Een fb pagina voor je kind?
+26
Urban Naked
Muus
Snoes
Sea of Trees
Taeda
Luce
Reva
Darius
Parisienne
Alex
Happydobby
Sophiee
CCC
Silver
Fortissimo
Caroow
Blond
Marin
Toet
Bloem86
Annemie
Coco
SarahKey
Charles
Pink!
peach
30 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Een fb pagina voor je kind?
Zie het steeds vaker voorbij komen,een Facebook pagina voor een baby gemaakt. Doe jij dat of vind je dat raar?
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: Een fb pagina voor je kind?
Ik doe dat niet, vind dat wel raar ja.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Héél raar.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik zie het ook steeds vaker, al was het toen al met hyves zo. Maar ik vind het gek. Ik zou het zelf niet doen.
Pas als mijn kind zelf aangeeft dat hij wel een facebookpagina zou willen. En als hij er zelf wat mee kan doen.
Pas als mijn kind zelf aangeeft dat hij wel een facebookpagina zou willen. En als hij er zelf wat mee kan doen.
Bizar. Als ze zelf kunnen lezen en schrijven/typen, prima. Maar nu op deze leeftijd hebben ze er toch helemaal niks aan?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik doe het ook niet, vind het ook raar.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ken ook iemand die dat gedaan heeft voor dr dochter ja. Maar vind t zelf ook vreemd.. Soms ook een beetje irritant, alles in de ik-vorm vd baby. Als je dingen van je kindje wilt plaatsen kan dat toch ook op je eigen fb?!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Ben dus niet de enige die het raar vind,mijn collega vond dat heel leuk,ik zei vind dat raar. Kind kan er niets mee dus waarom zou je dat doen. Als het oud genoeg is om zelf te typen enzo oké,maar als baby zijde daar een pagina voor te maken,beetje vreemd.
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Lise heeft een Hyves, die had ik toen voor haar aangemaakt, nu kan ze ondertussen zelf ermee overweg. Prima.
Gast- Gast
Haha dat vind ik echt belachelijk
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Een vriendin van mij heeft een facebook pagina voor haar kat/poes/wathetookmagzijn. Diep triest.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nu Lise het zelf kan gebruiken, vind ik het een ander verhaal. Maar voor die kleine babies.. Joh.. Plaats gewoon een foto van je kind op je eigen FB. Vooral zo ernstig wanneer de moeders dan vanuit het oogpunt van het kind gaan schrijven: "Zie mij lekker ontdeugend doen met m'n bordje vla, nietwaar papa en mama?".
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oh dat vind ik echt achterlijk.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een onzin. Ik spam mijn eigen tijdlijn wel vol met dingen over R.avi, daar heeft hij geen eigen pagina voor nodig.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Vind ik wel Caroow!
Nee, gekkigheid. Ik zag het laatst ook voorbij komen. Echt om de kriebels van te krijgen. Ook een collega van mijn vader, heeft voor zijn dochtertje van 1 een Twitteraccount aangemaakt en twittert daar ook mee als in de zin van: 'Ik heb net weer lekker gedit/gedat/gezust'.
Nee, gekkigheid. Ik zag het laatst ook voorbij komen. Echt om de kriebels van te krijgen. Ook een collega van mijn vader, heeft voor zijn dochtertje van 1 een Twitteraccount aangemaakt en twittert daar ook mee als in de zin van: 'Ik heb net weer lekker gedit/gedat/gezust'.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Een twitter account voor je kind
Mijn kind doet niet zo veel, ik zou niet weten wat ik moet twitteren. "Vanochtend al tegen de muur en nu weer op de bank geplast #bende". "Lekker de hele nacht wakker geweest, vanmiddag maar weer slapen #yolo".
Mijn kind doet niet zo veel, ik zou niet weten wat ik moet twitteren. "Vanochtend al tegen de muur en nu weer op de bank geplast #bende". "Lekker de hele nacht wakker geweest, vanmiddag maar weer slapen #yolo".
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zie het ook wel meer voorkomen idd. Mijn vriend zei laatst, wil diegene later solliciteren kan zijn baas kijken via fb wanneer ie voor het eerst op het potje geplast heeft bijv.
Ik zou mijn eigen tijdlijn gaan spammen tzt als de kleine er is.
Ik zou mijn eigen tijdlijn gaan spammen tzt als de kleine er is.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik zie het ook steeds meer, vind het vreselijk en zo'n onzin.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Inderdaad erg vreemd! En wie volgt zoiets nou..?!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Ik vind het ook niks!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ze worden met name getagd op de foto's die hun ouders/ooms en tantes op fb zetten. Nu ken ik iemand die kon niet de eigen geboortejaar gebruiken, dus heeft ze een ander jaar gebruikt.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Caroow schreef:Een twitter account voor je kind
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Mijn vader heeft, met onze toestemming, een besloten pagina voor N. aangemaakt. Hij is fotograaf en maakt veel foto's van haar. Hij bewerkt ze en zet ze op die pagina. Er wordt niks geschreven namens N., geen grappige teksten, het is puur voor de foto's die hij maakt. We hebben goede vrienden in het buitenland wonen, zij vinden het erg leuk om op die manier elke keer weer nieuwe foto's te zien. Om lid te worden moet er toestemming gevraagd worden. Niet iedereen kan het zomaar bekijken dus.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Dat vind ik dan weer wat anders, Parisienne. En juist leuk dat jullie vrienden op die manier jullie dochter kunnen volgen.
Verder vind ik een FB-pagina voor je kind raar en onnodig. Ik snap echt niet waarom je dat zou doen.
Verder vind ik een FB-pagina voor je kind raar en onnodig. Ik snap echt niet waarom je dat zou doen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ben ik de enige die het helemaal niet zo idioot vind? De meesten maken hier ook een papieren fotoalbum voor hun kind(eren). Ik zie dan een FB-pagina meer iets als een online fotoalbum waar je ook nog commentaar bij kunt geven.
Plus, er bestaat toch ook zoiets als babysite of peutersite ofzo, waar ouders een soort website bijhouden van de zwangerschap en later van hun kind? Dat is dan toch hetzelfde?
En ja, sommige teksten vind ik wat idioot, zoals wat Caroow zegt over tweets, maar dan wordt je toch gewoon geen lid van de FB-pagina? Ik kan me er eerlijk gezegd niet zo druk over maken.
Plus, er bestaat toch ook zoiets als babysite of peutersite ofzo, waar ouders een soort website bijhouden van de zwangerschap en later van hun kind? Dat is dan toch hetzelfde?
En ja, sommige teksten vind ik wat idioot, zoals wat Caroow zegt over tweets, maar dan wordt je toch gewoon geen lid van de FB-pagina? Ik kan me er eerlijk gezegd niet zo druk over maken.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe ver ga jij voor jouw kind?
» recepten voor je kind
» Wat voor prakje maak jij voor je kind?
» Wat is voor jou de musthave voor je kind?
» Thuisonderwijs voor je kind
» recepten voor je kind
» Wat voor prakje maak jij voor je kind?
» Wat is voor jou de musthave voor je kind?
» Thuisonderwijs voor je kind
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: