Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Taalreis Italië

+7
Sweety
TNMN
Sterre
Verde
Polly
LoveMusic
Bliss
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Taalreis Italië - Pagina 2 Empty Re: Taalreis Italië

Bericht  Bliss wo 2 maa 2011 - 6:52

Yay de bevestiging is binnen! Ik ga van 24 juli t/m 6 augustus, heb er al zin in! Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taalreis Italië - Pagina 2 Empty Re: Taalreis Italië

Bericht  Oasis wo 2 maa 2011 - 7:17

Echt super stoer! Zoiets wil ik ook ooit doen! Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taalreis Italië - Pagina 2 Empty Re: Taalreis Italië

Bericht  Madeliefje vr 4 maa 2011 - 0:30

Met twee weken zul je meer over de italianen en hun omgang met taal leren dan de taal zelf. Maar dat is al een goed begin. Misschien kun je later teruggaan voor een intensieve cursus. Wat echt perfect zou zijn is om eerst een cursus Italiaans in NL te doen en dan pas naar Italie gaan. Dan kan je echt loskomen tussen de Italianen! smile Lijkt me echt leuk!
Madeliefje
Madeliefje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 7
Registratiedatum : 17-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Taalreis Italië - Pagina 2 Empty Re: Taalreis Italië

Bericht  florence 11 za 26 maa 2011 - 23:09

Bliss schreef:Yay de bevestiging is binnen! Ik ga van 24 juli t/m 6 augustus, heb er al zin in! Very Happy


Heej Bliss,

Toen ik aan het googlen was naar informatie over Florence kwam ik jouw topic tegen. Super leuk dat je hebt besloten om te gaan! Ik heb na lang twijfelen eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en besloten om te boeken. Ik ga ook 2 weken maar dan van 1 tm 12 augustus.

Mag ik vragen hoe jij gaat reizen? Een rechtstreekse vlucht naar het vliegveld in Florence is vrij prijzig. Reizen via Pisa is goedkoper, maar dan is het nog afwachten hoe lang en hoe duur de treinreis is.....

Ga jij je nog voorbereiden door te studeren in NL en zoja hoe?

Groetjes


florence 11
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 26-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Taalreis Italië - Pagina 2 Empty Re: Taalreis Italië

Bericht  Bliss zo 27 maa 2011 - 3:35

florence 11 schreef:
Bliss schreef:Yay de bevestiging is binnen! Ik ga van 24 juli t/m 6 augustus, heb er al zin in! Very Happy


Heej Bliss,

Toen ik aan het googlen was naar informatie over Florence kwam ik jouw topic tegen. Super leuk dat je hebt besloten om te gaan! Ik heb na lang twijfelen eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en besloten om te boeken. Ik ga ook 2 weken maar dan van 1 tm 12 augustus.

Mag ik vragen hoe jij gaat reizen? Een rechtstreekse vlucht naar het vliegveld in Florence is vrij prijzig. Reizen via Pisa is goedkoper, maar dan is het nog afwachten hoe lang en hoe duur de treinreis is.....

Ga jij je nog voorbereiden door te studeren in NL en zoja hoe?

Groetjes


Hee! Leuk dat je ook gaat! smile Ga je ook met Plus? Ik heb afgelopen week een vlucht geboekt. Wilde eerst met KLM en dan rechtstreeks, maar die is helaas twee keer zo duur geworden sinds een paar weken geleden. Nu ga ik met Lufthansa en stap over in München! Hoop maar dat dat allemaal goed gaat Wink

Ik heb me ingeschreven als beginner met voorkennis. Weet al wel wat woorden en zinnetjes, maar nog niet veel. Denk niet dat ik van tevoren nog ga studeren, ik ga daar immers heen om het te leren! Maar ik heb hier nog wel één of ander boekje staan, dus misschien dat ik daar af en toe nog eens wat in lees.

Ben erg benieuwd hoe dat allemaal gaat daar en wat voor mensen erop af komen! Ook ben ik benieuwd naar de leeftijden. Hoe oud ben jij bijvoorbeeld?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taalreis Italië - Pagina 2 Empty Re: Taalreis Italië

Bericht  florence 11 zo 27 maa 2011 - 6:01

Bliss schreef:
florence 11 schreef:
Bliss schreef:Yay de bevestiging is binnen! Ik ga van 24 juli t/m 6 augustus, heb er al zin in! Very Happy


Heej Bliss,

Toen ik aan het googlen was naar informatie over Florence kwam ik jouw topic tegen. Super leuk dat je hebt besloten om te gaan! Ik heb na lang twijfelen eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en besloten om te boeken. Ik ga ook 2 weken maar dan van 1 tm 12 augustus.

Mag ik vragen hoe jij gaat reizen? Een rechtstreekse vlucht naar het vliegveld in Florence is vrij prijzig. Reizen via Pisa is goedkoper, maar dan is het nog afwachten hoe lang en hoe duur de treinreis is.....

Ga jij je nog voorbereiden door te studeren in NL en zoja hoe?

Groetjes


Hee! Leuk dat je ook gaat! smile Ga je ook met Plus? Ik heb afgelopen week een vlucht geboekt. Wilde eerst met KLM en dan rechtstreeks, maar die is helaas twee keer zo duur geworden sinds een paar weken geleden. Nu ga ik met Lufthansa en stap over in München! Hoop maar dat dat allemaal goed gaat Wink

Ik heb me ingeschreven als beginner met voorkennis. Weet al wel wat woorden en zinnetjes, maar nog niet veel. Denk niet dat ik van tevoren nog ga studeren, ik ga daar immers heen om het te leren! Maar ik heb hier nog wel één of ander boekje staan, dus misschien dat ik daar af en toe nog eens wat in lees.

Ben erg benieuwd hoe dat allemaal gaat daar en wat voor mensen erop af komen! Ook ben ik benieuwd naar de leeftijden. Hoe oud ben jij bijvoorbeeld?

Ik ga les volgen via italstudio. De school heeft uitzicht op de dom smile en is dichtbij bezienswaardigheden. Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe het gaat. Duurt helaas nog even voordat we mogen...
Ik ben trouwens 27 jaar. Het is afwachten hoe oud je klasgenoten zijn, maar zullen vast wel genoeg leeftijdsgenoten zijn.

Waarom heb je uiteindelijk voor Florence gekozen? Ik las dat je twijfelde tussen Florence en Milaan?

florence 11
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 26-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Taalreis Italië - Pagina 2 Empty Re: Taalreis Italië

Bericht  Bliss zo 27 maa 2011 - 6:34

En wat betaal jij voor die twee weken?

Ik heb voor Florence gekozen, omdat het echt één van de mooiste steden van Italië moet zijn én omdat ze daar het mooiste en puurste Italiaans schijnen te spreken!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taalreis Italië - Pagina 2 Empty Re: Taalreis Italië

Bericht  florence 11 zo 27 maa 2011 - 8:03

In totaal 700 euro voor les en accomodatie. Jij dan?

Ik heb me opgegeven voor een beginners cursus, ben super nieuwsgierig hoe het niveau is en of ik het wat kan bijhouden. Nog paar maanden werken en dan mogen de italiaantjes hun borst nat maken!

florence 11
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 26-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Taalreis Italië - Pagina 2 Empty Re: Taalreis Italië

Bericht  Bliss zo 27 maa 2011 - 8:29

Oeh dat is goedkoper dan die van mij! Bij mij was het eigenlijk 780 euro, maar ivm hoogseizoen kwam er nog 50 euro per week bij, dus 880 in totaal! Heb dan wel het iets luxere appartement gekozen (er was ook een basic versie).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taalreis Italië - Pagina 2 Empty Re: Taalreis Italië

Bericht  luisa zo 27 maa 2011 - 23:22

Bliss schreef:En wat betaal jij voor die twee weken?

Ik heb voor Florence gekozen, omdat het echt één van de mooiste steden van Italië moet zijn én omdat ze daar het mooiste en puurste Italiaans schijnen te spreken!

Wel het puurste italiaans, maar niet het mooiste italiaans, maar goed smaken verschillen! Maar je zal toch gewoon het Italiaans leren, zonder het Toscaanse accent lijkt me zo.

Veel plezier, Florence is idd prachtig en ook de omgeving is zeer de moeite waard
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Taalreis Italië - Pagina 2 Empty Re: Taalreis Italië

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum