voornaam of mama?
+42
Teddyaapje
Monsters&co
Paper Crown
*Lookie*
MADDIE
Jelin
LMCurious
Muus
Ella
Sea of Trees
Bolleke
M-G
Twellie
Thunder
Aggi
Diese
Viva
PiP
Novalee
SarahKey
Flower_L
mauwmauw
Ayla
Rebecca
M@niek
Fearie
Puggle
Dora
Printje
PapillonRose
Annemie
Floor
Linda
xxjojootjexx
MissBitchy
sabje
Supertalentje
Manderijn
Liadan
Tania
Filoria
Slakje
46 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: voornaam of mama?
Hier zegt ze eigenlijk altijd mama en papa. Er is een periode geweest dat ze ons riep bij de voornaam. Nu doet ze dat soms bij papa als ie niet luistert en dan op het toontje dat ik dat ook doe haha. En soms vraagt ze mama, jij heet toch ....?
Voor kindjes van de klas ben ik gewoon mama van J. En dat zegt J. Ook zelf.
Voor kindjes van de klas ben ik gewoon mama van J. En dat zegt J. Ook zelf.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het belangrijk dat ze gewoon papa en mama zeggen. Misschien dat ik later als ze volwassen is er anders over denk. Ik noem mijn ouders ook papa en mama.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Nee, hij mag me gewoon mama noemen. Misschien denk ik er anders over als hij een tiener is, maar nu vind ik de voornaam nog erg raar klinken.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Mama! Ik ben zijn mama en mijn man is zijn papa.. Mijn man noemt zijn moeder, oma en vader allemaal bij de voornaam, ik vind dat maar gek.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
LMCurious schreef:Hier ook alleen als papa niet luistert na herhaaldelijk roepen. Dan is het ineens Deeeeeeheeeeeefffff.....net zoals ik doe, haha!
Ik twijfel momenteel wel wat ik vriendjes zal aanleren. Ik had vroeger een vriendin en die moeder moesten wij dus wel altijd bij voornaam noemen. Want ze had een hekel aan mama van.... Dat vond ik op zich wel slim. Maar ik merkte wel dat mijn vriendin het dan dus ook vaker deed. En nu denk ik....ach hoe vervelend is het om mama van.... genoemd te worden door de vriendjes en vriendinnetjes van je kinderen. Dus denk niet dat ik hen mijn naam ga aanleren.
Ik sprak alle ouders van vriendinnen/vriendjes met de voornaam aan, dus gewoon Ria, Mieke, Hans, Peter ...
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Monsters&co- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 25
Registratiedatum : 13-03-13
Ik wil dat mn kinderen mama tegen me zeggen. Af en toe noemt T. me bij mn voornaam maar das eigenlijk alleen als mn vriend me eerst geroepen heeft. Hier heb ik geen problemen mee.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
N. noemt me wel eens mama *voornaam*, maar dat is puur omdat ze het dan even interessant vindt. Uiteraard vind ik mama fijner, maar die paar keer dat ze mijn voornaam gebruikt vind ik echt niet erg.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik wil graag dat hij gewoon mama zegt. Ik zeg ook mama en papa tegen mijn ouders, heb ze nooit bij hun voornaam genoemd.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ja hoor, Y. roept wel eens mama SAPPPPPPPPPPPP papa ANNNNNNNNNNN en wij maar lachen, maar totaal geen problemen mee hoor.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik mocht vroeger nooit mijn ouders bij hun voornaam noemen! Dat vonden ze echt not done!! Ik moest ook altijd u zeggen. Ik zeg nu nog steeds mam en pap maar inmiddels wel jij en je.
Ik vind het niet klinken als mijn kind mij bij de voornaam noemen en wil dat dan ook niet. Mijn man zegt of schat of mama tegen mij als hij mij bedoelt.
Ik vind het niet klinken als mijn kind mij bij de voornaam noemen en wil dat dan ook niet. Mijn man zegt of schat of mama tegen mij als hij mij bedoelt.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» H&M MAMA
» Bij voornaam noemen...
» Meisjes mama's..
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Aan de mama's
» Bij voornaam noemen...