Trouwtopic 2013
+64
Harrison
Sterre
Alex
_Lacey_
Mermaid
Bisq
Bloem86
Dennenappel
Eep
Marin
LindaK
Tsjip
Aziraphale
Destino
Kat1980
Purpleflower
Willem
mii_joyce
ShallY
Luce
rapa nui
Ibbeltje
Laced
Davinia
KOL
Elliot
Tabbert
Laurientje
Hannah_
Moira
Caribbeanlover
Sanne
munk
Stuiterbal
Parisienne
Burn
Shopaholic
me1987
Raven
Funk
Snirp
Kylie
flower
Arwyn
mouette
Suus
Pommes
Lejow
Mamsie
Charles
Zonnetje
Gizmo
minoessepoes
Bosjesvrouw
Ster
Appeltje
baboeska
Linnie1985
Rebecca
Sent
Minx
Mikki
Sam
Fearie
68 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Trouwtopic 2013
Minoessepoes; een hele fijne dag gewenst morgen!!
Lindak; wij laten de kinderen ook tekenen inderdaad, maar vond het idee met de ringetjes erbij ook wel leuk. Ze horen er toch bij. Leuk idee, je candy-meisjes!
Mooie kaarten zie ik voorbij komen, die van ons zijn bijna klaar. Ben nu bezig met een spandoek voor op de feestlocatie, wel leuk om daarmee een foto te maken met de gasten. Verder hebben we maar eens een lijstje gemaakt wat we allemaal nog moeten regelen, want schiet er bij in en het is al over drie maanden! Mijn vriend heeft wel zijn pak gekocht zaterdag, dus de belangrijkste dingen zijn er.
Lindak; wij laten de kinderen ook tekenen inderdaad, maar vond het idee met de ringetjes erbij ook wel leuk. Ze horen er toch bij. Leuk idee, je candy-meisjes!
Mooie kaarten zie ik voorbij komen, die van ons zijn bijna klaar. Ben nu bezig met een spandoek voor op de feestlocatie, wel leuk om daarmee een foto te maken met de gasten. Verder hebben we maar eens een lijstje gemaakt wat we allemaal nog moeten regelen, want schiet er bij in en het is al over drie maanden! Mijn vriend heeft wel zijn pak gekocht zaterdag, dus de belangrijkste dingen zijn er.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Alvast een hele fijne dag morgen! Geniet ervan.
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10
Een hele fijne dag morgen Minoessepoes!! Geniet ervan!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Minoessepoes: Geniet van jullie dag morgen!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Dankjewel allemaal!!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Hele fijne dag morgen Minoessepoes!!!
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Minoessepoes, heeeeeeele fijne dag morgen! Geniet ervan
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Een hele fijne dag morgen Minoessepoes!! Geniet ervan!
baboeska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11
Fijne dag Minoessepoes!!
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Toevallig hier nog iemand die nog een torselet zoekt?
Heb een nieuwe in de aanbieding van Poirier in 95C..
Heb een nieuwe in de aanbieding van Poirier in 95C..
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Fijne dag morgen, Minoessepoes! Heel veel plezier!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Hoop dat jullie een fijne dag hebben, geniet ervan!
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fijne dag Minoessepoes
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Vandaag zei een leerling uit groep 1: 'Juf, ik wil met jou trouwen!'. 'Nou, dan moet je snel zijn!', riep een andere leerling.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Haha geweldig!
Ben benieuwd hoe minoessepoes haar dag is vandaag. Volgens mij hebben ze geluk met het weer. Hier scheen de hele dag een lekker zonnetje, blauwe lucht.
Ben benieuwd hoe minoessepoes haar dag is vandaag. Volgens mij hebben ze geluk met het weer. Hier scheen de hele dag een lekker zonnetje, blauwe lucht.
baboeska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11
Aziraphale schreef:Vandaag zei een leerling uit groep 1: 'Juf, ik wil met jou trouwen!'. 'Nou, dan moet je snel zijn!', riep een andere leerling.
haha wat schattig
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Aziraphale schreef:Vandaag zei een leerling uit groep 1: 'Juf, ik wil met jou trouwen!'. 'Nou, dan moet je snel zijn!', riep een andere leerling.
Oh heerlijk! Zo leuk :-)
Ik moest vorige week invallen in een groep 1-2. De eerste vraag die me gesteld werd, was 'Juf, hoe komt het dat je zo dun bent?' Heerlijk begin, haha!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Wij hebben een geweldige dag gehad.
We wonen op het werk van mijn vriend, om 9 uur werd er op de deur geklopt en stonden alle directe collega's van mijn vriend aan de deur met een kaart van hun en een champagne ontbijt op verzoek van onze vriendengroep. Een half uur later belde de receptie dat er een pakketje en een bos bloemen waren bezorgd. De bloemen waren van vrienden en het pakketje was van een vriendin van mij. Er zat een boek in, een heerlijke chickflick over een bruiloft. Zij heeft hem gekregen toen zij ging trouwen en het idee is dat ik hem lees en bewaar voor de volgende dame uit de groep die gaat trouwen.
Daarna heeft mijn vriend beneden de taart uit de koeling gehaald, die was echt prachtig en precies zoals we gevraagd hadden. En hebben we de koffie en thee klaar gezet. Een half uur voor tijd waren de eerste gasten er al, het was gezellig en ontspannen. We zijn met zijn alle naar het stadsdeelkantoor gelopen. Helaas kregen we toen wel een flinke hagelbui op ons hoofd
De ceremonie was ontspannen rn zelfs wel gezellig. Ik vond het erg leuk dat onze vaders spraken en energ lief dat mijn schoonvader aangaf blij te zijn met mij als schoondochter. . Alleen de bode ha
We wonen op het werk van mijn vriend, om 9 uur werd er op de deur geklopt en stonden alle directe collega's van mijn vriend aan de deur met een kaart van hun en een champagne ontbijt op verzoek van onze vriendengroep. Een half uur later belde de receptie dat er een pakketje en een bos bloemen waren bezorgd. De bloemen waren van vrienden en het pakketje was van een vriendin van mij. Er zat een boek in, een heerlijke chickflick over een bruiloft. Zij heeft hem gekregen toen zij ging trouwen en het idee is dat ik hem lees en bewaar voor de volgende dame uit de groep die gaat trouwen.
Daarna heeft mijn vriend beneden de taart uit de koeling gehaald, die was echt prachtig en precies zoals we gevraagd hadden. En hebben we de koffie en thee klaar gezet. Een half uur voor tijd waren de eerste gasten er al, het was gezellig en ontspannen. We zijn met zijn alle naar het stadsdeelkantoor gelopen. Helaas kregen we toen wel een flinke hagelbui op ons hoofd
De ceremonie was ontspannen rn zelfs wel gezellig. Ik vond het erg leuk dat onze vaders spraken en energ lief dat mijn schoonvader aangaf blij te zijn met mij als schoondochter. . Alleen de bode ha
minoessepoes- Ratel
Sorry ik type vanaf mijn telefoon en dat ging niet helemaal goed.
De bode had zijn bril niet op en het ging dus fout met de muziek, uiteindelijk heeft mijn broer het aangezet. Ik vond het erg leuk om te zien hoe trots mijn broer was als mijn getuige.
Vervolgens zijn we naar het restaurant gelopen waar we werden ontvangen met prosecco, we hebben geproost en zijn met iedereen op de foto geweest. Voor mijn nu man, was het heel fijn dat zijn oma er bij was omdat zij in de afgelopen 2 weken 4tia's heeft gehad en het niet goed met haar gaat, fijn dat er dus foto's zijn gemaakt.
Daarna heeft iedereen een drsnkje besteld en kwamen er wat hapjes op de bar te staan en gingen ze mee rond. Het was heel gezellig en iedereen kletste met elkaar.
Vervolgens zijn we aan tafel gegaan , vooraf hadden we kreeft met 3 bereidingen van avocado, als hoofdgerecht het procereurs stuk van een zwijn met pompoen en bulgur maar ook frietjes. En na hadden we een granddessert met o.a een brownie, vijg en huis gemaakt ijs. Daarna hebben we nog koffie en theen gedronken en zijn de meeste gasten naar huis gegaan. Met mijn broer, mijn vriend zijn broer en de 3vrienden die er waren hebben we thuis, in de bar een afzakkertje genomen. Er zaten nog 3andere gasten en mijn broer heeft iedereen getrkteerd omdat zijn kleine zusje maar 1keert trouwt. Het was een hele gezellige afsluiter.
Bij ghuiskomst lag ons bed vol met rozenblaadjes in de vorm van een hart en stond er nog een prachtige bos bloemen van mijn vriend zijn werk.
Verder hebben we nog heel veel karten, facebook berichten, smsjes gekregen van familie en vrienden. Heel leuk.
Ik vergeet bijna te vertellen dat bij het champagne ontbijt een dvd zat met een film van zo'n 10 minuten. Gemaakt door onze vriendengroep met foto's van ons en ingesproken boo
De bode had zijn bril niet op en het ging dus fout met de muziek, uiteindelijk heeft mijn broer het aangezet. Ik vond het erg leuk om te zien hoe trots mijn broer was als mijn getuige.
Vervolgens zijn we naar het restaurant gelopen waar we werden ontvangen met prosecco, we hebben geproost en zijn met iedereen op de foto geweest. Voor mijn nu man, was het heel fijn dat zijn oma er bij was omdat zij in de afgelopen 2 weken 4tia's heeft gehad en het niet goed met haar gaat, fijn dat er dus foto's zijn gemaakt.
Daarna heeft iedereen een drsnkje besteld en kwamen er wat hapjes op de bar te staan en gingen ze mee rond. Het was heel gezellig en iedereen kletste met elkaar.
Vervolgens zijn we aan tafel gegaan , vooraf hadden we kreeft met 3 bereidingen van avocado, als hoofdgerecht het procereurs stuk van een zwijn met pompoen en bulgur maar ook frietjes. En na hadden we een granddessert met o.a een brownie, vijg en huis gemaakt ijs. Daarna hebben we nog koffie en theen gedronken en zijn de meeste gasten naar huis gegaan. Met mijn broer, mijn vriend zijn broer en de 3vrienden die er waren hebben we thuis, in de bar een afzakkertje genomen. Er zaten nog 3andere gasten en mijn broer heeft iedereen getrkteerd omdat zijn kleine zusje maar 1keert trouwt. Het was een hele gezellige afsluiter.
Bij ghuiskomst lag ons bed vol met rozenblaadjes in de vorm van een hart en stond er nog een prachtige bos bloemen van mijn vriend zijn werk.
Verder hebben we nog heel veel karten, facebook berichten, smsjes gekregen van familie en vrienden. Heel leuk.
Ik vergeet bijna te vertellen dat bij het champagne ontbijt een dvd zat met een film van zo'n 10 minuten. Gemaakt door onze vriendengroep met foto's van ons en ingesproken boo
minoessepoes- Ratel
Arg, ik had dit gewoon op de computer moeten doen, dat had ook heel wat type fouten gescheeld.
Maar een dvd dus met geluks wensen, grapjes en bloopers. Heel leuk.
Alles bij elkaar hebben we een hele mooie, persoonlijke, ontspannen dag gehad met veel verrassingen, zijn we enorm verwend en kijken we terug met blijdschap en liefde op deze dag.
Vandaag gaan mijn mam en ik weer klussen in ons nieuwe huis, zo romantisch!! ;-)
Maar een dvd dus met geluks wensen, grapjes en bloopers. Heel leuk.
Alles bij elkaar hebben we een hele mooie, persoonlijke, ontspannen dag gehad met veel verrassingen, zijn we enorm verwend en kijken we terug met blijdschap en liefde op deze dag.
Vandaag gaan mijn mam en ik weer klussen in ons nieuwe huis, zo romantisch!! ;-)
minoessepoes- Ratel
Klinkt als een heerlijk ontspannen en gezellige dag!
Succes met klussen!
Succes met klussen!
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Gefeliciteerd minoessepoes!! Wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad lekker handig van de bode dat hij zn bril niet op had!
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
@Minoessepoes: dat klinkt echt als een heerlijke dag! Fijn dat het zo'n mooie dag met vrienden en familie is geweest!
@Arizaphale: schattig van die kleuters! Die kunnen zo'n leuke dingen zeggen.
Hier is het wat rustiger. We hebben binnenkort een afspraak met de fotograaf om het een en ander door te spreken. En mijn trouwjurk is binnen! Ik mag hem volgende week vrijdag weer gaan passen en dan gaan ze 'm op maat maken.
@Arizaphale: schattig van die kleuters! Die kunnen zo'n leuke dingen zeggen.
Hier is het wat rustiger. We hebben binnenkort een afspraak met de fotograaf om het een en ander door te spreken. En mijn trouwjurk is binnen! Ik mag hem volgende week vrijdag weer gaan passen en dan gaan ze 'm op maat maken.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Minoessepoes: Dat klinkt heerlijk! Proficiat en een heel fijn leven samen! En succes met het klussen.
Aziraphale: Wat schattig!
Zonnetje: spannend! Veel plezier
Ik heb zaterdag mijn vrijgezellenfeest en dinsdag mag ik ook de jurk weer passen. Hij is al op maat gemaakt de vorige keer, dus nu wordt er gekeken of het goed zit.
Aziraphale: Wat schattig!
Zonnetje: spannend! Veel plezier
Ik heb zaterdag mijn vrijgezellenfeest en dinsdag mag ik ook de jurk weer passen. Hij is al op maat gemaakt de vorige keer, dus nu wordt er gekeken of het goed zit.
Kylie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 102
Punten : 155
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2012
» trouwtopic 2011 !
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» 2013
» trouwtopic 2012