Kan geen leuke kleren vinden
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kan geen leuke kleren vinden
Ik ben zo toe aan nieuwe winterkleren maar ik vind gewoon niet veel leuk. Of denk dat het me niet staat aangezien ik nou niet echt het perfecte figuur heb. Echt balen want het is zo nodig. Morgen ga ik naar de stad en dan hoop ik toch iets tegen te komen.
Ik zou zo graag eens 'aangekleed' willen worden door iemand die verstand van kleding heeft. Die eens zegt, dat staat niet of dat kan jij goed hebben.
En nu ik samenwoon vind ik snel iets te duur...kon ik maar een winterslaapje houden en ik april pas uit bed komen Heb ik geen nieuwe kleren nodig ook.
Ik weet niet wat ik hiermee wil bereiken hoor, gewoon ff lekker zeuren!
Ik zou zo graag eens 'aangekleed' willen worden door iemand die verstand van kleding heeft. Die eens zegt, dat staat niet of dat kan jij goed hebben.
En nu ik samenwoon vind ik snel iets te duur...kon ik maar een winterslaapje houden en ik april pas uit bed komen Heb ik geen nieuwe kleren nodig ook.
Ik weet niet wat ik hiermee wil bereiken hoor, gewoon ff lekker zeuren!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kan geen leuke kleren vinden
Geen vriendinnen die een dagje met je willen shoppen en die gewoon eerlijk zijn over wat wel/niet leuk staat?
Naar een andere stad, maak er een dagje uit van en dan vind je vast wel wat leuks
Naar een andere stad, maak er een dagje uit van en dan vind je vast wel wat leuks
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Kijk in het topic met kleding tot 100 euro! Misschien haal je er nog inspiratie uit
Gast- Gast
Misschien kan je ipv ''denken dat iets je niet staat'' het gewoon gaan passen. Soms denk ik ook dat sommige kleding mij niet staat en dan kan ik me er ook geen voorstelling van maken. Dus soms trek ik wat uit het rek en ga het passen, dan kan je soms best verrast worden. Ik vind de mode van tegewoordig ook wel "moeilijk" zeg maar, dan weet ik het ook niet of het wat voor mij is en wat ervan moet vinden, dan weet ik het pas als ik het aan heb getrokken.
Gast- Gast
Ik heb inderdaad al hele leuke outfits gezien in dat topic, kleding voor 100 euro. Binnenkort toch maar eens naar de H&M! Aan mijn schoonzusje heb ik al gevraagd of ze een keer met me mee wil gaan winkelen, zij ziet er altijd heel leuk uit en ze is gewoon eerlijk..ze zegt ook of het staat of niet. Ook is het zo dat ik gewoon dingen moet aantrekken en niet van te voren moet denken, het staat me toch niet.
Gisteren in de stad toch nog 2 dingen gevonden!!! Dus kan er wel even mee vooruit en zodra mn loon weer binnen is, ga ik eens goed shoppen.
Gisteren in de stad toch nog 2 dingen gevonden!!! Dus kan er wel even mee vooruit en zodra mn loon weer binnen is, ga ik eens goed shoppen.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Kan geen nr vinden van Vodafone. Iemand?
» Angst geen baan te vinden
» Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?
» Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden
» Wie helpt mij leuke kleding te vinden?
» Angst geen baan te vinden
» Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?
» Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden
» Wie helpt mij leuke kleding te vinden?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: