Angst geen baan te vinden
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Angst geen baan te vinden
Sinds mijn werk failliet is 3 wkn terug ben ik aan het solliciteren, maar word overal afgewezen ivm niet de goede papieren of geen ervaring. Heb intussen al 30 brieven gestuurd, maar ben bang dat als het zo doorgaat ik niks heb als mijn ww afloopt. Over 5 mnd is het daarmee gedaan namelijk. Recht op bijstand heb ik in het uiterste geval niet, maar heb echt inkomen nodig dan.
Is die angst herkenbaar?
Is die angst herkenbaar?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Angst geen baan te vinden
Wat rot dat je je zo voelt en ook herkenbaar. Maar 30 brieven is niet zoveel tegenwoordig... Over het algemeen hoor ik iedereen om me heen dat ze tussen de 60 en 100 brieven hebben gestuurd. Waarom zou je in het uiterste geval geen recht hebben op bijstand? Uiteindelijk ga je ergens uitgenodigd worden en vind je een baan. Vertrouw daar op, want iedereen die werkloos is, gaat zo denken naarmate de tijd verstrijkt.
Gast- Gast
Re: Angst geen baan te vinden
Ik ken het niet. Gewoon blijven sturen hoe vervelend die afwijzingen ook zijn. Een vriendin van mij heeft vandaag ineens een baan gekregen terwijl ze echt dacht dat het niet meer ging lukken. En ik had mijn baan ook echt ineens. Het kan zomaar op je pad komen. Ik zou echt proberen optimistisch te blijven hoe moeilijk dat ook is.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Soortgelijke onderwerpen
» Tips vinden baan? / Hoe baan gevonden?
» Hoogopgeleid maar toch moeite met het vinden van een baan?
» Kan geen leuke kleren vinden
» Kan geen nr vinden van Vodafone. Iemand?
» 'Ouders hoeven geen gehoorzaam kind' - Wat vinden jullie?
» Hoogopgeleid maar toch moeite met het vinden van een baan?
» Kan geen leuke kleren vinden
» Kan geen nr vinden van Vodafone. Iemand?
» 'Ouders hoeven geen gehoorzaam kind' - Wat vinden jullie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: