Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

+49
Punk'd
Phileine
Arwyn
ShallY
Exogenesis
Zonnetje
ExpressoB
Taeda
Burn
Toet
Minx
Carra
Snirp
Viva
Bosjesvrouw
Suus
Silver
mzcharlotte
Lady4
Sarah1985
Le Chat Noir
Fortissimo
Stokstaartje
Dennenappel
Snoes
Luce
Caramba
Char1
Flower_L
Zora
Bacio
Razz
Bay
Jade
Ooh La La!
GeKKiE
Sanne
Tania
Chocoholic
luenca
Sam
Gizmo
Reeza
Tsjip
Bliss
Elliot
Caresses
sonly
Marin
53 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Sarah1985 vr 22 maa 2013 - 10:31

Ik hoopte altijd jong rond de 22/25 . Ik word in juni 28 Cry
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Lady4 vr 22 maa 2013 - 11:20

Ik ben nu 30 en hoop voor mijn 32e moeder te worden.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  mzcharlotte vr 22 maa 2013 - 20:29

Ik hoopte altijd op mijn 28e. En het zag er goed voor uit. Nu zie ik het niet eerder dan mijn 30e gebeuren.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Snoes vr 22 maa 2013 - 23:33

Pippa schreef:
Snoes schreef:Ik zei vroeger altijd dat ik jong moeder wilde worden, ten laatste op mijn 25ste en dat is gelukt!

Ik zei ook altijd dat ik voor mijn 25e mijn eerste kindje zou hebben, maar helaas kan ik die niet alleen krijgen.
De situatie moet er inderdaad naar zijn en je moet er samen voor kiezen natuurlijk. Maar dit zei ik altijd toen ik nog geen realistisch beeld had van zwanger worden haha.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Silver vr 22 maa 2013 - 23:40

Ik wou altijd jong moeder worden (voor mijn 30e klaar), maar de situatie moet er ook naar zijn. Ik ben 27 als ons eerste kindje geboren wordt. En aangezien ik een groot gezin wil (als dat mogelijk is) zal ik na mijn 30e klaar zijn.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Suus vr 22 maa 2013 - 23:43

Als alles goed blijft gaan zal ik over een half jaar, op mijn 32e, moeder worden. Voor mijzelf vind ik dat een prima leeftijd. Ik was er voor mijn 30e ook gewoon echt nog niet aan toe (en mijn man al helemaal niet). Ik heb nooit een hele sterkte kinderwens gehad, maar vorig jaar begon het toch wel te kriebelen. We waren toen bezig met het plannen van onze bruiloft, ik wilde in elk geval niet zwanger zijn tijdens die dag, ik wilde dan gewoon feest kunnen vieren en dat is gelukt Very Happy Twee maanden later zijn we gestopt met de anticonceptie en ik had het geluk dat ik heel snel zwanger raakte en nu ben ik supergelukkig! Ik vind het nog steeds superspannend, maar ik kijk er ook gigantisch naar uit. Maar eerder had het voor mij echt niet gehoeven.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Bosjesvrouw za 23 maa 2013 - 0:36

Ik ben nu 26 en hoop op m'n 27/28ste moeder te worden.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Viva za 23 maa 2013 - 0:39

Ik hoopte altijd voor mijn 25e moeder te worden. Dat is gelukt, wel iets vroeger weer dan de planning was
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Snirp za 23 maa 2013 - 0:39

Ik wilde altijd al jong kinderen (rond mijn 23e).
Nu ben ik 27, ga ik volgend jaar trouwen (dan ben ik 28) en hoop ik rond mijn 30e moeder te worden.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Carra za 23 maa 2013 - 0:43

Bliss schreef:Geen idee, het enige wat ik hoop is dat ik de kans krijg om (samen met een leuke man) uit te vinden of ik echt kinderen wil (en kan krijgen) voordat het te laat is.

Precies wat Blies zegt. Ik heb geen sterke kinderwens, maar denk dat die er, met de juiste man wel gaat komen. Dan hoop ik maar dat ik nog geen 40 ben als ik die man tegen kom.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Minx za 23 maa 2013 - 1:14

Ik hoop voor mijn 30ste ideaal zou zijn rond mijn 28ste maar ja wil eerst trouwen samenwonen e.d. En word over 3 weken 25 dus dat gaat waarschijnlijk niet lukken. Maar zeg nooit nooit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Toet za 23 maa 2013 - 1:19

Als ik moeder wil (en kan) worden lijkt rond de 30 me een prima leeftijd. Ik ben nu 22.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Burn za 23 maa 2013 - 6:05

Ik heb altijd gezegd dat ik hoopte om jong moeder te worden. In mijn ogen zou ik dan 22,23 zijn. Dit ga ik niet redden denk ik, ben nu 21.. Maar ik hoop toch wel voor m'n 30e m'n eerste kind te hebben..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Taeda za 23 maa 2013 - 8:44

Ik had twee jaar geleden al wel zwanger willen worden. We zijn er op mijn 23e verjaardag voor gegaan en ik hoop dus 24 te zijn wanneer ik voor het eerst moeder word.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  ExpressoB za 23 maa 2013 - 11:08

Ik heb niet echt een leeftijd(sgrens) in mijn hoofd. Ben er nog echt niet aan toe!
Heb sinds begin jan. geen relatie meer (na ruim 4jaar over) dus ja geen idee hoe mijn toekomst eruit ziet. Oh ja ben nu 28 (eind aug. word ik 29).
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Zonnetje za 23 maa 2013 - 12:27

Ik zei vroeger altijd dat ik rond de 30 moeder wilde worden en dat lijkt me nu nog steeds een mooie leeftijd. Ik ben nu 27, maar heb nog helemaal geen babykriebels. Ik heb eerder een beetje koudwatervrees. Je leven verandert er zo ontzettend door! Het lijkt me echt heel leuk, maar wel voor over een paar jaar pas.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Exogenesis za 23 maa 2013 - 22:20

*


Laatst aangepast door Exogenesis op ma 25 maa 2013 - 6:35; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  ShallY za 23 maa 2013 - 22:33

Wij zijn nu bezig voor een kindje en zitten sinds kort in de mm. Ik ben nu 28 maar hoop toch op mijn 29e moeder te worden.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Arwyn zo 24 maa 2013 - 3:45

Vroegâh was mijn ideaalplaatje altijd: rond m'n 24e trouwen, rond 26e 1e kindje en rond m'n 28e de tweede. Dat gaat sowieso al niet meer lukken, haha.
Ik wil wel voor m'n 30e moeder worden (of in ieder geval er voor gaan, of het ons gegund is is altijd afwachten natuurlijk).
Eigenlijk zou ik wel volgend jaar willen trouwen (dan ben ik 26/27) en een (half) jaar later er voor gaan.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 3:51

Ik dacht dat jij al moeder was, Arwyn Embarassed Ik verwar je vast met iemand anders, Arden ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Arwyn zo 24 maa 2013 - 4:22

Haha, dat denk ik wel.
Duurt nog wel even voor er hier een kindje is!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 5:12

Ik wilde voor mijn 30e moeder zijn. Mijn leven loopt wat anders en voor mijn 30e gaat niet meer lukken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Phileine zo 24 maa 2013 - 5:33

Moeilijk, eerder had ik de leeftijd die ik nu heb ongeveer in gedachten, maar dat gaat hem op korte termijn niet worden. Als ik klaar ben met mijn studie, dan ben ik 29. Het liefst wil ik ook nog wel een poosje werken en dan misschien ervoor gaan. Het scheelt dat ik niet droom van een groot gezin. Maar ik denk dat rond de 30/31 dan wel een mooie leeftijd is en misschien dan ook wel het goede moment.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Punk'd zo 24 maa 2013 - 6:11

Ik zou op mijn 28e moeder willen zijn van de eerste. Mijn vriend en ik willen graag een leeftijdsverschil van 4/5 jaar tussen onze kinderen (mochten we er 2 kunnen krijgen). En ik wil op mijn 35e het liefste wel klaar zijn.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  pluisie zo 24 maa 2013 - 6:19

Ik ben nu 28 en hoop dat ik ook nog 28 ben als ik zwanger ben en 29 als ik ga bevallen. n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 3079029344
pluisie
pluisie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 39
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum