Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een fb pagina voor je kind?

+26
Urban Naked
Muus
Snoes
Sea of Trees
Taeda
Luce
Reva
Darius
Parisienne
Alex
Happydobby
Sophiee
CCC
Silver
Fortissimo
Caroow
Blond
Marin
Toet
Bloem86
Annemie
Coco
SarahKey
Charles
Pink!
peach
30 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Reva wo 27 maa 2013 - 3:06

Alex schreef:
Caroow schreef:Een twitter account voor je kind Mad

Mijn kind doet niet zo veel, ik zou niet weten wat ik moet twitteren. "Vanochtend al tegen de muur en nu weer op de bank geplast #bende". "Lekker de hele nacht wakker geweest, vanmiddag maar weer slapen #yolo". No

lol!

Ik ga stuk lol!

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Luce wo 27 maa 2013 - 3:15

Toet schreef:Een vriendin van mij heeft een facebook pagina voor haar kat/poes/wathetookmagzijn. Diep triest. laughcry


Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Facepalm

Op twitter zie ik het ook wel eens. 'Jengelendepeuter123 wil je volgen op twitter'. Eh nee, dacht het niet.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Taeda wo 27 maa 2013 - 4:16

Parisienne, dat vind ik nog wel leuk en logisch. Dan kun je het goed afschermen en besloten houden.
Verder vind ik het echt raar.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Sea of Trees wo 27 maa 2013 - 5:48

Ik vind het raar.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 5:54

Ik vind het ook heel stom. Als je het als online fotoboek wil gebruiken kun je toch een online fotoservice gebruiken, Picasa ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Parisienne wo 27 maa 2013 - 7:41

Klopt, maar daar moet je anderen weer van op de hoogte stellen. Als je veel contact hebt met anderen via FB, dan is het voor hen een stuk fijner en toegankelijker om daar even snel wat foto's te kijken.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 7:47

Ik denk dat Facebook niet voor niets een minimale leeftijdsgrens van 12 jaar heeft. Ik heb het overigens nog nooit gezien, ik vind het ook wel erg vreemd. Net zoals je een Facebook namens jezelf, je man en je kinderen hebt. Cindy&Mark&Delano&Jayden de Boer ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Snoes wo 27 maa 2013 - 8:21

Ik heb het nog nooit gezien, maar vind het wel heel raar. Zou zoiets zelf nooit doen, als ik foto's van mijn kind op facebook wil zetten, doe ik dat wel op mijn eigen tijdlijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Muus wo 27 maa 2013 - 9:04

Ik zie het hier ook vaker om me heen, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt dat te doen voor mijn kinderen.
Mijn dochter van 8 wil ook Facebook, maar ik vind haar echt nog te jong ervoor!
Ze wacht maar tot ze 12 is.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Urban Naked wo 27 maa 2013 - 9:11

Zielig vind ik dat. Voor het kind. Al die foto's die het internet opgeslingerd worden (neem aan dat er veel foto's bij zitten), daar is dat kind dan later mooi klaar mee.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 9:13

Urban Naked schreef:Zielig vind ik dat. Voor het kind. Al die foto's die het internet opgeslingerd worden (neem aan dat er veel foto's bij zitten), daar is dat kind dan later mooi klaar mee.
Maar daar is toch weinig verschil in met een moeder die foto's van haar kind op haar éígen Facebook zet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Urban Naked wo 27 maa 2013 - 9:16

Lennox schreef:
Urban Naked schreef:Zielig vind ik dat. Voor het kind. Al die foto's die het internet opgeslingerd worden (neem aan dat er veel foto's bij zitten), daar is dat kind dan later mooi klaar mee.
Maar daar is toch weinig verschil in met een moeder die foto's van haar kind op haar éígen Facebook zet?
Tja. Maar daar heb ik ook een mening over smile
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Paper Crown wo 27 maa 2013 - 20:19

Urban Naked schreef:
Lennox schreef:
Urban Naked schreef:Zielig vind ik dat. Voor het kind. Al die foto's die het internet opgeslingerd worden (neem aan dat er veel foto's bij zitten), daar is dat kind dan later mooi klaar mee.
Maar daar is toch weinig verschil in met een moeder die foto's van haar kind op haar éígen Facebook zet?
Tja. Maar daar heb ik ook een mening over smile

Ik zet heel veel foto's van Julian op Facebook. Ik spam vreselijk met mijn kind, je goed recht als je 't niet doet omdat je zo je mening erover hebt hoor maar ik heb zoveel familie in het buitenland zitten die supernieuwsgierig zijn naar J.ulian en dan vind ik 't leuk dat zij hem ook mogen zien dmv facebook.

Edit: ik vind er niets zieligs aan. Ik weiger ook te geloven dat ik met foto's van mijn kind op enige schade van kan ondervinden later door mijn op Fb geplaatste foto's. Hij is niet naakt op de foto's en ik ben zo ontiegelijk trots op hem dat ik die vrienden en familie deel.

Soms, als ik eerlijk moet zijn, vind ik 't raar dat moeders hun kinderen zo angstvallig 'geheim' houden. Die mensen flikker ik zó van mijn fb btw maar dat doe ik ook met
mensen die nooit iets updaten etc. Krijg t gevoel dat die lekker in andermans zaakjes willen kijken. Haha.

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Urban Naked wo 27 maa 2013 - 20:57

Paper Crown schreef:
Urban Naked schreef:
Lennox schreef:
Urban Naked schreef:Zielig vind ik dat. Voor het kind. Al die foto's die het internet opgeslingerd worden (neem aan dat er veel foto's bij zitten), daar is dat kind dan later mooi klaar mee.
Maar daar is toch weinig verschil in met een moeder die foto's van haar kind op haar éígen Facebook zet?
Tja. Maar daar heb ik ook een mening over Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 561177

Ik zet heel veel foto's van Julian op Facebook. Ik spam vreselijk met mijn kind, je goed recht als je 't niet doet omdat je zo je mening erover hebt hoor maar ik heb zoveel familie in het buitenland zitten die supernieuwsgierig zijn naar J.ulian en dan vind ik 't leuk dat zij hem ook mogen zien dmv facebook.

Edit: ik vind er niets zieligs aan. Ik weiger ook te geloven dat ik met foto's van mijn kind op enige schade van kan ondervinden later door mijn op Fb geplaatste foto's. Hij is niet naakt op de foto's en ik ben zo ontiegelijk trots op hem dat ik die vrienden en familie deel.

Soms, als ik eerlijk moet zijn, vind ik 't raar dat moeders hun kinderen zo angstvallig 'geheim' houden. Die mensen flikker ik zó van mijn fb btw maar dat doe ik ook met
mensen die nooit iets updaten etc. Krijg t gevoel dat die lekker in andermans zaakjes willen kijken. Haha.

Wow, pittige reactie. Dat je die moeders zó je fb afflikkert, bedoel ik. Ik zet geen foto's van m'n zoontje op facebook, maar ik hou hem verre van geheim vind ik zelf. M'n vrienden en familie zien hem irl en krijgen bendes foto's en filmpjes van hem, maar dat ik die foto's en filmpjes niet op een gare site als FB zet (waarvan je nooit weet waar je foto's uiteindelijk belanden of hoe lang ze op internet blijven zweven) is voor jou reden om mij van je FB 'af te flikkeren' als we daar al vrienden waren..?

Ik heb geen mening over mensen die foto's van hun kind online zetten. Ik heb wel een mening over het online zetten van foto's, en ik hou er zelf niet zo van.


Laatst aangepast door Urban Naked op wo 27 maa 2013 - 20:59; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : lettertje vergeten)
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Paper Crown wo 27 maa 2013 - 21:12

Urban Naked schreef:
Paper Crown schreef:
Urban Naked schreef:
Lennox schreef:
Urban Naked schreef:Zielig vind ik dat. Voor het kind. Al die foto's die het internet opgeslingerd worden (neem aan dat er veel foto's bij zitten), daar is dat kind dan later mooi klaar mee.
Maar daar is toch weinig verschil in met een moeder die foto's van haar kind op haar éígen Facebook zet?
Tja. Maar daar heb ik ook een mening over Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 561177

Ik zet heel veel foto's van Julian op Facebook. Ik spam vreselijk met mijn kind, je goed recht als je 't niet doet omdat je zo je mening erover hebt hoor maar ik heb zoveel familie in het buitenland zitten die supernieuwsgierig zijn naar J.ulian en dan vind ik 't leuk dat zij hem ook mogen zien dmv facebook.

Edit: ik vind er niets zieligs aan. Ik weiger ook te geloven dat ik met foto's van mijn kind op enige schade van kan ondervinden later door mijn op Fb geplaatste foto's. Hij is niet naakt op de foto's en ik ben zo ontiegelijk trots op hem dat ik die vrienden en familie deel.

Soms, als ik eerlijk moet zijn, vind ik 't raar dat moeders hun kinderen zo angstvallig 'geheim' houden. Die mensen flikker ik zó van mijn fb btw maar dat doe ik ook met
mensen die nooit iets updaten etc. Krijg t gevoel dat die lekker in andermans zaakjes willen kijken. Haha.

Wow, pittige reactie. Dat je die moeders zó je fb afflikkert, bedoel ik. Ik zet geen foto's van m'n zoontje op facebook, maar ik hou hem verre van geheim vind ik zelf. M'n vrienden en familie zien hem irl en krijgen bendes foto's en filmpjes van hem, maar dat ik die foto's en filmpjes niet op een gare site als FB zet (waarvan je nooit weet waar je foto's uiteindelijk belanden of hoe lang ze op internet blijven zweven) is voor jou reden om mij van je FB 'af te flikkeren' als we daar al vrienden waren..?

Ik heb geen mening over mensen die foto's van hun kind online zetten. Ik heb wel een mening over het online zetten van foto's, en ik hou er zelf niet zo van.

O, zo! Maar.. Eh jij hebt mij ooit toegevoegd op Fb en toen eraf gegooid haha! Blijkbaar ergerde je je aan mij smile en toen heb ik jou geblokkeerd.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Razz wo 27 maa 2013 - 21:22

Iedereen moet het zelf weten maar zelf zou ik het niet doen. Ik post wel eens ooit een foto van S. op mijn fb maar that's it. Een kennis heeft er ook eentje van haar dochtertje en in het begin was ze best intensief bezig op die pagina. Hele verhalen en iedere dag een paar foto's. Maar na een aantal weken plaatst ze er haast niks meer op.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 21:30

Ik vind juist de updates over kinderen de leukste updates. Die lees ik het vaakst op mijn tijdlijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Urban Naked wo 27 maa 2013 - 22:05

Paper Crown schreef:O, zo! Maar.. Eh jij hebt mij ooit toegevoegd op Fb en toen eraf gegooid haha! Blijkbaar ergerde je je aan mij Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 561177 en toen heb ik jou geblokkeerd.
Is dat zo? Ik ruim elke zoveel maanden m'n facebook op, en mensen met wie ik geen contact heb gehad in die periode verwijder ik dan wel eens ja, dus in dat opzicht kan dat kloppen. Vanwaar die blokkade dan? Is dat 'wraak'? smile
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 0:22

Rejoy. schreef:Ik vind juist de updates over kinderen de leukste updates. Die lees ik het vaakst op mijn tijdlijn.

Ik ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Bolleke do 28 maa 2013 - 1:18

Minneke schreef:
Rejoy. schreef:Ik vind juist de updates over kinderen de leukste updates. Die lees ik het vaakst op mijn tijdlijn.

Ik ook!
Ik ook, ik spam dan ook heel veel met mijn zoon! Vind het gewoon leuk, denk niet dat het schadelijk is voor hem.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Caroow do 28 maa 2013 - 1:20

Bolleke schreef:
Minneke schreef:
Rejoy. schreef:Ik vind juist de updates over kinderen de leukste updates. Die lees ik het vaakst op mijn tijdlijn.

Ik ook!
Ik ook, ik spam dan ook heel veel met mijn zoon! Vind het gewoon leuk, denk niet dat het schadelijk is voor hem.

Ik weet dat er mensen op mijn fb zich nu al rot ergeren aan de hoeveelheid foto's en berichten over R. Maar het is gewoon een wraakactie van mij, ik heb me jarenlang door ongezonde hoeveelheden huisdierberichten moeten worstelen, nu is het mijn beurt Twisted Evil
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Bolleke do 28 maa 2013 - 1:48

Haha, nou ik doe het gewoon omdat ik het leuk vind. Ben trots op hem, en als mensen zich ergeren, dan blokkeren ze mij toch, dat vind ik niet zo erg.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Marin do 28 maa 2013 - 2:47

Ik vind dat ook juist leuk al die kinder updates!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Printje do 28 maa 2013 - 3:03

Ik vind juist al die vrolijke kinderfoto's geweldig leuk, en zo weet ik weer wie wie is hier en op fb.

Mijn hele fb staat ook vol allerlei onzin wat ze allemaal uitspoken en foto's van de kinderen, zullen vast wel mensen zijn die het irritant vinden maar kan niet op tegen die enge foto's van meisjes door autoruiten, uitgemergelde diertjes en allerlei stomme winacties, das pas irritant haha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 6:32

Ik vind het ook mooi, als die ouders tenminste ook nog maar een leven náást de kinderen hebben. Mij collega zet werkelijk álles van haar dochters op Facebook, vooral als ze ziek zijn. En dat zijn ze gemiddeld drie keer per week, dus reken uit.

Laatst een hele verontwaardige status op Facebook dat een kindje van drie haar jongste een hele dikke baby had genoemd. Ze was beledigd tot op het bot, 'hoe die ouders het in hun kop haalden om 'dat kind' geen normen en waarden bij te brengen'. Tsja, een kind van drie reageert verder ook niet impulsief ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een fb pagina voor je kind? - Pagina 2 Empty Re: Een fb pagina voor je kind?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum