110 2% 
[ 3 ]
Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn11105%Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn1110 5% 
[ 8 ]
Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn11100%Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn1110 0% 
[ 0 ]
Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn11109%Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Lijn1110 9% 
[ 13 ]

Totaal aantal stemmen : 146

Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Empty Re: Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen)

Bericht  Esperanza ma 1 apr 2013 - 22:53

Ik heb een MAVO diploma.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 Empty Re: Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen)

Bericht  Blond ma 1 apr 2013 - 22:58

Havo.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tania ma 1 apr 2013 - 23:01

Luce schreef:Atheneum. En inderdaad, vwo bestaat uit atheneum en gymnasium. Het enige verschil is dat het gym. Latijns en nog een vak krijgen. Ik snapte nooit zo goed waarom ze daar een aparte school voor nodig hadden ;-). (Hier in de buurt in ieder geval).

Bij ons op school zat er wel meer verschil tussen. In de gymnasiumklas werd de eerste drie jaar dieper op de stof ingegaan waardoor we meer/sneller moesten leren dan de vwo klassen (bij ons werd het dus ook gewoon vwo en gymnasium genoemd).

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Saga ma 1 apr 2013 - 23:14

VMBO-K.
De eerste twee jaar heb ik VMBO GT gedaan, maar daarmee zou ik in de bovenbouw op zijn hoogst 4 uur praktijk hebben. Met VMBO-K kreeg ik 12 uur per week praktijk, dus toen heb ik daar voor gekozen.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 23:34

Ik heb gymnasium gedaan smile (N&G profiel met Latijn). Ik heb Grieks zo snel mogelijk laten vallen, haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 23:42

Mavo.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose ma 1 apr 2013 - 23:53

VWO. Eerst twee jaar gymnasium, maar ik vond die klassieke talen zo niet boeiend dat ik athenaeum ben gaan doen. Gelukkig bleef ik gewoon in dezelfde klas, die was namelijk gemengd!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Silver ma 1 apr 2013 - 23:56

VBO B-niveau was er toen nog. Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 561177
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caramba di 2 apr 2013 - 0:01

Geen. Aangezien ik mijn tentamens al verprutst had, wilde de school mij niet tot na de examens op school houden en het jaar nog eens over laten doen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  June di 2 apr 2013 - 0:28

nina schreef:
Minx schreef:Uhm gymnasium is vwo.... Vwo is atheneum, atheneum+ en gymnasium bij elkaar
Sorry maar een vwo diploma is niet hetzelfde als een Gymnasium diploma.
En een atheneum + diploma bestaat niet. Al kunnen sommige scholen het wel zo noemen.
Wel kun je natuurlijk met beide diploma's naar het wo.

Verder dan dit heb ik niet gelezen.

Een VWO-diploma is een gymnasiumdiploma of een atheneumdiploma. Het betekent Voorbereidend Wetenschappelijk Onderwijs en dan gaat het over atheneum of gymnasium. Een gymnasiumdiploma is inderdaad iets anders, maar gymnasium valt wel gewoon onder VWO.

Ik heb twee jaar gymnasium gedaan en daarna had ik geen zin meer en ben ik overgestapt op atheneum. Dat vind ik best zonde als ik er nu over nadenk.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Benthe di 2 apr 2013 - 0:30

Waarom vind je dat zonde June? Het is toch in principe hetzelfde? Of had je achteraf Grieks of Latijn goed kunnen gebruiken in je studie o.i.d?
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  June di 2 apr 2013 - 0:43

Benthe schreef:Waarom vind je dat zonde June? Het is toch in principe hetzelfde? Of had je achteraf Grieks of Latijn goed kunnen gebruiken in je studie o.i.d?

Ik vind het heel leuk, ik hou erg van literatuur. Ik studeer nu Nederlands en je ziet veel van de teksten van de Oude Grieken en Romeinen nog steeds terug. Ik vind het jammer dat iemand mij daar op moet wijzen, omdat ik zelf te weinig kennis heb van die teksten. Destijds was ik gewoon een luie puber en leerde ik geen woordjes. Met vijf talen gaat dat niet en moet je dus wel voor twee/drie vakken woordjes gaan leren. Daar had ik geen zin in en dus stopte ik met Grieks en Latijn. Echt heel dom. Maar goed, ik was veertien en een luie puber.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Toet di 2 apr 2013 - 0:55

VMBO-KL

Begonnen op vmbo/havo, daarna naar vmbo-t en toen naar kader gegaan omdat ik geen zin had moeite te doen voor school en op kader lekker 12 uur per week praktijk kreeg.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 2 apr 2013 - 1:03

June schreef:

Ik vind het heel leuk, ik hou erg van literatuur. Ik studeer nu Nederlands en je ziet veel van de teksten van de Oude Grieken en Romeinen nog steeds terug. Ik vind het jammer dat iemand mij daar op moet wijzen, omdat ik zelf te weinig kennis heb van die teksten. Destijds was ik gewoon een luie puber en leerde ik geen woordjes. Met vijf talen gaat dat niet en moet je dus wel voor twee/drie vakken woordjes gaan leren. Daar had ik geen zin in en dus stopte ik met Grieks en Latijn. Echt heel dom. Maar goed, ik was veertien en een luie puber.
Ik kan me voorstellen dat je het nu zonde vindt! Ik zat op een zelfstandig gymnasium dus ik kon niet wisselen van niveau zonder van school te wisselen. Dat is wel echt mijn redding geweest. Ik ben achteraf ook echt blij dat ik Latijn heb gekozen want ik heb er nu met rechten echt best wel veel aan. En sowieso ook met het leren van andere talen etc. inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  June di 2 apr 2013 - 1:08

Ja, dat had ik ook beter kunnen doen Harrison, maar helaas moest ik daar achttien kilometer voor fietsen en zat deze school vijf minuten verderop. Je kunt wel raden wat de keuze dan werd voor een luie puber Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen) - Pagina 3 827601.

Het 'nadeel' was ook nog dat ik heel veel goede vriendinnen had op het Atheneum, waardoor het voor mij ook niet pijnlijk was om weg te gaan bij mijn vriendinnen van het Gymnasium. Ik zat altijd met de situatie dat ik bij de helft van mijn vriendinnen wel zat en bij de andere helft niet. Ik heb overigens echt een heel leuke tijd gehad op de middelbare school, zowel op het Gymnasium als op het Atheneum en in de bovenbouw kwam ik ook weer bij mensen in de klas van het Gymnasium doordat je dan gewoon met vakken bij elkaar zit.
Achteraf jammer, maar mijn tijd daar is er niet minder om geweest gelukkig.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 2 apr 2013 - 1:10

Nee, precies, kan het me voorstellen. Ik woonde tegenover mijn school haha.

Gast
Gast

Bericht  June di 2 apr 2013 - 1:11

Harrison schreef:Nee, precies, kan het me voorstellen. Ik woonde tegenover mijn school haha.

Dat is nog eens een extra stimulans om daar niet weg te willen natuurlijk. Ideaal!
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Suus di 2 apr 2013 - 1:54

Ik heb 4 jaar gymnasium gedaan. Toen moesten wij vakken kiezen (oude systeem) en had ik als achtste vak Latijn gekozen. Dit paste niet goed in de roosters die de school maakte, dus had ik ineens geen Latijn meer. Het maakte me toen niet heel veel uit, zag het nut er toch niet echt van in, maar vind het nu wel jammer dat ik geen gymnasiumdiploma heb.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Taeda di 2 apr 2013 - 1:57

Ik heb op een zelfstandig gymnasium gezeten en dat is echt mijn redding geweest. Vanaf de derde ging ik met mijn hakken over de sloot over naar het volgende jaar (één keer zelfs met 'zomerschool' voor natuurkunde). Mijn examens waren echt spannend, met 2 onvoldoendes en 2 keer een 5,7... Gelukkig alles op kunnen halen en met één onvoldoende (Latijn) geslaagd Very Happy
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Derpy di 2 apr 2013 - 3:50

Bij ons op school had je mavo, havo, vwo, atheneum en gymnasium.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Middleme di 2 apr 2013 - 5:17

Hier nog een met gymnasiumdiploma, waarvan een onvoldoende voor latijn... Latijn vertalen kon ik gewoon écht niet, gebruikte vaak samenvattingen van internet hahahaha.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Mizz_S di 2 apr 2013 - 5:29

'Gewoon Vwo'/Atheneum. Bij ons op school kon je geen gymnasium doen en ook geen 'bijzondere' vakken als Spaans. Jammer, want anders had ik dat denk ik wel gedaan.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Exogenesis di 2 apr 2013 - 5:35

Havo. Profiel cultuur en maatschappij.

Ik vond CKV enzo helemaal niet interessant, maar aardrijkskunde, geschiedenis en de talen wel. Ook kon ik hiermee wiskunde laten vallen. En ik wilde naar de pabo, dus dat was de meest logische keuze.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Twellie di 2 apr 2013 - 10:25

Atheneum.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Thunder di 2 apr 2013 - 19:15

Mavo.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: