Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de lopers onder ons..

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. - Pagina 2 Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 9:09

Jip83 schreef:Ik denk altijd dat mensen naar me kijken, maar dan is dat helemaal niet zo... De ene keer heb ik er meer last van dan de andere keer.

Ik krijg ook weleens opmerkingen tijdens wedstrijden. Dan roepen ze: kun je niet wat harder? Het is nog maar een klein eindje (tuurlijk..als je pas 1 van de 10km gehad hebt...).

1 keer heb ik teruggeroepen: u mag mijn schoenen wel even aan, dan wacht ik op uw stoeltje! En ook een keer: Ja, goed he! Zou u ook eens moeten doen!

Ik kan wel adrem zijn wat dat betreft.

Vind het wel naar dat er ooit jongens op een brommer mee bleven rijden toen ik op mijn racefiets zat...

Ik ga straks de 5 km doen, lijkt me vreselijk irritant! Kun je ook met muziek op rennen, of is dat gek tijdens zo'n wedstrijd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. - Pagina 2 Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 9:10

Weet niet...bij de evenementen die ik doe (triathlon) mag je niet met muziek op lopen.
Met gewone loopevenementen denk ik wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. - Pagina 2 Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Pancake do 24 feb 2011 - 11:36

Jen_ schreef:
Jip83 schreef:Ik denk altijd dat mensen naar me kijken, maar dan is dat helemaal niet zo... De ene keer heb ik er meer last van dan de andere keer.

Ik krijg ook weleens opmerkingen tijdens wedstrijden. Dan roepen ze: kun je niet wat harder? Het is nog maar een klein eindje (tuurlijk..als je pas 1 van de 10km gehad hebt...).

1 keer heb ik teruggeroepen: u mag mijn schoenen wel even aan, dan wacht ik op uw stoeltje! En ook een keer: Ja, goed he! Zou u ook eens moeten doen!

Ik kan wel adrem zijn wat dat betreft.

Vind het wel naar dat er ooit jongens op een brommer mee bleven rijden toen ik op mijn racefiets zat...

Ik ga straks de 5 km doen, lijkt me vreselijk irritant! Kun je ook met muziek op rennen, of is dat gek tijdens zo'n wedstrijd?

Het is niet raar hoor om met muziek op te lopen, ik zie het vaak genoeg bij wedstrijden. Zelf doe ik het nooit, want ik vind het wel leuk om wat van de omgeving mee te krijgen ook als is het soms de meest foute muziek zoals bij de dam tot damloop.

Ontopic: Ik heb echt nog nooit gehad dat mensen raar kijken of nare opmerkingen maken. Als er opmerkingen zijn dan is het meestal positief. Ik heb wel eens dwars door het centrum van Amsterdam gelopen met een groep en we kregen zelfs applaus. Ik vind dat wel grappig.

Oke, ik heb 1 keer een stomme opmerking gehad. Ik had al een kilometer of 15 gelopen en toen kwam ik een vriendin tegen dus ging ik even wandelen zodat we konden kletsen. Verder was ik ook al bijna thuis dus een mooi moment om rustig uit te lopen. Er liep een groepje jongens voorbij met de opmerking "Is dit nou hardlopen?!". Grrr, rotjochies!
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. - Pagina 2 Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum