Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haren knippen

+15
Annie24
Bruintje Beer
loesje
Thunder
Monnie
Theeleut
kwak
Teddyaapje
Annemie
PapillonRose
Wennes
sabje
Blue flower
Flower_L
Coco
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Haren knippen Empty Haren knippen

Bericht  Coco vr 23 dec 2011 - 8:02

Hoe vaak doen jullie dat en doe je dat zelf of bij de kapper?
En wanneer heb je dat voor het eerst gedaan? Hoe reageerde je kindje?

Ik ga ze morgen beiden voor het eerst knippen, ben benieuwd hoe ze het vinden. Laughing
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 8:04

Mmmm... Voor er iets te knippen valt zal het hier nog vast nog heeeeel lang duren... Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Flower_L vr 23 dec 2011 - 8:06

Stofzuiger schreef:Mmmm... Voor er iets te knippen valt zal het hier nog vast nog heeeeel lang duren... Laughing

Haha, kapper verdient aan ons ventje komende tijd ook niets....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 8:07

Hier ging ze voor het eerst toen ze een jaar was bij de kapper, ze vindt het prima. De ene keer laat ik alleen de pony knippen en de andere keer laat ik alles knippen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 8:08

Ondanks dat ik geen kapster ben (ik heb mijn roeping volgens mij gemist). Heb ik mijn man en T. tot nu toe altijd zelf geknipt. Toen T. 3 maanden was heb ik hem voor het eerst geknipt. Liggend op een kleed. Tegenwoordig zet ik hem in de kinderstoel. Bovenop, knip ik hem met de hand. De zijkanten die ik met een tondeuse. Het zit altijd goed, en krijg steevast veel complimenten over zijn kapsel (en de vraag naar welke kapster ik met hem ga ;-D). T. knip ik ééns in de 4 weken.

Tip: Ik zet altijd de laptop aan op Youtube met een filmpje van bumba of nijntje tijdens het knippen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 8:09

Hier gaan ze allemaal zonder problemen naar de kapper. Mas is gister weer even geweest, die gaat er echt even lekker voor zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Blue flower vr 23 dec 2011 - 8:09

Ons ventje is inmiddels al 4x geweest, hij heeft al vanaf zijn geboorte een hoofd vol (is wel iets minder geweest met een maand of 5) maar nu groeit het weer ontzettend hard. Maar hij vind het altijd wel grappig, hij heeft er nooit om gehuild, nu scheelt het dat de kapster een vriendin is en het altijd thuis gebeurd.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  sabje vr 23 dec 2011 - 8:13

M.ax is rond de 8 maanden voor het eerst geknipt. Mijn schoonmoeder doet dit, want zij is kapper. Hij vis nu een stuk of 5 keer geknipt. Zijn haar groeit echt snel.
Hij vind het niet leuk. Vorige week was het een huilbui. De tip van de filmpjes ga ik gebruiken, want daar had ik ook al aan zitten denken.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Wennes vr 23 dec 2011 - 8:19

Een vriendin van mij is kapster en heeft onze zoon 3x geknipt. Toen ze met verlof was zijn we 1x naar de kapper geweest.

Ik vind het soms moeilijk om te bedenken wat voor model ik wil. Vorige keer wilde ik heel kort en toen het kort was vond ik het niet leuk!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  PapillonRose vr 23 dec 2011 - 8:19

A. is toen ze bijna een jaar was voor het eerst geweest. Toen gingen er plukjes haar bijna in haar ogen hangen, dus er moest iets af. Dat hebben we bij onze kapster gedaan. Dat ging prima! Ik verwachtte dat ze het misschien eng zou vinden of gaan huilen, maar de kapster deed het allemaal heel leuk en A. vond het reuze interessant. Omdat ik haar haartjes wil laten groeien gaan we wel zo min mogelijk. Alleen als het in de ogen gaat hangen, of als het raar gaat zitten qua model.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Annemie vr 23 dec 2011 - 8:20

1 keer in de maand, het is dan ook echt nodig, mijn vriend doet dat, mijn vriend knipt ook zijn eigen haar en mijn zoontje vind het leuk, bij de "echte" kapper vind hij helemaal niks.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Coco vr 23 dec 2011 - 8:41

Bij mijn dochtertje knip ik ook alleen de punten, dat klit nogal door haar krullen. Mijn zoontje ga ik ook even de puntjes doen, zijn haar is alleen echt lang in zijn nek, daar heeft hij een gekruld matje..dat matje ga ik eruit knippen.
En dan alles weer lekker laten groeien.

Filmpje opzetten is een goed plan.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Teddyaapje vr 23 dec 2011 - 8:49

Ik ben zelf kapster en doe het dus ook zelf. Ik heb T. al zo'n 4x geknipt, niet omdat hij zo'n ontzettend lang haar heeft maar omdat ik het graag in een leuk model wil hebben.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  kwak vr 23 dec 2011 - 9:37

D. is afgelopen week naar de kapper gewoon voor het eerst.
ze was heel moe dus ze vond het eerst niet leuk maar na een poosje vond ze het wel prima en zat vrolijk te kletsen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Theeleut vr 23 dec 2011 - 10:18

Mijn dochter heb ik voor het eerst geknipt toen ze 2 jaar was. We lieten het lekker groeien, maar de ountjes moesten er toch eens af. Ze heeft er nog nooit een probleem van gemaakt.
Mijn zoon heb ik nog niet geknipt, is nog niet nodig. Ik denk dat het ook voorlopig niet gaat gebeuren aangezien we het bij hem niet kort willen hebben.

Ik ben zelf kapster geweest dus knip het altijd zelf.

Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Monnie vr 23 dec 2011 - 10:23

Mijn zoontje is vorige maand voor het eerst naar de kapper geweest. Ze hadden een minilaptop met Dora erop, dus hij was lekker afgeleid en vond het prima. Ik probeer het nu zelf een beetje bij te houden, als er echt geen model meer in zit ga ik weer met hem naar de kapper.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Thunder vr 23 dec 2011 - 10:25

Beide jongens gaan elke 6-8 weken naar de kapper. Ze gingen voor het eerst toen rond een jaar waren. Beide maken ze er geen probleem van, ze blijven in de gewenste houding zitten of ze vallen in slaap. Laughing

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  loesje vr 23 dec 2011 - 10:36

met 10 maanden is a voor het eerst geknipt geworden en met 13 maanden weer een keer maar toen was het echt nodig Embarassed bij ons komt een thuiskapster.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 10:56

Ik heb het de eerste keren bij mijn zoon zelf gedaan, maar de laatste keer was de 'pony' te kort naar mijn zin, je zag het niet als ik er een kuifje van maakte maar vanaf toen heb ik het niet meer zelf gedaan. Hij was ruim 1,5 toen ik hem voor het eerst heb geknipt, en bijna 2 toen hij voor het eerst door de kapper is geknipt. Dat is de nicht van mijn vriend en die knipt ons nu alledrie. Komt ook hier aan huis, we betalen haar wel. Mijn dochter is 4 maanden geleden voor het eerst geknipt. Ze vonden en vinden het allebei geen probleem, had ik niet verwacht vooral niet van mijn dochter maar ze zitten helemaal stil en vinden het prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 11:09

Mijn zoon is toen hij 9 maanden oud was voor het eerst door de kapster geknipt. Inmiddels is hij in 13 maanden al 4 keer geknipt, en het is ook echt nodig. Mijn haar en dat van mijn man groeit ook snel, dus hij heeft het niet van een vreemde haha. Hij vindt het overigens niet leuk om te worden geknipt, het is dan echt drama.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 20:15

Ik heb het de eerste paar keer zelf geknipt, nu gaat hij gewoon naar de kapper, dat vind hij niet erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 20:22

een vriendin van ons knipt dus die neemt de kids mee. I.ndy is voor het eerst geknipt toen ze 8 maanden was en M.erle pas met 1 jaar en 4 maanden ofzo. M.erle is ook pas 2 keer gepknipt. I.ndy word nu om de keer geknipt.. dus ongeveer 1 keer per 12 weken. J.ace zal nog heeeel lang duren haha die heeft alleen dons haartjes :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Bruintje Beer vr 23 dec 2011 - 21:35

Ze ging hier voor het eerst naar de kapper toen ze 1,5 jaar was. Ik laat het doen door de kapper.
Ze is tot nu toe 2x geweest. Ze is nu 2,5 jaar
Ze vindt dit erg leuk en heeft praatjes voor 10!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Annie24 vr 23 dec 2011 - 22:09

Y. ging voor het eerst toen hij 2 maanden was. Daarna gaat hij elke 6 weken met mij mee. Hij heeft ontzettend veel, dik haar, dus het moet ook echt wel. Vind het ook zo schattig als hij weer geknipt is; hij heeft dan echt zo'n boevenkoppie Twisted Evil
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Lindsya vr 23 dec 2011 - 22:26

Mijn zoontje ging voor de eerste keer naar de kapper toen die één jaar was geweest. Het ging allemaal goed en is zelfs in slaap gevallen. Tot zijn tweede jaar ging die niet vaak naar de kapper want het groeide niet snel. Nu gaat die om de 6 weken naar de kapper en nog steeds zonder problemen. We gaan altijd naar dezelfde kapper dus hij vind het daar heel leuk.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren knippen Empty Re: Haren knippen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum