Hoeveel verdien je?
+21
nina
Lady1984
Bruintje Beer
Fearie
mzcharlotte
GeKKiE
RYW
Caroow
Kamperseboekenwurm
Lejow
TricTrac
Toet
sanne-84
ArRo27
maiadebij
Suus
Roze Roos
Zininzon
Jeanette
Pearly_maar
Lizzy
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoeveel verdien je?
Agree, het zal mij aan mn jeweetwel roesten als mensen weten wat ik verdien. Het bedrag veranderd er toch niet doorLiva schreef:Sushi schreef:Wat vreemd eigenlijk dat veel mensen zomaar hun salaris op internet zetten. Dat is toch iets persoonlijks en dat is toch niet iets dat iedereen hoeft te weten? Of ben ik nu gek?
Dat is een persoonlijke mening Ik zou niet weten wat er vreemd aan is.
Gast- Gast
Ohja, ik zal t dan ook ff in de groep gooien al staat het ook al wel in een ander topic: ik verdien 9,18 euro bruto per uur ( 0 uren contract dus vandaar per uur, niet werken of ziek is geen geld helaas ) en ik werk gemiddeld 20 uur per week verdeeld over 3 dagen.
Dat is dus behoorlijk weinig voor een 29jarige met een mbo 4 diploma en ruim CV. Maar ik ben blij dat ik werk heb en leuke collega's
Sinds vorige week heb ik werk erbij: de ene week 5 uur en de andere week 2 uur zwart voor 12,50 netto per uur. Daar doe ik nu de boodschappen van, krijg het wekelijks handje contantje en t zijn hele leuke mensen ook.
Dat is dus behoorlijk weinig voor een 29jarige met een mbo 4 diploma en ruim CV. Maar ik ben blij dat ik werk heb en leuke collega's
Sinds vorige week heb ik werk erbij: de ene week 5 uur en de andere week 2 uur zwart voor 12,50 netto per uur. Daar doe ik nu de boodschappen van, krijg het wekelijks handje contantje en t zijn hele leuke mensen ook.
Gast- Gast
Sushi schreef:Mijn opmerking? Ja, dat kan inderdaad haha. Als mensen hun salaris neerzetten moeten ze dat zelf weten, maar zelf zou ik 't niet doen, maar dan ben ik dan misschien wel vreemd in haha, want ik zie dat de meeste mensen het gewoon vertellen inderdaad.zegmaar_ schreef:Ik vind dat ook een ouderwetse opvatting
Ik zal het niet in de groep gooien als ik denk dat iemand er moeite mee zal hebben (omdat ik meer zou verdienen, terwijl je even hard werkt). Maar verder geneer ik me er niet voor en het bedrag zegt niks over mijn persoon ofzo. Ik vind dat mensen hier veel persoonlijkere informatie neerzetten dan dat getal.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
TricTrac schreef:Razz88 schreef:Ik ben 22 en werk fulltime ( 36uur) als zorgcoordinator bij verstandelijk gehandicapten. Mijn basisloon is 2033 bruto en daar komen nog ORT toeslagen bovenop. Ik zit dan tussen de 1600/1700 netto.
Ik ben ook zorgcoordinator bij verstandelijk gehandicapten en mijn basisloon is 2202 bruto. Zit nog een behoorlijk verschil in dus.
Ik werk 26 uur en met alle ORT toeslagen zit ik rond de 1500/1600 netto. Ben overigens 23 jaar.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik pas 1,5 jaar aan het werk ben en deze functie pas vanaf 1 oktober j.l. heb.
Ik heb dus nog niet veel opgebouwd qua inschaling. Ik heb overigens de CAO ziekenhuizen. Weet niet welke CAO jij hebt?
Gast- Gast
Razz88 schreef:TricTrac schreef:Razz88 schreef:Ik ben 22 en werk fulltime ( 36uur) als zorgcoordinator bij verstandelijk gehandicapten. Mijn basisloon is 2033 bruto en daar komen nog ORT toeslagen bovenop. Ik zit dan tussen de 1600/1700 netto.
Ik ben ook zorgcoordinator bij verstandelijk gehandicapten en mijn basisloon is 2202 bruto. Zit nog een behoorlijk verschil in dus.
Ik werk 26 uur en met alle ORT toeslagen zit ik rond de 1500/1600 netto. Ben overigens 23 jaar.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik pas 1,5 jaar aan het werk ben en deze functie pas vanaf 1 oktober j.l. heb.
Ik heb dus nog niet veel opgebouwd qua inschaling. Ik heb overigens de CAO ziekenhuizen. Weet niet welke CAO jij hebt?
Ik ben sinds afgelopen juni aan het werk (heb een behoorlijke studievertraging gehad), en heb deze functie pas een maand. (1 november)
Ik denk dat het dan inderdaad aan de CAO ligt. Ik val onder de CAO gehandicaptenzorg.
Ik dacht eigenlijk altijd dat de CAO ziekenhuizen een stuk gunstiger was, maar dat is dus blijkbaar niet zo.
TricTrac- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 45
Registratiedatum : 25-11-10
Ja dat dacht ik ook altijd! Maar bij de functie verplegende/woonbegeleider is CAO ziekenhuizen zeker wel gunstiger.TricTrac schreef:Razz88 schreef:TricTrac schreef:Razz88 schreef:Ik ben 22 en werk fulltime ( 36uur) als zorgcoordinator bij verstandelijk gehandicapten. Mijn basisloon is 2033 bruto en daar komen nog ORT toeslagen bovenop. Ik zit dan tussen de 1600/1700 netto.
Ik ben sinds afgelopen juni aan het werk (heb een behoorlijke studievertraging gehad), en heb deze functie pas een maand. (1 november)
Ik denk dat het dan inderdaad aan de CAO ligt. Ik val onder de CAO gehandicaptenzorg.
Ik dacht eigenlijk altijd dat de CAO ziekenhuizen een stuk gunstiger was, maar dat is dus blijkbaar niet zo.
Ik heb trouwens ook een spw niveau 4 diploma. Misschien dat het ook aan je diploma's ligt?
Gast- Gast
Razz88 schreef:Ja dat dacht ik ook altijd! Maar bij de functie verplegende/woonbegeleider is CAO ziekenhuizen zeker wel gunstiger.TricTrac schreef:Razz88 schreef:TricTrac schreef:Razz88 schreef:Ik ben 22 en werk fulltime ( 36uur) als zorgcoordinator bij verstandelijk gehandicapten. Mijn basisloon is 2033 bruto en daar komen nog ORT toeslagen bovenop. Ik zit dan tussen de 1600/1700 netto.
Ik heb trouwens ook een spw niveau 4 diploma. Misschien dat het ook aan je diploma's ligt?
Bij ons binnen de organisatie kijken ze niet naar wat voor een diploma je hebt helaas.
Ik heb een HBO-V diploma en verdien net zoveel als mijn voorganger en zij had spw niv 4.
Ik denk dat het dan toch echt met de CAO te maken heeft.
TricTrac- Fluisteraar
In wat voor schaal zit je dan? Schaal 40/45zeker als ik zo naar je salaris kijk! En wat voor trede?
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Bruintje Beer schreef:In wat voor schaal zit je dan? Schaal 40/45zeker als ik zo naar je salaris kijk! En wat voor trede?
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt!?
Ik zit inderdaad in schaal 40. En mijn trede weet ik niet zeker, maar volgens mij 4 of 5.
TricTrac- Fluisteraar
Jeanette schreef:Ik ben 22 en werk als woonbegeleider. Ik verdien telkens verschillend, gewoon dus 1613 euro bruto. Hierop komen nog toeslagen zoals ORT, dus dat loopt dan wel weer aardig op.
Omdat ik mijn min-max contract heb en onregelmatig werk heb, is het verschillend (door toeslagen ORT). Ik werk min. 32 uur in de week en verdien incl toeslagen ongeveer 1400 netto.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik werk naast mijn opleiding tot maatschappelijk werker als woonbegeleider met verstandelijk gehandicapte kinderen. Ik ben 25, heb een 0 uren contract en verdien bruto 11,58. Zit in schaal 30 met 2 functiejaren. Daar komt nog ORT bij en 8,8 procent omdat ik een 0 uren contract heb en dus geen vakantiedagen heb.
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Bij Joure?_Donnaa schreef:Troost je, daar heb ik zelf ook heel vaak in de file gestaan met de busCaroow schreef:_Donnaa schreef:Jaaa op die manier, dat zal ook per opleiding verschillen.. HBO stagairs in ons bedrijf doen niet zoveel moeilijke dingen..Caroow schreef:Ja maar dat was MBO he, dus dan vind ik dat HBO wel meer mag krijgen, dat is echt wel moeilijker denk ik dan mijn stage, zeil- en surfles geven._Donnaa schreef:Dan zit je ook nog maar op €200 per maand, gemiddeld genomen..Caroow schreef:
Ik kreeg voor mijn MBO stage's 10 euro per dag, dus ik vind het helemaal niet veel. Ook niet weinig, maar zeker niet te veel.
Haha nou mijn stage's waren altijd één groot feest. Ik stond alleen altijd heel vaak met de bus in de file bij die rotonde in jouw dorp Daar heb ik echt een trauma van overgehouden.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik verdien 1400 bruto voor 24 uur
Dikkie_Dik- Fluisteraar
- Aantal berichten : 65
Punten : 65
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ben 28, werk 40 uur en werk elke week zo'n 4 uur over (betaald)
Mijn maandloon is € 2400 bruto en houd daar ongeveer € 1780 netto aan over (zonder overwerk)
Ik heb een commerciële functie op de binnendienst. Volgende week beoordelingsgesprek en verwacht minimaal € 100 erbij de te krijgen.
Mijn maandloon is € 2400 bruto en houd daar ongeveer € 1780 netto aan over (zonder overwerk)
Ik heb een commerciële functie op de binnendienst. Volgende week beoordelingsgesprek en verwacht minimaal € 100 erbij de te krijgen.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Zo'n 2300 bruto. Ben 21.
Laatst aangepast door Perms op za 11 dec 2010 - 1:43; in totaal 1 keer bewerkt
Perms- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 11-12-10
Ik verdien tussen de 1600 en 1700 euro netto incl ORT voor 32 uur.
Ik vind het op zich wel netjes.
Ik vind het op zich wel netjes.
Gast- Gast
Ik ben 21 en verdiende 2100 bruto (ong. 460 netto per week) voor 36 uur als administratief medewerkster via een uitzendbureau. Ik kan helaas icm mijn studie niet meer genoeg uren maken dus moet op zoek naar een andere baan waar ik helaas veel minder ga verdienen.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Taboe of niet: hoeveel verdien jij?
» Wat verdien jij?
» Mensen die werken in de kinderopvang, wat verdien jij?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» nav wat verdien jij wat is jouw verschil in netto bruto?
» Wat verdien jij?
» Mensen die werken in de kinderopvang, wat verdien jij?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» nav wat verdien jij wat is jouw verschil in netto bruto?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: