Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onzeker

3 plaatsers

Ga naar beneden

Onzeker Empty Onzeker

Bericht  Travel-Addict ma 26 maa 2012 - 8:27

Ik ben best wel onzeker en vooral bij me vriend. Ik ben namelijk best wel een stil persoon, hierdoor ben ik vaak bang dat hij me saai vindt. We zijn net op vakantie geweest en soms hadden we stiltes bijvoorbeeld in de bus en dan denk ik meteen dat het aan mij ligt.

Ook ben ik bang om hem kwijt te raken. We hadden ruzie vandaag waardoor ik hem nogal bot behandelde en dan voel ik me zo kut. Soms denk ik weleens als het uitgaat vind ik nooit een andere vriend want niemand kan met mij leven.Sad
Travel-Addict
Travel-Addict
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 104
Registratiedatum : 27-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker Empty Re: Onzeker

Bericht  Kerel ma 26 maa 2012 - 8:44

Geen idee hoe lang je met 'm bent.. maar hij vindt je vast leuk.. en daar vindt alles een evenwicht in in 'n relatie.
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker Empty Re: Onzeker

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 8:49

Kerel schreef:Geen idee hoe lang je met 'm bent.. maar hij vindt je vast leuk.. en daar vindt alles een evenwicht in in 'n relatie.

Wauw, dat is nog eens een reactie waar je iets aan hébt laughcry .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker Empty Re: Onzeker

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 8:59

Haha Charlie Very Happy.

Vervelend dat je zo onzeker bent maar ik denk dat de enige die je kan vertellen of hij die stiltes vervelend vindt, je vriend is. Ik denk het overigens niet, je kunt toch niet altijd maar blijven praten tegen elkaar? Soms is het ook lekker om te genieten van wat er om je heen gebeurt, al helemaal als je op reis bent toch!

Verder denk ik niet dat hij opeens bij je weg gaat na een ruzie, iedereen heeft wel eens ruzie smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker Empty Re: Onzeker

Bericht  Zininzon ma 26 maa 2012 - 9:10

Eens met Powerbabe... Stiltes kunnen soms heel goed zijn. Je hoeft niet altijd wat te zeggen, laat staan dat je altijd wat kunt zeggen. Ik denk dat het juist de kunst is om je niet ongemakkelijk te voelen bij zo'n stilte.
Heb je wel eens een gesprek met je vriend over jullie relatie of jouw onzekerheid (of de combinatie hiervan)? Ben benieuwd hoe hij tegen de dingen aankijkt, wellicht snapt hij niet waar jij je druk om maakt.
En voor jezelf is het misschien goed om wat met je onzekerheid te doen, ook omdat je er last van hebt buiten je relatie om. Een sociale vaardigheidstraining of assertiviteitstraining kan wellicht wat voor je zijn..
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker Empty Re: Onzeker

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 19:47

Probeer die stiltes te accepteren. Het is helemaal niet erg om zo nu en dan stil te zijn. Je hoeft toch niet altijd te praten, laat staan te converseren om maar geen stilte te laten vallen. Daar wordt het volgens mij alleen maar ongemakkelijker van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker Empty Re: Onzeker

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 2:28

Jij, saai? Kan ik me niet voorstellen hoor als je zoveel reist(nickname) Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker Empty Re: Onzeker

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum