Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwtopic 2013

+64
Harrison
Sterre
Alex
_Lacey_
Mermaid
Bisq
Bloem86
Dennenappel
Eep
Marin
LindaK
Tsjip
Aziraphale
Destino
Kat1980
Purpleflower
Willem
mii_joyce
ShallY
Luce
rapa nui
Ibbeltje
Laced
Davinia
KOL
Elliot
Tabbert
Laurientje
Hannah_
Moira
Caribbeanlover
Sanne
munk
Stuiterbal
Parisienne
Burn
Shopaholic
me1987
Raven
Funk
Snirp
Kylie
flower
Arwyn
mouette
Suus
Pommes
Lejow
Mamsie
Charles
Zonnetje
Gizmo
minoessepoes
Bosjesvrouw
Ster
Appeltje
baboeska
Linnie1985
Rebecca
Sent
Minx
Mikki
Sam
Fearie
68 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 3 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Aziraphale do 7 maa 2013 - 11:15

Vandaag de kleding voor m'n vriend gekocht. Hij zag er echt geweldig uit I love you. Onze accentkkleur wordt mosterdgeel/okergeel. Ik heb mooie pumps die bij zijn stropdas passen en ik wil nog een gele bloem voor in m'n haar. Misschien toch maar een klein boeketje regelen daar, hopelijk hebben ze zonnebloemen. Nog 2 maanden!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mikki vr 8 maa 2013 - 3:00

Linda; onze ringen zouden gehard zilver met zwart zirkonium worden, en voor mij drie diamantjes. Maar dat is in de bewerking bijna onmogelijk, dus nu worden ze gehard zilver met titanium, iets minder contrast maar wel sterk! Lekker lunchen daar! Wat voor een kist ga je maken?
Aziraphale; klinkt heel mooi! 2 maanden is ook al zo.
Kousen; die heb ik niet en ga ik ook niet dragen. Is vast niet nodig in juni, een lange jurk en zwangerschapshormonen!
Zonnebank/spraytan; zonnebank durf ik nu niet aan ivm de zwangerschap, dus hopelijk wordt het nog mooi weer voor die tijd en loop ik vanzelf een kleurtje op. Anders me toch eens gaan verdiepen in de spraytan.
Onze ringen worden nu gemaakt, ben heel benieuwd hoe ze worden. Ik wil voor de meiden ook een klein ringetje laten maken, zodat ze die dan ook omkrijgen. Dan worden ze er nog iets meer bij betrokken.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  LindaK vr 8 maa 2013 - 4:05

Fearie, mijn haar kan ook maar op een manier :-) dus daar zijn we lekker snel klaar mee haha!

Minoessepoes, wat leuk dat jullie vaders spreken! Ik heb van de week, 's nachts haha, bedacht dat ik misschien nog wel wat wil zeggen...als verrassing voor m'n vriend smile maar daar ga ik eerst nog even goed over nadenken haha!
Spannend hoor, het schiet echt echt op bij jullie!!

Aziraphale, wat leuk dat je vriend zo goed is geslaagd voor kleding! Leuk dat jullie zo matchen.

Mikki, klinkt heel mooi jullie ringen! Mijn ring heeft ook 3 steentjes smile
Mijn 2 nichtjes worden 'candygirls'. Als we na de ceremonie het kasteel uit komen en de groepsfoto, staan zij klaar met hartvormige letterbakken (zwart geverfd met fuchsia linten ;-)) met snoepjes erin :-D
Leuk een ringetje voor de meiden! Ik wil ook nog iets voor de kinderen, in ieder geval iets zodat ze ook betrokken worden bij de ceremonie.
Misschien laten we D.aan ook wel 'tekenen', of zoiets smile

Ik heb net m'n armbandje afgemaakt. Tijdens het passen en afspelden van de jurk werd me een armbandje aangesmeerd, haha! Maar ik vond €80,- teveel voor een armbandje wat ik daarna nooit meer draag. Maar, het was wel een mooi armbandje voor bij de jurk smile dus ik heb 'm een beetje nagemaakt, haha! Scheelt ongeveer €70,- ;-)

LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zonnetje vr 8 maa 2013 - 4:29

Leuk om te lezen hoe de voorbereidingen hier bij iedereen vorderen!
@Arizaphale: jullie bruiloft in Griekenland klinkt echt geweldig!

Ik ga van tevoren onder de zonnebank, behalve als de zon in Nederland heel veel schijnt in mei en juni, dan ga ik in de tuin liggen. Ook handig voor de huwelijksreis, als ik al een kleurtje heb, maar vooral mooi voor de bruiloft.

Wij zijn vorige week naar de ringen gaan kijken. We hebben gekozen voor een goudsmit die zelf ringen maakt. Hij liet erg mooie dingen zien. Waarschijnlijk worden het witgouden ringen met bij mij een steentje erin. Hoe dik zijn jullie ringen? Wij konden kiezen uit 1,2 of 1,4 mm. Dat scheelt wel 100 euro, dus we twijfelen waar we voor zullen kiezen.

Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Kat1980 zo 10 maa 2013 - 1:25

Linnie1985: Gefeliciteerd! Dat is al snel!
Aziraphale: Fijn dat je vriend geslaagd is!
Appeltje: Ik doe denk ik wel iets van een zonnebank-kuurtje of zelfbruinende creme. Ik hoop ook dat het vroeg mooi weer is dit jaar, zodat ik op de natuurlijk manier al een beetje kleur heb Wink Geen idee of ik proefmake-up en haar op dezelfde dag doe, is een beetje afhankelijk of dezelfde persoon dat gaat doen of niet. En nee, ik doe geen kousen onder mijn jurk. Het moet gewoon maar mooi weer zijn op 12 juli ☺️
Baboeska: Schiet bij jullie al op zeg! Leuk dat iedereen leuke reacties had op het kaartje.
LindaK: Jullie zijn goed bezig! Wat lijkt me dat leuk om de ringen al in huis te hebben. Wat slim van je om zelf het armbandje na te maken. Ik heb mijn ketting in de uitverkoop gekocht, was eerst ook veel te duur voor iets dat je maar 1 keer draagt en nu dus maar €10,-
Fearie: Vandaag dus je trouwjurk laten vermaken! Leuk om je jurk weer aan te hebben.
Minoessepoes: Is dove sunshine fijn? Ik heb wel eens gesmeerd met zelfbruinende creme van loreal, maar dan kreeg je vrij snel strepen. Bij jullie is het al bijna zo ver, spannend!

Via mijn schoonzus heb ik een kapster gevonden voor mijn bruidskapsel. Ze komt dan mijn haar, het haar van mijn schoonzus en dochter en mijn schoonmoeder doen. Ik moet alleen nog even checken of zij ook bruids make-up kan doen. In de salon waar ze werkt doen ze dat wel, maar mijn schoonzus wist niet zeker of zij dat was of een collega.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  baboeska zo 10 maa 2013 - 1:52

Aziraphale: Fijn dat jullie zo goed geslaagd zijn, mooie kleur okergeel!

Zonnetje: Wij hebben gekozen voor 1.4 mm. Vonden wij toch iets sterker lijken dan die 1.2 mm.

Kat: heb je al enig idee wat je wil met je kapsel? Los of opsteken oid? Ik ben me ook even wat aan het orienteren op kapsels, ik heb 4 april mn proefkapsel. Ik wil mn haar denk ik zoveel mogelijk los, misschien half opsteken ofzo. Ben nog een beetje in dubio of ik nog curlies ofzo ga bestellen voor in mn haar. Weet niet of dat mooi staat als ik mn haar grotendeels los draag.

Ik ga even proberen een foto van onze kaart te plaatsen. Was de afgelopen dagen ziek, dus is het er niet van
gekomen.

ojee hij is wel erg groot geworden zie ik. Laat m niet heel lang staan ivm herkenbaarheid enzo.
Maar dit is m. En die blauwe kleur komt terug in vanalles, taart, bloemen, versiering, misschien mijn schoenen enz.

*weg*
Trouwtopic 2013 - Pagina 3 Album=8WY4U7MY

Laatst aangepast door baboeska op zo 10 maa 2013 - 7:19; in totaal 2 keer bewerkt
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Bericht  Fearie zo 10 maa 2013 - 1:58

We hebben de passessie weer achter de rug, leuk hoor om de jurk weer eens te zien. Bleek dat met de hoepel die ik heb er bijna niets meer aan gedaan hoeft te worden. Dus waren snel klaar, nog even geklept en wat advies over sieraden gevraagd. Dus ben bijna klaar.
Ze gaat mijn vriend's pak ook iets vermaken, maar dat zal pas op z'n laatst gebeuren omdat ie nog steeds afvalt.

@Proefmakeup, dat wil ik nog wel laten doen. Maar dan ben ik een beetje afhankelijk van wanneer mijn kapster bruidsmakeup in haar visagie opleiding krijgt. Wat doen jullie met je handen/nagels? Ik heb namelijk hele slechte nagels, dus wil nagelverharder gaan gebruiken om ze wat sterker te krijgen en dan gewoon een parelmoerlaagje erop op de dag zelf.

@Drankarrangement, wij regelen drank bij de plaatselijke slijter en nu zit ik een beetje in dubio, hij heeft 2 arrangementen die we kunnen kiezen. De eerste kost € 6 p.p. en heeft voldoende drank voor een leuk feest en de andere kost € 9 p.p. en valt meer onder het voetbalfeest zuipen. We trouwen klein en op een dinsdag, dus mijn argument was dat het 1e arrangement toch wel voldoende zou moeten zijn? Wat zouden jullie doen?

@Zonnebank, ik heb ook gekozen voor het zonnebankkuurtje, met name vanwege de aansluitende vakantie op Ibiza daarna.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  baboeska zo 10 maa 2013 - 2:04

Fearie: Wat fijn dat je passessie gelukt is!

Ik zou voor dat eerste pakket gaan. Het is inderdaad een doordeweekse dag, en klein, dus lijkt me niet dat mensen zich helemaal klem gaan zuipen toch Wink?!

Nagels: Ik denk dat ik gel nagels laat zetten. Ik heb namelijk hele korte niet mooie nagels. Ik kan ze helaas ook niet laten groeien, want ik werk in de zorg. En aangezien we twee dagen na onze trouwdag op huwelijksreis gaan heb ik er na onze bruiloft ook nog 4 weken plezier van.
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  LindaK zo 10 maa 2013 - 2:06

Kat, het zou fijn zijn als de kapster ook je make up kan doen. Leuk ook dat ze ook het haar van de anderen doet!
Ideaal die ketting in de aanbieding :-)

Baboeska, mooie kaart!! Mooie kleur blauw ook, leuk dat dat terugkomt in allerlei dingen!

Fearie, fijn dat er niet zoveel meer hoeft te gebeuren! Leuk he, nog ene keer je jurk aan :-)
Ik heb vrij sterke nagels, meestal niet heel lang maar wel wat langer...haha! Ik wil ze op de trouwdag niet te lang en ook met een licht kleurtje, ivoor ofzo.
Hoeveel drankjes worden er gerekend bij de 2 arrangementen, gemiddeld? Ik zal straks eens kijken waar ze bij ons vanuit gaan...ik vind dat soort dingen altijd heel moeilijk inschatten!

LindaK
LindaK
Prater
Prater

Bericht  Fearie zo 10 maa 2013 - 2:07

Mooie kaart ! Ik zal de mijne ook eens even posten.

@ Drank, ik zat dus zelf ook aan arrangement 1 te denken. De meeste avondgasten zullen de volgende dag gewoon weer werken, dus echt zuipen wordt het dan toch niet?

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie zo 10 maa 2013 - 2:10

@LindaK, ik heb geen idee van hoeveel drankjes ze uitgaan per arrangement? Dat kan ik wel eens navragen.

Dit is onze kaart, alleen hebben wij hem zelf aangepast/nagemaakt. Onze kaart krijg ik niet gepost, staat in PDF en kan geen screenprint maken.

Trouwtopic 2013 - Pagina 3 Trouwkaart-vintage-uitnodiging-groot-formaat

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  baboeska zo 10 maa 2013 - 2:26

Mooie kaart Fearie, origineel!
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fearie zo 10 maa 2013 - 2:31

Dankjewel, vonden wij ook. Met name omdat de trouwauto en het pak van mijn vriend ook in een ouderwetse stijl is, we wouden de kaart er op aanpassen.

Wat vinden jullie van dit setje voor D? We zoeken iets wat hij na de tijd ook nog kan dragen.
Trouwtopic 2013 - Pagina 3 6987500400_1_1_3

Trouwtopic 2013 - Pagina 3 9397551250_1_1_3

We willen er nog een vest/colbertje op vinden, mocht het wat kouder zijn. En de schoenen hebben we nog niet gevonden, voor de dames met kids, kopen jullie speciale schoenen voor onder het trouwsetje?

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale zo 10 maa 2013 - 2:36

Mooie kaart, Faerie! Ook leuke kleren voor jullie zoontje. Ik zou er persoonlijk leuke, hippe gympies onder aan doen, zoals Allstars. Maar dat komt omdat m'n vriend die zelf ook draagt onder z'n trouwkleding Wink Voor een kindje vind ik dat ook wel erg gaaf, zeker i.c.m. de bretels.

Ik ben druk aan het online shoppen voor gele pumps. De pumps die ik gisteren binnen kreeg zijn te oranje. Nu heb ik andere besteld, vind alleen de hak wel erg hoog Wink Ik heb zelf meestal pumps met 10 cm en deze zijn 13 en 14 cm, al zit er wel een plateau onder die wat van de lengte afhaalt. Hopelijk is dit we de goede kleur geel!
Zag van hetzelfde merk ook gele pumps zonder plateau en met een 10 cm hak, maar die is uitverkocht. Misschien wordt -ie van de week nog aangevuld...
Anders ook niet heel erg, zal ze voornamelijk tijdens de fotoshoot dragen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Zonnetje zo 10 maa 2013 - 5:18

Leuke kaart, Baboeska!
Mooie kaart Fearie en leuke kleding voor jullie zoontje! Ik denk ook dat gympen eronder lekker stoer staan.
@Arizaphale: dat zijn wel heel hoge pumps! Maar het scheelt wel dat er een plateau onder zit.
Ik heb nog geen schoenen, maar ik denk dat ik qua hak voor maximaal 7 cm. ga. Mijn vriend is maar iets groter dan ik en ik loop nooit op zo'n heel hoge hakken.

Laatst aangepast door Zonnetje op ma 11 maa 2013 - 10:20; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Fearie zo 10 maa 2013 - 5:24

Even een vraag, mijn vriend wil zon ouderwetse poeferige stropdas, zon brede zoals ze vroeger hadden. Weet iemand hoe dat heet? Kan er ook geen plaatje van vinden op Google.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  baboeska ma 11 maa 2013 - 8:32

Fearie: Super leuke kleren voor je zoontje. Dat broekje is echt geweldig.

Zonnetje: Mooie kaart hoor!

Appeltje: Even een vraagje, volgens mij heb jij schoenen van het merk Pink, of niet? Dacht dat te zien op de plaatjes een paar paginas terug. Hoe vallen de schoenen van dat merk? Ik heb namelijk leuke schoenen online gezien. Maar ze zijn afgeprijsd dus mogen niet geruild worden. T is maat 38, normaal gesproken heb ik 38 of 39. Twijfel..twijfel..
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  LindaK ma 11 maa 2013 - 8:39

baboeska schreef:Fearie: Super leuke kleren voor je zoontje. Dat broekje is echt geweldig.

Appeltje: Even een vraagje, volgens mij heb jij schoenen van het merk Pink, of niet? Dacht dat te zien op de plaatjes een paar paginas terug. Hoe vallen de schoenen van dat merk? Ik heb namelijk leuke schoenen online gezien. Maar ze zijn afgeprijsd dus mogen niet geruild worden. T is maat 38, normaal gesproken heb ik 38 of 39. Twijfel..twijfel..

Ik heb ook schoenen van Pink. Heb nu maat 39 thuis, die zijn me iets te groot...ik heb normaal altijd 38!
Dus ik denk dat ze redelijk normaal vallen...
Lastig!

Mooie kaarten allemaal! Die van ons zal ik showen als ze op de bus zijn gegaan ;-)
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Bericht  baboeska ma 11 maa 2013 - 8:43

Oh dankje Linda! Als ze normaal vallen moet het denk ik wel lukken met maat 38. Ga er nog even over nadenken Trouwtopic 2013 - Pagina 3 561177
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Appeltje ma 11 maa 2013 - 8:44

baboeska schreef:Fearie: Super leuke kleren voor je zoontje. Dat broekje is echt geweldig.

Ik heb uiteindelijk schoenen van Rainbow Else gekozen, maar heb inderdaad ook schoenen van Pink aan gehad. Ik heb zelf maat 40 en de schoenen van Pink zaten helemaal goed, dus als een maat 40 zeg maar.
Wel lastig voor je welke maat je nou moet kiezen, vooral omdat ze niet geruild kunnen worden! Als 39 te groot is kun je er misschien nog iets van een zooltje in doen maar dan weet je nog niet van tevoren of het helemaal goed zit natuurlijk..

edit: ik zie dat ze alleen in maat 38 zijn, als je normaal gesproken vaker 38 hebt dan 39 zou ik het gewoon doen Wink
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Bericht  Appeltje ma 11 maa 2013 - 21:42

minoessepoes, morgen is het zover toch? Very Happy Ik wens je een hele fijne dag toe!! Geniet ervan!
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Bericht  Ster ma 11 maa 2013 - 22:03

Fearie schreef:Even een vraag, mijn vriend wil zon ouderwetse poeferige stropdas, zon brede zoals ze vroeger hadden. Weet iemand hoe dat heet? Kan er ook geen plaatje van vinden op Google.

Volgens mij heet dat een plastron, mijn vriend heeft er ook een voor bij zijn kostuum.

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240

Bericht  minoessepoes di 12 maa 2013 - 0:13

Ja morgen is het zo ver inderdaad!! Ik heb er veel zin in!

Alles is geregeld, dus geen stress. Dadelijk nog even haarlak halen, een bloemetje voor de dame die de taart maakt en mijn ketting laten repareren en dan ben ik er klaar voor!

Wel lekker even een dag weg van het klussen en even genieten! Donderdag zal ik verslag doen van de dag!!

Dankjewel!!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aziraphale di 12 maa 2013 - 0:22

Alvast veel plezier morgen, Minoessepoes! <3
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Bosjesvrouw di 12 maa 2013 - 0:40

Een fijne dag morgen Minoessepoes. En alvast Gefeliciteerd!!

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende