'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie
+28
Lavendel
Feline
Pannetoet
CCC
SoGood
Rumble
Xanna
Moonlight
Rush
Sweety
TNMN
Caramba
nina
Batwen
bolus26
mauwmauw
joyce0606
Rouxxxe
Moezie
Lejow
Verona
Janelie
JD
Fred
Angela_1986
Zwoesj
Roze Roos
CaptainSpectacular
32 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: 'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie
Lejow schreef:Ja i know..
Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken Volgens mij loop ik dan echt met o-benen
Nu om even te antwoorden op de topic. De ene keer hebben wij 2 x per week sex, dan weer weken niet.. Er zit niet echt regelmaat in ofzo..
Hahaha o-benen . Nee hier ook geen regelmaat.
Gast- Gast
Wij hebben beide ook wel veel behoefte aan seks. Tis dat we beide een druk leven hebben anders zou het er elke dag wel een keer van komen. Best erg eigenlijk. En toch zijn we ook bijna 4 jaar samen. Tis dus niet dat we nog in de bunny periode zitten haha.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Nou door de week schiet het er nog wel eens in.. gewoon druk.. maar in het weekend halen we dat wel in en dan liggen we niet stil..
Niet dat ik door de week nooit sex heb ofzo.
Niet dat ik door de week nooit sex heb ofzo.
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Hmm nouja mijn relatie is nog vrij pril (half jaar) maar we slapen altijd bij elkaar en hebben eigenlijk elke dag ook wel seks. Verder kroelen, knuffelen en kussen we ook veel. Maar goed wij zijn nog stapelverliefd en kunnen niet van elkaar afblijven dus misschien wordt het vanzelf wel wat minder.
We hebben het allebei erg druk en zien elkaar dan pas 's avonds laat, maar je hoeft toch niet elke keer uren te seksen? Kan toch ook een kwartiertje/half uurtje? Ik ben ook moe 's avonds maar vind het juist super fijn om dan even lekker met mijn vriend seksen. Maar ik vind het in Isabella's geval wel wat anders, als je lichamelijk gewoon niet kunt. Goed, iedereen is anders en zolang jij je er prettig bij voelt en je vriend/vriendin ook, dan is er toch geen vuiltje aan de lucht? Je moet het niet vaker gaan doen, terwijl jullie eigenlijk helemaal niet die behoefte hebben, omdat anderen dat ook doen.
We hebben het allebei erg druk en zien elkaar dan pas 's avonds laat, maar je hoeft toch niet elke keer uren te seksen? Kan toch ook een kwartiertje/half uurtje? Ik ben ook moe 's avonds maar vind het juist super fijn om dan even lekker met mijn vriend seksen. Maar ik vind het in Isabella's geval wel wat anders, als je lichamelijk gewoon niet kunt. Goed, iedereen is anders en zolang jij je er prettig bij voelt en je vriend/vriendin ook, dan is er toch geen vuiltje aan de lucht? Je moet het niet vaker gaan doen, terwijl jullie eigenlijk helemaal niet die behoefte hebben, omdat anderen dat ook doen.
Gast- Gast
Wij hebben meestal wel sex als we elkaar zien, maar slaan soms ook wel eens een keer over als één van ons geen zin heeft of we erg moe zijn. We wonen niet samen dus het hangt er ook maar net vanaf hoevaak we elkaar in een week zien. Soms is dat een week niet, soms 4 keer in de week.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Verona schreef:Wij hebben beide ook wel veel behoefte aan seks. Tis dat we beide een druk leven hebben anders zou het er elke dag wel een keer van komen. Best erg eigenlijk. En toch zijn we ook bijna 4 jaar samen. Tis dus niet dat we nog in de bunny periode zitten haha.
Wil ik weten hoe vaak het in de bunny fase was?
Ik kan pas sex hebben als ik mijn hoofd leeg heb en ik heb doordeweeks heel veel aan mijn hoofd, dus de behoefte is er dan ook echt niet. Bij hem ook niet trouwens merk ik.
Gast- Gast
Te weinig, maar daar komt wel verandering in als ik een woning heb..
Gast- Gast
Vinden jullie dat echt veel ja? 4x in de week?
Is wel wat jullie zeggen, iedereen heeft andere 'behoeften'.
Maar vriendlief klaagt nu al.. Deden het tot voorheen zeker elke dag.. hahaha!
Ooit heb ik ook wel eens geen puf en dan doen we het ook niet.
Maarja..
Ik heb nog geen o-benen
Is wel wat jullie zeggen, iedereen heeft andere 'behoeften'.
Maarja..
Ik heb nog geen o-benen
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Hmm nouja mijn relatie is nog vrij pril (half jaar) maar we slapen altijd bij elkaar en hebben eigenlijk elke dag ook wel seks. Verder kroelen, knuffelen en kussen we ook veel. Maar goed wij zijn nog stapelverliefd en kunnen niet van elkaar afblijven dus misschien wordt het vanzelf wel wat minder.
Nee precies.
Ik zei het ook niet met het idee van: Ik doe het vaker dan jou, nanana
Ieder zijn ding vind ik!
Gast- Gast
Mijn hoeveelheid ligt nu omgekeerd aan die van jouPrinsesBo schreef:Vinden jullie dat echt veel ja? 4x in de week?Is wel wat jullie zeggen, iedereen heeft andere 'behoeften'.
Maarja..
Ik heb nog geen o-benen
Gast- Gast
Hier zit er totaal geen regelmaat in, de ene keer 2 keer per dag, de volgende keer een week niet. Ik heb ook een tijdje veel bloedingen gehad na het seksen waardoor ik echt angstig was geworden. Nu gaat dat beter maar toch blijft het nog een beetje in mijn achterhoofd waardoor we te weinig seks hebben. Dat trekt wel weer bij denk ik
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Mijn hoeveelheid ligt nu omgekeerd aan die van jouPrinsesBo schreef:Vinden jullie dat echt veel ja? 4x in de week?Is wel wat jullie zeggen, iedereen heeft andere 'behoeften'.
Maarja..
Ik heb nog geen o-benen
Omgekeerd aan die van mij?
Uhh.. is dat meer of minder?
Gast- Gast
1x in de 4 weken...PrinsesBo schreef:Beauty Addict schreef:Mijn hoeveelheid ligt nu omgekeerd aan die van jouPrinsesBo schreef:Vinden jullie dat echt veel ja? 4x in de week?Is wel wat jullie zeggen, iedereen heeft andere 'behoeften'.
Maarja..
Ik heb nog geen o-benen
Gast- Gast
Haha BA . Kan toch gebeuren? Ik geloof dat je ook wel wat anders aan je lijf hoofd hebt op dit moment.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:1x in de 4 weken...PrinsesBo schreef:Beauty Addict schreef:Mijn hoeveelheid ligt nu omgekeerd aan die van jouPrinsesBo schreef:Vinden jullie dat echt veel ja? 4x in de week?Is wel wat jullie zeggen, iedereen heeft andere 'behoeften'.
Maarja..
Ik heb nog geen o-benen
Owja, snugger.
Naja.. in jouw situatie kan ik me dat goed voorstellen!
Gast- Gast
hier ook niet zo vaak hoor!
mijn vriend heeft niet echt een hoog libido. daarbij heb ik een flinke deuk in mijn vorrige relatie opgelopen wat betreft seks. inmiddels ben ik ruim 3 jaar bij me huidige vriend, en gaat het prima (zoals jullie in mijn ticker kunnen zien:) )
wij hebben nu denk zo'n 2,5 week geen seks gehad (as in penetratie), dit omdat ik me niet echt super lekker voel. en we allemaal wat stress hadden met examens voor school, me vriend is 3 avonden per week weg en komt pas rond half 1 thuis, en ik moet om half 8 weer in het ziekenhuis zijn, fris genoeg om bloedafnames te nemen bij patiënten.
wij knuffelen en kroelen wel gewoon dagelijks!
mijn vriend heeft niet echt een hoog libido. daarbij heb ik een flinke deuk in mijn vorrige relatie opgelopen wat betreft seks. inmiddels ben ik ruim 3 jaar bij me huidige vriend, en gaat het prima (zoals jullie in mijn ticker kunnen zien:) )
wij hebben nu denk zo'n 2,5 week geen seks gehad (as in penetratie), dit omdat ik me niet echt super lekker voel. en we allemaal wat stress hadden met examens voor school, me vriend is 3 avonden per week weg en komt pas rond half 1 thuis, en ik moet om half 8 weer in het ziekenhuis zijn, fris genoeg om bloedafnames te nemen bij patiënten.
wij knuffelen en kroelen wel gewoon dagelijks!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Joyce, voor je onderschrift: het is gegund, niet gegunt
Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
Gast- Gast
Wij in een gemiddelde week 3x, zijn we allebei blij mee. Als we elkaar elke dag zouden zien en veel tijd zouden hebben, dan zou het nog wel iets vaker zijn, maar eigenlijk vind ik het wel fijn zo. (we hebben drie jaar een relatie)
Gast- Gast
wij knuffelen en kussen(gewoon kus op de mond)eigenlijk wel de hele dag door,best veel,maar seks is heel wisselend,soms een week niks en dan weer 2 dagen achter elkaar.we hebben een kleine van 6 maanden dus dan ben je vaker moe dan dat je nog zin hebt
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Nu met wat meer rust in ons hoofd scheelt het enorm
Gast- Gast
Veel te weinig. We zitten ook echt in een dip in onze relatie. (vooral vanaf mijn kant).. Het is veel ls het 1x per maand gebeurt.. Voor mij niet echt de basis van een goede relatie..
Mijn vriend wilt wel vaker zegt hij, maar hij vind het moeilijk om te beginnen of hij is s avonds te moe.. (Hij werkt/studeert full time - duale opleiding) en ik doe op het moment vrij weinig.
Ik heb afgelopen weekend eerlijk verteld dat ik niet weet of ik mij nog wel aangetrokken tot hem voel.. Hij wil heel graag zijn best doen om het beter te maken, dus ik geef ons die kans, want 7.5 jaar samen kan ik niet zomaar weggooien.
Hoop zo dat alles weer goed komt. Kussen en knuffelen gebeurt genoeg, eigenlijk altijd als we bij elkaar zijn.. Maar ik mis echt dat stukje seks. (3x per week is mijn streven )
Mijn vriend wilt wel vaker zegt hij, maar hij vind het moeilijk om te beginnen of hij is s avonds te moe.. (Hij werkt/studeert full time - duale opleiding) en ik doe op het moment vrij weinig.
Ik heb afgelopen weekend eerlijk verteld dat ik niet weet of ik mij nog wel aangetrokken tot hem voel.. Hij wil heel graag zijn best doen om het beter te maken, dus ik geef ons die kans, want 7.5 jaar samen kan ik niet zomaar weggooien.
Hoop zo dat alles weer goed komt. Kussen en knuffelen gebeurt genoeg, eigenlijk altijd als we bij elkaar zijn.. Maar ik mis echt dat stukje seks. (3x per week is mijn streven )
Gast- Gast
hier wisselend dan weer 3 dagen achter elkaar,dan om de dag dan een week niet (sowieso 1 keer in de maand al knuffelen we dan wel) gemiddeld komen we op 2 a 3 x per week denk ik. we wonen nu 2 jaar samen (9 jaar een relatie)
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Punk'd schreef:Veel te weinig. We zitten ook echt in een dip in onze relatie. (vooral vanaf mijn kant).. Het is veel ls het 1x per maand gebeurt.. Voor mij niet echt de basis van een goede relatie..
wij hebben ook wel eens op sexueel gebied een dip gehad. ik was een paar keer afgewezen en durfde niet meer zo goed initiatief te nemen en hij daardoor ook niet. We hebben het er toen ook goed overgehad en uiteindelijk is het wel weer goed gekomen hoor! hoop dat het bij jou ook zo is.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Wij wonen samen en hebben tegenwoordig toch wel zo'n 4 keer seks per week. Eerst was dit minder omdat ik niet lekker in mijn vel zat en ik hierdoor echt geen zin had in dat "geduw in me".. :')
Batwen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 24
Registratiedatum : 13-05-11
Jeej sinds mijn laatste post is de frequentie al omhoog gegaan naar 2x per week
Ik zit echt zoveel beter in mijn relatie nu haha. Ik vind ineens dat sex echt een belangrijkere rol speelde dan dat ik dacht. Ik voel me ook veel meer aangetrokken tot mijn vriend als we sex hebben gehad.
Ik zit echt zoveel beter in mijn relatie nu haha. Ik vind ineens dat sex echt een belangrijkere rol speelde dan dat ik dacht. Ik voel me ook veel meer aangetrokken tot mijn vriend als we sex hebben gehad.
Gast- Gast
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» Wanneer vaak seks?
» Liefde, relatie & seks biechttopic
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» Langste tijd in relatie zonder seks
» Wanneer vaak seks?
» Liefde, relatie & seks biechttopic
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» Langste tijd in relatie zonder seks
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: