Hotspots New York
+11
Linnepinnie
SoGood
Jentle
GeKKiE
Char1
Feline
Capt'n Zero
ekiaam87
Zonnetje
Marin
Poubelle
15 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hotspots New York
Ik heb zojuist een weekje New York geboekt!
Eind april vertrek ik samen met een vriendin. 3 jaar geleden ben ik ook al geweest, de meeste toeristische dingen zoals het Vrijheidsbeeld, Empire State Building etc heb ik al gezien. We willen natuurlijk lekker gaan shoppen maar ook verschillende dingen doen en zien.
Wie weet er andere leuke plekken om te bezoeken, leuke en lekkere restaurantjes om te eten en leuke clubs om te gaan stappen? Al heb ik het idee dat je voor de clubs de clubpromotors moet kennen, maar misschien weet iemand het hier?
Eind april vertrek ik samen met een vriendin. 3 jaar geleden ben ik ook al geweest, de meeste toeristische dingen zoals het Vrijheidsbeeld, Empire State Building etc heb ik al gezien. We willen natuurlijk lekker gaan shoppen maar ook verschillende dingen doen en zien.
Wie weet er andere leuke plekken om te bezoeken, leuke en lekkere restaurantjes om te eten en leuke clubs om te gaan stappen? Al heb ik het idee dat je voor de clubs de clubpromotors moet kennen, maar misschien weet iemand het hier?
Laatst aangepast door Poubelle op di 19 maa 2013 - 6:24; in totaal 1 keer bewerkt
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Re: Hotspots New York
Gaaf!
230 Fifth is volgens mij een leuke rooftop bar & restaurant.
http://www.230-fifth.com/mobile/mobile.html
230 Fifth is volgens mij een leuke rooftop bar & restaurant.
http://www.230-fifth.com/mobile/mobile.html
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ziet er leuk uit Marin, thanks!
Heb je nog meer leuke tips, van dingen die we kunnen zien of bezoeken?
Heb je nog meer leuke tips, van dingen die we kunnen zien of bezoeken?
Poubelle- Ratel
Ik ben afgelopen oktober in New York geweest en hoewel wij veel hotspots hebben gezien, zijn we ook op een aantal leuke plekjes geweest die iets minder bekend zijn.
Ik vond het erg leuk om een drankje te doen in de rooftopbar van het Gansevoort hotel in the Penthouse bar (aan 9th Avenue, ter hoogte van W13th street, in het Meatpacking district.
Ook hebben we heerlijke hamburgers gegeten bij de Shake Shack o.a. in Madison Square park, maar ook achter het American National History Museum (366 Columbus Avenue).
Op Times square hebben we een drankje gedronken in de The View: in het Marriott hotel op Times square, helemaal naar de bovenste verdieping. Dit restaurant draait in een klein uur helemaal rond. Wel duur, maar heel gaaf!
Van iemand kregen we de tip om hier naar toe te gaan: Sweet revenge (Carmine street, metro: Houston street) muffins met wijn en bier. Toen wij daar aan kwamen, hadden we net gegeten, maar schijnbaar is het een erg lekkere combi.
Ben je de vorige keer in het The Highline park aan de Hudson River geweest? Dat is een soort balkon van de stad. Je ziet de oude pakhuizen van het Meat Packing District.
Verder vond ik het heel leuk om een fiets te huren en door het Central park te fietsen en langs de Hudson river naar Wallstreet en over de Brooklyn bridge en via de Manhatten bridge terug.
Ook hardlopen in Central park is een aanrader, als je van hardlopen houdt.
Wat betreft clubs kan ik je geen tips geven, want wij waren iedere avond zo uitgeteld (ook door de jetlag), dat we in geen club zijn geweest.
Heel veel plezier in NY! Ik zou zo terug willen!
Ik vond het erg leuk om een drankje te doen in de rooftopbar van het Gansevoort hotel in the Penthouse bar (aan 9th Avenue, ter hoogte van W13th street, in het Meatpacking district.
Ook hebben we heerlijke hamburgers gegeten bij de Shake Shack o.a. in Madison Square park, maar ook achter het American National History Museum (366 Columbus Avenue).
Op Times square hebben we een drankje gedronken in de The View: in het Marriott hotel op Times square, helemaal naar de bovenste verdieping. Dit restaurant draait in een klein uur helemaal rond. Wel duur, maar heel gaaf!
Van iemand kregen we de tip om hier naar toe te gaan: Sweet revenge (Carmine street, metro: Houston street) muffins met wijn en bier. Toen wij daar aan kwamen, hadden we net gegeten, maar schijnbaar is het een erg lekkere combi.
Ben je de vorige keer in het The Highline park aan de Hudson River geweest? Dat is een soort balkon van de stad. Je ziet de oude pakhuizen van het Meat Packing District.
Verder vond ik het heel leuk om een fiets te huren en door het Central park te fietsen en langs de Hudson river naar Wallstreet en over de Brooklyn bridge en via de Manhatten bridge terug.
Ook hardlopen in Central park is een aanrader, als je van hardlopen houdt.
Wat betreft clubs kan ik je geen tips geven, want wij waren iedere avond zo uitgeteld (ook door de jetlag), dat we in geen club zijn geweest.
Heel veel plezier in NY! Ik zou zo terug willen!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ja natuurlijk, wat dom van me! De Highline is zo leuk! En daarop staat The Standard, ook een hip hotel met bar. En de Shake Shack is ook leuk! Goede tips zonnetje!
Marin- Lady Post-a-lot
http://www.heartlandbrewery.com/, hier hebben wij regelmatig gegeten!!
Verder hebben wij alleen de echt toeristische dingen gedaan.
Wij vonden het Harry Potter museum erg leuk (hadden een new york pass en dan kon je gratis, weet niet wat het normaal kost)
Verder hebben wij alleen de echt toeristische dingen gedaan.
Wij vonden het Harry Potter museum erg leuk (hadden een new york pass en dan kon je gratis, weet niet wat het normaal kost)
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:Oh ja natuurlijk, wat dom van me! De Highline is zo leuk! En daarop staat The Standard, ook een hip hotel met bar. En de Shake Shack is ook leuk! Goede tips zonnetje!
Dankjewel! Ik ben natuurlijk niet zo'n New York-kenner als jij, maar ik vind het wel leuk dat jij het eens bent met mijn tips.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Zonnetje schreef:Marin schreef:Oh ja natuurlijk, wat dom van me! De Highline is zo leuk! En daarop staat The Standard, ook een hip hotel met bar. En de Shake Shack is ook leuk! Goede tips zonnetje!
Dankjewel! Ik ben natuurlijk niet zo'n New York-kenner als jij, maar ik vind het wel leuk dat jij het eens bent met mijn tips.
Ik ben ook pas twee keer in New York geweest hoor, zo'n kenner ben ik nou ook weer niet
Ik vind het ook altijd zo lastig om dit soort tentjes te onthouden. Die tips van Ekiaam denk ik ook oooh ja oooh ja, dat is leuk! Dat zou ik ook aanraden. Maar zelf vergeet ik het altijd.
Nog wel een leuke tip is The Scoop app van de New York Times downloaden, daar staan tips in voor hippe restaurants, bars etc van het moment.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ga ook, begin mei dus ben erg blij met de tips die al gegeven zijn in dit topic!
Het is mijn eerste keer naar de USA
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Ik vond de restaurantjes in de wijk little italy héél gezellig in NY! Zo heerlijk zitten eten toen, mjum!
Gast- Gast
Ik zou een fiets huren en lekker rond gaan fietsen (en mij meenemen)
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ellens stardust op/vlakbij Broadway is ook leuk om een keertje heen te gaan. Wel gekkenhuis:p Je kunt er allerlei eenvoudige gerechten eten en ondertussen zingt de bediening, allemaal mensen die graag op Broadway willen doorbreken. Prijzen van het eten zijn niet zo hoog, maar ze verwachten wel fooien voor hun optredens.
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Ik vond de Semi Circle Cruise ook erg leuk!
Dan vaar je niet helemaal Manhattan rond, maar alleen de punt.
Kun je ook mooie foto's vanaf het water maken.
http://www.circleline42.com/new-york-cruises/cruise-details.aspx?id=2
Dan vaar je niet helemaal Manhattan rond, maar alleen de punt.
Kun je ook mooie foto's vanaf het water maken.
http://www.circleline42.com/new-york-cruises/cruise-details.aspx?id=2
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Deze rooftopbar lijkt me ook gaaf:
https://www.facebook.com/pressloungenyc?group_id=0
https://www.facebook.com/pressloungenyc?group_id=0
Marin- Lady Post-a-lot
Feline schreef:Ik zou een fiets huren en lekker rond gaan fietsen (en mij meenemen)
Ik neem een heule grote koffer mee, pas je best in.
Poubelle- Ratel
Ik wil in september waarschijnlijk naar New York. Lijkt me zo gaaf! Heel fijn deze tips! Maar dan nog een vraag, waar hebben jullie de tickets geboekt? Ik heb even bekeken wat de prijs ongeveer is voor alleen een vlucht en ik kwam op ongeveer 650 uit, hebben jullie dat er ook voor uit gegeven? En nog hotel tips?
Jentle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 16
Punten : 26
Registratiedatum : 19-10-12
Ik wil ook weeeer! Ik hou gewoon van die stad en zit er over na te denken om weer eind dit jaar te gaan. Nog maar even wachten met boeken.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ga een cupcake eten bij de Magnolia Bakery (bekend van Sex and the City) :-)
http://www.magnoliabakery.com/
Linnepinnie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13
Linnepinnie schreef:Ga een cupcake eten bij de Magnolia Bakery (bekend van Sex and the City) :-)
De originele aan Bleecker Street is momenteel dicht vanwege verbouwing. Maar de andere filialen zijn volgens mij wel open. In Bloomingdales (sowieso leuke winkel) zit er ook eentje.
Marin- Lady Post-a-lot
Goed dat je dat zegt! Ik ben er twee jaar geleden geweest!
Op de andere locaties zullen de cupcakes ook heerlijk zijn!!
Linnepinnie- Fluisteraar
SoGood schreef:Ik wil ook weeeer! Ik hou gewoon van die stad en zit er over na te denken om weer eind dit jaar te gaan. Nog maar even wachten met boeken.
Hier komen regelmatig goede deals voorbij (Ook naar andere landen / steden, is gewoon een site met allerlei goedkope tickets)
http://www.ticketspy.nl/
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Linnepinnie schreef:Goed dat je dat zegt! Ik ben er twee jaar geleden geweest!
Ja volgens mij zelfs leuker om te zitten. Die aan Bleecker is echt super klein. Die op Columbus ave is volgens mij wat groter.
Marin- Lady Post-a-lot
Dat klopt! Klein was het zeker!!
Linnepinnie- Fluisteraar
Oh ik ben echt jaloers, wil ook zo graag een keer naar NY! Heb ik alleen nooit geld voor. Kan ik nog een bestelling bij je plaatsen? (ik wil nieuwe All Stars en volgens mij zijn ze daar veul goedkoper )
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga 22 mei en ben zeer dankbaar voor de tips in dit topic. Ik ga ook een hiphoples doen bij Mosaic Studios (www.nyhiphop101.com) voor USD 16 en dat lijkt me nu al tof. We willen echt heel erg toeristische dingen doen; een yellow cab nemen, een hotdog aan de straat eten en picknicken in Central Park staan in ieder geval op het lijstje.
Die NY Day Pass, is dat het geld waard? Wie vond het mee/tegen vallen?
Die NY Day Pass, is dat het geld waard? Wie vond het mee/tegen vallen?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: