Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Angst geen baan te vinden

2 plaatsers

Ga naar beneden

Angst geen baan te vinden Empty Angst geen baan te vinden

Bericht  Jilke do 21 maa 2013 - 5:08

Sinds mijn werk failliet is 3 wkn terug ben ik aan het solliciteren, maar word overal afgewezen ivm niet de goede papieren of geen ervaring. Heb intussen al 30 brieven gestuurd, maar ben bang dat als het zo doorgaat ik niks heb als mijn ww afloopt. Over 5 mnd is het daarmee gedaan namelijk. Recht op bijstand heb ik in het uiterste geval niet, maar heb echt inkomen nodig dan.

Is die angst herkenbaar?

Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Angst geen baan te vinden Empty Re: Angst geen baan te vinden

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 5:57

Wat rot dat je je zo voelt en ook herkenbaar. Maar 30 brieven is niet zoveel tegenwoordig... Over het algemeen hoor ik iedereen om me heen dat ze tussen de 60 en 100 brieven hebben gestuurd. Waarom zou je in het uiterste geval geen recht hebben op bijstand? Uiteindelijk ga je ergens uitgenodigd worden en vind je een baan. Vertrouw daar op, want iedereen die werkloos is, gaat zo denken naarmate de tijd verstrijkt.

Gast
Gast

Bericht  Punk'd do 21 maa 2013 - 9:53

Ik ken het niet. Gewoon blijven sturen hoe vervelend die afwijzingen ook zijn. Een vriendin van mij heeft vandaag ineens een baan gekregen terwijl ze echt dacht dat het niet meer ging lukken. En ik had mijn baan ook echt ineens. Het kan zomaar op je pad komen. Ik zou echt proberen optimistisch te blijven hoe moeilijk dat ook is.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven