Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slecht slapen door dromen.

5 plaatsers

Ga naar beneden

Slecht slapen door dromen. Empty Slecht slapen door dromen.

Bericht  SoGood do 21 jun 2012 - 0:08

De laatste tijd kom ik moeilijk in slaap omdat ik veel pieker. Ik ben ontspanningsoefeningen gaan doen en toen ging het stukken beter. Alleen word ik meestal rond 1 uur wakker en dan heb ik gedroomd, altijd over mijn werk. Het is altijd een heel onsamenhangende droom waarvan ik op dat moment niet begrijp wat nou wel echt is en wat niet. Vaak loopt het dan samen met iets raars zoals vannacht een nieuw blauw truitje wat ik heb gekocht. Slecht slapen door dromen. 394967 Ik word er helemaal gek van en slaap door die dromen heel licht en onrustig.

Iemand tips?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht slapen door dromen. Empty Re: Slecht slapen door dromen.

Bericht  Krullebol do 21 jun 2012 - 18:56

In je dromen verwerk je de dag en, zoals een docent dat ooit uitlegde; stop je dit in een grote apothekerskast met van die laatjes. In sommige van die laatjes zich al een droom ( verwerking) en die open gaat komen verschillende dingen bij elkaar, die helemaal niet bij elkaar horen.
Geen antwoord op je vraag, maar wilde ik even kwijt Wink
Vervelend dat je zo licht droomt, dan word je ook niet echt uitgerust wakker. Misschien helpt het om op te schrijven of iemand te vertellen hoe het op je werk was en wat je hebt gedaan. Ervaar je daar stress of spanning over?! Het kan helpen door dit voor het slapen 'kwijt te zijn' dat je er minder over droomt?
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht slapen door dromen. Empty Re: Slecht slapen door dromen.

Bericht  Jerry do 21 jun 2012 - 19:41

misschien een beetje 'zweverig', maar mijn zus heeft een poos lang veel naar gedroomd en heeft toen een dromenvanger gekregen. Ook meer een symbolisch kadootje, maar ze droomde wel minder smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht slapen door dromen. Empty Re: Slecht slapen door dromen.

Bericht  Evalynn do 21 jun 2012 - 20:25

Jerry schreef:misschien een beetje 'zweverig', maar mijn zus heeft een poos lang veel naar gedroomd en heeft toen een dromenvanger gekregen. Ook meer een symbolisch kadootje, maar ze droomde wel minder Slecht slapen door dromen. 561177
Ja, zo heb ik er nog eentje. Ik heb een tijd wat nare dromen gehad en ook heel slecht geslapen daar door. Toen hebben we het bed een kwartslag gedraaid en was het over. Dus als je die mogelijkheid hebt, is dat het proberen ook wel waard.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht slapen door dromen. Empty Re: Slecht slapen door dromen.

Bericht  Esperanza do 21 jun 2012 - 21:57

Ik herken het dromen en daar moe van zijn heel erg. Ik heb er alleen nog niet echt iets op gevonden. Bij mij is er ook geen peil op te trekken. De ene keer droom ik na een hele drukke dag waarin ik heel veel pieker niet, en dan na een rustige dag ineens wel. Schijnbaar zit het er dan onbewust wel.
Ik denk dat het toch een kwestie is van de oorzaak aanpakken. Erachter komen wat de dingen zijn waar je over piekert en proberen daar wat mee te gaan doen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht slapen door dromen. Empty Re: Slecht slapen door dromen.

Bericht  SoGood vr 22 jun 2012 - 0:10

Haha, een dromenvanger heb ik idd ook weleens van een vriendin gekregen. Het hielp niet. Slecht slapen door dromen. 561177

Ik ben sowieso wel een dromer, maar ik denk dat op dit moment de werkdruk te hoog is en ik dit moeilijk kan verwerken ofzo. Bijna vakantie en bijna (onvrijwillig) een dag minder werken zal me vast goed doen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht slapen door dromen. Empty Re: Slecht slapen door dromen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum