Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stroom in Italië?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Stroom in Italië? Empty Stroom in Italië?

Bericht  Droopy28 vr 16 maa 2012 - 8:41

Kun je in Italië --> Milaan gewoon je apparatuur opladen of heb je daarvoor een verloopstekker nodig?

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom in Italië? Empty Re: Stroom in Italië?

Bericht  Middleme vr 16 maa 2012 - 9:08

Bij mij weten gewone stekker
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom in Italië? Empty Re: Stroom in Italië?

Bericht  mzcharlotte vr 16 maa 2012 - 9:14

http://www.anwb.nl/bestemmingen/landeninformatie/vakantie/bestemmingIndex.html?btiId=BTI_7&themaId=BEST_P_23
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom in Italië? Empty Re: Stroom in Italië?

Bericht  Droopy28 vr 16 maa 2012 - 9:30

Thanks..

Ik ben echt een megaplanner.. ik zoek me ook suf naar welke bus ik moet hebben als ik daar land... naar het hotel.. kan het niet vinden.. arrghhh vakantiestress!!!!

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom in Italië? Empty Re: Stroom in Italië?

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 21:53

In Italië hebben ze andere stopcontacten!

Edit: namelijk altijd 2 gaatjes. Dingen met 3 pinnen aan de stekker passen dus niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom in Italië? Empty Re: Stroom in Italië?

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 22:15

Charlie schreef:In Italië hebben ze andere stopcontacten!

Edit: namelijk altijd 2 gaatjes. Dingen met 3 pinnen aan de stekker passen dus niet!

Maar wij hebben toch ook twee gaatjes?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom in Italië? Empty Re: Stroom in Italië?

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 22:54

Maura schreef:
Charlie schreef:In Italië hebben ze andere stopcontacten!

Edit: namelijk altijd 2 gaatjes. Dingen met 3 pinnen aan de stekker passen dus niet!

Maar wij hebben toch ook twee gaatjes?

Wij hebben toch veelal van die ronde stekkers? Ohja duf zitten inderdaad twee pinnen in. Maar die zijn dus rond en passen niet.

Ok hoe leg ik dit uit.

Alleen zulke smalle stekkers passen:

Stroom in Italië? CABLE-704_2

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom in Italië? Empty Re: Stroom in Italië?

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 22:59

Charlie schreef:
Maura schreef:
Charlie schreef:In Italië hebben ze andere stopcontacten!

Edit: namelijk altijd 2 gaatjes. Dingen met 3 pinnen aan de stekker passen dus niet!

Maar wij hebben toch ook twee gaatjes?

Wij hebben toch veelal van die ronde stekkers? Ohja duf zitten inderdaad twee pinnen in. Maar die zijn dus rond en passen niet.

Ok hoe leg ik dit uit.

Alleen zulke smalle stekkers passen:

Stroom in Italië? CABLE-704_2

Aha, dus als we een lamp meenemen naar Italië, dan hebben we daar iig licht. Maar als we onze smartphone willen opladen, dn zijn we met onze opladers nergens. Tssss!

Maar volgens mij noemen ze zulke stekkers toch ongeaard? En maken wij veelal gebruik van geaarde? Och, wat boeit het ook, onze opladers passen daar niet. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom in Italië? Empty Re: Stroom in Italië?

Bericht  TukTuk vr 16 maa 2012 - 23:03

Maura schreef:
Charlie schreef:
Maura schreef:
Charlie schreef:In Italië hebben ze andere stopcontacten!

Edit: namelijk altijd 2 gaatjes. Dingen met 3 pinnen aan de stekker passen dus niet!

Maar wij hebben toch ook twee gaatjes?

Wij hebben toch veelal van die ronde stekkers? Ohja duf zitten inderdaad twee pinnen in. Maar die zijn dus rond en passen niet.

Ok hoe leg ik dit uit.

Alleen zulke smalle stekkers passen:

Stroom in Italië? CABLE-704_2

Aha, dus als we een lamp meenemen naar Italië, dan hebben we daar iig licht. Maar als we onze smartphone willen opladen, dn zijn we met onze opladers nergens. Tssss!

Maar volgens mij noemen ze zulke stekkers toch ongeaard? En maken wij veelal gebruik van geaarde? Och, wat boeit het ook, onze opladers passen daar niet. Stroom in Italië? 561177
Welke opladers zijn dat dan? Want van alle telefoons die ik gehad heb, had geen enkel een ronde stekker smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom in Italië? Empty Re: Stroom in Italië?

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 23:05

AngelNyn schreef:Welke opladers zijn dat dan? Want van alle telefoons die ik gehad heb, had geen enkel een ronde stekker Stroom in Italië? 561177

Het gaat volgens mij om het geaarde deel. En onze opladers zijn volgens mij allemaal geaard. Want ook de oplader heeft een rond deel en daar zit het geaarde in. Twee van die ijzeren pinnetjes, naast de pinnetjes die in het stopcontact gaan.

Dit is de geaarde stekker in tegenstelling tot de afbeelding van Charlie die ongeaard is en volgens mij ziet onze oplader er ook zo uit, die twee pinnetjes dan, het geaarde deel.
Stroom in Italië? Images?q=tbn:ANd9GcT_dK7-FPZtPHdJ8cw9B_gXB9BsfZ2TWKVlpaZ20ts27qlx1-Ik

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom in Italië? Empty Re: Stroom in Italië?

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 23:11

Maura schreef:
AngelNyn schreef:Welke opladers zijn dat dan? Want van alle telefoons die ik gehad heb, had geen enkel een ronde stekker Stroom in Italië? 561177

Het gaat volgens mij om het geaarde deel. En onze opladers zijn volgens mij allemaal geaard. Want ook de oplader heeft een rond deel en daar zit het geaarde in. Twee van die ijzeren pinnetjes, naast de pinnetjes die in het stopcontact gaan.

Dit is de geaarde stekker in tegenstelling tot de afbeelding van Charlie die ongeaard is en volgens mij ziet onze oplader er ook zo uit, die twee pinnetjes dan, het geaarde deel.
Stroom in Italië? Images?q=tbn:ANd9GcT_dK7-FPZtPHdJ8cw9B_gXB9BsfZ2TWKVlpaZ20ts27qlx1-Ik

ja precies, die stekkers passen niet in Italie! Ik wist alleen niet dat het puur om een oplader ging. Mijn föhn heeft zo'n ronde stekker en elk jaar weer vergeet ik dat die niet past.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom in Italië? Empty Re: Stroom in Italië?

Bericht  TukTuk vr 16 maa 2012 - 23:12

Maura schreef:
AngelNyn schreef:Welke opladers zijn dat dan? Want van alle telefoons die ik gehad heb, had geen enkel een ronde stekker Stroom in Italië? 561177

Het gaat volgens mij om het geaarde deel. En onze opladers zijn volgens mij allemaal geaard. Want ook de oplader heeft een rond deel en daar zit het geaarde in. Twee van die ijzeren pinnetjes, naast de pinnetjes die in het stopcontact gaan.

Dit is de geaarde stekker in tegenstelling tot de afbeelding van Charlie die ongeaard is en volgens mij ziet onze oplader er ook zo uit, die twee pinnetjes dan, het geaarde deel.
Stroom in Italië? Images?q=tbn:ANd9GcT_dK7-FPZtPHdJ8cw9B_gXB9BsfZ2TWKVlpaZ20ts27qlx1-Ik

Maar volgens mij zijn stekkers van telefoonopladers nooit geaard? Heb hier de oplader van mijn Iphone en die is iig niet geaard , dat is gewoon deze stekker:
Stroom in Italië? 31vWlgcJUBL._SS400_
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom in Italië? Empty Re: Stroom in Italië?

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 23:13

Oeps, ik heb er een oplader van gemaakt... Het ging om apparatuur dat opgeladen moest worden en dat kan natuurlijk ook iets anders zijn dan enkel de telefoon. Stroom in Italië? 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom in Italië? Empty Re: Stroom in Italië?

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 23:15

Laat ik het er nu maar gewoon ophouden dat het zaterdag is en ehmz, nog vroeg? :P

Want mijn BB heeft ook geen geaarde stekker. Embarassed

Stroom in Italië? Images?q=tbn:ANd9GcQ8rqQxdh94jWG8sQ-SnlbhXCJd3GfcOxD_4Q6p67GukxkZxtgMug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom in Italië? Empty Re: Stroom in Italië?

Bericht  TukTuk vr 16 maa 2012 - 23:16

Maura schreef:Oeps, ik heb er een oplader van gemaakt... Het ging om apparatuur dat opgeladen moest worden en dat kan natuurlijk ook iets anders zijn dan enkel de telefoon. Stroom in Italië? 827601

Ahh ok:P Ja je had het echt over je smartphone, dus snapte al niet wat het probleem was :P Maar bijvoorbeeld bij een laptop heb je wel een probleem inderdaad!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom in Italië? Empty Re: Stroom in Italië?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum