Kan geen nr vinden van Vodafone. Iemand?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kan geen nr vinden van Vodafone. Iemand?
Wil ze bellen, maar ik kan geen nr vinden.
Heb het al, wat een gezoek zeg en nou even kijken welke ik moet hebben om een nr te laten blokkeren.
Heb het al, wat een gezoek zeg en nou even kijken welke ik moet hebben om een nr te laten blokkeren.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 16 feb 2011 - 21:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Kan geen nr vinden van Vodafone. Iemand?
Nou dat schiet ook niet op zeg, want onder alle onderwerpen val ik niet. Dan maar gewoon een nr bellen en dan word ik misschien doorgeschakeld.
Gast- Gast
Er staat dat als je 1200 belt dat het gratis is als je een abonnement hebt en dat heb ik. Hoor ik dat het 25 ct per minuut kost WTF!
Gast- Gast
Wat een kloteservice zeg. Hoor ik nrs waaruit ik kan kiezen, kies ik en dan word er gezegd dat er niks is ingevoerd! Ook toets ik 1x het nr en dan zie ik het 2x.
Gast- Gast
Net als Mobistar. Ook al zo'n klote service.
https://www.youtube.com/watch?v=oYJenZ1nBx0
https://www.youtube.com/watch?v=oYJenZ1nBx0
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Succes, ze hebben echt de vreselijkste klantenservice die ik ooit heb moeten bellen.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Nou ik vond het reuze mee vallen, gewoon een man die normaal sprak. Wat is er dan zo erg aan?
Dit was de 1e keer dat ik ze moest bellen.
Dit was de 1e keer dat ik ze moest bellen.
Gast- Gast
CarribeanLover, je bent echt te grappig gewoon.
Eerst loop je te miepen en te zeuren over wat voor vreselijke klantenservice het is, en als er iemand is die het vervolgens met je eens is, draai je als een blad aan de boom Het kan toch zijn geweest dat Mari een ander persoon aan de telefoon heeft gehad, die wel vreselijk was.
Eerst loop je te miepen en te zeuren over wat voor vreselijke klantenservice het is, en als er iemand is die het vervolgens met je eens is, draai je als een blad aan de boom Het kan toch zijn geweest dat Mari een ander persoon aan de telefoon heeft gehad, die wel vreselijk was.
Gast- Gast
Mari schreef:Succes, ze hebben echt de vreselijkste klantenservice die ik ooit heb moeten bellen.
Haha, waarom vind je dat? Ik heb een tijd gewerkt bij Vodafone en moest ook regelmatig contact hebben met de klantenservice en soms verbaasde ik me idd over de uitspraken van de medewerkers die ik aan de lijn kreeg. Gewoon onnadenkend; teveel in het script vastgebeten leek het wel.
Gast- Gast
Guattari schreef:Mari schreef:Succes, ze hebben echt de vreselijkste klantenservice die ik ooit heb moeten bellen.
Haha, waarom vind je dat? Ik heb een tijd gewerkt bij Vodafone en moest ook regelmatig contact hebben met de klantenservice en soms verbaasde ik me idd over de uitspraken van de medewerkers die ik aan de lijn kreeg. Gewoon onnadenkend; teveel in het script vastgebeten leek het wel.
Moesten iets voor het werk regelen, collega en ik, en we werden maandenlang van het kastje naar de muur gestuurd en ontzettend lang in de wacht gezet constant. Op den duur is het gelukkig opgelost maar het had veel sneller gekunt. En geloof me ik heb geduld en probeer altijd vrolijk te klinken (dan wordt je toch beter geholpen) maar ergens is een grens.
De ergste keer was trouwens bij neckerman bedenk ik me net ik heb daar 52!!!! minuten in de wacht gestaan. Bij vodafone was het ''gelukkig'' maar 20 minuten.
Denk dat het probleem bij vodafone is dat ze niet precies weten wie je nodig hebt voor je probleem.
Laatst aangepast door Mari op do 17 feb 2011 - 1:23; in totaal 1 keer bewerkt
Mari- Prater
Brennuss schreef:CarribeanLover, je bent echt te grappig gewoon.
Ik heb het woord ''vreselijk'' niet gehoord dus dat lul je ter plekke. Ik zag gewoon dat ik hem mee viel vallen da's alles!
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Wat een kloteservice zeg. Hoor ik nrs waaruit ik kan kiezen, kies ik en dan word er gezegd dat er niks is ingevoerd! Ook toets ik 1x het nr en dan zie ik het 2x.
Nee geen vreselijk alleen kloteservice.
Mari- Prater
Mari schreef:Caribbeanlover schreef:Wat een kloteservice zeg. Hoor ik nrs waaruit ik kan kiezen, kies ik en dan word er gezegd dat er niks is ingevoerd! Ook toets ik 1x het nr en dan zie ik het 2x.
Nee geen vreselijk alleen kloteservice.
Ik snap jou echt niet eerst is het een kloteservice, dan valt hem mee?
Mari- Prater
Zucht dat ik niks kon invoeren etc staat toch los van het feit hoe iemand mij ter woord heeft gestaan! Moeilijk he iets begrijpen!
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Zucht dat ik niks kon invoeren etc staat toch los van het feit hoe iemand mij ter woord heeft gestaan! Moeilijk he iets begrijpen!
Begrijp jij wel iets van jezelf?
Mari- Prater
Caribbeanlover schreef:Zucht dat ik niks kon invoeren etc staat toch los van het feit hoe iemand mij ter woord heeft gestaan! Moeilijk he iets begrijpen!
Djeeeees, je lult echt ter plekke. Je weet toch
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Mari schreef:Guattari schreef:Mari schreef:Succes, ze hebben echt de vreselijkste klantenservice die ik ooit heb moeten bellen.
Moesten iets voor het werk regelen, collega en ik, en we werden maandenlang van het kastje naar de muur gestuurd en ontzettend lang in de wacht gezet constant. Op den duur is het gelukkig opgelost maar het had veel sneller gekunt. En geloof me ik heb geduld en probeer altijd vrolijk te klinken (dan wordt je toch beter geholpen) maar ergens is een grens.
De ergste keer was trouwens bij neckerman bedenk ik me net ik heb daar 52!!!! minuten in de wacht gestaan. Bij vodafone was het ''gelukkig'' maar 20 minuten.
Denk dat het probleem bij vodafone is dat ze niet precies weten wie je nodig hebt voor je probleem.
Dat is idd wel frustrerend. Ik had een intern nummer, dus die wachttijden had ik alleen als ik met een vaste lijn belde. Er zitten daar veel studenten en het verloop is groot; de trainingen zijn dus ook niet meer wat ze zijn geweest, omdat dit domweg de investering niet meer waard is (waar jij als klant natuurlijk geen boodschap aan hebt). Wel fijn dat uiteindelijk je probleem is opgelost, ook al was het veel tijdrovender dan gehoopt.
@CL: wat vaag dat je geen goede keuze kon maken. Ik heb dat alleen als ik met een vaste lijn bel vanaf mijn werk en dan bij ieder willekeurig keuzemenu van een klantenservice.
Gast- Gast
Mari schreef:Caribbeanlover schreef:Zucht dat ik niks kon invoeren etc staat toch los van het feit hoe iemand mij ter woord heeft gestaan! Moeilijk he iets begrijpen!
Begrijp jij wel iets van jezelf?
Dat vraag ik me ook wel eens af eigenlijk...
Ik begrijp namelijk niets van je...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Nou ik begrijp heel veel dingen, maar hoe jij iets beschrijft, of omschrijft (what ever) is soms erg moeilijk te begrijpen..
Vandaar vaak vreemde reacties?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Angst geen baan te vinden
» Huh? Vodafone...
» Bereikbaarheid Vodafone
» kan iemand me helpen met t vinden v e geschikte opleiding?
» Van Vodafone naar Hi?
» Huh? Vodafone...
» Bereikbaarheid Vodafone
» kan iemand me helpen met t vinden v e geschikte opleiding?
» Van Vodafone naar Hi?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: