Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

+15
iloverose
maiadebij
PiP
Zora
Parisienne
Sterrin_
Happydobby
studiebol
Muppetje
Liadan
Ayla
Aimee
Star007
Annie24
Parel
19 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) - Pagina 3 Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  iloverose zo 31 maa 2013 - 1:07

Ik knip bij A haar puntjes wel bij .linker kant groei veel sneller bij haar.Dus zou en dan knip ik het mooi recht.ook haar pony willink graag lang houden maar die knip ik ook zo nu en dan knip,dat het weer recht is.

Ik heb bij A wel eens een palmboom hihi,vandaag had ze een vlecht van boven na onder op de zijkant van haar hoofd ,met een speltje vast,dan alles strak na achteren in een paardestaartje op de zijkant een speltje .daarna klein beetje haarlak .

Voor volwassen heb je elastiekjes met soort rubber der in zodat ze niet gauw der uitgaan .is dat niet wat voor L
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) - Pagina 3 Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  MissD zo 31 maa 2013 - 6:06

Wat een mooi dingen zie ik voorbij komen.. Ben bij T.ess nog nooit veel verder gekomen dan speldjes, staartjes of een klein gedeelte van haar haren ingevlochten.
Vind dat van Parisienne ook erg leuk!

Moet maar eens meer gaan oefenen denk ik.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) - Pagina 3 Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Viva zo 31 maa 2013 - 10:51

Ik zou 2 staartjes proberen ofceen vlechtje schuin bovenop. Het is nog te kort voor een gewone invlecht denk ik. Daarbij gebruikten wij eerder van die soort beugelelastiekjes, die glijden niet uit. En voor inspiratie kan je mn fb foto's bekijken, haha
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) - Pagina 3 Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 8:29

Toch zou ik het wel proberen, een halve invlecht aan de voorkant en dan dus steeds alleen van de voorkant plukjes bijpakken... Moest net aan dit topic denken. Haar haar was al een redelijke mess en zat wat te klooien maar voor iemand die niet kon invlechten begin ik het aardig onder de knie te krijgen Very Happy

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) - Pagina 3 3BFD8D24-CFFD-457C-98A6-B00D92E59FD5-27889-0000088D18890BF3_zpsd89020a9

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) - Pagina 3 Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Sanne di 9 apr 2013 - 8:33

Wow, Zus, mooi gedaan!

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) - Pagina 3 Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 8:43

Leuk Zus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) - Pagina 3 Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Parel di 9 apr 2013 - 8:50

Het zou best kunnen met haar haar denk ik, alleen trekt ze ieder plukje er gelijk uit, dus ik doe het eigenlijk dan voor de kat z'n viool. Ik wacht wel tot ze het wat meer begrijpt. Ze is nu heel trots als ze haar speldje er weer uit heeft gekregen haha

Prachtig wat je hebt gedaan, zus!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) - Pagina 3 Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  CCC di 9 apr 2013 - 9:13

Mooi Zus!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) - Pagina 3 Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum