Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zit er volledig doorheen

+13
M-G
shadow
Floor
Kruidkoek
Highway
Dikkie Dik
madie1987
Parel
meisjesmama
Happy
Pink!
nillis
Julia
17 plaatsers

Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Julia do 21 maa 2013 - 20:34

Onze zoon B is 2.5 week geleden geboren en het gaat eigenlijk helemaal niet goed. Hij begon op dag
twee al met erg veel huilen. Met name s avonds en s nachts. En dan niet gewoon huilen maar echt gillen
vd pijn. Hij wist van gekkigheid niet meer wat hij met zijn lichaampje aan moest.
Dit is elke dag erger geworden. Ondertussen zijn we een dikke week geleden al begonnen met koemelk vrije melk omdat hij precies dezelfde symptomen als zijn zus vertoonde. Zij had ook een kma. Dit loste
het probleem helaas niet op. Hij kan geen seconde plat worden gelegd of hij begint te gillen vd pijn. Hij slikt ook de hele dag en zo heeft hij nog veel meer symptomen van een verborgen reflux. Hij krijgt nu sinds maandag Nexium, voorgeschreven door de ha. En over 2.5 week hebben we een afspraak met de ka. De nexium lijkt nog niet echt te werken. Verder doen we alles om hem te helpen. Bed schuin, lang rechtop houden, jbpm geprobeerd en ga maar door.
Mijn man en ik slapen in diensten, kunnen niet tegelijk slapen omdat er altijd iemand wakker moet zijn om hem overeind te houden.
Slaap dus al twee weken amper, slaap op de bank en mijn kind krijst het uit vd pijn. Voel me zo ontzettend rot dat ik soms bang ben om zelf depressief te worden. Mijn man gaat maandag weer aan het werk en kijk er ontzettend tegenop. Ik zit dan met een peuter die dingen wil ondernemen en en baby die ik maar de hele dag in de draagdoek ga doen.
Sorry voor mijn lange verhaal. Zit er ff flink doorheen.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 20:38

Wat een moeilijke situatie zeg Ik zit er volledig doorheen 1371890812 Ik herken je gevoel, maar gelukkig was 't bij ons de oudste die zoveel gehuild heeft en had ik er niet nog een kindje bij. Heb je mensen in je omgeving die je (de eerste dagen dat je alleen bent) kunnen helpen? Even met de oudste naar buiten zodat die ook even exclusieve aandacht heeft, of even bij de baby kunnen blijven zodat jij even je volledige aandacht voor de oudste hebt. En dat huishouden komt wel weer. Ik heb hier toen ook heel lang het absolute hoognodige gedaan.


Laatst aangepast door Rejoy. op do 21 maa 2013 - 22:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  nillis do 21 maa 2013 - 20:39

Ik zit er volledig doorheen 699888 Ik zit er volledig doorheen 699888 Ik zit er volledig doorheen 699888 Ik zit er volledig doorheen 699888

Mijn ervaring met nexium is dat het echt even tijd nodig heeft voordat het werkt. T kreeg het rond 7 weken voorgeschreven en vanaf 12 weken was ze een heel ander meisje. Heel veel sterkte en trek op tijd aan de bel voor hulp. Als je vriend weer gaat werken zijn er dan oma's in de buurt of vriendinnen die je kunnen ondersteunen. Veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Pink! do 21 maa 2013 - 20:41

Ik heb verder geen ervaring maar wil je wel even een dikke hug geven!
Heftig hoor als je kindje zoveel huilt en je weet dat hij pijn heeft.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Happy do 21 maa 2013 - 20:58

Bij mijn zoontje was Enfamil dé oplossing. Maar daar zit koemelk in, weet je zeker dat hij kma heeft?
Wat ontzettend naar zeg!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  meisjesmama do 21 maa 2013 - 21:11

Wat heftig zeg!! Kan je niet eerder bij de ka terecht??
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Parel do 21 maa 2013 - 21:11

Nexium werkte hier niet, losec wel.
Ik heb met spoed toen de kinderarts gebeld dat ik eerder langs wilde komen en andere medicatie wilde.

Je wordt er ontzettend moedeloos van! Heel veel sterkte, gewoon aan de bel trekken!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  madie1987 do 21 maa 2013 - 22:20

Julia schreef:Onze zoon B is 2.5 week geleden geboren en het gaat eigenlijk helemaal niet goed. Hij begon op dag
twee al met erg veel huilen. Met name s avonds en s nachts. En dan niet gewoon huilen maar echt gillen
vd pijn. Hij wist van gekkigheid niet meer wat hij met zijn lichaampje aan moest.
Dit is elke dag erger geworden. Ondertussen zijn we een dikke week geleden al begonnen met koemelk vrije melk omdat hij precies dezelfde symptomen als zijn zus vertoonde. Zij had ook een kma. Dit loste
het probleem helaas niet op. Hij kan geen seconde plat worden gelegd of hij begint te gillen vd pijn. Hij slikt ook de hele dag en zo heeft hij nog veel meer symptomen van een verborgen reflux. Hij krijgt nu sinds maandag Nexium, voorgeschreven door de ha. En over 2.5 week hebben we een afspraak met de ka. De nexium lijkt nog niet echt te werken. Verder doen we alles om hem te helpen. Bed schuin, lang rechtop houden, jbpm geprobeerd en ga maar door.
Mijn man en ik slapen in diensten, kunnen niet tegelijk slapen omdat er altijd iemand wakker moet zijn om hem overeind te houden.
Slaap dus al twee weken amper, slaap op de bank en mijn kind krijst het uit vd pijn. Voel me zo ontzettend rot dat ik soms bang ben om zelf depressief te worden. Mijn man gaat maandag weer aan het werk en kijk er ontzettend tegenop. Ik zit dan met een peuter die dingen wil ondernemen en en baby die ik maar de hele dag in de draagdoek ga doen.
Sorry voor mijn lange verhaal. Zit er ff flink doorheen.

Herkenbaar...Hier ook kma en ernstige reflux. Medicatie voor reflux sloeg hier na ong twee weken pas aan. Ik droeg en draag ook veel in draagdoek (dochter nu 3 mnd.) Ik heb door veel slaapgebrek (10 weken amper geslapen) ook tegen een depressie aangezeten. Maar ik heb de boel geaccepteerd zoals die was en dat hielp al wat. Ook loopt hier nog een dreumes rond. Uiteindelijk gaat het beter.. Succes!

madie1987
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 21-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Dikkie Dik do 21 maa 2013 - 23:41

Wat ontzettend rot om te lezen. Onze dochter is ook erg onrustig, maar zodra we haar inbakeren of in haar inbakerslaapzakje doen is die onrust over. Ik zou het iedereen willen aanraden. Het is wel even doorzetten, maar de resultaten zijn er echt. Ze slaapt zo 3,4 uur overdag na een voeding en komt in de nacht nog maar 1 keer en daar zit zo wel eens 5 5,5 uur tussen. Je biedt net zoals bij een draagdoek je kindje geborgenheid alleen heb je echt je handen vrij. Sterkte...
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Highway vr 22 maa 2013 - 1:45

Dikkie Dik schreef:Wat ontzettend rot om te lezen. Onze dochter is ook erg onrustig, maar zodra we haar inbakeren of in haar inbakerslaapzakje doen is die onrust over. Ik zou het iedereen willen aanraden. Het is wel even doorzetten, maar de resultaten zijn er echt. Ze slaapt zo 3,4 uur overdag na een voeding en komt in de nacht nog maar 1 keer en daar zit zo wel eens 5 5,5 uur tussen. Je biedt net zoals bij een draagdoek je kindje geborgenheid alleen heb je echt je handen vrij. Sterkte...

Ik doe dat nu ook bij S, helpt bij ons in ieder geval een half uurtje (dan gaat ze toch weer overstuur) en ik ga nu ook een draagdoek regelen. As je dit nog niet doet zou ik het inderdaad proberen. Rot trouwens om je kindje zo te zien huilen, heel veel sterkte..
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Julia vr 22 maa 2013 - 2:03

Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties. Dat helpt echt een beetje.
@madie1987; Dat klinkt idd als een vergelijkbare situatie. Naar dat je tegen een depressie hebt aangezeten zeg. Al kan ik het me heel goed voorstellen na 10! weken. Waardoor is het huilen uiteindelijk minder geworden? Door de medicatie?Mag ik vragen welke medicatie jullie gebruiken?

@parel; We gebruiken de nexium nog maar zo kort dat ik liever nog niet wissel. Al zegt mijn gevoel natuurlijk wel dat ik NU die ka wil bellen dat ze me moeten helpen. Ik ben alleen bang dat ze dan aangeven dat we dit nog langer moeten proberen. Wel heel fijn dat bij jullie de losec geholpen heeft! Zag je echt veel verandering toen het werkte?

@Nilis; Wat duurde dat bij jullie lang voordat het werkte zeg. Mijn ha gaf aan dat we snel verandering zouden moeten zien en dat zien we nog niet/nauwelijks.Werd er al moedeloos van.

@meisjesmama; Misschien wel, maar dan moet het echt een spoed situatie zijn. En dat zullen ze het denk ik niet vinden omdat hij al medicatie krijgt. Ook al kan hij geen seconde vd dag alleen slapen.

@ Happy; We vermoeden van wel. Ik durf na een week nog niet van die voeding af.

@ Rejoy; Ja gelukkig hebben we wel lieve mensen om ons heen. Ik vind het alleen heel moeilijk om B alleen te laten met andere mensen omdat hij zoveel huilt. En dat is nou juist wat er moet gebeuren, willen we af en toe weer iets slaap hebben. Je hebt gelijk over het huishouden. Al vind ik dat wel heel moeilijk haha.

Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Kruidkoek vr 22 maa 2013 - 5:32

Jeetje wat vervelend zeg, ik herken veel dingen in je verhaal, vooral dat echte gillen (van de pijn) en niet plat willen liggen.
Mijn vriend en ik wisselden elkaar ook af, zodat de ander dan even kon "slapen"
Onze zoon ligt nu voor de 3e keer in het ziekenhuis, eerst een paar dagen, daarna een week en nu al ruim een week.
Bij hem is zware reflux vastgesteld, hij krijgt 2x per dag Nexium omdat hij bij 1x per dag klachten bleef houden. Daarnaast is hij waarschijnlijk ontzettend allergisch voor koemelk/eiwit en lactose dus hij krijgt nu Nutramigen AA en we zien echt verbetering. Hij heeft nog wel krampjes maar na een flinke scheet en poepluier is dat klaar en hij gilt veel minder, is nu meer huilen maar laat zich beter troosten. De kinderartsen vinden hem nog geen "ontspannen/tevreden baby" en willen hem niet weer te vroeg naar huis sturen dus hij moet het weekend sowieso nog blijven.
Hebben ze bij jou in het ziekenhuis toevallig ook het huilbabyprotocol? Als ze dat hebben zou ik daar gebruik van maken.
Natuurlijk is het niet leuk als je kindje in het ziekenhuis ligt maar de weinige slaap en de onmacht om je kindje niet van zijn/haar pijn af te kunnen helpen is echt slopend. Je kan daar heel gespannen van worden waardoor je baby dat aanvoelt en ook gespannen wordt en dus gaat huilen waardoor je in een vicieuze cirkel komt. Door een opname kan deze doorbroken worden.

Tussen de ziekenhuisopnamens/onderzoeken in zijn wij met hem naar een hele goede baby osteopaat geweest (je wordt zo radeloos dat je alles wel wil proberen) en die heeft bij K het Kiss syndroom vast gesteld.
Hij is nu 2x behandeld en we zien echt verschil, K was heel strak/verstijfd in zijn nek en schouders wat hem oijn deed, het was ook standaard krijsen als we hem een romper/truitje over zijn hoofd aan of uit deden waardoor zijn nekje dus iets moest buigen. Dat is nu echt stukken minder, dus misschien dat de osteopaat jullie ook kan helpen?

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 5:48

Als een kindje reflux heeft mag je niet zomaar inbakeren. Altijd eerst even overleggen!
Verder kan ik je geen tips geven, ik weet hoe je je voelt.
Als je er niet meer tegen kan of in alle staten bent: Loop dan even weg. Of ga naar de huisarts. Hier heeft de huisarts ons toen echt goed geholpen. Ze begreep ons. Dat was zooooo fijn! En ik zou inderdaad het Zh bellen en vragen of je niet ergens tussendoor kan dat dit niet uit te houden is. Desnoods via je huisarts. Desnoods zet je je verhaal op papier en geef je dat aan je huisarts als je bang bent dingen te vergeten ofzo.

Sterkte! Hopelijk krijgen jullie snel wat meer rust.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  madie1987 vr 22 maa 2013 - 6:02

Julia schreef:Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties. Dat helpt echt een beetje.
@madie1987; Dat klinkt idd als een vergelijkbare situatie. Naar dat je tegen een depressie hebt aangezeten zeg. Al kan ik het me heel goed voorstellen na 10! weken. Waardoor is het huilen uiteindelijk minder geworden? Door de medicatie?Mag ik vragen welke medicatie jullie gebruiken?

@parel; We gebruiken de nexium nog maar zo kort dat ik liever nog niet wissel. Al zegt mijn gevoel natuurlijk wel dat ik NU die ka wil bellen dat ze me moeten helpen. Ik ben alleen bang dat ze dan aangeven dat we dit nog langer moeten proberen. Wel heel fijn dat bij jullie de losec geholpen heeft! Zag je echt veel verandering toen het werkte?

@Nilis; Wat duurde dat bij jullie lang voordat het werkte zeg. Mijn ha gaf aan dat we snel verandering zouden moeten zien en dat zien we nog niet/nauwelijks.Werd er al moedeloos van.

@meisjesmama; Misschien wel, maar dan moet het echt een spoed situatie zijn. En dat zullen ze het denk ik niet vinden omdat hij al medicatie krijgt. Ook al kan hij geen seconde vd dag alleen slapen.

@ Happy; We vermoeden van wel. Ik durf na een week nog niet van die voeding af.

@ Rejoy; Ja gelukkig hebben we wel lieve mensen om ons heen. Ik vind het alleen heel moeilijk om B alleen te laten met andere mensen omdat hij zoveel huilt. En dat is nou juist wat er moet gebeuren, willen we af en toe weer iets slaap hebben. Je hebt gelijk over het huishouden. Al vind ik dat wel heel moeilijk haha.


We startten met motilium en 1 week later kreeg ze er zantac bij. De pijn na het spugen nam vijwel gelijk af. Na een kmv dieet van mij erbij zagen we binnen 2 weken resultaat. Het huilen werd minder door medicatie en kmv dieet van mij. Ook zaten wij in een vicieuze circkel door het vele huilen. Hierdoor duurde het wel nog ff voor ze beter sliep en echt in bed ipv draagdoek/in onze armen etc. Wij bakeren haar al vanaf het begin in, ook al heeft ze erge reflux.

madie1987
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 21-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Floor vr 22 maa 2013 - 8:23

Wat vervelend dat het zo gaat. Ik herken het wel. Wij kwamen helaas pas na 5 maanden achter wat er mis was en waarom hij zoveel huilde/krijste.
De nexium duurde hier een week of 2 voordat we echt verbetering gingen zien, de slokdarm was zo geïrriteerd dat het echt tijd nodig had om te genezen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  shadow vr 22 maa 2013 - 10:13

Jeetje dat moet heftig zijn voor jullie. Misschien een stomme vraag maar hoe slaapt hij in de maxicosi? Ik kreeg toendertijd het advies om eventueel het eerste gedeelte van de nacht het kindje te laten slapen in de maxicosi als dit voor het kindje beter voelde. Het is zeker niet ideaal maar kan je wel net even dat moment rust gunnen want je als ik het zo te lezen hard nodig hebt.

Zolang je dit geen uren en uren per dag doet is het niet erg. Eventueel overdag in een draagdoek, heb je dat al geprobeerd?

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 11:09

Onze dochter had ernstige KMA en verborgen reflux.
Zij is, omdat ze constant huilde, afviel en bloed in haar ontlasting had toen ze 3 weken was opgenomen in het ziekenhuis. We hebben echt aangedrongen op een spoedafspraak bij de kinderarts.
Daar kreeg ze Motilium voorgeschreven tegen de reflux en Neocate voeding. Haar ontlasting veranderde heel snel en ze had ook veel minder krampjes. We zagen haar in een paar dagen echt veranderen.
Uiteindelijk bleek alleen Motilium niet genoeg te helpen en kreeg ze ook nog Zantac voorgeschreven. Hierna ging het alleen maar beter met haar.

Ik zeg niet dat jullie zoon hetzelfde heeft, maar als hij zo ontzettend huilt, zou ik echt op m'n strepen gaan staan en op hele korte termijn een afspraak willen met de kinderarts.

Sterkte! Hopelijk hebben jullie gauw een oplossing!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 11:09

shadow schreef:Jeetje dat moet heftig zijn voor jullie. Misschien een stomme vraag maar hoe slaapt hij in de maxicosi? Ik kreeg toendertijd het advies om eventueel het eerste gedeelte van de nacht het kindje te laten slapen in de maxicosi als dit voor het kindje beter voelde. Het is zeker niet ideaal maar kan je wel net even dat moment rust gunnen want je als ik het zo te lezen hard nodig hebt.

Zolang je dit geen uren en uren per dag doet is het niet erg. Eventueel overdag in een draagdoek, heb je dat al geprobeerd?

Onze dochter sliep ook beter in de maxicosi en wij daardoor ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  M-G vr 22 maa 2013 - 12:01

Geen herkenning of tips maar wel een hug. Hopelijk komt er snel verbetering!
Lijkt me verschrikkelijk om je kleine meid zo'n pijn te zien en horen hebben.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Julia vr 29 maa 2013 - 20:22

Even een update. Tot gisteren zagen we erg weinig verschil. Uiteindelijk met een spoedafspraak gisteren bij de ka terecht gekomen.
B krijgt nu naast de nexium ook motilium. Verder stappen we van de nutramigen over op de friso allergy care. Volgens de ka is dat eigenlijk bijna het laatste wat we kunnen doen. Daarna zou het een week opname worden. Dan gaan ze stoppen met alle voeding en medicatie en kijken wat er gebeurd.
Pff wat een heftige tijd. Ik word er erg moedeloos van als ik bedenk dat we dit misschien niet kunnen oplossen en dit nog maanden gaat duren. Elke dag voelt al als te lang.
Ik typ overigens op mijn tel, hopelijk komt dit er een beetje leesbaar te staan.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Pompoen vr 29 maa 2013 - 20:28

Ik vind het echt ontzettend naar voor jullie Julia, maar probeer hoop te putten uit dat er nu wel écht iets gebeurd. Ze gaan jullie niet maar laten zwemmen, je staat er niet helemaal alleen voor! Ontzettend naar om je kindje zo te zien, ik snap dat je elke dag er eentje te lang vind. Ik hoop dan ook echt dat het niet lang meer duurt voor jullie verbetering gaan zien!
Dikke knuffel voor jou en je hele gezinnetje!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Luce vr 29 maa 2013 - 20:39

Julia, kan het ook niet ergens een blokkade zijn in de rug, nek, schedel? Dan doet neerleggen namelijk ook zeer!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Bluestar vr 29 maa 2013 - 20:43

Jeetje wat heftig zeg. Heel veel sterkte!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Sun88 vr 29 maa 2013 - 21:01

Heel veel herkenning, elke dag is te lang, ik ken het gevoel. Gelukkig worden jullie serieus genomen. Hopelijk wordt het snel opgelost voor jullie kleintje, want je hart breekt natuurlijk als je hem zo ziet. Heel veel sterkte, en tegen mij werd ook gezegd, het gaat over ooit, en toen dacht ik, hoe lang moeten we daar nog op wachten, maar echt het wordt beter, al helemaal als er een oorzaak wordt gevonden.

Heel veel sterkte!
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er volledig doorheen Empty Re: Ik zit er volledig doorheen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum