Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

+23
Parisienne
Silver
Jade
Printje
Snoes
Sophiee
MADDIE
Slakje
Paper Crown
Suus
Sazzle
slaatje
Annemie
RioolSpook
Coco
Lejow
Laurientje
mickey
Thunder
maiadebij
Marin
Lonely Goatherd
Lovex
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Printje di 26 maa 2013 - 4:42

Ik had vage klachten en dacht dat ik aan het ontpillen was, mijn moeder gezegd en die geloofd daar allemaal niet zo in en zei, ontpillen bestaat niet je bent zwanger...en idd.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Jade di 26 maa 2013 - 4:43

Ik heb een dag of 4 voor NOD positief getest.

Ik had het gevoel dat ik zwanger was, maarja, gevoel zegt zo weinig Hoe wisten jullie dat je zwanger was? - Pagina 2 1578173417 . Mijn gevoel was juist, dat werd bevestigd door de positieve test. Ik kreeg pas met 6 weken echt klachten.

Ik rook trouwens wel al heeel sterk vanaf het begin, al voordat ik positief getest had, maar ik denk dat het tussen mijn oren zat Hoe wisten jullie dat je zwanger was? - Pagina 2 827601 .

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Silver di 26 maa 2013 - 5:00

Een week voordat ik positief testte had ik een hele nare vervelende steek die ik weg moest zuchten. Voor de rest bleef mijn menstruatie uit en heb ik 2 dagen na mijn NOD een test gedaan, die knalde eraf.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Parisienne di 26 maa 2013 - 5:01

Ik had ontzettend pijnlijke borsten. Een tijd niks mee gedaan (werd gewoon 'ongesteld' omdat ik de pil slikte) en toch maar eens bedacht een zwangerschapstest te doen. Toen bleek ik 7 weken zwanger te zijn.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Filoria di 26 maa 2013 - 5:07

De laatste keer wist ik het doordat ik geuren plotseling heeel sterk rook. Dat herkende ik van de vorige zwangerschappen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Filoria di 26 maa 2013 - 5:09

Jade schreef:Ik heb een dag of 4 voor NOD positief getest.

Ik had het gevoel dat ik zwanger was, maarja, gevoel zegt zo weinig Hoe wisten jullie dat je zwanger was? - Pagina 2 1578173417 . Mijn gevoel was juist, dat werd bevestigd door de positieve test. Ik kreeg pas met 6 weken echt klachten.

Ik rook trouwens wel al heeel sterk vanaf het begin, al voordat ik positief getest had, maar ik denk dat het tussen mijn oren zat Hoe wisten jullie dat je zwanger was? - Pagina 2 827601 .
Dat laatste heb ik dus ook! Begon bij mij alle keren al voor de positieve test.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Shisha di 26 maa 2013 - 5:16

Ik was een paar dagen overtijd en heb toen een test gedaan. Ik had al wel wat vage klachten maar die had ik wel vaker en daardoor ging ik er eigenlijk vanuit dat hij negatief zou zijn. We hadden een slechte maand gehad op dat gebied en ik teste dus voor de zekerheid omdat ik die avond ging stappen maar toen had ik dus ineens een streep. Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Lovex wo 27 maa 2013 - 0:01

Iedereen heel erg bedankt voor jullie reacties.
Als 't goed is begint morgen of vrijdag m'n ongesteldheid.
Als het zaterdag nog niet is, dan doe ik een test...

<3 liefs

Lovex
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 26-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Sanne wo 27 maa 2013 - 0:08

Ik heb steeds gedacht dat ik ongesteld zou worden en heb pas een test gedaan nadat ik bijna een week overtijd was.
En toen wist ik dat ik zwanger was. Weer een week later kwam de eerste en enige kwaal, misselijkheid...

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  SarahKey wo 27 maa 2013 - 0:12

Met 3,5 week zwangerschap luste ik opeens geen vlees meer. Ook was ik heel erg moe. Toen getest en zwanger. Misselijk kwam pas rond de 6 weken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum