Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Apparaten laten aanstaan als je weg bent

+34
M-G
M@niek
Twellie
Sam
Sterre
Ragazza
Zwerver
Snoes
Parisienne
Siamsa
Bosjesvrouw
ShallY
Caramba
girli
Puggle
Lady Starstruck
kwak
Fayebella
Lady4
Rovine
Sarah1985
Slakje
Carra
Beachgirl
loura
Rouxxxe
Hoochie
pippeloentje
Mizz_S
Atelier Madame
Elliot
Prosecco
Rush
Blond
38 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent - Pagina 3 Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  M@niek vr 22 maa 2013 - 7:24

De droger liever niet. Maar de vaatwasser gaat wel vaak aan als ik wegga. De wasmachine staat alleen maar aan als ik thuis ben, kan ik het gelijk eruit halen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent - Pagina 3 Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  M-G vr 22 maa 2013 - 14:21

Ja hoor ik laat gerust de vaatwasser, wasmachine en de droger aan staan als ik weg ben. Nu moet ik zeggen dat ik bij de droger bij iedere "droog"beurt het filter leeg maak en mijn vriend hem één keer in de maand, anderhalve maand open maakt en helemaal schoon maakt. Hier staat meestal alles 's nachts aan i.v.m. nachtstroom.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Ilovethe90s zo 24 maa 2013 - 0:48

De vaatwasser laat ik tegenwoordig wel draaien, die springt automatisch uit. Als de vorige klaar was bleef hij wel aan staan, dat had ik liever niet.

De wasmachine en droger gebruik ik alleen als ik thuis ben.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Japie zo 24 maa 2013 - 7:58

Ik doe de wasmachine wel aan als ik even weg moet, maar nooit een hele dag. Dat komt vooral omdat ik niet wil dat de natte was er zolang in zit. De droger gebruik ik niet vaak, maar als ik hem gebruik is dat alleen als ik thuis ben.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Bosjesvrouw wo 27 maa 2013 - 9:42

Ilovethe90s schreef:De vaatwasser laat ik tegenwoordig wel draaien, die springt automatisch uit.
.

Dat doet mijn wasmachine

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428

Bericht  Printje wo 27 maa 2013 - 9:50

Alleen de wasmachine, die springt zelf uit. De droger echt niet, ken teveel verhalen waarbij dat mis gegaan is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gympie do 28 maa 2013 - 22:22

Hm, ik laat liever niks aanstaan. Ik hoor wel eens van die verhalen en dat voorkom ik liever. Bij de vrouw van mijn vader heeft bijvoorbeeld wel eens de vloer blank gestaan door de wasmachine. Dat soort dingen kom ik liever op tijd achter. Ook voor brand ben ik best wel bang, ook omdat ik twee katten heb en die kunnen geen kant op als er niemand thuis is en er breekt brand uit.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: