Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie

+28
Lavendel
Feline
Pannetoet
CCC
SoGood
Rumble
Xanna
Moonlight
Rush
Sweety
TNMN
Caramba
nina
Batwen
bolus26
mauwmauw
joyce0606
Rouxxxe
Moezie
Lejow
Verona
Janelie
JD
Fred
Angela_1986
Zwoesj
Roze Roos
CaptainSpectacular
32 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie - Pagina 7 Empty Re: 'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie

Bericht  Geluk zo 31 jul 2011 - 10:34

Muffin, studeer je? Hier wordt ook veel 'regelen' gezegd, maar dan heb je zeg maar 'regelen' (tongen) en 'regelen-regelen' (met iemand naar bed gaan)

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie - Pagina 7 Empty Re: 'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie

Bericht  Geluk zo 31 jul 2011 - 10:35

Mijn moeder noemt het trouwens altijd 'neushoorntjes vangen' Laughing

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Bericht  Rush zo 31 jul 2011 - 21:02

regelen? angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Possom di 2 aug 2011 - 7:03

Een vriendin van mij had het eens over haar neukteugels. Ik dacht dat ik stikte van het lachen! Very Happy
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Rush wo 11 apr 2012 - 3:23

Haha, kom ik dit topic ineens tegen. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Tabbert wo 11 apr 2012 - 6:30

Haha, ojee konijnen. Dat is zo niet mijn ding! Net als een man die als een helicopter kust of een wasmachine. Jak. Maar wil ook zeker geen albino !! Dan inderdaad liever een elephant hahaha
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 6:38

Tabbert schreef:Haha, ojee konijnen. Dat is zo niet mijn ding! Net als een man die als een helicopter kust of een wasmachine. Jak. Maar wil ook zeker geen albino !! Dan inderdaad liever een elephant hahaha

Iehw zeggen mensen echt konijnen.. gatsie :P

Ik vind ballen altijd zo'n verkeerd woord.. en dan niet de ballen van een man hahaha.. maar ballen als ik sexen.. brrr

Of 'van bil gaan' whaaa rillingen. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 6:40

Rampetampen.. (moet ik altijd denken aan zo'n hele oude film 'schatjes' ).. daar zegt zo'n jochie dat heel cute I love you hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 6:41

Haha van bil gaan, dat zei mijn vader vroeger als grap als we zoenende mensen op tv zagen, 'die gaan straks van bil'..

Ik heb nog nooit iemand gehoord die konijnen gebruikte waar ze sexen bedoelden eigenlijk, gelukkig! Het klinkt echt niet.

Batsen of knallen, dat klinkt ook zo ranzig.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 6:53

Lekker piet-in-het-hokken... Suspect

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: