Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Apparaten laten aanstaan als je weg bent

+34
M-G
M@niek
Twellie
Sam
Sterre
Ragazza
Zwerver
Snoes
Parisienne
Siamsa
Bosjesvrouw
ShallY
Caramba
girli
Puggle
Lady Starstruck
kwak
Fayebella
Lady4
Rovine
Sarah1985
Slakje
Carra
Beachgirl
loura
Rouxxxe
Hoochie
pippeloentje
Mizz_S
Atelier Madame
Elliot
Prosecco
Rush
Blond
38 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Blond ma 18 maa 2013 - 4:25

Ik heb er geen moeite mee om mijn wasmachine en afwasmachine aan te zetten als ik weg ben (de hele dag werken, boodschappen doen, etc). Droger durf ik dan weer niet, omdat ik geen idee heb hoe oud het ding is (zat al in het appartement, ik heb het niet gekocht) en omdat het in een kast staat.

Mijn vriendinnen vonden het raar dat ik de droger niet aan durf te zetten maar wel die andere apparaten. Laten jullie die dingen ook gewoon aanstaan als je weggaat of zet je alles uit?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Rush ma 18 maa 2013 - 4:27

De wasmachine en vaatwasser gaan gewoon aan als ik weg ben of slaap, anders dan kan ik nooit mijn (vaat)was doen! :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 4:29

Ik zet de wasmachine ook rustig aan hoor. Droger heb ik niet dus daar hoef ik niet over na te denken maar toen ik er één deelde met mijn huisgenoten liet ik hem ook rustig aan staan. Ik had één huisgenoot die daar panisch van werd :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Prosecco ma 18 maa 2013 - 4:33

Afwasmachine heb ik niet dus die staat nooit aan, maar als ik er een zou hebben dan zou ik er geen moeite mee hebben.

De wasmachine zet ik alleen aan als ik thuis ben, maar dat komt omdat ik de was er direct uit wil halen omdat het anders gaat stinken. Wel zet ik hem soms op de timer, dus dan staat hij eigenlijk ook aan.

Droger heb ik niet, maar ik geloof dat ik die ook liever niet aan zou hebben als ik niet thuis ben, volgens mij komt daar relatief snel kortsluiting in. En als er dna toch brand komt ben ik er liever snel bij om te blussen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Elliot ma 18 maa 2013 - 4:35

Droger doe ik ook niet, maar vaatwasser en wasmachine wel. Ik kom ook heel vaak thuis en dan kom ik erachter dat m'n steiltang nog aanstaat.. silent
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Atelier Madame ma 18 maa 2013 - 4:36

Ik laat ook alles aanstaan hoor, maar een droger moet je geloof ik wel mee oppassen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Rush ma 18 maa 2013 - 4:36

Mijn vriend wil ook geen lampen laten branden als we niet thuis zijn. Ik vind het juist een veilig idee dat het lijkt alsof er iemand thuis is. Maar hij zegt dat als er kortsluiting komt dat je dat dan niet merkt. Daar heeft hij natuurlijk wel een punt, maar zo`n donker huis vind ik ook niks. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Mizz_S ma 18 maa 2013 - 4:37

Ik laat nooit iets aanstaan als ik de hele dag weg ben (al gaat het bij alleen over de wasmachine eigenlijk, vaatwasser en droger hebben we niet). Als ik alleen even booschappen ga doen of een stukje wandelen ofzo laat ik de wasmachine gerust aan staan trouwens, maar als ik ga werken dus niet, word ik op de een of andere manier helemaal onrustig van.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Prosecco ma 18 maa 2013 - 4:37

Elliot schreef:Droger doe ik ook niet, maar vaatwasser en wasmachine wel. Ik kom ook heel vaak thuis en dan kom ik erachter dat m'n steiltang nog aanstaat.. silent

Dat heb ik 1 keer gehad en toen ben ik me rot geschrokken. Dan mag je echt hopen dat er niks brandbaars in de buurt ligt.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  pippeloentje ma 18 maa 2013 - 4:57

Rush schreef:De wasmachine en vaatwasser gaan gewoon aan als ik weg ben of slaap, anders dan kan ik nooit mijn (vaat)was doen! :O

+1
pippeloentje
pippeloentje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 83
Punten : 95
Registratiedatum : 01-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 6:00

Ik laat apparaten ook gewoon aanstaan. Alleen de droger vind ik toch altijd een beetje eng, dus die doe ik liever niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Hoochie ma 18 maa 2013 - 6:06

Ik zet niks aan als je er niet ben. Mijn ouders hebben een aantal keer gehad dat de wasmachine overliep en de hele benedenverdieping blank stond en droger vind ik gewoon een eng idee
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 6:07

Alleen de droger zet ik nooit aan als ik weg ben, de wasmachine of vaatwasser wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Rouxxxe ma 18 maa 2013 - 6:31

Ik heb nooit iets aan als ik weg ben, vind ik geen fijn idee. Alleen soms als ik even snel naar de supermarkt moet.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  loura ma 18 maa 2013 - 6:43

Ik laat niets aanstaan als ik weg ben, ik ben dan veel te bang dat er net iets gebeurd als ik niet thuis ben. Laatst had ik een verstopping in de wasbak en mijn wasmachine is dezelfde aansluiting. De wasmachine stond aan en toen was de hele grond eromheen nat omdat het water niet weg kon. Gelukkig was ik thuis en kon ik de wasmachine uitzetten. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als ik niet thuis was.

Ik probeer ook de meeste stekkers uit het stopcontact te doen als ik wegga.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 6:49

Ik zet gerust de vaatwasser, wasmachine of droger aan als ik weg ben. Doet me denken aan mijn ex die altijd boos werd als ik mijn fohn in het stopcontact liet zitten omdat hij bang was voor brand. Dat vond ik altijd zo irritant dat hij daar over bleef zeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Beachgirl ma 18 maa 2013 - 7:20

Eigenlijk laat ik niks aanstaan maar dat komt ook doordat ik in een benedenwoning woon, met boven me de huisbaas en ik het niet op mijn geweten wil hebben als er iets in de fik vliegt. Apparaten laten aanstaan als je weg bent 253468018

Wasmachine heel zelden als ik even snel om boodschappen o.i.d. moet, maar de droger laat ik nooit aan als ik weg ben.

Steiltang gaat gelukkig na 15 min vanzelf uit Very Happy
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Carra ma 18 maa 2013 - 7:24

Ik laat nooit iets aanstaan. Zelfs 's nachts niet. Als ik de vaatwasser aan wil zetten reken ik precies uit hoe lang het duurt en hoe laat ik naar bed ga. Zodat ik de knop nog om kan zetten en het display niet aan blijft staan 's nachts.

Maar goed, ik ben misschien ook wel een extreem geval. Ik heb zelfs een stekkerblok van over de € 100 waarbij met één druk op de knop alle apparaten (tv die normaal op standby staat, dvd speler, kabelontvanger) uit gaan.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Slakje ma 18 maa 2013 - 7:30

Ik laat alles draaien.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Sarah1985 ma 18 maa 2013 - 8:07

nee doe ik niet. Heel soms de wasmachine aan maar dan met uitstel dan kom ik thuis dan is die klaar. Droger hebben we niet. maar zou ik ook nooit aan laten als ik weg ben. Vind het geen fijn idee
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Rovine ma 18 maa 2013 - 8:18

Jente schreef:Doet me denken aan mijn ex die altijd boos werd als ik mijn fohn in het stopcontact liet zitten omdat hij bang was voor brand.

Oeh, dat vond mijn ex ook nooit tof. Nu laat ik hem er nooit bewust inzitten overigens. Laatst is de mijne wel in de fik gevlogen terwijl hij uitstond. Hij heeft nog even staan smeulen nadat ik de stekker eruit trok.

Ik laat eigenlijk nooit iets aanstaan. Tijdje geleden kapotte waterkoker, die heeft 3 dagen staan "koken" zonder water erin, daar schrok ik wel van. Wassen deed ik vaak wel toen ik nog een timer had. Was erin en zo timen dat hij klaar is als ik uit mijn werk kom. Maar nu geen timer meer en dan ligt het 7 uur te stinken in de machine. Haal zelfs de stroom van mijn machine af als ik niet was, al is dat meer omdat hij in de douche staat. Kans is klein, maar onder stroom staan onder de douche lijkt me niet al te jofel.

Vaatwasser heb ik wel, maar gebruik ik nooit, anders zou ik die wel aandoen. Laptop zet ik ook uit als ik langer dan 10 minuten weg ben. Mijn vorige werd stukken heter, maar aan laten staan is eigenlijk onnodig.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Lady4 ma 18 maa 2013 - 8:20

De vaatwasser en wasmachine wel, maar de droger nooit. Weet ook niet waarom eigenlijk. De (vijf jaar oude) wasmachine van mijn zusje is vorig jaar in brand gevolgen. Godzijdank was ze thuis en ontdekte ze het op tijd. De hond van mijn zusje lag in de bench naast de wasmachine. Als ze niet thuis was geweest had het heel anders kunnen aflopen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Fayebella ma 18 maa 2013 - 8:33

Ik laat ook gerust de wasmachine, afwasmachine en droger aanstaan als ik weg, maar ook 's nachts.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 8:34

Jente schreef:Ik zet gerust de vaatwasser, wasmachine of droger aan als ik weg ben. Doet me denken aan mijn ex die altijd boos werd als ik mijn fohn in het stopcontact liet zitten omdat hij bang was voor brand. Dat vond ik altijd zo irritant dat hij daar over bleef zeuren.

Dat is ook best wel een beetje gevaarlijk anders, dus zo gek vind ik dat niet, eerder laks van jou. Bij mijn werk ben ik ook de hele dag stekkers eruit aan het trekken, omdat ze die er allemaal in laten zitten (van fohn) en laatst stond er een strijkijzer nog aan laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Elliot ma 18 maa 2013 - 9:29

Huh de stekker van mijn föhn zit echt standaard in het stopcontact. Hij staat toch gewoon uit? Ik zie het probleem niet zo.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Apparaten laten aanstaan als je weg bent Empty Re: Apparaten laten aanstaan als je weg bent

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum