Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zit er echt een beetje doorheen :(

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ik zit er echt een beetje doorheen :( Empty Ik zit er echt een beetje doorheen :(

Bericht  PluDan vr 5 aug 2011 - 7:32

Ik zit er echt een beetje doorheen, weet niet wat ik er hier mee wil, maar wil het gewoon even kort, maar krachtig kwijt.

Ten eerste loopt de relatie met mijn ouders en broertje niet erg lekker. Eigenlijk al jaren niet en dat begint mij nu een beetje op te breken merk ik. Ik woon op mijzelf, maar daardoor vind ik het erg moeilijk om mensen bij mij thuis uit te nodigen, ik ben bang dat het niet goed genoeg is. Alleen bij het idee al krijg ik het spaans benauwd, dus kap ik iedere afspraak die ik maak maar af.

Momenteel moet ik veel werken, waardoor ik savonds helemaal kapot ben en echt niet de leukste ben, en op het werk zijn er dingen aan de hand, waar het grote deel van ons team last van heeft, waar maar geen oplossing voor komt waar het hele team last van heeft.

Afgelopen week zijn we op een haar na ontsnapt aan een ongeluk, waardoor een ongeluk van 2 jaar geleden weer naar boven komt.

Vandaag ben ik op het werk in tranen uitgebarsten omdat ik het op dit moment even niet meer aan kan.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er echt een beetje doorheen :( Empty Re: Ik zit er echt een beetje doorheen :(

Bericht  Lavendel vr 5 aug 2011 - 7:37

Ik kan je eigenlijk geen raad geven, het is zo persoonlijk. Alles valt nu even samen en dat is zwaar. Ben je het gesprek thuis en op je werk wel eens aangegaan? Hoe reageerden ze erop? En over het laatste, praat erover! Anders verwerk je het niet.
hug
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er echt een beetje doorheen :( Empty Re: Ik zit er echt een beetje doorheen :(

Bericht  ExpressoB vr 5 aug 2011 - 8:00

Vervelend joh, vaak komt dan alles tegelijk (naar boven). Probeer jezelf een beetje op te peppen.
Ja en het ff eruit gooien allemaal...
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er echt een beetje doorheen :( Empty Re: Ik zit er echt een beetje doorheen :(

Bericht  PluDan vr 5 aug 2011 - 8:09

Ach, ik ben thuis al zo vaak het gesprek aan gegaan, maar het heeft gewoon geen enkele zin. Het resulteert zich in dat ik me dan weer eens rot voel en de rest niet. Ik kan niet veel goeds doen, kan mijn ei niet kwijt, want hun hebben het altijd erger, dat soort dingen. Hoe erg in mijn best ook doe, wat me heel onzeker en verdrietig maakt.
Gelukkig kan ik wel heel erg goed met de ouders van mijn vriend, maar het steekt me soms enorm dat hun gezin het wel zo leuk en gezellig met elkaar heeft en dat ik dat gewoon niet heb.
Op mijn werk heeft het momenteel ook geen zin, want ze zijn ermee bezig, al duurt het wel heel erg lang.
Soms weet ik het gewoon allemaal even niet meer.... Cry .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit er echt een beetje doorheen :( Empty Re: Ik zit er echt een beetje doorheen :(

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum