voor de zelf knutselaars onder ons
+4
Sea of Trees
Aagje!
June
sterremaan
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
voor de zelf knutselaars onder ons
Ik heb een waanzinnige site voor jullie. Echt met leuke ideeën voor cadeaus, en om je huis op te pimpen. En of je kleding op nieuw te gebruiken.
Nu niet allemaal verslaafd raken hoor ;-).
Www.welke.nl
Nu niet allemaal verslaafd raken hoor ;-).
Www.welke.nl
Re: voor de zelf knutselaars onder ons
Is dat een Nederlandse variant op Pinterest?
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Hey June,
heb even gekeken op de site van pinterest,. Maar kan het niet echt vergelijken. Maar er staan patronen op, hoe je iets moet maken. Of van gebruikte spullen, weer iets nieuws kan maken. Zo kun je een hele leuke shawl maken van een oud shirt, en van knopen een hele leuke armband. En zelfs woningdecoraties. Maar misschien is hetwel hetzelfde maar in de snelle look, zag ik in pinterest een andere site.
heb even gekeken op de site van pinterest,. Maar kan het niet echt vergelijken. Maar er staan patronen op, hoe je iets moet maken. Of van gebruikte spullen, weer iets nieuws kan maken. Zo kun je een hele leuke shawl maken van een oud shirt, en van knopen een hele leuke armband. En zelfs woningdecoraties. Maar misschien is hetwel hetzelfde maar in de snelle look, zag ik in pinterest een andere site.
Leuke site. Ik vind het juist wel hetzelfde als pinterest!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Haha Aagje ging ook verder neuzen bij printrest. Alleen wat ik daar zag is dat je zelf mag plaatsen wat je leuk vind of inspiratie geeft. En ik dacht juist dat welke het anders had. Opgezet. Je kunt wel dingen in je eigen account op slaan. Maar als je het dan bekijkt lijkt het op printeresk. Dus ja dan hebben jullie gelijk. Ach haha hebben we nu twee sites waar we kunnen kijken ;-)
Echt een super leuke site!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Jeeej! echt super leuk, heb alweer veel nieuwe idee'tjes opgedaan!
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Heel leuk! Even op mijn telefoon gekeken en zag al wat leuke dingen. Nog maar eens even op de laptop kijken vanmiddag.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ja, ik zag ook zoveel leuke dingen. Ga vanmiddag met mijn zusjes proberen de shawl te maken. Heb ik echt zin in. Ga nog meer leuke dingen doen hoor, maar in de wacht tijd kunnen we de sjawl maken. We gaan namelijk mijn zusjes zwangere buik gipsen. Echt zoveel zin in. En met andere vriendin wilde ik de hart hangers maken, voor een nieuw project wat ik ben gestart. Ik ben blij te lezen dat jullie ook zo happy worden van deze site.
Het lijkt inderdaad heel erg op Pinterest, maar meer ideetjes zijn altijd welkom! Niet dat ik nou zo'n knutselaar ben, maar ik zag ook al allemaal leuke recepten en daar weet ik wel raad mee!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Leuk, die zet ik bij mijn favorieten .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: