Hoeveel verdien je?
+21
nina
Lady1984
Bruintje Beer
Fearie
mzcharlotte
GeKKiE
RYW
Caroow
Kamperseboekenwurm
Lejow
TricTrac
Toet
sanne-84
ArRo27
maiadebij
Suus
Roze Roos
Zininzon
Jeanette
Pearly_maar
Lizzy
25 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoeveel verdien je?
Pearly_maar schreef:€ 350 met mijn fulltime management stage veel te weinig. Zijn er hier ook meiden die als intercedente werken, en zo ja, mag ik weten wat jullie verdienen? Kan wel de CAO vinden, maar wil ook graag weten of er nog verschil is tussen Luba, Randstad etcetera
Je mag blij zijn dat je geld krijgt voor je stage. Er zijn genoeg stagiaires die helemaal niks krijgen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Pearly_maar schreef:€ 350 met mijn fulltime management stage veel te weinig. Zijn er hier ook meiden die als intercedente werken, en zo ja, mag ik weten wat jullie verdienen? Kan wel de CAO vinden, maar wil ook graag weten of er nog verschil is tussen Luba, Randstad etcetera
Je mag blij zijn dat je geld krijgt voor je stage. Er zijn genoeg stagiaires die helemaal niks krijgen.
My thoughts.
Gast- Gast
Ik ben 23 en werk als administratief medewerker verdien bruto 1400 en netto 1196.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Pearly_maar schreef:€ 350 met mijn fulltime management stage veel te weinig. Zijn er hier ook meiden die als intercedente werken, en zo ja, mag ik weten wat jullie verdienen? Kan wel de CAO vinden, maar wil ook graag weten of er nog verschil is tussen Luba, Randstad etcetera
Inderdaad! Ik vind 350 euro nog best veel!
Gast- Gast
Razz88 schreef:Ik ben 22 en werk fulltime ( 36uur) als zorgcoordinator bij verstandelijk gehandicapten. Mijn basisloon is 2033 bruto en daar komen nog ORT toeslagen bovenop. Ik zit dan tussen de 1600/1700 netto.
Ik ben ook zorgcoordinator bij verstandelijk gehandicapten en mijn basisloon is 2202 bruto. Zit nog een behoorlijk verschil in dus.
Ik werk 26 uur en met alle ORT toeslagen zit ik rond de 1500/1600 netto. Ben overigens 23 jaar.
TricTrac- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 45
Registratiedatum : 25-11-10
Liva schreef:toetje_ schreef:Pearly_maar schreef:€ 350 met mijn fulltime management stage veel te weinig. Zijn er hier ook meiden die als intercedente werken, en zo ja, mag ik weten wat jullie verdienen? Kan wel de CAO vinden, maar wil ook graag weten of er nog verschil is tussen Luba, Randstad etcetera
Ik vind het ook veel, ik heb twee jaar niks gehad en het 3e jaar 80 euro per maand. Daar was ik super blij mee want dan had ik in ieder geval mijn reiskosten eruit!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Liva schreef:toetje_ schreef:Pearly_maar schreef:€ 350 met mijn fulltime management stage veel te weinig. Zijn er hier ook meiden die als intercedente werken, en zo ja, mag ik weten wat jullie verdienen? Kan wel de CAO vinden, maar wil ook graag weten of er nog verschil is tussen Luba, Randstad etcetera
Ik vind het ook veel, ik heb twee jaar niks gehad en het 3e jaar 80 euro per maand. Daar was ik super blij mee want dan had ik in ieder geval mijn reiskosten eruit!
En ook ik vind het veel... Ik kreeg nooit een ene cent voor mijn stages...
Ik ben 25, sta voor de klas (sinds 2 jaar) en verdien 1712 euro netto (inc reiskosten van 45 euro ofzo). Als ik soms deze bedragen zie, vraag ik me af waar ik die hele HBO opleiding voor gedaan heb en denk ik dat ik beter secretaresse kan worden...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
---
Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 0:38; in totaal 3 keer bewerkt
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Lejow schreef:toetje_ schreef:Liva schreef:toetje_ schreef:Pearly_maar schreef:€ 350 met mijn fulltime management stage veel te weinig. Zijn er hier ook meiden die als intercedente werken, en zo ja, mag ik weten wat jullie verdienen? Kan wel de CAO vinden, maar wil ook graag weten of er nog verschil is tussen Luba, Randstad etcetera
En ook ik vind het veel... Ik kreeg nooit een ene cent voor mijn stages...
Ik ben 25, sta voor de klas (sinds 2 jaar) en verdien 1712 euro netto (inc reiskosten van 45 euro ofzo). Als ik soms deze bedragen zie, vraag ik me af waar ik die hele HBO opleiding voor gedaan heb en denk ik dat ik beter secretaresse kan worden...
Ik kreeg voor mijn MBO stage's 10 euro per dag, dus ik vind het helemaal niet veel. Ook niet weinig, maar zeker niet te veel.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik verdien nu ruim 3200 bruto en daar houd ik zo'n 2250 netto aan over, en dan werk ik 36 uur.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik ben juf, werk fulltime, 28 jaar en verdient netto 1830 euro.
Daar zitten reiskosten bij...
Daar zitten reiskosten bij...
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Lejow ik neem aan dat je ook een opleiding moet volgen om secretaresse te worden.
Secretaresses verdienen inderdaad wel echt veel! Had ik niet verwacht. Ik verdien te weinig voor mn functie.
Secretaresses verdienen inderdaad wel echt veel! Had ik niet verwacht. Ik verdien te weinig voor mn functie.
Gast- Gast
Ik zit aan 3150 bruto per maand en 1900 netto + auto (daarnaast wordt mijn telefoonrekening door de zaak betaald). Edit: voor officieel 37.75 uur per week, maar in de praktijk werk ik veel meer.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Wat vreemd eigenlijk dat veel mensen zomaar hun salaris op internet zetten. Dat is toch iets persoonlijks en dat is toch niet iets dat iedereen hoeft te weten? Of ben ik nu gek?
Gast- Gast
Sushi schreef:Wat vreemd eigenlijk dat veel mensen zomaar hun salaris op internet zetten. Dat is toch iets persoonlijks en dat is toch niet iets dat iedereen hoeft te weten? Of ben ik nu gek?
Dat is een persoonlijke mening Ik zou niet weten wat er vreemd aan is.
Gast- Gast
Ik vind dat ook een ouderwetse opvatting
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Dan zit je ook nog maar op €200 per maand, gemiddeld genomen..Caroow schreef:
Ik kreeg voor mijn MBO stage's 10 euro per dag, dus ik vind het helemaal niet veel. Ook niet weinig, maar zeker niet te veel.
Gast- Gast
Ja maar dat was MBO he, dus dan vind ik dat HBO wel meer mag krijgen, dat is echt wel moeilijker denk ik dan mijn stage, zeil- en surfles geven._Donnaa schreef:Dan zit je ook nog maar op €200 per maand, gemiddeld genomen..Caroow schreef:
Caroow- Lady Post-a-lot
Jaaa op die manier, dat zal ook per opleiding verschillen.. HBO stagairs in ons bedrijf doen niet zoveel moeilijke dingen..Caroow schreef:Ja maar dat was MBO he, dus dan vind ik dat HBO wel meer mag krijgen, dat is echt wel moeilijker denk ik dan mijn stage, zeil- en surfles geven._Donnaa schreef:Dan zit je ook nog maar op €200 per maand, gemiddeld genomen..Caroow schreef:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaaa op die manier, dat zal ook per opleiding verschillen.. HBO stagairs in ons bedrijf doen niet zoveel moeilijke dingen..Caroow schreef:Ja maar dat was MBO he, dus dan vind ik dat HBO wel meer mag krijgen, dat is echt wel moeilijker denk ik dan mijn stage, zeil- en surfles geven._Donnaa schreef:Dan zit je ook nog maar op €200 per maand, gemiddeld genomen..Caroow schreef:
Haha nou mijn stage's waren altijd één groot feest. Ik stond alleen altijd heel vaak met de bus in de file bij die rotonde in jouw dorp Daar heb ik echt een trauma van overgehouden.
Caroow- Lady Post-a-lot
Mijn opmerking? Ja, dat kan inderdaad haha. Als mensen hun salaris neerzetten moeten ze dat zelf weten, maar zelf zou ik 't niet doen, maar dan ben ik dan misschien wel vreemd in haha, want ik zie dat de meeste mensen het gewoon vertellen inderdaad.zegmaar_ schreef:Ik vind dat ook een ouderwetse opvatting
Gast- Gast
Troost je, daar heb ik zelf ook heel vaak in de file gestaan met de busCaroow schreef:_Donnaa schreef:Jaaa op die manier, dat zal ook per opleiding verschillen.. HBO stagairs in ons bedrijf doen niet zoveel moeilijke dingen..Caroow schreef:Ja maar dat was MBO he, dus dan vind ik dat HBO wel meer mag krijgen, dat is echt wel moeilijker denk ik dan mijn stage, zeil- en surfles geven._Donnaa schreef:Dan zit je ook nog maar op €200 per maand, gemiddeld genomen..Caroow schreef:
Haha nou mijn stage's waren altijd één groot feest. Ik stond alleen altijd heel vaak met de bus in de file bij die rotonde in jouw dorp Daar heb ik echt een trauma van overgehouden.
Gast- Gast
Ik werk 36 uur, ben 22 jaar. HBO SJD afgerond en werk als administratief medewerker. Verdien 1400 netto, 1800 bruto. Vind dit eigenlijk te weinig, aangezien mijn pensioen niet geregeld is en ik geen secundaire arbeidsvoorwaarden hebben. Ook doe ik niet het werk van een administratief medewerker, maar veel meer. Ondanks dat vind ik het een erg leuke baan en wil ik niet weg
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Taboe of niet: hoeveel verdien jij?
» Wat verdien jij?
» Mensen die werken in de kinderopvang, wat verdien jij?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» nav wat verdien jij wat is jouw verschil in netto bruto?
» Wat verdien jij?
» Mensen die werken in de kinderopvang, wat verdien jij?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» nav wat verdien jij wat is jouw verschil in netto bruto?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: