Is je man/vriend jouw partner voor heel je leven?
+25
Shopaholic
Stuiterbal
June
Mari
Snoes
Fjell
Rouxxxe
Middleme
Parel
Snirp
mauwmauw
Beachgirl
Arwyn
Reeza
Sam
Aziraphale
Lady4
kwebbeltje
SoGood
Viva
Stranger
Guusje
Lousanne
Mizz_S
Marin
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Is je man/vriend jouw partner voor heel je leven?
Ben jij meteen op de dag dat je wat met je man kreeg met hem gaan samenwonen?KimRosenberg85 schreef:Ik snap niet waarom je in een relatie zou blijven als je niet de intentie hebt om bij elkaar te blijven. Dus ja, natuurlijk wil ik bij hem blijven voor de rest van mijn leven en kinderen met hem krijgen, anders was ik echt niet al vijf jaar bij hem!
OT: Ik ben wel van plan voor altijd bij mijn vriend te blijven ja . Maar je weet nooit wat er gebeurt natuurlijk.
Gast- Gast
Ik hoop het. Maar ik sta er ook wel realistisch in, in de zin van dat je nooit weet hoe het leven loopt.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Harrison schreef:Ben jij meteen op de dag dat je wat met je man kreeg met hem gaan samenwonen?KimRosenberg85 schreef:Ik snap niet waarom je in een relatie zou blijven als je niet de intentie hebt om bij elkaar te blijven. Dus ja, natuurlijk wil ik bij hem blijven voor de rest van mijn leven en kinderen met hem krijgen, anders was ik echt niet al vijf jaar bij hem!
OT: Ik ben wel van plan voor altijd bij mijn vriend te blijven ja . Maar je weet nooit wat er gebeurt natuurlijk.
Nee, maar wel snel, na drie maanden.
Gast- Gast
Ja, ook al is het voor zowel mijn vriend als mij de eerste relatie, ik zie ons echt samen oud worden! Kan mij niet voorstellen dat er iemand beter bij mij past dan hij.
Wel ben ik ook wel weer realistisch genoeg dat je nooit met zekerheid weet hoe het over 10-20 jaar zal gaan..
Wel ben ik ook wel weer realistisch genoeg dat je nooit met zekerheid weet hoe het over 10-20 jaar zal gaan..
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Zoals onze relatie nu is ga ik er wel van uit dat wij de rest van ons leven bij elkaar blijven.
Gast- Gast
In ieder geval voor zo lang mogelijk.
Omdat hij ruim 20 jaar ouder is, durf ik niet te zeggen dat hij de rest van m'n leven bij me zal blijven. Helaas...
Omdat hij ruim 20 jaar ouder is, durf ik niet te zeggen dat hij de rest van m'n leven bij me zal blijven. Helaas...
Gast- Gast
Dat lijkt me ook wel lastig..Pritt schreef:In ieder geval voor zo lang mogelijk.
Gast- Gast
Pluto schreef:Dat lijkt me ook wel lastig..Pritt schreef:In ieder geval voor zo lang mogelijk.
Ja, dat is het ook en ik merk dat ik me dat de laatste tijd ook steeds meer ga realiseren.ik vind het echt heel jammer dat hij niet 20 jaar later geboren is.
Gast- Gast
Dat hoop ik wel en daar ga ik wel vanuit.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hoop het wel. Al dacht ik daar voor deze relatie wel anders over. Toen was ik vooral bezig met lol maken en leuk zolang het ruk is. Nu zijn we bijna 7 jar samen en wil ik stok oud met hem worden.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik hoop het heel erg . We passen goed bij elkaar, hij is ontzettend lief voor me en we hebben samen altijd zoveel plezier. Ik ben echt heel erg gek op hem .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Uit eerdere ervaring weet ik dat je dat gewoon nooit zeker weet.
Ik hoop dat mijn vriend mijn partner voor de rest van mijn leven is dat zou echt fijn zijn.
Ik hoop dat mijn vriend mijn partner voor de rest van mijn leven is dat zou echt fijn zijn.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Eerlijk gezegd weet ik dat niet.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik had niet zo'n bak geld uitgegeven aan onze bruiloft als ik niet wilde dat hij altijd de mijne moet zijn!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
+1EDC schreef:Eerlijk gezegd weet ik dat niet.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Zeker weten doe je het nooit, maar ik hoop het wel.
Gast- Gast
Ik hoop het.
Laatst aangepast door Alex op za 23 maa 2013 - 13:10; in totaal 1 keer bewerkt
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
June schreef:Ik hoop het heel erg . We passen goed bij elkaar, hij is ontzettend lief voor me en we hebben samen altijd zoveel plezier. Ik ben echt heel erg gek op hem .
Wat lief!
Gast- Gast
Pritt schreef:Pluto schreef:Dat lijkt me ook wel lastig..Pritt schreef:In ieder geval voor zo lang mogelijk.
Ja, dat is het ook en ik merk dat ik me dat de laatste tijd ook steeds meer ga realiseren.ik vind het echt heel jammer dat hij niet 20 jaar later geboren is.
Je weet het toch niet, iedereen kan elk moment wegvallen, leeftijd is geen enkele garantie.
Gast- Gast
Dat hoop ik wel..!
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vind je heel irritant aan jouw partner?
» Je vriend/partner wilt nooit kinderen..
» weet jij wat jouw partner wil voor jullie kindje(s) ...
» Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?
» Is jouw partner jouw type?
» Je vriend/partner wilt nooit kinderen..
» weet jij wat jouw partner wil voor jullie kindje(s) ...
» Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?
» Is jouw partner jouw type?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: