Haren knippen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Haren knippen
Onze dochter begint steeds langer haar en te krijgen en we kunnen er momenteel niks mee. Ze heeft echt piekhaar en het is heel dun, speldje blijft nauwelijks zitten en de plukken worden nu echt te lang. We kammen het een beetje leuk maar ze vindt het zelf niet fijn als het naar achteren zit dus dan zit ze het weer naar voren te wrijven met haar handjes. Het ziet er eigenlijk niet uit zo Als ze er zelf niet aan zou komen wel maar op deze manier dus niet haha.
Nu hoor ik hier vaak dat als we het een keertje kort knippen en het dan laten groeien, het dikker en beter handelbaar terug zal groeien. Weet iemand of dat klopt?? Hoe hebben jullie het gedaan met jullie dochtertjes als ze geknipt moesten worden voor het eerst? Onze zoon heeft heel ander haar en bij hem hoeft het niet lang dus dat is heel anders. Ik vind het bij haar wel leuk als ze het langer heeft.
Nu hoor ik hier vaak dat als we het een keertje kort knippen en het dan laten groeien, het dikker en beter handelbaar terug zal groeien. Weet iemand of dat klopt?? Hoe hebben jullie het gedaan met jullie dochtertjes als ze geknipt moesten worden voor het eerst? Onze zoon heeft heel ander haar en bij hem hoeft het niet lang dus dat is heel anders. Ik vind het bij haar wel leuk als ze het langer heeft.
Gast- Gast
Re: Haren knippen
Ja dat klopt wel, wij hebben de haren van mijn zoontje ook geknipt en ze groeide dikke en sneller terug. Nu wil ik t binnenkort weer kort knippen zodat hij straks een mooie gelijke bos heeft
Neem je iets mee om haar af te leiden, koekje drinken speelgoed. Mijn zoontje hoefde ook niet zo lang te zitten.
Neem je iets mee om haar af te leiden, koekje drinken speelgoed. Mijn zoontje hoefde ook niet zo lang te zitten.
Gast- Gast
Wij zijn voordat onze dochter 1 werd, naar de kapper gegaan. En omdat het nog niet helemaal gelijk is, gaat ze 1x in de 3 maanden. Nog 1 keer en dan heeft ze een mooi model.
Het scheelt dat ze het aardig op lengte heeft, en dat alles verdoezeld kan worden met staartjes
Het scheelt dat ze het aardig op lengte heeft, en dat alles verdoezeld kan worden met staartjes
bella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat zou hier dan niet meer lukken denk ik, het is wel lang maar als er een stukje af moet is het niet meer lang genoeg voor staartjes. Maar ben bang dat ze er hoe dan ook aan moet gaan geloven haha, dit ziet er echt slordig uit.
Gast- Gast
Hier was dat ook wel zo dat het voller werd na dat het een paar x geknipt was.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Hier was dat ook wel zo dat het voller werd na dat het een paar x geknipt was.
+1
Gast- Gast
Mijn moeder knipt Ezra's haar wel regelmatig bij, maar dat is omdat hij krullen heeft die eruit zakken als zijn haar te lang wordt. Volgens mij wordt zijn haar niet per se dikker als er een stukje af is, wel zit het dan weer netjes in de krul.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Even de mening van een kapster.
De haren worden niet dikker/voller... maar omdat alles op ongeveer een gelijke lengte word geknipt lijkt het voller Zou gewoon even met de kapper het een en ander door spreken zodat het wat in bedwang wordt gehouden
De haren worden niet dikker/voller... maar omdat alles op ongeveer een gelijke lengte word geknipt lijkt het voller Zou gewoon even met de kapper het een en ander door spreken zodat het wat in bedwang wordt gehouden
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
De oudste is met 1,5 een keer goed geknipt, maar dat gaf geen positief resultaat hoor
Het werd door de lengte die ze al had (kort dus) echt een bloempotje, vond dat zo lelijk! Sindsdien nooit meer geknipt, maar laatst zijn we met dezelfde reden als jij toch naar de kapper geweest om iéts te knippen bij de voorkant. Ze heeft dat toen heel leuk gedaan, heel subtiel alleen die voorste lokken en dan alleen een beetje schuin. Nu heeft ze dus een hele subtiele 'schuine pony', zodat de haren niet zo voor haar gezicht hangen.
Mijn dochter heeft ook van dat dunne haar.
Het werd door de lengte die ze al had (kort dus) echt een bloempotje, vond dat zo lelijk! Sindsdien nooit meer geknipt, maar laatst zijn we met dezelfde reden als jij toch naar de kapper geweest om iéts te knippen bij de voorkant. Ze heeft dat toen heel leuk gedaan, heel subtiel alleen die voorste lokken en dan alleen een beetje schuin. Nu heeft ze dus een hele subtiele 'schuine pony', zodat de haren niet zo voor haar gezicht hangen.
Mijn dochter heeft ook van dat dunne haar.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Ja een nicht van mijn vriend knipt de kindjes dus zal het binnenkort ook eens aan haar voorleggen.
Flemy we keken laatst nog jouw foto's (toen hij niet wist wie je was ) en toen zeiden we nog tegen elkaar dat jouw dochter en de onze hetzelfde haar hebben.
Flemy we keken laatst nog jouw foto's (toen hij niet wist wie je was ) en toen zeiden we nog tegen elkaar dat jouw dochter en de onze hetzelfde haar hebben.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Haren knippen
» Ervaringen amandelen knippen
» Nageltjes knippen
» nagels knippen
» Nageltjes knippen
» nagels knippen
Pagina 1 van 1