Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets om beter door te slapen

+8
Razz
Happydobby
Thunder
M@niek
Linda
Darius
Printje
PapillonRose
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Iets om beter door te slapen - Pagina 2 Empty Re: Iets om beter door te slapen

Bericht  Teddyaapje do 28 maa 2013 - 6:53

Luce schreef:
Teddyaapje schreef:Dat is heel goed mogelijk Luce, dat hij zelf teweinig aanmaakt van deze stof. Maar door t hem te gaan geven denkt zijn lichaam 'heej, waarom zou ik moeite gaan doen om t te maken als ik t toch wel krijg'. Het is dus voor nu een oplossing maar op de lange termijn bereik je eigenlijk t averechtse. Je kunt beter ervoor zorgen dat zn lichaam zelf voldoende van deze stof gaat maken. Helaas weten ze hier in de reguliere geneeskunde teweinig vanaf.

Ik snap heel goed dat jullie hier op dit moment voor kiezen, en zeker als t voor nu helpt, maar bedenk wel dat je t symptoom aanpakt en niet de oorzaak.

Ik bedoel t trouwens niet aanvallend!

Zo vat ik het ook niet op smile. Ik weet alleen niet of het zo werkt. Ik ben regelmatig bij een iriscopist geweest, dus ik snap wel wat je bedoelt hoor. Jouw vader is toch acupuncturist o.i.d? Wat raadt hij aan?

Gelukkig, ik weet dat t soms betweterig over kan komen maar zo bedoel ik het eigenlijk nooit dus ik dacht ik zet t er even bij Very Happy
Mn schoonvader is energ.etisch therapeut en werkt o.a. met acupressuur. Geen idee wat hij aanraadt, zo simpel ligt t helaas niet. Vaak is het zo dat een of ander orgaan niet goed/optimaal wordt aangestuurd. Hij zorgt er met een combi verschillende behandelmethoden voor dat iemands lichaam weer optimaal gaat werken.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  PapillonRose vr 29 maa 2013 - 10:26

Ik heb de time released versie van sleepzz in huis gehaald en haar vanavond 3 tabletjes gegeven (ipv de aanbevolen 5) om te kijken wat dit doet. Ben benieuwd of dit in elk geval tijdelijk iets voor ons kan doen. Naast dat het slaapgebrek mij opbreekt, lijkt het me voor haar ook absoluut geen pretje zo. Sommige nachten meerdere keren klaarwakker, overstuur, etc. Dus ik hoop dat dit haar net een beetje steun kan geven bij het slapen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Elodie vr 29 maa 2013 - 10:57

Ik vond de siroop fijn voor m'n zoon.
http://sleepzz.nl/producten/junior-rust-en-slaapsiroop/
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Bericht  Steep do 4 apr 2013 - 17:28

Thnx Elodie, Ik wist niet dat er ook siroop was. Dat ga ik vandaag gelijk halen. R is nooit een goede slaper geweest en de nachten dat hij doorsliep zijn op 2 handen te tellen. De afgelopen nachten ia het wel extreem dat hij wakker is. Nu al een paar dagen van 2 tot 5 en met het slaaptekort dat we al hadde. Was dat geen goede combo. Ik heb hier al alle tips gebruikt, hij heeft geen koorts, geen pijn (hij gaat huilen als we zijn kamer af zijn). Met inslapen had hij geen probleem maar de laatste tijd zijn we ongeveer een uur met hem bezig. We zijn echt kapot en ons werk lijdt er onder.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud